2291 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Doskonała lokalizacja: naprzeciwko Parku Narodowego Salini, blisko promenady w Qawrze i Placu Bugibba.
Nietuzinkowy sposób zażywania kąpieli słonecznych: taras słoneczny i jacuzzi na dachu hotelu.
Dobra infrastruktura: basen kryty z jacuzzi, sauna, siłownia, fryzjer, masaże, sala gier, wypożyczalnia samochodów.
Hotel przestarzały, sprzęty zużyte. Jedzenie słabe i monotonne, brak owoców. W opcji HB napoje do kolacji płatne. W pokoju bardzo zimno, bo wiało z okien, przez co się przeziębiliśmy. Plus za lodówkę, czajnik, kubeczki i dwa talerzyki w pokoju oraz mydełka w łazience. Nie było korka do wanny, można tylko brać prysznic. Przystanek niby pod hotelem ale jest w połowie drogi od dworca i często się już nie zatrzymuje, bo jest pełny. Plusem jest wspaniała i miła obsługa, zarówno panie sprzatające, jak i w restauracji. Lepiej dopłacić i mieć trochę lepszy standard.
Obsługa, czystość, zestaw do parzenia kawy i herbaty, lodówka, codzienna wymiana ręczników.
Wymaga remontu, zużyte sprzęty, jedzenie monotonne i słabej jakości, zimno w pokoju, brak możliwości grzania klimatyzacją.
Hotel lata świetności ma dawno za sobą. Pokoje dość przestronne z dużą łazienką( w łazience wanna z deszczownicą- ciężko się " podmyć")Z plusów to jest to dobra baza wypadowa do zwiedzania wyspy. Blisko do przystanku, dojście do morza ( deptaku nadmorskiego)20-30 min pod górę. Śniadanie w hotelu typowe brytyjskie a do tego obrzydliwa kawa z automatu i sztuczne soki plus woda, obiadokolacje raczej słabe ale można coś wybrać ( w opcji HB brak napojów do kolacji). Jedzenie podawane jak za czasów pandemicznych zza plexi. Basen w tzw.studni otoczony hotelem i ścianą innego budynku. Windy stare i powolne. Na ostatnim piętrze leżaki na dachu i jacuzzi, które w kwietniu nie było czynne. Polecam hotel zwiedzającym Maltę. Jeśli ktoś chce się relaksować na leżaku to lepiej znaleźć inny hotel.
Bardzo atrakcyjna cena Dobra baza wypadowa Bliskość przystanku autobusowego Czystość Spore pokoje Duża łazienka
Średnie jedzenie Klaustrofobiczne windy
Zgodnie z oczekiwaniami, miła i pomocna obsługa, jak dla nas solidne 3 gwiazdki, standard adekwatny do ceny👍
Dobra lokalizacja, blisko przystanek autobusowy, basen wewnętrzny (mały, ale jest😉)
Pasuje zrobić małą modernizację, bo czasy świetności ma już za sobą.
Moja ocena na 5-tke. Posiłki smaczne, łóżka wygodne. Blisko przystanek autobusowy. Podkreślam zjeść wyspać się i w teren , to jak najbardziej odpowiednie miejsce. Polecam.
Wybraliśmy się w marcu wraz z żoną i dwulatkiem do tego hotelu na tydzień. Hotel jest dobrą bazą wypadową do zwiedzania wyspy. Pod nosem przystanki autobusowe. Czas w hotelu jak i na całej Malcie zatrzymał się na początku lat 90. Pokoje schludne, ale wymagają już odświeżenia. Mały, ale dobrze zaopatrzony sklepik na dole hotelu, bardzo miła i przejma obsługa w restauracji. Śniadania codzień te same, ale kolacje zróżnicowane. Obsługa nakłada posiłki, ale wszyscy znają angielski, więc problemów z komunikacją nie ma. Pokoje czyste, sprzątane, ręczniki wymieniane żądanie. Niestety drzwi wejściowe do pokoju to katastrofa. Brak jakiegokolwiek uszczelnienia, z korytarza słychać absolutnie wszystko. Do tego w drzwiach jest sprężyna, która sama zamyka drzwi z ogromną mocą, więc jak trześnie to cały hotel drży. Część gości nie posiadła zdolności cichego zamykania, więc pobudki w nocy gwarantowane. Wyspa ciekawa, wszystko zaczyna się tam dopiero budować i rozkwitać, więc za kilka lat chętnie tam wrócimy. Infrastruktura drogowa obecnie na poziomie Bułgarii lub Albanii, więc dzieciak wyłącznie w nosidełku.
