Dobry127 opinii89% poleceń
7,7
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Arsi

Last minute
Kod oferty: WAK279908
obiekt, basen
obiekt, basen
restauracja
restauracja
teren hotelu, basen
obiekt, basenobiekt, basenrestauracjarestauracjateren hotelu, basenpokójpokój
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Nasi klienci docenili

  • Pamukkale - jeden z najwspanialszych cudów natury - słynne wapienne tarasy kształtowane już od 14000 lat.
  • Hotele z bogatą ofertą rekreacyjno-wypoczynkową, położone blisko plaży, świetnie skomunikowane z centrum miasta.
  • Plaże i zatoki tej okolicy są rajem dla plażowiczów i entuzjastów sportów wodnych.
  • Trwa weryfikacja ceny

    Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!

    Informacje o podróży

    Wylot

    07:5521.04.2021 Środa
    KTWKatowice
    11:4021.04.2021 Środa
    AYTAntalya

    Powrót

    11:4028.04.2021 Środa
    AYTAntalya
    13:3028.04.2021 Środa
    KTWKatowice

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK279908Region: Riwiera TureckaOrganizator: Coral Travel

    Region

    Alanya

    Opis

    Kameralny, niewielki, miejski hotel położony w Alanyi, niedaleko plaży.

    Lokalizacja

    1km od centrum Alanyi, 125km od lotniska w Antalyi. Hotel usytuowany na powierzchni: 3500m2.

    Kategoria organizatora

    4

    Data otwarcia

    1993 r. Odnowiony w 2015 r.

    Na terenie hotelu: restauracja, bar, room service (płatny), sejf w recepcji (płatny), pralnia (płatna), basen, zjeżdżalnia wodna, czynna w godzinach 10:30-11:30.

    Rabaty i zniżki

    1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis

    Internet

    • Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne

    Plaża

    100m od hotelu, prywatna, piaszczysto-żwirowa, dojście do plaży ulicą. Płatne: parasole, leżaki, bar na plaży.

    Pokoje

    Zlokalizowane w 1 budynku

    • budynek główny (liczba pięter: 5, liczba wind: 1)

    Typy pokoi

    • pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    Wyżywienie

    • restauracja główna, bar

    All Inclusive

    (10:00-23:00)

    • śniadanie (07:30-21:00), późne śniadanie (21:00-21:30), obiad (12:00-13:00), podwieczorek (16:00-17:00), kolacja (19:00-21:00)

    • wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe

    W cenie

    • rzutki

    Płatne

    • masaż

    • sauna

    • łaźnia turecka

    Dodatkowe informacje

    Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

    • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

    • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK

    • Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (BEZPŁATNIE)

    • Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

    • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE

    • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK

    • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK

    • Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE

    • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)

    • Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA

    • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

    • Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE

    • Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - NIE

    • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE

    • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 50 gości na 100m2

    • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK

    • Czy na leżakach są materace? - TAK

    • Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE

    • Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)

    • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (SAMOOBSŁUGA)

    • Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - NIE

    • Czy centrum SPA jest czynne? - NIE

    • Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE

    • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK

    Aktualizacja opisu

    11.01.2021 13:28

    Usługi dostępne w hotelu

    Wi-Fi

    All Inclusive

    Serwis plażowy

    Zjeżdżalnie

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    21°C
    Temperatura w nocy
    11°C
    Temperatura wody
    17°C
    Liczba godzin słonecznych
    8

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że granice Turcji pozostają otwarte. Od 15.03.2021 wszyscy Podróżni niezależnie od narodowości, udający się do Turcji, zobowiązani są wypełnić, na 72 h przed wylotem, elektroniczny formularz zgłoszenia Podróżnego - Traveler Entry Form zobacz więcej.

    Po wypełnieniu formularza klient otrzyma dokument potwierdzający rejestrację wraz z unikatowym kodem HES. Dokument należy wydrukować lub zachować na urządzeniu mobilnym, w celu okazania go obsłudze linii lotniczej przed wylotem.

