Wakacje.plWczasyTurcjaWybrzeże EgejskieTurgutreisLabranda Bodrum Princess Resort & SPA

Kairaba Bodrum Princess Resort

Kod oferty: WAK444081
Lato 2022
Kod oferty: WAK444081

Promocja

Coral Travel - LATO 2022NOWOŚĆ: promocja na LATO 2022! Oferta z niską zaliczką - tylko 10%.

Opis oferty

Region: Wybrzeże EgejskieOrganizator: Coral TravelKod oferty: WAK444081

Region

Bodrum

Opis

Hotel z doskonałą lokalizacją przy plaży, nieopodal centrum nadmorskiej miejscowości Turgutreis. Z hotelu roztacza się malowniczy widok na turkusowe wody Morza Egejskiego. Kompleks oferuje szeroką gamę zajęć rekreacyjno-sportowych, zapewniając udane wakacje z animacjami, wspaniałymi posiłkami oraz relaksacyjnymi zabiegami w centrum SPA.

Lokalizacja

1km od Turgutreis, 20km od centrum Bodrum, 50km od lotniska w Bodrum Milas-BJV. Hotel usytuowany na powierzchni: 14000m2.

Kategoria organizatora

5

Data otwarcia

2014 r.

Na terenie hotelu: restauracje (3), bary (4), room service (płatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (3), centrum biznesowe (płatne), basen kryty, baseny odkryty. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

Internet

• Wi-Fi w hotelu bezpłatne

Plaża

Przy hotelu, prywatna, piaszczysta, 185m długości, dojście do plaży promenadą. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe.

Pokoje

Zlokalizowane są w 3 budynkach

• 1 budynek główny (liczba pięter: 4, liczba wind: 1)

• 2 bloki (liczba pięter: 4, liczba wind: 1)

Typy pokoi

• pokoje standardowe land view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC)

• pokoje standardowe sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

• pokoje superior land view dla max. 4 os.: salon, 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC)

• pokoje superior sea view dla max. 4 os.: salon, 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

• pokoje standardowe swim up dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, łazienka (prysznic, WC), taras

Wyżywienie

• restauracja główna, restauracje a la carte (2), bary (4), cukiernia

Ultra All Inclusive

(24h)

• śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:00-11:00), obiad (12:30-14:20), kolacja (19:00-21:30), późny posiłek (22:30-06:00) serwowane w restauracji głównej

• przekąski (12:00-17:00)

• podwieczorek (17:00-18:00)

• napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe

Restauracje a la carte

• w trakcie pobytu jedna wizyta w wybranej restauracji gratis, wymagana rezerwacja.

- "culinairum"

Owoce morza

• "Finoccio" włoska

Z myślą o dzieciach

• brodzik

• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat

• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

• plac zabaw

• krzesełka dla dzieci w restauracji

• opiekunka dla dzieci (płatna)

• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne

• możliwość wypożyczenia wózka (płatny i w miarę dostępności)

W cenie

• tenis stołowy

• rzutki

• aerobik

• siłownia

• animacje w nocy, w dzień

• sauna

• jacuzzi

• kino

Płatne

• sporty wodne na plaży

• centrum SPA

• masaż

• dyskoteka

• salon piękności

• łaźnia turecka

Dodatkowe informacje

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK

• Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE

• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK

• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK

• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE

• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE

• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)

• Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA

• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

• Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (24H)

• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - NIE

• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE

• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 1 GOŚĆ NA 2m2

• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE

• Czy na leżakach są materace? - TAK

• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE, INDYWIDUALNIE PAKOWANE)

• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK( PO KAŻDYM UŻYCIU)

• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)

• Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - NIE

• Czy centrum SPA jest czynne? - TAK

• Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK

• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK

• Czy siłownia jest czynna? - TAK

• Czy mini klub jest czynny? - TAK

• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM)

• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - TAK, JEST PLAN DZIAŁANIA

• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - ZARZĄD HOTELU ZOSTAJE POINFORMOWANY, PRZYPADEK ZOSTAJE ZGŁOSZONY DO LOKALNEGO ODDZIAŁU ZDROWOTNEGO. GOŚCIE ZOSTANĄ ODIZOLOWANI ORAZ KAŻDA OSOBA KTÓRA MOŻE ZNAJDOWAĆ SIĘ W POBLIŻU ZAKAŻONEGO GOŚCIA

Aktualizacja opisu

21.07.2021 12:12

Usługi dostępne w hotelu

Niepełnosprawni

Wi-Fi

Przy plaży

SPA

Disco

Siłownia

Mini Klub

All Inclusive 24H

Serwis plażowy

Sporty wodne

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wylot

Niedziela, 24.04.2022
07:00
10:45
WAWWarszawa - Chopin
BJVBodrum

Powrót

Niedziela, 01.05.2022
19:35
21:45
BJVBodrum
WAWWarszawa - Chopin
Trwa weryfikacja ceny

