Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
2136 zł/os.
4 327 zł
Lido San Giuseppe
2.8
4 opinie
2.8
4 opinie
Opis oferty
Region
Briatico
Opis
Villaggio Hotel Lido San Giuseppe oferuje pokoje w miejscowości Briatico. Położony 2.2 km od centrum jest dobrym wyborem na wakacje w regionie Kalabria.
W obiekcie Villaggio Hotel Lido San Giuseppe jest strefa wellness, a w niej m.in. basen zewnętrzny. Warto z niej skorzystać po aktywnym dniu.
Dwójka smeraldo
1 łazienka, 1 podwójne łóżko, 1 pokój, balkon, dostępne dodatkowe łóżeczka dziecięce, klimatyzacja, minibar, pokój dla 2 osób, pościel, ręczniki, sejf w pokoju, suszarka do włosów, taras, telefon, telewizja satelitarna, toaleta, wanna lub prysznic
Trójka smeraldo
1 dostawka, 1 łazienka, 1 podwójne łóżko, 1 pokój, balkon, dostępne dodatkowe łóżeczka dziecięce, klimatyzacja, minibar, pokój dla 3 osób, pościel, ręczniki, sejf w pokoju, suszarka do włosów, taras, telefon, telewizja satelitarna, toaleta, wanna lub prysznic
Czwórka smeraldo
1 łazienka, 1 podwójne łóżko, 1 pokój, balkon, Dodatkowe łóżeczko dziecięce nie jest dostępne we , klimatyzacja, łóżko piętrowe, minibar, pościel, ręczniki, sejf w pokoju, suszarka do włosów, taras, telefon, telewizja satelitarna, toaleta, wanna lub prysznic
W cenie
Pościel
Klimatyzacja
Leżaki
Parking
Ręczniki
Sejf w pokoju
Plażowe parasole
Leżaki plażowe
Śniadania w formie bufetu
Obiadokolacja 3-daniowa
Śniadania i obiadokolacje
Parasole przeciwsłoneczne
Zakwaterowanie, ubezpieczenie KL i NNW. Składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.
Płatne na miejscu
Łóżeczko dla dziecka
Minibar
Transport busem do wyciągów
Zwierzęta mile widziane - 15 euro za zwierzę/noc
Taksa lokalna, 2 EUR za osobę i dzień
Odległości
Centrum - 2.2 km.
Wyżywienie
Śniadania w formie bufetu, obiadokolacja (3 - dania), rodzaj wyżywienia- śniadania i obiadokolacje.
Parking
Parking niestrzeżony.
Usługi narciarskie i rowerowe
Transport busem do wyciągów.
Internet
Wi-fi na terenie całego hotelu.
Usługi spa i wellness
Basen zewnętrzny - 350 m².
Sport w hotelu
Taras.
Usługi dla dzieci
Łóżeczko dla dziecka, plac zabaw dla dzieci, klub dla dzieci.
Usługi hotelowe
Restauracja, pokoje dla niepalących, leżaki, bar, pokój śniadaniowy, serwis bagażowy, parasole przeciwsłoneczne.
Zwierzęta
Zwierzęta mile widziane.
Informacje o hotelu
Mastercard, visa, gotówka, karty debetowe, american Express, zakwaterowanie - od 17.00, wymeldowanie - do 10.30, późne wymeldowanie na zapytanie, wcześniejsze zakwaterowanie na zapytanie.
Akcesoria plażowe i basenowe
Plażowe parasole, leżaki plażowe.
Lokalizacja hotelu
Blisko plaży.
Warunki rezygnacji
A) do 45 dni przed datą wyjazdu koszt rezygnacji to zryczałtowana kwota 250 PLN
B) od 44 do 32 dni przed datą wyjazdu, rezygnacja 10% ceny Imprezy (jednak nie mniej niż 250 PLN)
C) od 31 do 15 dni przed datą wyjazdu, rezygnacja 40% ceny Imprezy (60% zwrotu)
D) od 14 do 9 dni przed datą wyjazdu, rezygnacja 70% ceny Imprezy (30% zwrotu)
E) od 8 do 0 dni przed datą wyjazdu, rezygnacja 100% ceny Imprezy (brak zwrotu).
Warunki zmiany/anulacji skipassu
A) dotyczy ofert ze skipassem w cenie
B) darmowa anulacja/zmiana do 14 dni przed rozpoczęciem podróży
C) od 13 do 0 dni przed datą wyjazdu - brak możliwości anulacji/zmiany.
Warunki płatności
Zaliczka w wysokości 10% za rezerwację płatna w momencie rezerwacji. Pozostała kwota płatna najpóźniej 45 dni przed wyjazdem.
