3 634 zł
BV Kalafiorita Resort
8.9
1 opinia
4.0
371 opinii
8.9
1 opinia
4.0
371 opinii
Opis oferty
Kategoria
Region
Zambrone
Klasyczny pokój dla 2-4
Balkon, łóżko piętrowe, powierzchnia 25 m², suszarka do włosów, telefon, telewizja satelitarna, wanna lub prysznic, widok na ogród
Klasyczny pokój dla 2-3
Balkon, powierzchnia 25 m², rozkładana kanapa, suszarka do włosów, telefon, telewizja satelitarna, wanna lub prysznic, widok na ogród
Klasyczny pokój dla 2
Balkon, powierzchnia 22 m², suszarka do włosów, telefon, telewizja satelitarna, wanna lub prysznic, widok na ogród
Luksusowy pokój dla 2
Balkon, powierzchnia 22 m², suszarka do włosów, taras, telefon, telewizja satelitarna, wanna lub prysznic, widok na morze, widok na ogród
W cenie
Tenis stołowy - w cenie
Strefa Wi-Fi
Kort tenisowy - dostosowany do każdej pogody
Parking strzeżony - włączone, w budynku
Wysokie krzesło dla dziecka - za prośbą
Zakwaterowanie, ubezpieczenie KL i NNW. Składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.
Płatne na miejscu
Akceptowane są tylko psy - małe psy; 10 EUR/noc
Taksa lokalna, 2 EUR za osobę i dzień
Wyżywienie
Śniadania w formie bufetu - wzbogacony bufet.
Parking
Parking strzeżony.
Internet
WI-FI w częściach wspólnych hotelu.
Usługi spa i wellness
Woda morska - przed hotelem.
Sport w hotelu
Tenis stołowy, kort tenisowy, ogród, taras.
Usługi dla dzieci
Wysokie krzesło dla dziecka, plac zabaw dla dzieci - w ogrodzie.
Usługi hotelowe
Restauracja, recepcja 24-godzinna - 24 h, bar.
Zwierzęta
Akceptowane są tylko psy.
Informacje o hotelu
Liczba pokoi - 90, wymeldowanie - do 10.00.
Akcesoria plażowe i basenowe
Bar przy basenie.
Lokalizacja hotelu
Apteka - około 600 m.
Warunki rezygnacji
A) do 45 dni przed datą wyjazdu koszt rezygnacji to zryczałtowana kwota 250 PLN
B) od 44 do 32 dni przed datą wyjazdu, rezygnacja 10% ceny Imprezy (jednak nie mniej niż 250 PLN)
C) od 31 do 15 dni przed datą wyjazdu, rezygnacja 40% ceny Imprezy (60% zwrotu)
D) od 14 do 9 dni przed datą wyjazdu, rezygnacja 70% ceny Imprezy (30% zwrotu)
E) od 8 do 0 dni przed datą wyjazdu, rezygnacja 100% ceny Imprezy (brak zwrotu).
Warunki zmiany/anulacji skipassu
A) dotyczy ofert ze skipassem w cenie
B) darmowa anulacja/zmiana do 14 dni przed rozpoczęciem podróży
C) od 13 do 0 dni przed datą wyjazdu - brak możliwości anulacji/zmiany.
Warunki płatności
Zaliczka w wysokości 10% za rezerwację płatna w momencie rezerwacji. Pozostała kwota płatna najpóźniej 45 dni przed wyjazdem.
Wybierz pokój i datę zakwaterowania
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Luksusowy pokój dla 2
2 dorosłych
Warto dokupić
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
100%
o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online
256000+
tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci
100+
tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami
Cena całkowita
3 634 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 6
Opinia z serwisu Tripadvisor
Rodzina z dziećmi
2.0
Traktowani jak obywatele drugiej kategorii, jeśli nie jesteś Niemcem lub Włochem. Kierownik restauracji był hańbą
Byliśmy tutaj 23 września. Co do rozrywki, była słaba - tylko wieczorna rozrywka na scenie przez 1 noc, gdy byliśmy tam. Zostaliśmy poinformowani przez zespół rozrywkowy, że hotel zwalniał, dlatego brakowało rozrywki. Nie powinni zwalniać, gdy mają gości w ośrodku. Pokoje hotelowe miały problemy z odpływem, gdzie ludzkie odchody wypływały przez prysznic i bidet, nie posprzątano tego przez ponad 4 godziny i śmierdziało. Moja żona zachorowała na następne 24 godziny. Obszar basenu był brudny i wymagał porządnego sprzątania. Ale najgorsze w tym ośrodku był stosunek menadżera restauracji, nigdy wcześniej nie doświadczyliśmy tak ponurego i gburowatego menadżera w hotelu. Jego traktowanie brytyjskich turystów było szokujące, byliśmy traktowani jak obywatele drugiej kategorii w porównaniu z włoskimi i niemieckimi gośćmi. Byliśmy grupą 4 osób i zostaliśmy wciśnięci przy małym stoliku na patio, podczas gdy obok siedziała grupa 4 niemieckich gości przy stole dwa razy większym od naszego. Gdy poprosiliśmy o stolik tej samej wielkości, menadżer restauracji ciągle pytał, co się dzieje, a potem powiedziałem, że stolik jest mały i chcemy usiąść przy takim samym stoliku jak inni, zaczął przewracać stoły i krzesła, łącząc 2 stoliki dla nas. Jego zachowanie było żenujące. Dawał też więcej jedzenia niemieckim i włoskim gościom, mimo że mieli tylko śniadanie i obiad, a my płaciliśmy za pełne wyżywienie. Chodniki były niebezpieczne, jedna kobieta tam spadła i złamała nadgarstek. Ośrodek naprawdę się tym nie przejmował i nawet nie zaoferował niesienia talerzy podczas posiłków, mimo że miała rękę w gipsie. Śniadanie było słabe, codziennie dostawaliśmy niedopieczone tosty. Lunch i obiad były dobre, chociaż trochę bardziej zróżnicowane jedzenie byłoby mile widziane. Na śniadanie mieliśmy ograniczenie do 2 godzin, na lunch 1 godzinę 15 minut, a na obiad 1 godzinę 15 minut. Jeśli byłeś w restauracji po tym czasie, byłeś proszony o zakończenie posiłku i opuszczenie restauracji przez pana szczęśliwego menadżera restauracji. Było to pośpieszne i nieprzyjemne, musieliśmy się spieszyć z posiłkami. Czas na obiad został skrócony do 1,5 godziny, gdy przyjechała duża grupa niemiecka, ale to nie pomogło, ponieważ więcej czasu trzeba było stać w kolejce, aby dostać jedzenie, ponieważ nie wolno było samemu się obsłużyć. Przydzielano nam ten sam stolik na cały pobyt. To spowodowało więcej problemów, obrusy nie były często czyszczone i czasami były brudne. Nie będziemy wracać do tego ośrodka i mam nadzieję, że zarząd zajmie się złym stosunkiem ich menadżera restauracji.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Pogoda
Przed podróżą
We Włoszech dla Polaków wizy nie są wymagane.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa. Szczegóły na: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych .
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych .
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej