3494 opinie
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Hotel
Vincci Marillia (ex. RIU Marillia) to 352 pokoje, 3 budynki, 2 piętra, przestronne i eleganckie lobby, całodobowa recepcja, 4 restauracje, snack bar przy basenie, bar w lobby, bar w restauracji Tahini, kantor, sklep z pamiątkami, centrum konferencyjne, przy recepcji bezpłatny internet bezprzewodowy. Za opłatą: punkt internetowy, wypożyczalnia samochodów
Położenie
W południowej części Hammametu, ok. 8 km od centrum, ok. 500 m od sklepów i barów, w dzielnicy Yasmine Hammamet, ok. 40 km od lotniska w Enfidha, ok. 96 km od lotniska w Monastirze
Plaża
hotelowa, piaszczysta, szeroka, łagodne zejście do morza, bezpośrednio przy hotelu, bezpłatne parasole i leżaki, ręczniki za kaucją
Sport I rekreacja
2 baseny, przy basenach bezpłatne parasole i leżaki, basen kryty, podgrzewany w sezonie zimowym, tenis stołowy, boule, siłownia, amfiteatr,siatkówka plażowa, przedstawienia, pokazy tańca Za opłatą: bilard, pokój gier, centrum spa Aphrodite, ok. 6 km od hotelu 27-dołkowe pole golfowe
Rozrywka
Animacje sportowe i programy rozrywkowe dla dorosłych i dzieci:
Dla dzieci
Plac zabaw, basen, miniklub
Spa&Wellness
centrum spa Aphrodite: zabiegi na twarz i ciało, hammam, masaże, salon piękności
Mój pobyt w hotelu Vincci uważam za bardzo udany. Duży resort z wieloma atrakcjami i przy samej pięknej plaży. W hotelu czułem się bardzo dobrze i bezpiecznie. Bardzo smaczna kuchnia i wino drinki trochę mniej ale ok. Przemiła obsługa, kelnerzy pilnowali by nie zbrakło wina i dbali o gościa bardzo dobrze. Pokoje codziennie sprzątane i wymienione ręczniki. Spędziłem tam miły tydzień.
Kuchnia Plaża Baseny Dużo miejsc na odpoczynek i chill Obsługa
Drinki Odległość od lotniska Przydało by się odświeżyć wystrój pokoi
Ladna , czysta plaza; dobra lokacja hotelu, blisko do miasta , jednoczesnie cicho i spokojnie , ale 4 gwiazdki dla tego hotelu to bardzo zawyzona ocena. Jedzenie beznadziejne, codziennie te same dania; te same potrawy wielokrotnie odgrzewane w zwiazku z tym suche , twarde i mocno przesolone. Morskiego jedzenie- nic- raz w tygodniu byly kalamari i czasmi jedna i ta sama ryba ; bardzo , bardzo " pachnaca" ryba. Tragiczna kawa z nie filtrowanej wody -przepraszam- drastycznie smierdzaca plesnia ; najgorsza kawa jaka pilismy kiedykolwiek. Alkohole: wino lokalne-to nie wino , to smakowalo jak ocet ; wodka o smaku " samogonu" , piwo -dobre. Mozna bylo oczywiscie kupic drinki za odplata , np mohito za cene okolo 35 ,00 zlotych. Obsluga w restauracjach i w kuchni-bardzo mila. Niewlasciwe informacje zamieszczone sa w ofertach dotyczacych tego hotelu -pokoje -wszystkie-reklamowane sa z "mini barem " ; otoz nie ma zadnego mini baru ;byla mini lodoweczka-pusta; a definicja mini baru jest nastepujaca: "Minibar to niepozorna chłodziarka w postaci zwykle eleganckiej szafeczki, która zwiera to, co gościowi hotelowemu może być potrzebne i co chciałby mieć pod ręką. Napoje chłodzące, alkohole, czipsy, batony – to standardowe wyposażenie takiej lodówki. Nie mozliwa wziac normalny prysznic; woda albo totalny wrzatek, albo lodowata."Nie wrocilibysmy juz do tego hotelu tak jak wracamy do innych.
opisane powyzej w opinii o hotelu
powyzej
Hotel bardzo kameralny , znajduje się bardzo blisko plaży, ktora jest piasczysta i czysta . Pan obsługujący plaże, niezwykle miły . Na brzegu kręci się zbyt wielu sprzedawców, którzy są momentami zbyt nachalni. Pokój czysty ale pachniało mocną chemią co było bardzo nie przyjemnie. Jedzenie bardzo średnie alkohol jeszcze gorszy. Najlepiej zabrać ze sobą cały portfel na napiwki bo inaczej nie da rady fajnie spędzić czas .
Piękna plaża Wygodne leżaczki na plaży Bardzo czysto Bardzo przyejmna obsługa na basenie i plaży
Nie dobre jedzenie Śmierdząca chemia której używa się w łazienkach Bardzo nie dobre drinki Niekiedy chamska obsługa w barze ( kiedy podchodzisz bez napiwku ) Długi transfer Niezwykle brudny basen na terenie hotelu
Hotel godny polecenia, jest czysto i przestronnie , obsługa miła i uczynna oczywiście za bakszysz , który należy dawać . Bez tego już nie jest tak miło.
Przestronny i blisko ładnej plaży , baseny również ładnie usytuowane, leżaków nie brakowało, pokoje i łazienka są duże .
Wadą jest długi dojazd z lotniska do hotelu ok 100 km ,jedzie się ok 1,5 godziny z Monastiru do Hammamet, a po drodze widać obłędny brud i zaniedbania.
Jestem w trakcie pobytu ,hotel brudny,obskurny(remontu nie widział wieki),jedzenie monotonne,stoły w restauracji nie wycierane, lepiące,sztućce pod wydziałem,niedomyte. Obsługa czeka na napiwki (jak ich nie dostaną ignorują gości). Na basenie zginęły nam ręczniki ,dodam ,że że srebrem ,jeden kosztował 500 zł, jak to zgłosiliśmy zignorowano nas , nastąpiła mowa milczenia,nie pozwolono nam sprawdzić nagrań z kamer ,pan na recepcji wręcz krzyczał na nas.Nie polecam hotelu, jesteśmy rozczarowani pobytem .
Tripadvisor