Wybierz pokój i datę zakwaterowania
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Dwójka smeraldo
2 dorosłych
Warto dokupić
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
100%
o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online
256000+
tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci
100+
tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami
Cena całkowita
4 327 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 4
Para
1.6
Na wakacje wybraliśmy się w terminie 16-23.06.19. Pani z biura \\\"travelplanet\\\" bardzo polecała nam ten hotel, 4-gwiazdkowy z opcją soft all inclusive (nie wiedzieliśmy wtedy na czym to polega, nikt nam nie wytłumaczył, poza wiadomością, że są to 2 posiłki dziennie w cenie wycieczki). Z 8 dni pobytu, które gwarantowało nam biuro, skorzystaliśmy tak naprawdę z 5-ciu. Mieliśmy przylecieć do Kalabrii ok. 13 rano, ale kilka dni po wykupieniu wycieczki zmieniono godzinę wylotu na 21:30. Na lotnisku okazało się, że samolot jest opóźniony (bez szczegółowych informacji). Wylecieliśmy po północy, a na miejscu, w hotelu, byliśmy o 5 rano. Zmęczeni całonocną podróżą nie mogliśmy sobie pozwolić na odpoczynek, ponieważ tego samego dnia o godz. 9 rano było spotkanie z rezydentką, na które chcieliśmy się udać, żeby dowiedzieć się szczegółów na temat hotelu. Rezydentka nie przekazała nam żadnych informacji, odsyłając nas do segregatora z lakoniczną treścią napisaną przez biuro ITAKA. Jej zadaniem było wyłącznie sprzedawanie wycieczek, resztę gości, w tym nas, potraktowała obojętnie. Nie znaliśmy godzin posiłków, nie wiedzieliśmy jak dokładnie wygląda zakwaterowanie, ponadto rezydentka nie powiedziała o wielu istotnych sprawach, które mieliśmy okazję poznać później na własnej skórze. Posiłki były tylko w wyznaczonych godzinach: śniadanie 8-9:30, lunch 13-14, kolacja 20-21:30. Godziny przestrzegane były bardzo restrykcyjnie: goście, którzy przychodzili pod koniec wyznaczonego czasu byli osobiście wypraszani przez właściciela (!) hotelu, który ostentacyjnie zamykał drzwi do restauracji, nerwowo spoglądając na zegarek. Śniadania były fatalne, codziennie to samo, mały wybór: jajecznica, jajka sadzone i parówki (wszystko zimne), okropne białe bułki, ser i szynka. Kilka owoców (mrożonych-jak z Biedronki!), jogurt naturalny albo owocowy i 3 rodzaje płatków, do tego zimne mleko. Kawa była paskudna, smakowała jak połączenie zbożówki z dużą ilością słodziku, wszystko z automatu (kawa, woda oraz soki), przesłodzone i powodowało nudności. Znośną (bo nie smaczną) kawę można było zamówić za dodatkową opłatą w barze. Ceny od 1-2 euro, jednak przy codziennym zakupie takiej kawy pod koniec wyjazdu suma była już znaczna (innej kawy po prostu nie dało się pić). Jednak nawet ta kupna była serwowana za każdym razem inaczej, w zależności od kelnera, który akurat pracował przy barze. Raz americano było podawane jak espresso, raz jak czarna rozwodniona kawa, a innym razem jako podwójne espresso z podawanym osobno wrzątkiem. Niestety, ale prawda jest taka, że serwowania kawy mogliby się uczyć nawet od polskiego McDonald\\\'s. Ponadto nie można było swobodnie wybrać miejsca do siedzenia, nad wszystkim czuwał hotelowy \\\"żandarm\\\" (sam właściciel) i zakazywał gościom siadania w pewnych miejscach (np. przy tarasie z widokiem na morze), czujnym okiem kontrolował wszystko co się dzieje, a my mieliśmy poczucie, że jesteśmy non-stop obserwowani i oceniani. Kelnerzy zaglądali wszystkim w talerze i w pośpiechu zabierali naczynia. Woda była odpłatna, byliśmy świadkiem sytuacji, gdy jeden z gości (Włoch) poprosił kelnera o nalanie wody do butelki, jednak czujny \\\"żandarm\\\" zganił go i zabronił nalewania wody! Oburzony gość musiał wypić ją na miejscu i tylko w wyznaczonych do tego szklankach. Każdy pokój miał przydzielony stolik w wyznaczonym przez właściciela miejscu, nie było możliwości zmiany stolika, goście usadzani byli jak na kolonii dla dzieci. Nie można było swobodnie położyć czapki czy okularów na stole, ponieważ \\\"żandarm\\\" wszystko obserwował i sam zabierał zbędne, jego zdaniem, przedmioty ze stolików. Lunche oraz kolacje były serwowane - zamawiało się dania z karty na następny dzień. Każdy posiłek składał się z 3 dań: dwóch głównych i jednej przystawki. Dania były podawane kolejno, czasami przerwy między jednym a drugim wynosiły 30-40 minut, często czekało się ponad godzinę na pierwsze danie! Wybór spory, jednak same dania bardzo przeciętne. Codziennie makarony z małą ilością bezpłciowego sosu i odrobiną mięsa lub owoców morza (głównie w formie skorupek). Czasem ryba albo mięso, do tego kilka liści suchej sałaty dumnie nazywanej sałatką kalabryjską, frytki, kulki ziemniaczane lub rozwodnione puree. Zamówienia były mylone, często dostawaliśmy co innego niż zamówiliśmy. Zdarzyło się, że jednego dania zabrakło i przyniesiono nam w ramach rekompensaty starą wołowinę, która wyglądała i smakowała jak sprzed tygodnia. Do lunchu i kolacji podawane były 1/4 l wina oraz 1/2 l wody i kilka kawałków starego chleba (świeży był ostatniego dnia naszego pobytu). Wszystko co wykraczało poza normę było do dokupienia (woda za 2euro/litr). W sali panował taki gwar i hałas, że nie sposób było nawet porozmawiać. Kolacje wyglądały dokładnie tak samo. Dwa razy w tygodniu (środa i piątek) właściciel organizował specjalne kolacje, tylko o konkretnej porze 20:30. Nie różniły się niczym od innych poza dodatkową przystawką i tym, że wszyscy Włosi stroili się na nie jakby szli
Zalety
• plaża
Wady
• obsługa, posiłki, zasady panujące w hotelu
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Pogoda
Przed podróżą
We Włoszech dla Polaków wizy nie są wymagane.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa. Szczegóły na: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych .
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych .
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej