Średnia ocena1 opinia
1,0
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny
Wakacje.plWczasyTunezjaSoussePort el KantaouiPalmyra Beach (ex.Novostar Palmyra)

Palmyra Beach (ex.Novostar Palmyra)

Lato 2021
Kod oferty: WAK481137
basen
basen
basen
plaża
budynek główny
basenbasenbasenplażabudynek głównyrecepcja / lobbyteren hoteluteren hotelupokójpokójpokójbalkon / tarasrestauracjadrink barrestauracjateren hotelusiłowniaplażaplażaplaża
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Promocja

Lato 2021dwukrotna bezkosztowa zmiana rezerwacjitylko 15% zaliczki

Coral Travel: blisko i ciepło

Lato 2021dwukrotna bezkosztowa zmiana rezerwacjitylko 15% zaliczki
Oferta z dwukrotną, bezkosztową zmianą rezerwacji (do 21 dni przed wylotem możesz zmienić m.in.: datę, trasę, hotel, destynację). Dodatkowo tylko 15% zaliczki oraz GRATIS: Gwarancja niezmienności ceny i Gwarancja najniższej ceny.

Dostępne pokoje

Pokój dwuosobowy

standardowy
2 dorosłych
Aktualizujemy cenę

Dodatkowe opcje

Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

185
za wycieczkę
promesa

Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

promesa
0
za wycieczkę

Informacje o podróży

Wylot

29.04.2021 Czwartek
WAWWarszawa - Chopin
29.04.2021 Czwartek
NBEZine Elabidine Ben Ali

Powrót

06.05.2021 Czwartek
NBEZine Elabidine Ben Ali
06.05.2021 Czwartek
WAWWarszawa - Chopin

Szczegóły oferty

Kod oferty: WAK481137Region: SousseOrganizator: Coral Travel / Wezyr

Region

Sousse

Opis

Rodzinny hotel z ofertą All Inclusive usytuowany tuż przy plaży. Piękne, malownicze widoki i bujna zieleń wokół obiektu sprawią, że będzie to idealne miejsce na wypoczynek dla tych, którzy potrzebują spokoju z dala od zgiełku i hałasu.

Lokalizacja

17km od centrum Sousse, 16km od lotniska w Enfidha-NBE. Hotel usytuowany na powierzchni: 23760m2.

Kategoria organizatora

3 *+

Data otwarcia

1983 r. Odnowiony w 2015 r.

Na terenie hotelu: restauracja, bary (2), pralnia (płatna), basen odkryty.

Internet

• Wi-Fi w lobby bezpłatne

• Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne

Plaża

50m od hotelu, prywatna, piaszczysto-żwirowa, 200m długości. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt).

Pokoje

Zlokalizowane są w 1 budynku głównym (liczba pięter: 3, liczba wind: 1)

Typy pokoi

• pokoje standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, suszarka do włosów, WC), balkon lub taras

Wyżywienie

• restauracja główna, bary (2)

All Inclusive

(10:00-23:00)

• śniadanie (06:30-10:00), późne śniadanie (10:00-11:00), obiad (12:30-14:30), przekąski (15:00-17:00), kolacja (19:00-21:00)

• napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe

Z myślą o dzieciach

• animacje oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat

• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

• plac zabaw

• menu i krzesełka dla dzieci w restauracji

• opiekunka dla dzieci (płatna, na życzenie)

• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem

W cenie

• korty do tenisa ziemnego (4)

• oświetlenie kortów

• rakiety i piłki do tenisa ziemnego

• tenis stołowy

• rzutki

• badminton

• siatkówka

• siatkówka plażowa

• miniboisko do piłki nożnej

• aerobik

• lekkie animacje

• dyskoteka

Płatne

• lekcje tenisa

• bilard

• siłownia

• sporty wodne na plaży

• centrum SPA

• masaż

• salon piękności

• łaźnia turecka

Dodatkowe Informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK

• Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK

• Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE

• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK

• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK

• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE

• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ

• Jak będą serwowane posiłki? - PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ NA ŻYCZENIE LUB SAMOOBSŁUGA

• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

• Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE

• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - NIE

• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - OPCJONALNIE

• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 10m2 /5 OS

• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK

• Czy na leżakach są materace? - NIE

• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - ROZPAKOWANE

• Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE

• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK, PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ

• Czy centrum SPA jest czynne? - TAK, OBOWIĄZUJE REZERWACJA

• Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK, OBOWIĄZUJE REZERWACJA

• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK

• Czy siłownia jest czynna? - TAK

• Czy mini klub jest czynny? - TAK

• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK, ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE (SIATKÓWKA, PIŁKA WODNA, RZUTKI), MINI DISCO, DYSKOTEKA

• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia - TAK

• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - TAK, OSOBA CHORA ZOSTANIE ODIZOLOWANA I ZOSTANIE JEJ ZAPEWNIONA OPIEKA LEKARSKA, A HOTEL BĘDZIE ZDEZYNFEKOWANY

Podatek Turystyczny

Począwszy od 01 listopada 2018 roku, niezależnie od tego, czy umowa została zawarta przed 01 stycznia 2018 roku, czy nie, wszyscy Goście muszą zapłacić w dniu przyjazdu do hotelu podatek turystyczny w dinarach tunezyjskich (TND).

Podatek będzie naliczany za wszystkich Gości powyżej 11.99 lat, a kwota zostanie pobrana za maksymalnie 7 nocy.

• 3 dinary tunezyjskie za osobę dorosłą za noc w hotelach 5 i 4

• 2 dinary tunezyjskie za osobę dorosłą za noc w hotelach 3

• dinar tunezyjski za osobę dorosłą za noc w hotelach 2

Aktualizacja opisu

23.09.2020 13:32

Usługi dostępne w hotelu

Hotel rodzinny

Wi-Fi

SPA

Disco

Tenis

Mini Klub

All Inclusive

Serwis plażowy

Pokoje 4 osobowe

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Mapa

Pogoda

Temperatura w dzień
23°C
Temperatura w nocy
11°C
Temperatura wody
16°C
Liczba godzin słonecznych
10

Przed podróżą

Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że każdy turysta ma bezwzględny obowiązek wypełnienia formularza wjazdowego do Turcji. Formularz należy wypełnić dopiero w samolocie podczas podróży do Turcji, a następnie okazać go urzędnikowi podczas kontroli granicznej po wylądowaniu.
Pasażerowie, którzy nie przedstawią negatywnego testu PCR, nie mogą wejść na pokład samolotu. Zasada ma obowiązywać do 01.03.2021 r.
Paszport powinien być ważny jeszcze co najmniej 3 miesiące od daty planowego opuszczenia Tunezji. Wjazd do Tunezji powinien nastąpić na podstawie paszportu nie budzącego wątpliwości, co do jego autentyczności. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczęcie mogą spowodować uciążliwą procedurę wyjaśniającą lub cofnięcie z granicy.
Obywatele polscy udający się do Tunezji są zwolnieni z obowiązku wizowego na okres do 90 dni (od 8 sierpnia 2009 r.).
Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).

Opinie

Opinie dodane przez

1.0
Agnieszka Klient Wakacje.pl
Pobyt - Wrzesień 2018Rodzina z dziećmi
Hotel koszmarny.Brud wszedzie-w lazience kafelki chyba nigdy nie myte,łóżka brudne i odrapane,pościel dostalismy brudna-po prosbie o wymiane nowe komplety rowniez przyniesiono brudne.Klimatyzacja zjedzona przez grzyba,sejf-nie działajacy- zamontowany we wnece w scianie na slowo honoru(bo nie mozna tego czegos nazwac szafą). Na korytarzach oblesnie brudne wykladziny,odpadajaca farba ze scian zalegajaca na wykladzinach.Na stolowce krzesla i stoly brudne nie wspominajac o obsludze,ktorej fartuchy byly brazowo-czarne z brudu!!Wymiotowac sie chcialo... Chmary much do tego az trudno bylo jesc. Caly dzien bardzo glosna muzyka przy basenie-na tyle glosna ze trudno bylo prowadzic rozmowe z osoba siedzaca obok.Kible-bo na pewno nie mozna tego nazwac toaletami na parterze w hotelu -tragicznie brudne. Goscie hotelowi to rosjanie i algierczycy-no comment needed. Zjezdzalnie dzialajace 4 z 7,przy czym zjezdzac sie dalo z 3. Bedziemy skladac reklamacje na ten hotel.
Zaletybrak
Wadybrud i generalny syf wszedzie na terenie hotelu poza hallem glownym