Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Hotel oferuje wszystko co jest w ofercie. Wskazany dla tych którzy przyjechali na Maltę by ją zwiedzać. Gdybym jeszcze raz jechał na Maltę, to wybrał bym ten hotel głównie ze względu na położenie blisko dworca autobusowego, plaży, dużej ilości barów restauracji i sklepów.
Położenie.
Proszę nie brać sobie do serca bardzo negatywnych opinii. Jeżeli ktoś wybierając hotel trzygwiazdkowy oczekuje, że będzie on posiadał standard hotelu pięciogwiazdkowego, to się zawiedzie. Poziom świadczonych usług w hotelu był zadowalający. W miarę czysto (nie widziałam żadnego karalucha), codzienna wymiana ręczników. Bardzo wygodne łóżko nad którym wisiał wentylator. Klimatyzacja, telewizja oraz Internet za dopłatą oraz sejf z którego nie korzystałam. Obsługa miła (zwłaszcza w recepcji). Śniadania powtarzalne, ale dobre. Jest basen. Gdyby ktoś słabo mówił w języku angielskim jest w obsłudze hotelu Pani mówiąca po polsku. Świetna lokalizacja. Warto wynająć samochód i pojeździć po wyspie. Niemniej jednak trzeba być bardzo dobrym kierowcą, ponieważ łatwo spowodować stłuczkę (ruch lewostronny, wąskie drogi oraz dużo rond). Jeżeli ktoś nie czuje się na siłach może skorzystać z komunikacji miejskiej. Autobusy jednak nie zawsze przyjeżdżają na czas. Warto zobaczyć Blue Grotto, Vallettę, Marsaskalę, plaże między innymi Golden Bay oraz Paradise Bay. W samej Qawrze polecam zajrzeć do Malta National Aquarium. Nie widziałam Blue Lagoon, ale trudno tam dotrzeć na własną rękę. W tym celu trzeba promem przedostać się na sąsiednią wyspę Gozo (tam, gdzie było Azure Window). Organizowane są wycieczki na Blue Lagoon, ale dosyć drogie. Słyszałam jednak, że warto.
Z balkonu brak widoku na morze,brak internetu w pokojach,recepcjonistka bardzo miła,pomocna.Ogólnie polecam.
Hotel zadowalający,klimatyzacja,codzienna wymiana pościeli,balkon,smaczne jedzenie.
Wifi tylko na recepcji,basen tylko do 17.30.
Hotel nie nadaje się do tego, aby lokować w nim ludzi kupujących \\\"all inclisive\\\". Posiłek południowy to wyłącznie \\\"fast food\\\" - tosty, burgery, omlety i chipsy z kurczaka. To się nie nadaje do jedzenia. Nie ma możliwości wziąć suchego prowiantu za lunch jak się wyjeżdża na cały dzień, a przecież nie wszyscy chcą spędzić cały tydzień w ponurym, ciemnym hotelu. W ogóle posiłki są mało urozmaicone. Śniadania przez cały tydzień takie same, ciężkostrawne (smażony boczek, smażone pomidory, fasolka w pomidorach z puszki, niejadalne parówki, jajka sadzone), bez możliwości wyboru czegoś lżejszego, całkowity brak owoców, bardzo ubogi wybór warzyw surowych, a te gotowane to tylko z wody, nawet nie osolonej, zupełnie bez smaku. I żadnych przypraw żeby sobie trochę poprawić ten \\\"niesmak\\\". Bardzo ograniczony dostęp do nabiału, do wyboru tylko mleko i żółty ser, żadnych twarogów, jogurtów - tylko jajka dostępne na śniadanie, obiad i kolację (ale ile można przez tydzień zjeść jajek?). Obsługa nieuprzejma, jak się o coś prosi to zachowują się tak jakby robili wielką łaskę. Wyraźnie widać brak rezydenta lub kogoś kto choć czasem skontrolowałby taki hotel. Biuro powinno wiedzieć co sprzedaje swoim klientom.
Dogodne położenie względem dostępnej komunikacji, w pobliżu jest dworzec autobusowy, z którego można dostać się w różne miejsca na wyspie.
Hotel jest ponury, wieczorami nie ma co robić, brak jakichkolwiek atrakcji (bo telewizor z programem , który preferuje Recepcjonista atrakcją nie jest). Nieuprzejma, nadęta obsługa - nawet tym, co wykupili all inclusive pokazują, jak wielką łaskę im robią obsługując ich.
Hotel dla niewymagających klientów,ale wart swojej ceny. Doskonała baza wypadowa do zwiedzania wyspy.
Bardzo dogodne położenie,blisko dworzec autobusowy i plaża.
Obsługa hotelowa OK (jedna osoba ,starszy pan mówi słabo po polsku) ale szefowa hotelu jest bardzo niesympatyczną osobą. Posiłki bardzo monotonne,całkowity brak owoców
Napisałem opinię z mojego pobytu w tym hotelu zaznaczając, że nie polecam pobytu w tym hotelu, a wręcz przeciwnie. Nie rozumiem dlaczego obok mojej opinii pojawił się napis, że 100% poleca ten hotel i adnotacja, że cena adekwatna do standardu. Niczego takiego nie napisałem. Proszę o zmianę mojego wpisu na negatywny i że nie polecam.
Napisałem opinię z mojego pobytu w tym hotelu zaznaczając, że nie polecam pobytu w tym hotelu, a wręcz przeciwnie. Nie rozumiem dlaczego obok mojej opinii pojawił się napis, że 100% poleca ten hotel i adnotacja, że cena adekwatna do standardu. Niczego takiego nie napisałem. Proszę o zmianę mojego wpisu na negatywny i że nie polecam.
Ogólne wrażenia negatywne. Nie polecałbym nikomu znajomemu tego hotelu, a wręcz przeciwnie. Monotonia posiłków, brak owoców, basen mały, brudny. Uważałem, że hotel z trzema gwiazdkami powinien reprezentować wyższy poziom usług. Ogólnie duży negatyw.
Bliskość dworca autobusowego i dogodność dojazdu do innej miejscowości.
Ciemne pokoje, brudne łazienki, brak klimatyzacji tylko wiatraki na suficie jak za komuny, trzy kanały tv sama kaszana. Hotel zlokalizowany w mieści, od godziny 6 rano słychać jadące samochody i ruch uliczny. Brak Wi Fi w pokojach.