215 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
podstawowy standard ,brak zmiany ręczników codziennie .restauracja bardzo restrykcyjna ,posiłki wydawane na kartki ,zaznaczanie każdego posiłku na karcie bez kart brak wydania posiłku ,wydzielanie napojów i kawa dostępna tylko przy śniadaniu, wykupiłam opcje trzech posiłków .personel z recepcji nie uśmiecha się do mieszkańców .tak trochę jak u nas w latach siedemdziesiątych. mieszkańcy hotelu nie dostają opasek . oceniam dobrze .nie chce przyjechać tam znów.
kelnerzy mili, uśmiechają się ,czyste otoczenie hotelu.
kartki na posiłki ,brak zainteresowania klientem .brak animacji .
Za tę cenę nie ma co wybrzydzać. W obszernych pokojach - wiele technicznych mankamentów. Personel wystraszony, jakby zatrudniony był w obozie pracy. W stołówce reżim sanitarny dobrze utrzymany. Jednak - chyba ze względów kryzysu covidowego - właściciel obiektu w sposób bezczelny oszczędza na żarciu. Jeśli turyści czegoś nie zjedzą, to dostaną to samo na talerz w innej postaci. Np. następnego dnia - ugotowane, a po dwóch dniach - upieczone. Makabra! Polecam tylko śniadania i żarcie na mieście. To chyba jeden z niewielu hoteli, w którym zamawiając dwa (a nie trzy posiłki) do obiadokolacji nie dają popitki (tj. żałują nawet szklanki wody!). Tzw. usługa dodatkowa, czyli... możliwość płatności w hotelu gotówką, oznacza tyle co: nie można zapłacić kartą. W tym względzie TUI się ośmiesza. Pobytu w Esperanto nikomu nie odradzam, ale z jedzeniem warto tam być ostrożnym.
dobra lokalizacja oraz basen dla dzieci i emerytów
żarcie oraz personal
Bardzo pozytywnie oceniam hotel, jedynym minusem był słabo działający internet w lobby.
Blisko Nessebaru, śniadania były ok (tylko śniadania miałem wykupione), czysto w pokoju, przystanek do Burgas i Sozopolu na przeciw hotelu, miła obsługa, hotel położony blisko plaży. Na przeciwko hotelu przystanek z małą elektryczna kolejką jadącą do centrum Słonecznego Brzegu lub Nessebaru.
internet w lobby często nie działał
Tripadvisor