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie dodane przez

3.2
Beata
Pobyt - Październik 2021Para
NIE POLECAM! Z hotelu wróciliśmy 7 października 2021r.. Nie był to mój pierwszy pobyt w Turcji. Jednak po raz pierwszy jestem tak niezadowolona. Po kolei. Wybraliśmy ten hotel ze względu na odległość z lotniska - 50 km. Niestety, podróż trwała 2 godz. ( byliśmy rozwożeni tylko do 3 hoteli). W nocy dotarliśmy do hotelu, oczywiście rezydenta z nami nie było, Po próbie dogadania się w recepcji dostaliśmy klucze. Droga wiodła przez śmierdzący korytarz. Po wejściu do pokoju okazało się, ze jest on nie posprzątany. Nie usunięto nawet ręcznika, który leżał na podłodze pod prysznicem. Godz. 12 w nocy i nie ma z kim rozmawiać. Rano miał pojawić się u nas rezydent z Rainbow. Zgłosiłam, ze chcę zmianę pokoju ze względu na bród i smród na korytarzu. Pan powiedział, że to załatwi. Na recepcji przeproszono nas, że zapomnieli posprzątać nasz pokój. i zostanie to naprawione. Przyszła sprzątaczka, zmieniła pościel i tyle ją widział. Do końca pobytu tylko raz co nieco ogarnęli i musiałam robić to sama. Kolej na posiłki. Hotel 5* a na stołach papierowe podkładki , albo i nie. Brudne talerze, niedomyte i lepiące się. Jedzenie zimne, mały wybór i niesmaczne. Ciągle powtarzające się. Tylko w dniu tureckim było lepiej. Zdarzało się, że 5 minut przed końcem wydawania posiłków zabierano nam ze stołu talerze, abyśmy już wyszli. Oczywiście obsługa przez pracowników. Częste kolejki, trudno pokazać co chcielibyśmy zjeść. W te dni, kiedy rano zasypiali i sami się obsługiwaliśmy wszystko szło sprawniej. Alkohole: wiadomo, że w ofercie są alkohole lokalne. Jednak w tych drinkach (słodkich niesamowicie) nie było alkoholu, a jeśli to w prawie 0-rowej ilości. W lodówce uzupełniano tylko wodę. Warto dodać, że piszę o opcji Ultra All, . I gdzie te podane w ofercie 3 restauracje i 5 barów. W barze przy basenie np. zimne hamburgery. Basen nie był najgorszy i ze względu na zimną wodę prawie pusty. Reklamowany pomost na plaży to zardzewiały szkielet po niegdysiejszym pomoście. Plaża mała i nie oczyszczana. W okolicy lepsze plaże. Przy basenie zero gimnastyki, brak wieczornych animacji (nie licząc kilkunastu minut w dniu tureckim). Mieliśmy pokój z widokiem na morze. W pakiecie jest widok na basen i taras z jadalni. Muzyka zaczyna grać od 7:00 i trwa to do późna w nocy. Pozostałe pokoje są oferowane z widokiem na ogród, tylko ze przy tym hotelu nie ma ogrodu!. Do miasteczka jest nie 1,5 km tylko ok. 4 km. Do dworca autobusowego jeszcze dalej. Autobus jedzie do Bodrum ponad 1 godz. Mogłabym jeszcze wiele dodać. Mam nadzieję, że pomorze to Państwu zastanowić się nad wyborem tego hotelu. Zasługuje on max na 3* i cenę (przynajmniej w naszym wypadku) co najmniej o 1tys. zł. niższą. Za te pieniądze można wypocząć w o wiele lepszym standardzie i z dużo smaczniejszym wyżywieniem. Hotel dla lubiących silne powiewy wiatru. Beata
Zaletyw sumie chyba nie znalazłam
Wadysame wady

10
Art
Pobyt - Wrzesień 2019Para
Hotel dla osób, które szukają raczej spokoju niż głośnej rozrywki. Pokoje eleganckie i zadbane. Jedzenie bez zarzutów. Plaża tuż przy hotelu.
ZaletyPołożenie, obsługa, pokoje.

