4598 opinii
W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Dobra lokalizacja: tylko 1 km do centrum, w niedalekiej odległości od parku wodnego Mediterraneo Marine, ok. 18 km od lotniska.
Udogodnienia dla najmłodszych: animacje, mini klub (5-12 lat) czynny od czerwca do września.
Bogata oferta sportowa: wodny aerobik, tenis ziemny, jacuzzi, centrum fitness, SPA, sauna, siłownia, sporty wodne.
Rewelacyjny. Obsługa wspaniała, pokoje czyściutkie, a do jedzenia każdy coś znajdzie dla siebie żeby odkryć coś nowego z każdym posiłkiem. Hotel z kilkoma basenami, dostęp do prywatnego wybrzeża z barem. Problemu z leżakami nie ma. Wieczorem jest gdzie posiedzieć, a i alkohole też różne, i te znane i regionalne. Polecam
Obsługa pomocna, kilka dobrych restauracji z opcją zniżek dla gości, lokalizacja, rozrywka przy basenach. Hotel ogólnie na bardzo duży plus
Dojścia do apartamentów wymagają odświeżenia. Oraz notoryczne podawanie numeru pokoju przy korzystaniu z all inclusive, ale to dla tego że nie wszyscy mają opaski.
Świetne położenie, piękny widok z okna na zatokę, bardzo dobra kuchnia, miły personel, siłownia ze wszystkim co potrzebne.
To tylko szok! Najgorsze wakacje w naszym zyciu! Pokoje w hotelu sa przestarzaly, bardzo biedny stan! Remont nie byl wykonywany od dawna. Drzwi do toalety sa przezroczyste! Jak to moze byc? Ale to jest nie wszystko. Drzwi nie zamykaja sie ogolnie!!! Nie hodzie o to ze nie ma zamku, a o to, ze otwieraja sie do srodka zarowno jak i na zewnatrz!!! Dlatego osoba, ktora znajduje sie w pokoju nie tylko czuje oraz wacha wszystko co sie dzieje w toalecie! Bardzo romantycznie! Jedzenie w hotelu jest zle - bardzo slabywybor dan, porcje sa male. Jestem wegetariankom i oczywiscze wybor dla mnie byl ogulnie najmniejszy. Jadlam tylko ziemniaki i salate. Podczas gdy porcja zawierala 4-5 kawalkow ziemniakow (1-2 ziemniaka)... Kiedy prosilam wiecej procownicy robili kwadratowe oczy i wykrzywili twarze... Po takich sniadaniach i kolacjach hodzilis my do inych restauracji. Dlaczego za to zaplacilismy? Wedlug programu mialismy my pakiet HB (sniadanie i obiadokolacja). Do tej pory my miali mozliwosc wyboru - obiad lub kolacja. W tym hotelu nam bylo odmowiono wiebirac. Tylko kolacje... Dlaczego tak? I to nie jest wszystko! Mialismy godziny wyloty o 10:50. Transfer od hotelu byl o 7:20! Czas jazdy do lotniska - 30 minut... To znaczy ze my stracili zaplacone sniadanie i powinnismi byli jesc na lotnisku. I to kosztowalo nam 50 euro! A to wynikalo z tego, ze organizator chcial zaoszczedzic swoje wydatki na nasz koszt - czesc grupy miala wyloty o 9:30! A dalej dostalismy kolejna niespodzianke - wylot do Warszawy byl opozniony na 2 godziny!!! Na lotnisku spedzilismy caly dzien. Stracilismy czas, pieniadze i nerwy! Potrzebujemy rekompensaty finansowej!
Informacje w opinie.
Może to mało oryginalne, ale jechaliśmy tam głównie dla plazowania. Dolmen nadaje się do tego znakomicie. Wieczorami jest co robić.
super położenie, uprzejmy personel
wolę mniejsze hotele
Hotel pod każdym względem przeciętny, słabe śniadania i mała łazienka oddzielona od pokoju szklaną szybą , oczywiście zawyżone 4 gwiazdki. Hotel bardzo duży, wszędzie tłok, szczególnie w restauracji i przy windach. Plaża fajna, blisko do pętli autobusowej, a to duży plus! Wokół pełno knajp i sklepów. Przestrzegam przed wyjazdem na Maltę z Neckermannem, szczególnie osoby słabo znające język angielski i starsze. Przydzielono nam pokój o niższym standardzie niż opłacony (konieczność interwencji w recepcji). Transfer na lotnisko był opóźniony o 0,5 h, a polska rezydentka Neckermanna wyjechała do Polski wcześniej niż grupa 40 osób będących pod jej opieką. Anglojęzyczny przedstawiciel Neckermanna na informacje o opóźnieniu w transferze zalecił wezwanie taksówki i jej opłacenie z własnej kieszeni. Szkoda nerwów na wyjazdy z tym biurem...ale na Maltę zdecydowanie warto pojechać!
bardzo dobry hotel, szczegolnie polecam z Orbosu, mielismy pieknyn pokoj w czesci odremonotwanej, miła obsługa w hotelu, czysto, jedzenie urozmaicone i dobre.
Tylko nie z Rainbow Tours.Klientów tego biura kwaterują w małych pokojach od strony ulicy lub przy budynku z agregatami,których praca non stop uniemożliwia wypoczynek.Nie ma możliwości zamiany pokoju.W VI przy upałach ponad 30 w ciągu 2 tyg. klimatyzacja w pokoju działała tylko 3 dni.Oferta niezgodna z opisem katalogowym,miały być komfortowe,przestronne pokoje.Jest to naciąganie klientów,biuro zakontraktowało najtańsze pokoje.
Hotel lata świetności ma już za sobą [wtedy z pewnością był znakomitym hotelem] i przydałby się remont elewacji i wnętrz.
Bardzo polecam Dolmen-obiekt świetne położenie przy plaży-odległość 45 m, przy promenadzie, pokoje b.dobre, niestety mała łazienka w pok 202, czysto, jedzenie b. urozmaicone, owoce ciasta, dużo mięsiw i ryb, świetne restauracje hotelowe, pieczywo super, kruche, świeżutkie, na śniadanka także "egggs and bacon" smaczny, sery, wędlinki, soku, owoce. Obsługa trochę wymaga tzw. aktywności, np. lodówka zepsuta byla wymieniana 2 dni, po reprymendzie i zapytaniu czy to camping czy 4 gwiazdkowy hotel-szybka reakcja recepcji. Ogólnie hotel porządny i polecam, a w odróżnieniu od San Paul-inny hotel w Bugibie, koniecznie wybierzcie się na Gozo!
Hotel godny polecenia ze wzgledu na położenie, obsługę jak i wyposażenie.
Tripadvisor