- Położenie, - obsługa, - sklepik na dole, - czystość.
- wymaga odświeżenia, - drzwi wejściowe do pokoi.
Świetny dla rodzin i stars, yvch, przyjemna atmosfera, pyszne jedzenie, dobrze skomunikowane. Byl#my w nim dwa razy. Dobre jedzenie, czyste
Dobte jedzenie, mlla obsługa, czysto, basen
Brak
Ogólne wrażenie pozytywne, przemiła i pomocna obsługa. Ciepła woda w wewnetrznym basenie. Pokój na pierwszy rzut oka raczej czysty, ale nie jest to standard 4*. W pokoju wilgoć na ścianach, przechodząca na meble, w trzeciej dobie pobytu po podłodze chodziły 2 karaluchy. Co kto lubi 🙃
Obsługa bardzo miła i pomocna
Brak w nim świeżości, pokoje wymagają remontu. Klimatyzacja czasem szwankuje.
Hotel czysty, schludny, zadbany. Obsługa bardzo fajna, dbająca o komfort wypoczynku. Miła i przyjazna atmosfera. Podobało mi się. Ania
Hotel na uboczu, ale komunikacja dobra. Do stolicy godzinka drogi autobusem. Hotel czysty, JEDZENIE ZRÓŻNICOWANE I DOBRE.
Hotel w dobrej lokalizacji, blisko przystanków, zgodny z opisem. Hotel nie należy do najmłodszych ale jest czysto, jedzenie smaczne, obiadokolacje urozmaicone.
-dobra lokalizacja, bardzo dobre połączenia autobusowe -urozmaicone obiadokolacje -czyste pokoje, sprzątane codziennie
Hotel za taką cenę jest dobry. Jedzenie bez zarzutu, posiłki smaczne i jest wybór. Obsługa miła, pomocna.
Blisko centrum, dobrze skomunikowany. Można spod Hotelu dojechać wszędzie. Taras na dachu , można się opalać. Dużo pomieszczeń do spotkań, dobry bar, oraz basen wewnętrzny. Są stare samochody jako atrakcja Hotelu. Jest sklepik z cenami normalnymi i pamiątkami.
Brak informacji w języku Polskim, poza powitaniem. Ale jest to wada całej Malty. Przy tak dużej ilości turystów z Polski powinno być więcej przewodników i informacji lokalnej. Po co język rosyjski , jak nie ma tych turystów. Polacy są wszędzie i bardzo znaczną grupą. Ja oceniam iż jest to trzecia część zwiedzających i jadących autobusami.
Hotel skromny ale wystaczający. Świetny jako baza wypadowa.. na co miejscu dwa baseniki. Posiłki takie, że można coś wybrać. Smaczna kawa. Obsługa południowa😀
Wszędzie blisko.
Psujące się klamki, drzwi.
Hotel wymaga remontu, pokój zapewniał znośne warunki kilkudniowego pobytu. Sprzątanie odbywało się codziennie, chociaż pościel i ręczniki wyglądają tak, jakby nie były prane (mało przyjemne uczucie).
W miarę dobra lokalizacja
Brak możliwości zameldowania się po przylocie. Kilka godzin oczekiwania po trwającej od połowy nocy podróży jest trochę uciążliwe i właściwie pierwszy dzień pobytu był słabo wykorzystany.
Pokoje czyste.Obsługa przyjazna.Nie daleko do centrum.
Czystość, lokalizacja ,dla mniej wymagających.
Nic ważnego.
Pobyt w hotelu oceniam bardzo dobrze. bardzo miła i uczynna obsługa hotelowa. Dobry punkt wypadowy na całą Malte ( niedaleko dworzec autobusowy ). Jedzenie bardzo dobre ( duży wybór) fajnie że stół szwedzki obsługuje kelner - nie marnuje się jedzenia. Pokój miałem z oknem i balkonem na basen - w nocy spokojnie i cicho. Lekki minus - ,,akustyczny" korytarz i drzwi - więc w nocy słychać wracających ( najczęściej rodaków) , no ale to już kultura osobista gości. Sprzątany codziennie. Ręczniki wymieniane codziennie.
Taras i jacuzzi na dachu. Sklepik w hotelu. Bardzo miła i uczynna obsługa. Dobra lokalizacja.