    Turcja zniosła obowiązek wizowy dla obywateli polskich przy pobytach turystycznych do 90 dni w okresie półrocznym (180 dni). Paszport musi być ważny jeszcze przez minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji.

    Od 28.12.2020 roku pasażerowie przybywający z zagranicy muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR wykonanego na 72 godziny przed podróża. Wynik testu będzie sprawdzany podczas odprawy. Pasażerowie, którzy nie przedstawią negatywnego testu PCR, nie mogą wejść na pokład samolotu.

    Dodatkowo władze Turcji wprowadzają dodatkowy wymóg kwarantanny dla pasażerów przylatujących do kraju rejsami z Wielkiej Brytanii, Danii oraz Republiki Południowej Afryki.
    Do Turcji Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument powinien być ważny minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji oraz musi być w dobrym stanie. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczątki mogą spowodować uruchomienie uciążliwej procedury wyjaśniającej lub cofnięcie z granicy.
    Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.
    Szczepienia nie są wymagane.

    Opinie

    Opinie dodane przez

    8.4
    Janusz Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Październik 2019Para
    Przebywałem z żoną w hotelu Arsi od 2-9 pażdziernika 2019. Pobyt był przyjemny,byliśmy zadowoleni, hotel spełnił nasze oczekiwania. Mieliśmy pokój standartowy z balkonem , widokiem na basen również widać było morze.Było to 3 piętro nad recepcją co powodowało bezpłatny dostęp do internetu w pokoju. Obsługa uśmiechnięta życzliwa.Jedzenia pod dostatkiem,kuchnia bardziej regionalna turecka,drinki,wino,piwo w barze wydawane chętnie bez ograniczeń.Jeżeli chodzi o plaże to na całej długości kurortu jest różnorodna (kamienista,żwirowa,piaskowa) więc trzeba odnaleźć właściwy odcinek,woda jest czysta ,ciepła bez glonów o sporym zasoleniu,na odcinkach kamienistych trzeba uważać oby nie ulec pośliźnięciu i stuczce Z hotelu do plaży jest ok.150m przejście przez dość ruchliwą ulicę trzeba uważać zejście nr.9 idąc plażą lub promenadą w kierunku zachodnim do zejścia nr.3 ok.500m dojdziemy do wydzielonej częsci plaży gdzie są nieodpłatne leżaki należące do dwóch hoteli sieci Arsi z których można swobodnie korzystać (jest też bar na plaży płatny) Organizatorem był Coral Trawel,rezydenci sprawowali opiekę prawidłowo bez zastrzeżeń. 11 październik 2019r
    ZaletyMiła obsługa,czyste pokoje codziennie sprzątane,codziennie wymieniane ręczniki
    WadyNakrycia stolików na stołówce (ciemne wyglądały słabo podejrzewam że niezbyt często zmieniane)

    2.9
    Piotr Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Październik 2019Grupa przyjaciół
    Co tu dużo mówić jeden wielki dramat, nie polecam, powinni zamknąć ten hotel i tyle.
    ZaletyBrak zalet
    WadyJeden wielki dramat.

    7.7
    Rashad Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2019Para
    * mandatory field * mandatory field * mandatory field * mandatory field
    3.9
    Marta Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Październik 2018Grupa przyjaciół
    stary hotel , brudno ,nie działająca winda , pokoje obskórne wszędzie w hotelu pełno kotów , jedzenie okropne , monotonne , często wręcz go brakowało ludzie jak sępy czekali już przed godziną posiłków , żeby nie zabrakło słowem \"kto pierwszy ten lepszy\" .Jestem bardzo rozczarowana zarówno hotelem jak i wyżywienie nie polecam
    Zaletyzaletą jedyną chyba tylko to położenie

    2.1
    Ewa
    Pobyt - Październik 2018Para
    Pobyt-pazdziernik 2018.Nie jestesmy osobami wymagajacymi,aletn hotel to porazka-zasluguje na 2*
    Zalety80 m do plazy
    Wadymnostwo: cieknace non stop WC,prysznic klejony na tasme ,b.slabe oswietlenie,karaluchy i prusaki-wystarczy?