Dobry30 opinii
6,7
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Didim Beach Elegance

Lato 2021
Kod oferty: WAK211281
basen, zjeżdżalnia
basen, zjeżdżalnia
teren hotelu, zjeżdżalnia
zjeżdżalnia, otoczenie
obiekt, teren hotelu
basen, zjeżdżalniabasen, zjeżdżalniateren hotelu, zjeżdżalniazjeżdżalnia, otoczenieobiekt, teren hoteluobiekt, teren hoteluteren hotelu, basenobiektpokój, 51161, 51928pokój, 51925, 51926, 51929, 48254, 51927pokój, 245sport i rekreacja, siłowniabasenplażateren hotelu, basenplaża
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Promocja

Lato 2021dwukrotna bezkosztowa zmiana rezerwacjitylko 15% zaliczki

Coral Travel: blisko i ciepło

Lato 2021dwukrotna bezkosztowa zmiana rezerwacjitylko 15% zaliczki
Oferta z dwukrotną, bezkosztową zmianą rezerwacji (do 21 dni przed wylotem możesz zmienić m.in.: datę, trasę, hotel, destynację). Dodatkowo tylko 15% zaliczki oraz GRATIS: Gwarancja niezmienności ceny i Gwarancja najniższej ceny.

Nasi klienci docenili

  • Kilka barów w tym tzw. czarny bar czynny 24 h
  • Dostępne pokoje

    Pokój dwuosobowy

    promo room
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Pokój dwuosobowy

    widok na park/ogród, standardowy
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Pokój dwuosobowy

    widok na morze, standardowy
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Pokój dwuosobowy

    widok na park/ogród, rodzinny
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Pokój dwuosobowy

    rodzinny, family room sea view
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

    185
    za wycieczkę
    promesa

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    promesa
    0
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny

    Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!

    Informacje o podróży

    Wylot

    07:0002.05.2021 Niedziela
    WAWWarszawa - Chopin
    10:4502.05.2021 Niedziela
    BJVBodrum

    Powrót

    19:3509.05.2021 Niedziela
    BJVBodrum
    21:4509.05.2021 Niedziela
    WAWWarszawa - Chopin

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK211281Region: Wybrzeże EgejskieOrganizator: Coral Travel / Wezyr

    Region

    Didim

    Opis

    Wyjątkowo piękny basen w kształcie delfina, aquapark z 8 zjeżdżalniami, położona przy hotelu plaża oraz bogaty wachlarz rozrywek sportowo-rekreacyjnych a ponadto wyborna kuchnia serwowana w czterech restauracjach to tylko nieliczne zalety tego hotelu. Malownicze położenie tego obiektu zapewnia wyjątkowe widoki na morze i pobliską przystań.

    Lokalizacja

    1km od Altinkum, 3km od centrum Didim, 84km od lotniska w Bodrum Milas-BJV. Hotel usytuowany na powierzchni: 45000m2.

    Kategoria organizatora

    5

    Data otwarcia

    2001 r. Odnowiony w 2019 r.

    Na terenie hotelu: restauracje (5), bary (4), room service (płatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, basen odkryty, aquapark (8 zjeżdżalni wodnych dla dorosłych i 4 dla dzieci, działa w godzinach 10:00-12:00,14:00-16:00). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

    Rabaty i zniżki

    1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis

    2. dziecko do 7 lat pobyt w hotelu gratis

    Wysokość zniżki dla dzieci w zależności od wybranego pokoju.

    Internet

    • Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne

    Plaża

    Przy hotelu, wydzielona część plaży publicznej, pomost, piaszczysta, odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.

    Pokoje

    Zlokalizowane są w 2 budynkach (liczba pięter: 7, liczba wind: 6).

    Typy pokoi

    • pokoje standardowe sea/garden view dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

    • pokoje rodzinne sea view dla max 4 os.: 2 sypialnie, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

    • pokoje promo dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC)

    • pokoje przystosowane dla osób niepełnosprawnych dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC)

    • pokoje rodzinne garden view dla max. 4 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras

    Wyżywienie

    • 2 restauracje główne "Resort", "Elegance", 3 restauracje a la carte, 4 bary

    All Inclusive Plus (24h)

    • śniadanie (07:30-10:00), późne śniadanie (10:00-11:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00), późny posiłek (23:00-00:00) serwowane w restauracji głównej

    • śniadanie (07:30-10:00), późne śniadanie (10:00-11:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00) serwowane w restauracji "Elegance"

    • przekąski (12:30-17:00), podwieczorek (17:00-18:00) serwowane w wybranym barze

    • przekąski (10:00-18:00) serwowane w barze na plaży

    • lody

    • napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe

    Restauracje a la carte

    • jedna wizyta w trakcie pobytu w wybranej restauracji gratis. Wymagana rezerwacja.

    • turecka, owoce morza, włoska

    Z myślą o dzieciach

    • brodziki (3)

    • zjeżdżalnie wodne dla dzieci (4)

    • animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat

    • dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

    • plac zabaw

    • menu i krzesełka dla dzieci w restauracji

    • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)

    W cenie

    • tenis stołowy

    • rzutki

    • siatkówka

    • siatkówka plażowa

    • aerobik

    • siłownia

    • animacje

    • sauna

    Płatne

    • kort do tenisa ziemnego

    • oświetlenie kortów

    • rakiety i piłki do tenisa ziemnego

    • piłka nożna

    • bilard

    • centrum SPA

    • talasoterapia

    • masaż

    • jacuzzi

    • salon piękności

    • łaźnia turecka

    Dodatkowe informacje

    Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

    • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - Nie

    • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - Tak

    • Czy w hotelu można kupić maseczki? - Są bezpłatne

    • Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - Tak

    • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - Nie

    • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - Tak

    • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - Nie

    • Jak często są sprzątane pokoje? - Codziennie

    • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - Tak, na śniadanie, obiad i kolację

    • Jak będą serwowane posiłki? - Przez obsługę kelnerską

    • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - tak

    • Czy jest dostępna usługa Room Service? - Tak, całą dobę

    • Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? -Tak, bezpłatnie

    • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - Nie

    • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 4m2- 1 gość

    • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - Nie

    • Czy na leżakach są materace? - Nie

    • Czy na plaży są dostępne ręczniki? - Tak, rozpakowane

    • Czy leżaki są dezynfekowane? - Tak, codziennie

    • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - Tak, obsługa kelnerska

    • Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - Tak, 10.00-12.00 i 14.00-16.00

    • Czy centrum SPA jest czynne? -Tak

    • Czy łaźnia turecka jest czynna? - Tak

    • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - Tak

    • Czy siłownia jest czynna? - Tak

    • Czy mini klub jest czynny? Tak

    • Czy hotel prowadzi program animacyjny? - Tak, animacje w ciągu dnia i wieczorem, zajęcia sportowe, dyskoteka, mini disco, piłka wodna, siatkówka, rzutki

    • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - Gość zostaje zabrany do pokoju kwarantanny, poinformowane zostają odpowiednie organizacje

    • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - Gość zostaje zabrany do pokoju kwarantanny, poinformowane zostają odpowiednie organizacje

    Aktualizacja opisu

    19.08.2020 16:46

    Usługi dostępne w hotelu

    Hotel rodzinny

    Niepełnosprawni

    Wi-Fi

    Przy plaży

    Aquapark

    SPA

    Siłownia

    Tenis

    Mini Klub

    All Inclusive 24H

    Serwis plażowy

    Sale konferencyjne

    Pokoje 4 osobowe

    Błękitna Flaga

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    24°C
    Temperatura w nocy
    14°C
    Temperatura wody
    19°C
    Liczba godzin słonecznych
    10

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że granice Turcji pozostają otwarte. Każdy turysta ma bezwzględny obowiązek wypełnienia formularza wjazdowego do Turcji. Formularz należy wypełnić dopiero w samolocie podczas podróży do Turcji, a następnie okazać go urzędnikowi podczas kontroli granicznej po wylądowaniu.

    Turcja zniosła obowiązek wizowy dla obywateli polskich przy pobytach turystycznych do 90 dni w okresie półrocznym (180 dni). Paszport musi być ważny jeszcze przez minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji.

    Od 28.12.2020 roku pasażerowie przybywający z zagranicy muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR wykonanego na 72 godziny przed podróża. Wynik testu będzie sprawdzany podczas odprawy. Pasażerowie, którzy nie przedstawią negatywnego testu PCR, nie mogą wejść na pokład samolotu.

    Dodatkowo władze Turcji wprowadzają dodatkowy wymóg kwarantanny dla pasażerów przylatujących do kraju rejsami z Wielkiej Brytanii, Danii oraz Republiki Południowej Afryki.
    Do Turcji Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument powinien być ważny minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji oraz musi być w dobrym stanie. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczątki mogą spowodować uruchomienie uciążliwej procedury wyjaśniającej lub cofnięcie z granicy.
    Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.
    Szczepienia nie są wymagane.

    Opinie

    Opinie dodane przez

    7.0
    Grzegorz
    Pobyt - Wrzesień 2020Para
    Didim Beach Resort & Elegance nasz pobyt 10-17.09.2020 (czas pandemii) wyjazd kupiliśmy 09.09.2020 za 1600zł /osoba ? Wezyr Coral Travel - wylot z Gdańska, w tej cenie pokój z widokiem na morze. Zdecydowaliśmy się na zakup w ostatniej chwili, ponieważ czas niepewny: zakazy lotów, kwarantanna, obostrzenia itp., czekaliśmy na rozwój sytuacji. I jeszcze mała informacja w Turcji wypoczywamy od wielu lat i mamy dość duże doświadczenie. Hotel mieści się w dwóch budynkach my byliśmy w Didim Beach Resort ale korzystać można również z obiektu Elegance (basen i restauracja). Zdecydowanie ten hotel jest godny plecenia ale słabo rozreklamowany, dostępne zdjęcia w necie nie oddają wszystkich walorów i atrakcji. Biorąc pod uwagę cenę i lokalizację bezpośrednio przy czystej prywatnej plaży, bardzo czystą wodę w morzu, obsługą starającą się spełnić wszystkie obostrzenia w ramach COVID-19 uważam, że warto odwiedzić ten obiekt. Przy wjeździe do hotelu pomiar temperatury, do restauracji trzeba wejść w maseczce, którą można gratis otrzymać od personelu, dezynfekcja rąk według uznania. Przemieszczając się po terenie hotelu nie wszyscy goście nosili maseczki, personel oczywiście w maseczkach i rękawiczkach. Pokoje jak i pozostałe części hotelu nie są nowe, nie są też po kapitalnym remoncie ale jest czysto, klimatyzacja centralna daje radę pomimo wysokich temperatur zarówno w dzień jak i w nocy. Pracownicy hotelu na duży plus, zarówno w barach jak i w restauracji, personelu jest dużo i działają bardzo sprawnie, początkowo myśleliśmy, że serowanie dań tylko przez obsługę to będzie problem-duże kolejki, ale ta forma działała bardzo sprawnie dzięki odpowiedniej liczbie pracowników. Posiłki bardzo dobre, może nie jakieś nadzwyczajne, ale było sporo owoców (nawet truskawki), lody, ryby, dania z grilla. Piwo, drinki-super na życzenie bez żadne problemu można wymyślać do woli. Baseny są dwa jeden duży przy hotelu drugi mniejszy tzw. Relax, gdzie nie ma muzyki i animacji. W hotelu goście międzynarodowi sporo Turków, trochę Polaków, o dziwo mało Rosjan. Codziennie o 22.00 show w amfiteatrze większość występów na wysokim poziomie, warto zobaczyć. Podsumowanie-nie jest to Hotel 5 gwiazdek ale mocne 4 gwiazdki, proszę zwrócić uwagę, że hotel nie jest położony w centrum miasta i w najbliższej okolicy nie ma atrakcji, ale można iść na spacer lub dojechać dolmuszem do centrum, rezydenci Wezyr Coral Travel bardzo pomocni i dobrze zorganizowani. Polecam i życzę udanego wypoczynku.
    1.6
    Asia
    Pobyt - Wrzesień 2019Grupa przyjaciół
    Pokój miał być z widokiem na ogród, którego tam nie ma ??????????? smród, brud, ogólnie tragedia. Niemiła obsługa na recepcji. Sprzątany tylko ciąg komunikacyjny. Hałas od ulicy. Zdjęcia w ofercie chyba z otwarcia hotelu. Koło ultra all to ta oferta chyba nie stała, a te 5* to nie wiem kto im przyznał, chyba ślepy. Jedzenie fatalne-letnie lub zimne, tylko sałatki jadalne. Ogólnie nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyŚmierdzące pokoje, łazienka z grzybem i pleśnią. Smród smażonych ryb

    7.7
    Beata Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2019Grupa przyjaciół
    Ogólnie jestem zadowolona z wakacji. Ciekawe animacje, choć jak na ultra allinclusive więcej się spodziewałam
    ZaletyPołożenie, animacje, obsługa,
    WadyJedzenie, zimna woda w basenie, zimne posiłki w nocy - niesmaczne, wódka i sprite w ciągu 10 dni dwa razy się skończyły po godz. 21 pomimo ultra allinclusive 24 h

    4.4
    Karolina
    Pobyt - Wrzesień 2019Grupa przyjaciół
    Z hotelu wróciłam wczoraj i niestety był to najgorszy hotel w jakim miałam (nie)przyjemność spędzić urlop. Na wstępie zaznaczę, że nie jestem osobą wymagającą i każdą negatywną opinię dzielę przez pół, jednak pierwszy raz postanowiłam zabrać głos w sprawie tego hotelu. Zdecydowanie nie zasługuje na 5 gwiazdek. Przede wszystkim pokoje - we wszystkich trzech pokojach jakie mieliśmy wraz ze znajomymi spod odklejającej się tapety wystawały grzyby na ścianach. Część z nich znajdowała się przy samym łóżku. Wielokrotna interwencja w recepcji skończyła się na 2 próbach przyklejenia (!) tapety do ściany przez obsługę. Pomimo próśb przedstawiciela biura podróży, pokoje nie zostały wymienione. Drzwi balkonowe nie zamykały się również we wszystkich 3 pokojach. Ponadto łazienki w bardzo złym stanie, wszystko przeciekało i odpadało. W pokoju połamane i zepsute elementy wyposażenia. Dodatkowo niewyobrażalny smród na balkonie i w niektórych miejscach na terenie hotelu. Wnętrze hotelu próbowano urządzić w stylu \"na bogato\", niestety jest to jeden wielki kicz. Napoje alkoholowe tylko lokalne, importowane są dodatkowo płatne. Ponadto brak menu drinków, można zdać się tylko na barmanów, których drinki są strasznie słodkie, chociaż w tej kwestii kto co lubi. Jedzenie monotonne jednak w miarę dobre. Jedynym dużym plusem hotelu są animacje oraz samo otoczenie - ładnie zagospodarowana przestrzeń, trzy baseny, piękne widoki i niedalekie położenie od centrum miasta. Podsumowując zdecydowanie nie polecam tego hotelu.
    ZaletyLokalizacja Animacje Zagospodarowanie otoczenia hotelu
    WadyPleśń na ścianach Zepsute wyposażenie Smród na terenie hotelu Monotonne jedzenie Brak wyboru w napojach alkoholowych

    3.7
    Jerry
    Pobyt - Sierpień 2019Rodzina z dziećmi
    NIE POLECAM!! Po przyjezdzie do hotelu kolo 0.00, musielismy walczyc o naprawienie klimatyzacji, zero oswietlenia w pokoju - czulismy sie jak w piwnicy. Rano okazal sie dlaczego: w pokoju jest syf, brudno w łazience śmierdzi, Odpadające kafle, tapety - wszystko się poprostu sypie. Pan naprawil klimatyzacje, ale poza dzwiekiem nic wiecej ona nie dawala. Po 3 dniu zdecydowalismy sie z zona sami posprzatac lazienke w 5 gwiazdkowym hotelu :) To jest hotel max 3 gwiazdkowy i to mocno naciagany. Odradzamy wycieczki do tego hotelu, szczegolnie rodzina - brak jakich kolwiek zajec dla dzieci. Po zlozeniu zastrzezen w recepcji, powiedziano mam ze mamy pokoj o najwyzszym standardzie. Przy skladaniu reklamacji do Coratravel, pliki zalaczalem 3 razy, poniewaz format nie odpowiadal Coratravel - zart i kpina! Podejscie do klienta zerowe, ale przy oplacaniu wycieczki nie bylo zadnych problemow! Pomijajac fakt ze marnowalem swoj wakacyjny czas na walke z Panem z obslugi klienta.
    ZaletyLokalizacja hotelu
    Wady- syf w pokojach - odpadające kafle - rozerwane/odpadajace tapety - nie dzialajaca klimatyzacja - smrod i plesn w lazience - na basenie i przy barach smierdzi kanaliza - nie jest to miejsce dla rodzin z dziecmi - tylko 1 tygodniowe wyjazdy (w drugim tygodniu wystepy sa te same) - sniadania i obiady przez 2 tyg te same (maly wybor)