Jak wspomniałem - akustyczne drzwi.
ogólnie polecam dla osób które mają realistyczne oczekiwania względem ceny. ja jestem zadowolona, ponieważ było czysto, pokój był dość przestrony. dużym plusem jest również położenie hotelu, w pobliżu jest kawiarnia, 3 przystanki autobusowe, w odległości ok 1,5 km jest lidl, pod hotelem jest mały spożywczak a na przeciwko ładny park. z zewnątrz może hotel nie zrobił wyjątkowego wrażenia, infrastruktura również ma swoje lata, ale jak na wyjazd ukierunkowany na zwiedzanie mi to nie przeszkadzało
- czystość - duży pokój - w pokoju czajnik i kubeczki, ręczniki, balkon - smaczne posiłki - miła obsługa -lokalizacja
- dość zniszczona infrastruktura -
Hotel cichy z jakością adekwatną do ceny. Czysto. Miły pomocny personel. Idealna lokalizacja jako baza wypadowa do zwiedzania wyspy nie koniecznie jako pobyt stacjonarny.
Dobra lokalizacja. Blisko przystanek autobusowy. Cisza i spokój.
Tylko jeden sklepik i jedna kawiarenka w pobliżu. Ale czy to wada to ciężko powiedzieć. Dzięki temu cisza i spokój.
Hotel spoko za te pieniądze, ale stary, pokój w miarę ok, bez widoku, ale dali nam (rodzina 2+2) dwupokojowy wifi super, jedzenie bez szału, ale głodnym nie będziesz, blisko przystanek
Blisko przystanek autobusowy W okolice sklepiki i kawiarnie Ciepły basen wewnątrz
Stary hotel potrzebuje remontu
Dobry stosunek ceny do jakości. Czysto i schludnie, lecz bez luksusów.
Lokalizacja . Czystość . Obsługa.
Tylko pokoje superior mają piękny widok. ( byłem to wiem) pozostałe widok na dziedziniec wewnętrzny lub ściany innych budynków. Niestety tak bywa przy ciasnej zabudowie .
Hotel położony w dobrym, dość cichym miejscu. Nieco zużyty, niemniej jednak stosunek jakości do ceny na bardzo dobrym poziomie. Obsługa bardzo życzliwa, chętna do pomocy z dobrą znajomością języka angielskiego. Na miejscu sklepik z pamiątkami, alkoholem i przekąskami. Ceny tylko nieznacznie wyższe niż w sklepach. Śniadania serwowane od 7:30 do 9:30. W menu "full English breakfast" a także wędliny, sery, sałatki i warzywa. Dla zwolenników również wybór płatków i mleka. Nikt nie powinien wstać głodny od stołu, bo gdy ktoś ma ochotę, można wielokrotnie podejść po kolejną porcję. Obiadokolacja od 17:45 do 20:00. Codziennie wybór ciepłych potraw (ryby, drób, wieprzowina, różne rodzaje makaronów, zupa oraz jak przy śniadaniu zimna płyta. W cenę HB nie są wliczone napoje. Pokoje przestronne, dość ciche, codziennie sprzątane, codziennie także zmieniane ręczniki. Łóżka wygodne z możliwością ich rozsunięcia. Hotel położony przy ulicy niezbyt ruchliwej, zaletą jest jednak duża ilość linii autobusowych, którymi można się dostać zarówno do Valetty, a także na przystań promową na Gozo oraz innych atrakcji na Malcie. W odległości około 10 minut spacerem przystanki autobusowe z większą ilością połączeń. To był drugi tygodniowy nasz pobyt w tym hotelu (poprzedni na przełomie stycznia i lutego 2023). Gdybyśmy mieli się wybrać po raz kolejny na Maltę, również skorzystalibyśmy z usług tego hotelu. Z udogodnień hotelowych nie korzystaliśmy. Wiemy, że w lutym dział niewielki basen kryty, widzieliśmy również osoby korzystające z basenu zewnętrznego.
Hotel położony blisko centrum Quawry. Czysty z dwoma niedużymi basenami-zewnętrznym i wewnętrznym, siłownią, jakuzzi. Bez luksusów, ale wystarczający dla osób, których interesuje zwiedzanie, a nie przebywanie w hotelu.
Smaczne posiłki, czystość, basen wewnętrzny.
Nie zauważyłam wad, wiedziałam co mnie czeka, więc nie mam do czego się "przyczepić" ;-)
Tripadvisor