8.9
Piotr Klient Wakacje.pl
Pobyt - Lipiec 2019Rodzina z dziećmi
Pobyt przebiegał bez zakłóceń wszystko przebiegało sprawnie obsługa hotelu bardzo pomocna . Bardzo dobra kuchnia posiłki urozmaicone bardzo duży wybór. Hotel godny polecenia dla rodzin z dziećmi ceniących sobie spokojną okolicę bez gwaru miasta.
Zaletykuchnia basen
Wadyplaża daleko do centrum miasta

9.2
Maja
Pobyt - Maj 2019Para
Właśnie wróciliśmy i jesteśmy bardzo zadowoleni. Jedzenie przepyszne i bardzo dużo. Alkohol też w porządku ,narzekać nie można. Hotel ma obsługę na najwyższym poziomie ,naprawde wspaniali ludzie z którymi pozostajemy w kontakcie. Pięknie położony hotel, promenadą ok 2,5km do centrum miasteczka Turgutreis, transfer z lotniska ok 1,4h. Mało atrakcji wieczornych ,ale może dlatego ,że jest przed sezonem. Pokoje sprzątane mieliśmy codziennie, mini barek również codziennie uzupełniany. Dobre wifi. Generalnie bardzo chetnie byśmy tu wrócili!!!
ZaletyJedzenie, obsługa, czystość
Wadymogło by być więcej animacji wieczornych

8.7
Mary
Pobyt - Maj 2019Seniorzy
Właśnie wróciliśmy z pobytu 11 dniowego w tym hotelu. Pierwsze wrażenie było bardzo dobre. Pokój superior przestronny, słoneczny z balkonem .Codziennie uzupełniany mini barek, Jednak sprzątanie ograniczało się do umycia umywalki, ubikacji, wymianie ręczników oraz wyniesienie śmieci. W ciągu naszego 11 dniowego pobytu ani razu pokój nie był odkurzony ani umyta podłoga. Może to nie jest aż tak istotne :) ale przyjemniej się stąpa nogami po czystej podłodze. Jedzenie moim zdaniem bardzo dobre, nie sposób wszystkiego spróbować. Minusem jest brak (oprócz stołówki ) samoobsługowych dystrybutorów z napojami w barze przy basenie, w którym była non- stop kolejka. Na plaży brak baru. Leżaki i parasole bezpłatne. Wieczorne ( bardzo słabe) animacje odbywały się w hotelowym lobby. Ogólnie wróciliśmy zadowoleni ale w przyszłym roku będziemy szukali innego hotelu
Zaletypołozenie - promenada prowadząca do miasteczka, bardzo dobre jedzenie, miła obsługa
Wadymały teren hotelowy, kiepska plaza. Brak samoobsługowych dystrybutorów z napojami,Sprzątanie pokoju ograniczało się do umycia umywalki oraz wc.

Mapa

Pogoda

19°C
11°C
17°C
8

Przed podróżą

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstawi unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje - należy posiadać unijny certyfikat COVID.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstawi unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument, przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje - należy posiadać unijny certyfikat COVID.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany dla dzieci do 12 roku życia. Starsze dzieci wymagają przedstawienia unijnego certyfikatu COVID (nie wiesz co to za dokument, przeczytaj o nim) lub wykonania testu. Akceptowanymi testami są: PCR wykonany najwcześniej 72 h przed przylotem lub antygenowy wykonany najwcześniej 48 h przed wylotem.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje dzieci do 12 roku życia, które podróżują pod opieką dorosłych, którzy są zaszczepieni przeciwko COVID-19 lub przedstawili negatywny wynik testu na COVID-19. Dzieci powyżej 12 roku życia, które nie są zaszczepione zobowiązane są odbyć 10 dniową kwarantannę, z której mogą być zwolnieni wykonując test PCR lub antygenowy: nie wcześniej niż 48 godz. przed przekroczeniem granicy Polski lub nie później niż 48 godz. po przekroczeniu granicy Polski.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: Należy wykonać jeden z testów: PCR - najwcześniej 72 h przed przylotem, antygenowy - najwcześniej 48 h przed wylotem oraz przedstawić jego wynik na unijnym certyfikacie COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: tak - 10 dni. Aby być zwolnionym z kwarantanny należy wykonać test PCR lub antygenowy: nie wcześniej niż 48 godz. przed przekroczeniem granicy Polski lub nie później niż 48 godz. po przekroczeniu granicy Polski.

WYMAGANE DOKUMENTY
Elektroniczny formularz zgłoszenia podróżnego (Traveler Entry Form), który należy wypełnić na 72 h przed wylotem następnie wydrukować, bądź posiadać przy sobie wersję elektroniczną zobacz więcej

TESTY W SUPERCENIE!
Jeśli potrzebujesz testu, możesz szybko i tanio zamówić go przez Wakacje.pl. W ofercie są zarówno testy przed wyjazdem za granicę z zaświadczeniem w języku angielskim, jak i testy po powrocie do Polski. Przeczytaj więcej o tym, jak skorzystać z szybkich testów na COVID-19 w supercenie.
Do Turcji Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument powinien być ważny minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji oraz musi być w dobrym stanie. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczątki mogą spowodować uruchomienie uciążliwej procedury wyjaśniającej lub cofnięcie z granicy.
Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.
Szczepienia nie są wymagane.