Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
2760 zł/os.
5 520 zł
Side Bay (ex. Sun Beach)
7.4
3 opinie
3.5
89 opinii
7.4
3 opinie
3.5
89 opinii
Opis oferty
Informacje ogólne
Side Bay Hotel kameralny to 3-gwiazdkowy hotel zlokalizowany w sercu Side przy przpięknej, piaszczystej plaży. Tętniąca życiem promenada prowadząca bezpośrednio do starożytnego miasta to zapewne jeden z nawiętszych atutów tego miejsca. Amatorzy długich, romatycznych spacerów będą mogli podziwiać spektakularne zachody słońca. Schludne pokoje oraz smaczna lokalna kuchnia będzie dopełnieniem wakacyjnego pobytu w tym hotelu.
Kategoria lokalna
3
Położenie
• Lotnisko w Antalyi - 65 km
• Centrum Alanyi - 65 km
• Centrum Side ok. 1 km
• Plaża - 100 m
Plaża
• 100 m od hotelu,
• Publiczna,
• Piaszczysta, łagodnie opadająca,
• Leżaki i parasole: w cenie,
• Ręczniki w dniu przyjazdu: w cenie, wymiana: za opłatą
Zakwaterowanie
Economy Room:
• Pokoje dedykowane dla max 2 osób;
• Nie posiadają balkonu,
•WC, łazienkę z prysznicem suszarkę do włosów,
• Klimatyzację indywidualną,
• Telefon,
• Minibar: w cenie (uzupełniany codziennie o wodę),
• Sejf: w cenie,
• Telewizję satelitarną, telewizor,
•Wi-Fi: za opłatą;
Standard Room:
• Pokoje dedykowane dla max 2 osób;
• Posiadają balkon,
•WC, łazienkę z prysznicem suszarkę do włosów,
• Klimatyzację indywidualną,
• Telefon,
• Minibar: w cenie (uzupełniany codziennie o wodę),
• Sejf: w cenie,
• Telewizję satelitarną, telewizor,
•Wi-Fi: za opłatą;
Family Room:
• Pokoje dedykowane dla max 4 sób;
•2 pomieszczenia połączone drzwiami, 1 sypialnia i 1 pokój dzienny;
• Posiadają balkon,
•WC, łazienkę z wanną, suszarkę do włosów,
• Klimatyzację indywidualną,
• Telefon,
• Minibar: w cenie (uzupełniany codziennie o wodę),
• Sejf: w cenie,
• Telewizję satelitarną, telewizor,
•Wi-Fi: za opłatą;
Sport, rozrywka
Bezpłatnie:
• Basen zewnętrzny
• Basen dla dzieci
• Sof animacje (2x w tygodniu)
• Leżaki i materece
Dodatkowo płatne:
• Sporty wodne na plaży
• Wymiana ręczników
Dzieci
• Oddzielny basen dla dzieci
Wyżywienie
All Inclusive
• śniadanie w formie bufetu: 07:00 - 10:00,
• Lunch w formie bufetu: 12:00 - 14:00,
• Kolacja w formie bufetu: 19:00 - 21:00,
• Przerwa kawowa: 15:30 - 16:30,
• Wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe: 10:00 - 23:00,
• Po godzinie 23:00 wszystkie napoje: za opłatą
• świeże soki, turecka mocca, wszystkie importowane napoje i wszystkie napoje butelkowe: za opłatą
•Garden Bar: 10:00 - 23:00
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Economy room (std)
2 dorosłych
Standard room (std)
2 dorosłych
Standard room sea view (std)
2 dorosłych
Warto dokupić
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
100%
o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online
256000+
tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci
100+
tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami
Cena całkowita
5 520 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 8
Opinia z serwisu Tripadvisor
3.0
Średni to zły.
Mój mąż i ja przyjechaliśmy tutaj na tygodniowy odpoczynek, rezerwując standardowy pokój dwuosobowy. Przyjechaliśmy o 6 rano po długich opóźnieniach... byliśmy zmęczeni i potrzebowaliśmy prysznica i łóżka!!! Zameldowaliśmy się i zostaliśmy zaprowadzeni do naszego "pokoju", portier otworzył drzwi i szybko wyszedł... weszliśmy do tego "pokoju", który miał tylko jedną żarówkę, więc było ciemno i ponure. Pierwszą rzeczą, którą zauważyliśmy, było to, że nie było żadnej przestrzeni na zewnątrz, tylko małe okno... otworzyliśmy zasłony, żeby wpuścić trochę światła, i zostaliśmy przywitani przez korytarz i drzwi do innych pokoi!! Nie mogliśmy w to uwierzyć, pokój był wilgotny, w rogu były plamy i bardzo śmierdziało... natychmiast wróciliśmy do holu i poprosiliśmy o inny pokój, powiedziano nam, że zmiany pokoi odbywają się o 10 rano... więc musieliśmy usiąść w holu, aż zobaczyliśmy się z kierownikiem o 10... Kierownik powiedział, że pokój, który zarezerwowaliśmy, był "promocyjny" i taki dostaliśmy. W żadnym momencie podczas procesu rezerwacji z Thomas Cook nie wspomniano o promocji... Ostatecznie po długiej dyskusji i zapłaceniu dodatkowych 75 euro zostaliśmy zaprowadzeni do innego pokoju z dużym balkonem z widokiem na basen, co było świetne, mieliśmy łóżko king size, kapcie i wodę w lodówce... wyszliśmy na balkon i zostaliśmy przywitani przez zgniły zapach, biorąc pod uwagę, że temperatura szybko rosła, spojrzeliśmy w prawo i zobaczyliśmy pełne śmieci hotelowe, które były przepełnione zgniłym jedzeniem itp., przynajmniej 20 dodatkowych worków na podłodze i zgniłe jedzenie wszędzie...
Nie podobało nam się tutaj w ogóle, ogólnie hotel jest czysty i schludny. Personel jest dość miły, ale hotel głównie obsługuje klientelę z Europy Wschodniej, a nie z Wielkiej Brytanii, byliśmy jedynymi anglojęzycznymi tam. All inclusive było okropne, z okropnym jedzeniem, śniadanie głównie składało się z przetworzonych warzyw i frytek z poprzedniej nocy, gotowanych jajek, ciepłego melona i obrzydliwych serów i mięs, które były niejadalne. A kolacje były znowu okropne, w zasadzie była to masa papki, a mięso podawane było tylko przekształcone i podane ponownie, jedzenie było naprawdę okropne dla angielskiego podniebienia. Nic nie było oznaczone, aby wyjaśnić, co to jest w tackach, a sosy w dużych miseczkach nie były oznaczone, aby wiedzieć, co to jest. Był tam kucharz, który smażył omlety na śniadanie, który nie był przyjazny dla klientów, nie zwracając uwagi na osoby przed nim i oczywiście nie był zadowolony z bycia tam. Napoje były ciepłe, lód nigdy nie był trzymany zimny, więc napoje były prawie wodniste, płaskie napoje gazowane były trzymane bez pokrywek...
klimatyzacja w holu nie działała wydajnie i ciągle wydawała głośne dźwięki... byli tam przedstawiciele biur podróży przez cały dzień, codziennie sprzedający wycieczki swoim klientom, więc bardzo głośne rosyjskie i niemieckie głosy przez większość dnia... personel był bardzo przyjazny dla wszystkich, oprócz nas, czuliśmy się niechciani...
Nie mogliśmy się doczekać, aż wyjedziemy...
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Kwiecień
Przed podróżą
Polaków nie obowiązują wizy do Turcji, jeśli pobyt nie przekracza 90 dni.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej