Najniższa cena z ost. 30 dni

przed obniżką: 

3309 zł/os.

6 724  

/za wszystkich
Podsumowanie ceny
22
basen
restauracja
basen
restauracja
pokój

4.5

807 opinii

Opis oferty

Region: Wybrzeże AdriatykuBiuro podróży (przedsiębiorca): Europe MountainsKod oferty: WAK779129

Kategoria

Region

Jesolo

Opis

4-gwiazdkowy hotel Hotel Le Soleil leży 7 km od centrum Jesolo.

Pokój dla 1-3

Balkon, lodówka, suszarka do włosów, telefon, telewizja satelitarna, wanna lub prysznic

Pokój dla 1-3

Balkon, lodówka, suszarka do włosów, telefon, telewizja satelitarna, wanna lub prysznic

Pokój dla 2

Balkon, lodówka, suszarka do włosów, telefon, telewizja satelitarna, wanna lub prysznic

Pokój dla 2

Balkon, lodówka, suszarka do włosów, telefon, telewizja satelitarna, wanna lub prysznic

W cenie

Dostęp do internetu - w cenie, w całym hotelu

Internet Wi-Fi - w cenie, w całym hotelu

Zakwaterowanie, ubezpieczenie KL i NNW. Składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Płatne na miejscu

Parking kryty niestrzeżony

Taksa lokalna, 2 EUR za osobę i dzień

Odległości

Centrum - 7 km.

Parking

Parking kryty niestrzeżony.

Internet

WI-FI we wszystkich pokojach.

Usługi spa i wellness

Woda morska.

Sport w hotelu

Taras.

Usługi hotelowe

Restauracja, sala konferencyjna, pokój spotkań, winda, bar, recepcja.

Zwierzęta

Zwierzęta nie są przyjmowane.

Informacje o hotelu

Liczba pokoi - 174, zakwaterowanie - od 14.00, wymeldowanie - do 10.00.

Warunki rezygnacji

A) do 45 dni przed datą wyjazdu koszt rezygnacji to zryczałtowana kwota 250 PLN

B) od 44 do 32 dni przed datą wyjazdu, rezygnacja 10% ceny Imprezy (jednak nie mniej niż 250 PLN)

C) od 31 do 15 dni przed datą wyjazdu, rezygnacja 40% ceny Imprezy (60% zwrotu)

D) od 14 do 9 dni przed datą wyjazdu, rezygnacja 70% ceny Imprezy (30% zwrotu)

E) od 8 do 0 dni przed datą wyjazdu, rezygnacja 100% ceny Imprezy (brak zwrotu).

Warunki zmiany/anulacji skipassu

A) dotyczy ofert ze skipassem w cenie

B) darmowa anulacja/zmiana do 14 dni przed rozpoczęciem podróży

C) od 13 do 0 dni przed datą wyjazdu - brak możliwości anulacji/zmiany.

Warunki płatności

Zaliczka w wysokości 10% za rezerwację płatna w momencie rezerwacji. Pozostała kwota płatna najpóźniej 45 dni przed wyjazdem.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i datę zakwaterowania

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Pokój dla 2

2 dorosłych

2 posiłki
Zakwaterowanie2024-05-13
Wykwaterowanie2024-05-20
6 724 zł
za pokój

Pokój dla 1-3

2 dorosłych

2 posiłki
Zakwaterowanie2024-05-13
Wykwaterowanie2024-05-20
9 543 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

268
za wycieczkę
268
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wakacje.pl: tu zaczyna się Twój urlop!

100%

o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online

256000+

tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci

100+

tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami

Wycieczka6 724

Cena całkowita

6 724
Do zapłaty teraz6 724

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 5

Mukulesh

Opinia z serwisu Tripadvisor

Wrzesień 2023
Dodano: 22.12.2023

4.0

Jasny, czysty, wygodny hotel, idealny na wycieczki do Wenecji

Pobyt w hotelu „Le Soleil Hotel”, Lido di Jesolo z żoną i dorosłą córką od 26 września do 01 października 2023 roku, pod koniec sezonu wakacyjnego, kiedy hotel i kurort nie były zbyt zatłoczone. Ogólna ocena Polecam ten hotel dla par lub rodzin (nie widzieliśmy zbyt wielu dzieci), które nie chcą przebywać w samej Wenecji, ale wolą zatrzymać się w kurorcie nadmorskim z łatwym dostępem na wycieczki do Wenecji i innych miejsc turystycznych. Jeśli chcesz zostać dłużej w Wenecji wieczorem, polecam opcję noclegu ze śniadaniem, ponieważ obiad zamyka się o 21:00. Lokalizacja hotelu jest doskonała; tył hotelu znajduje się bezpośrednio przy plaży z chodnikiem obok innych podobnych hoteli. Przód hotelu znajduje się 5 minut spacerem od „straganu” z restauracjami (głównie pizza, makaron i owoce morza), aptekami i sklepami turystycznymi. Co najważniejsze, hotel znajduje się w odległości 5 minut spacerem od sklepu Tabbacci (Tobacco), gdzie można kupić połączone bilety autobusowe i promowe do Wenecji. Przystanek autobusowy nr 5 na prom do Punta Sabbioni znajduje się kilka minut dalej obok hotelu Miami. Autobus kursuje około 30 minut w jedną stronę do Punta Sabbioni, a stamtąd prom do przystanku San Marco Zaccharia A (przez Lido) w Wenecji zajmuje około 40 minut. Promy i autobusy powrotne kursują do późnej nocy, ale musieliśmy wrócić do hotelu do godziny 20:00 na czas na obiad. Podobały nam się podróże autobusem i promem, musieliśmy pamiętać o skasowaniu biletów w maszynach przy wejściu na wszystkie podróże! Hotel ma czyste, wygodne pokoje, rozsądne udogodnienia, takie jak basen z tyłu, restaurację (serwującą śniadanie, obiad i kolację) z przyjemnym tarasem z widokiem na basen z widokiem na plażę i morze oraz bar serwujący napoje po kolacji. Personel (z kilkoma wyjątkami) ma ograniczone umiejętności języka angielskiego, ale był miły i pomocny. Szczególne wzmianki tutaj o Brunie, który, jak sądzę, był kierownikiem restauracji i który przyjmował nasze zamówienia na kolację (na śniadanie), zawsze znalazł czas, aby porozmawiać z nami; Dario w restauracji, który mówił doskonale po angielsku (zamieszkał i pracował w hotelach w Londynie) i zawsze był pomocny, przynosząc herbatę/kawę do naszego stołu i rozmawiając z nami ogólnie; Ponadto Aurora na recepcji, która nas zameldowała po przyjeździe. Muszę wspomnieć o młodym mężczyźnie z kręconymi włosami na kolacji, którego imienia nie zapisałem, ale zawsze pamiętałem, że na kolację piłem niemieckie piwo, co było bardzo miłe. Jedną rzeczą, którą chciałbym wspomnieć, było to, kiedy wróciliśmy późno z Wenecji pewnego wieczoru i spóźniliśmy się kilka minut na zamknięcie restauracji. Biorąc pod uwagę, że zapłaciliśmy za kolację, byłoby miłym gestem, gdyby Bruno poprosił kuchnię o przygotowanie czegoś prostego, takiego jak pizza, zamiast odprawić nas i sugerować, że zjedziemy gdzie indziej na kolację, co uznaliśmy za rozczarowujące. Proszę czytać dalej, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej szczegółów o pozytywnych punktach tego hotelu i obszarach do poprawy... Pozytywne punkty • Doskonała lokalizacja, blisko straganu z zakupem biletów autobusowych i promowych oraz przystanku autobusowego nr 5 do Punta Sabbioni w drodze do Wenecji. Można kupić tylko bilet powrotny autobusowy i promowy za 25,20 euro/bilet lub bilet autobusowy i całodniowy bilet Vaporetti za 31,20 euro/bilet. • Piękna piaszczysta plaża z leżakami z tyłu i ścieżką równoległą do plaży na przyjemne poranne spacery. Z tyłu znajduje się dobrze utrzymany basen, ale nie mieliśmy okazji go użyć. • Nasz pokój był pokojem rodzinny, odpowiedniej wielkości, dobrze posprzątany i z wygodnymi łóżkami, z widokiem na ulicę z przodu, ponieważ pokój z widokiem na morze był niedostępny. Łazienka o przyzwoitej wielkości, ale słaby prysznic. • Porządna restauracja serwująca doskonałe śniadania każdego ranka (między 7:30 a 10:00), dania gotowane, takie jak kiełbaski, jajka, bekon, a także ciasta, rogaliki, owoce, jogurty, herbata i kawa. Restauracja otwarta jest również na lunch, gdzie można zamówić różne dania z menu. • Kolacja jest serwowana w stylu restauracyjnym, przydzielony ten sam stolik każdej nocy z numerem pokoju; wybierasz z menu na śniadanie. Jest bufet z sałatkami z dużym wyborem. Jedzenie jest głównie dostosowane do włoskich lub europejskich gustów i było generalnie smaczne, z kilkoma wyjątkami. • Personel na recepcji, w restauracjach i sprzątaczki byli ogólnie mili i pomocni. • Dobry bar serwujący szeroki wybór napojów z entuzjastycznym personelem, a napoje można było wypić na przyjemnym tarasie z widokiem na basen. Mogliśmy zapłacić za nasze napoje wtedy lub doliczyć do rachunku. Obszar do poprawy Poniżej przedstawiłem obszary do poprawy, które uczyniłyby nasz pobyt bardziej przyjemnym i jestem pewien, że również dla innych gości. W pokojach nie ma czajników do parzenia herbaty ani kawy; potrzebowałem gorącej wody do celów leczniczych i musiałem ją dostać w restauracji i zanieść do pokoju. Woda mineralna jest dostarczana przy przyjeździe (do lodówki), ale musisz samodzielnie uzupełniać ją, kupując butelki na zewnątrz. Gniazdka elektryczne były trochę nietypowe (nasze standardowe przejściówki z UK na Europę były zbyt grube) i na szczęście dostaliśmy kilka przejściówek od recepcji, więc mogliśmy podłączyć nasze urządzenia z Wielkiej Brytanii. Do kolacji nie było wliczonej wody mineralnej ani darmowego wina; wszystkie napoje były dodatkowo płatne. Wina były dość drogie, więc ograniczyliśmy się do wody lub bardzo gładkiego niemieckiego piwa, które podawali. Butelka wody/wina do kolacji byłaby mile widziana. Czasy otwarcia restauracji mogłyby być wydłużone, zwłaszcza dla kolacji, gdzie musiałeś zasiąść do 20:30 (przestają serwować o 21:00), co jest bardzo napięte, jeśli próbujesz wrócić z wycieczki do Wenecji. Jeśli się spóźnisz, nie ma opcji room service; wydłużenie czasu zamknięcia na kolację byłoby pomocne. Nie było atmosfery podczas kolacji, było bardzo cicho i formalnie; goście byli głównie parą średniego wieku z Europy, być może taki standardowy typ gościa w tym hotelu; trochę muzyki w tle byłoby lepsze. Spotkaliśmy angielską parę z Essex w naszym ostatnim poranku, gdy wyjeżdżaliśmy na lotnisko; byłoby dobrze, gdybyśmy spotkali się z nimi wcześniej. Hotel nie oferuje wieczornych rozrywek, muzyki na żywo ani zespołu; być może nie jest to oczekiwane w hotelu 3 lub 4 gwiazdkowym. Pewnej nocy byli żywiołowi niemieccy goście z muzyką fortepianową na tarasie!

Opinia przetłumaczona | 

Zobacz oryginał


Weryfikujemy opinie o naszych usługach.

Mapa

Pogoda

19°C
16°C
18°C
15

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Do Włoch Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
We Włoszech dla Polaków wizy nie są wymagane.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa. Szczegóły na: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych .

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych .

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Czytaj więcej