8,4 / 10

Bardzo dobry
91%
poleca ten hotel
Hilton Long Beach
Egipt / Hurghada

Hilton Long Beach: basen, sport i rekreacja

Zobacz na mapie

Ocena na podstawie 1097 opinii

Stosunek jakości do ceny: ADEKWATNY

Szczegółowe oceny
  • 8.5
    Hotel

    • 9,3 Basen
    • 8,6 Obsługa
    • 7,9 Rozrywka i animacje
    • 8,2 Sport
    • 8,6 Udogodnienia dla dzieci
  • 8.6
    Pokoje

    • 8,8 Czystość
    • 8,0 Łazienka
    • 8,9 Wielkość
    • 8,8 Wyposażenie
  • 8.1
    Położenie

    • 7,0 Atrakcje w okolicy
    • 8,6 Ciche i kameralne położenie
    • 8,6 Możliwości komunikacyjne
    • 9,0 Odleglość od plaży
    • 7,3 Restauracje/bary w okolicy
  • 8.3
    Posiłki

    • 9,0 Ilość
    • 8,1 Jakość i smak
    • 8,7 Obsługa/serwis
    • 7,6 Urozmaicenie
Zalety hotelu:
  • Bezpośrednio przy hotelu prywatna, piaszczysta plaża (skała koralowa przy zejściu do morza).
  • Udogodnienia dla dzieci: 2 brodziki, miniklub, animacje, plac zabaw, opiekunka.
  • Bogata infrastruktura: 3 restauracje, 12 barów, 4 baseny odkryte.
  • Dla amatorów aktywnego wypoczynku: siłownia, jacuzzi, 2 korty tenisowe, squash, koszykówka, aerobik, animacje, minigolf.
Sprawdź oferty z Twojego lotniska
  • Wylot z Katowic All Inclusive
    1 218 zł 3 dni / os. Sprawdź
  • Wylot z Warszawy - Chopin All Inclusive
    1 304 zł 3 dni / os. Sprawdź

Opinie

Dodane przez            
 
  • 6,8 / 10

    Klient Wakacje.pl

    • Poleca hotel dla
    • Par
    • Ceniących spokój
    • Zalety położenie hotelu, wielkość hotelu, ilość barów
    • Wady mało urozmaicone jedzenie , hotel powinien zostać odnowiony

    Pobyt dwutygodniowy, uważam za bardzo udany. To mój 11 pobyt w Egipcie i uważam że cena hotelu adekwatna w 100% do warunków. Jeśli ktoś liczy na luksus i obiady dostosowane do Polaków, to proszę zmieńcie kierunek pobytu lub szukajcie hotele w Egipcie od 3.000 zł za osobę. Rafa przy hotelu zejściem z pomostu przepiękna, wiem bo snurkuję i wiem co mówię a osobom którzy myślą inaczej mogę podesłać filmy rafy z tego hotelu z tego roku. Hotel rozległy, dużo zieleni animacje wokół basenu , wytyczona część głośniejsza dla osób lubiących muzykę na basenie . 2 restauracje w wersji all, no dole i na piętrze, codziennie wieczorem animacje w amfiteatrze oraz w blue barze muzyka na żywo na świeżym powietrzu. Każdy znajdzie coś dla siebie, w hotelu kantor, kiosek z pamiątkami kilka sklepów . W pokojach sejfy. Są leprze i gorsze bungalowy, oraz pokoje w budynku głównym. My mieszkaliśmy w bungalow nad samym morzem przepiękny widok z balkonu rekompensował starą dającą dużo do życzenia łazienkę. Obsługa pokojowa bez zarzutów sprzątane codziennie. Co można więcej chcieć . Luksusy tylko w Europie pamiętajcie , jadąc do Egiptu nie nastawiajcie się na standarty Grecjii, Hiszpani, Wysp Kanaryjskich i.t.p

    Opinia dodana:
  • 8,7 / 10

    Klient Wakacje.pl

    • Poleca hotel dla
    • Par
    • Aktywnych
    • Ceniących spokój
    • Zalety + basen ciszy (brak wstępu dla dzieci i \\\"naganiaczy\\\" wycieczkowych) + ilość basenów + oryginalne napoje (cola, fanta, sprite, schweppes) w formule AI + nienachalna obsługa + możliwość wypoczywania w zależności od preferencji + piaszczysta plaża + darmowy sejf w pokoju ekonomicznym
    • Wady - pokoje ekonomiczne: lata świetności mają za sobą - monotonne jedzenie - odległości

    Wspólnie z mężem wybraliśmy się pod koniec października 2017. W bardzo okazyjnej cenie, naprawdę udane wczasy. Jednak najtańsze pokoje pilnie wymagają odświeżenia. Na szczęście jesteśmy dość aktywną parą, więc spędzaliśmy w nim mało czasu. Godne uwagi, że pokój wyposażony jest w elektroniczny sejf. Napoje w formule AI super! Drinki nie chrzczone i nie pożałowane. Piwo i wino bardzo ok. Jedzenie (głównie obiady i kolacje) do znudzenia. Po kilku dniach jedliśmy jak za karę. Śniadania ok. Straszne odległości. Mieliśmy bungalow (4-5 pokojowe domki) w pobliżu morza, z pięknym widokiem, jednak kosztem 0,5 km odległości od lobby i restauracji. Kilka takich kursów dziennie może człowieka znużyć. Myślę, że warto wspomnieć, że bez rewelacji żołądkowych. Co prawda odmawialiśmy sobie surowych owoców i warzyw, ale wszystko było ok :) Ogólnie, wczasy bardzo udane. Przy promocyjnej cenie, polecamy. Za jakieś poważne pieniądze - warto się porządnie zastanowić nad wyborem klasy pokoju i wizją jedzenia codziennie tego samego (serio, serio).

    Opinia dodana:
  • 8,6 / 10
    • Poleca hotel dla
    • Par
    • Rodzin z dziećmi
    • Aktywnych

    OSTRZEŻENIE PRZED HOTELOWĄ APTEKĄ panowie pracujący w aptece nie są farmaceutami tylko zwykłymi oszustami, w Egipskich aptekach są stałe obowiązujące ceny na leki zresztą na każdym opakowaniu jest cena w funtach a panowie w Hiltonowej aptece bezczelnie kłamią w oczy zamiast 5 funciaków muwią że 220 funtów-niezła przebitka i tak na wszystkim a to już zwykłe oszustwo a nawet złodziejstwo, także ostrzegam przed złodziejami z Hiltonowej Apteki nie dajcie się dymać czarnuchom po leki jedźcie do aptek na Dahar a tak poza tym to hotel zasługuje na ocenę 8,5 a jak macie zamiar zapłacić więcej niż 2tyś. za osobę za 2 tygodnie to wybierzcie inny hotel pozdrawiam Piotr.

    Opinia dodana:
  • 8,7 / 10

    Klient Wakacje.pl

    • Poleca hotel dla
    • Par
    • Rodzin z dziećmi
    • Aktywnych
    • Zalety - duże baseny - sporo barów - miła obsługa - duża plaża - rafa przy hotelu
    • Wady - monotonne posiłki - brak wifi

    W Hiltonie byłem z dziewczyną 7 dni. wróciliśmy w czwartek. hotel bardzo dobrze położony. pokoje czyste - codziennie sprzątane. animatorzy codziennie zapewniali atrakcje przy basenie a wieczorami w amfiteatrze. była możliwość wybrania się z nimi na dyskotekę w Hurghadzie. minusem hotelu jest monotonne jedzenie - ale z tego co wiem to ten problem przewija się również w innych hotelach. jesteśmy po prostu przyzwyczajeni do innego jedzenia. tak czy inaczej głodni nie chodziliśmy a między posiłkami w barach przy basenach i plaży można była coś przegryźć. największym minusem był problem z wifi, które miało byc dostępne w lobby. non stop występowały jakieś awarie co skutkowało tym, iż wifi właściwie nie było. niezależnie od powyższego - pobyt uważam za mega udany, ludzie i obsługa których poznaliśmy byli mili i nastawienie na to, aby pomóc i sprawić pobyt jak najbardziej udany.

    Opinia dodana:
  • 10 / 10
    • Poleca hotel dla
    • Par
    • Rodzin z dziećmi
    • Aktywnych
    • Zalety Przepiękny hotel,mnóstwo basenów,wspaniałe jedzenie trzy restauracje,pełno mini barów,uśmiechnięta i grzeczna obsługa !!!!
    • Wady Słabe wifi działające tylko w lobby hotelowym przy recepcji.

    Piękny,duży hotel,jeden główny basen w formie dwóch rzek,połączonych oczkami wodnymi,mostkami i piękną zielenią wokoło,pozostałe baseny usytuowane tak,by każdy, z wyjścia ze swojego pokoju miał jak najbliżej do wody.Jedzenia mnóstwo !!!!Ciepłe posiłki ,słodycze,owoce,napoje bardzo dobre i wkurza mnie to jak czytam,że jedzenie monotonne.Obsługa przemiła,uczynna i uśmiechnięta.W pokojach TV,lodówka,suszarka do włosów,żelazko+deska,czajnik,bezpłatny sejf,klima.Codziennie bezpłatna dostawa do pokoju kawy,herbaty,cukru,oraz 1l wody mineralnej.Na tygodniowy pobyt przysługiwała kolacja w drugim budynku obok recepcji,po uprzednim umówieniu .Na tą kolację trzeba było się stosownie ubrać . Zaserwowane były trzy posiłki z tzw.czekadełkiem,podane przez kelnera.Na sali grał grajek na organach.Kolacja była w cenie pobytu.Na prawdę świetny pobyt.Polecam

    Opinia dodana:
  • 7,8 / 10

    Klient Wakacje.pl

    • Poleca hotel dla
    • Par
    • Rodzin z dziećmi
    • Zalety Duża przestrzeń, apteka, lekarz. Dużo barów i basenów, pomost do nurkowania i snurkowania. Dużo wody i zieleni w dolnej (głównej) części hotelu.
    • Wady Słabe kolacje, brak zieleni w górnych częściach hotelu. Ogólnie panująca \"zemsta faraona\" - tak, to wina pracowników hotelu !

    Ogólnie pobyt w tym hotelu uważam za udany. Ogromna przestrzeń, długa plaża z pomostem oraz "oczka wodne" połączone z morzem w których można spokojnie pływać to atuty hotelu. Śniadania dobre, obiady przeciętne, kolacje słabe. Plusem jest duża ilość słodkości, Pokój przeciętny, codziennie sprzątany. Chwilowe braki wody późnym wieczorem i wczesnym rankiem. Wszechobecna biegunka panująca w hotelu znacznie ograniczyła i mój wypoczynek. Wielokrotnie byłem w Egipcie, Tunezji, Turcji, Maroku, Indiach, ale zemsty faraona jeszcze nie miałem. Po przeanalizowaniu sytuacji doszedłem do wniosku, że jedyną możliwością spożycia drobnoustrojów było wypicie drinków z lodem - który był prawdopodobnie z brudnej wody. Nurkowanie w Hurghadzie osiągnęło dno - trwa 15 minut, a powinno 45 - 50 min. W hotelu i okolicy są niewielkie możliwości aktywnego spędzenia czasu. Przeciętny czas dojścia do restauracji + spożycie posiłku + powrót to około 50 min. Dobry bar "Oasis" na końcu plaży z miłą i uprzejmą obsługą.

    Opinia dodana:

  • 6,5 / 10
    • Zalety blisko plaży; większość obsługi mówiła po angielsku; bardzo mili ludzie- zawsze \"dzień dobry\" \"do zobaczenia\"; często się zdarzało, że zapamiętali nasze imiona (bardzo miłe, szczególnie, że było bardzo dużo ludzi); plaża (piękna: piaszczysta i kamienista); nowa zamknięta butelka wody przy każdym sprzątaniu pokoju (czasem nawet i dwie);
    • Wady JEDZENIE!!; pokoje z dala od recepcji=brak wody; mrówki wszędzie!!!; hotel i pokoje wymagają remontu; bardzo głośna klimatyzacja; problem z wymianą pokoju

    Wybraliśmy się w terminie 28.09-8.10.2017r. z biura Wezyr. Wszystko dokładnie zaplanowane, transport do hotelu oraz powrót. Przyjechaliśmy późno w nocy (około 1:00 byliśmy w hotelu). Dostaliśmy suchy prowiant (czyli kilka rodzajów pieczywa, które zostało im po całym dniu i kartonik soku). Niestety mimo dopłaty dostaliśmy najdalej położony pokój (od plaży, recepcji, czegokolwiek...), w dodatku z 3 pojedynczymi łóżkami (była nas dwójka, prosiliśmy o pokój z jednym podwójnym łóżkiem). Jakby tego jeszcze było mało- brak wody w prysznicu! Przy próbie zmiany pokoju odesłali nas do pierwotnego i powiedzieli, że mamy przyjść następnego dnia rano. Po przyjściu rano powiedzieli, żeby przyjść w południe. W południe przyjść po południu itd itd. "Zaradził" dopiero rezydent, który umówił nas na następny dzień. Wtedy już dostaliśmy lepszy pokój. Bądź co bądź- straciliśmy 1,5 dnia na załatwianie pokoju. Standardu nie można nazwać wysokim- raczej umiarkowany, niski. Łazienki wymagają remontu, wanny aż czarne z brudu, kafelki popękane, nie do wyczyszczenia. Obsługa sprzątała codziennie, panowie sprzątający bardzo mili, zawsze uśmiechnięci i nawet po przedłużaniu godziny sprzątania po kilka razy nie robili skrzywionych min. 3 polskie kanały w telewizji- każdy muzyczny, ale zawsze to coś. Jedzenie-MASAKRA! Obiady i kolacje identyczne. Śniadania dobre, chociaż "dobre" to pojęcie względne w tym hotelu. Dopiero później znaleźliśmy restaurację przy plaży, w której serwowano pizzę i frytki (restauracja Oasis). Dobre dania w restauracji a'la carte- bardzo polecam przejść się tam przynajmniej raz + pierwszy raz w trakcie wyjazdu wróciliśmy do pokoju z pełnym brzuchem! ;) Pracownicy hotelu w większości rozumieli angielski, rosyjski. Czasem nawet rosyjski bardziej od angielskiego. Animacje ciekawe, każdy dzień coś innego. Baseny czyszczone raz dziennie (więcej nie widziałam) tzn łapali pływające w wodzie liście. Bary przy basenach serwowały przekąski, piwo i alkohole. Za lokalne piwo butelkowe i bardziej "konkretne" drinki niż wódka z colą trzeba było płacić dodatkowo. Jedyny problem basenów to były lepiące podłogi (co wynikało z tego, że ktoś wylał napój na podłogę). Nie ukrywam, czasem było przez to ciężko znaleźć wolny leżak w dobrym miejscu, bo klapki przyklejały się do ziemi ;) Całodziennie zajęte leżaki. Nie wiem czy to ludzka złośliwość, ale basen pusty, obszar wokół basenu-pusto. A leżaki? Leżaki wszystkie zajęte :) Problem od 8 do 20. W pewnym momencie mieliśmy to gdzieś i przekładaliśmy ręczniki gdzieś obok (nikt nawet tego nie zauważył- w szczególności właściciel ręcznika ;) ), więc to był nasz sposób na najlepsze miejsca. Ogólnie hotel wymaga dużego remontu, przez nieczynne schody, bo połamane; popękane kafelki w łazienkach; połamane gniazdka; brud na ścianach i na podłogach. Co za tym wszystkim idzie, nie wrócę do tego hotelu już nigdy, poza obsługą (bo mili) wszystko do poprawy. Jeżeli ktoś nie oczekuje wiele, to może będzie się tam czuł dobrze. Ja gdyby nie atmosfera i towarzystwo, pewnie zmieniłabym hotel już po pierwszym dniu.

    Opinia dodana:

  • 9,0 / 10
    • Poleca hotel dla
    • Par
    • Rodzin z dziećmi
    • Aktywnych
    • Zalety położenie, plaża, baseny, jedzenie, dość dobre jak na Egipt pokoje,
    • Wady Virginia, Virginia, Virginia - ssstraszna rezydentka TUI

    Virginia, Virginia, Virginia - ssstraszna rezydentka TUI - dla niej tylko sprzedaż wycieczek była ważna, chcieliśmy zakupić wycieczkę do Luxoru - właśnie ją wycofano w TUI, choć organizator wyjazdu zapomniał o tym poinformować przed wyjazdem z Polski i cały czas stała w ofercie. Pani Virginia zna rezydentów z innych biur podróży - nie pomogła nam załatwić wycieczki, musieliśmy sami podzwonić i pobiegać żeby ich ściągnąć do nas do hotelu. Zakupiliśmy u niej jedynie wycieczkę po Hurgadzie - przewodnik egipski w porozumieniu z Virginią zawiózł nas do meczetu, kościoła koptyjskiego - fajnie ale potem..... była obowiązkowa wizyta w perfumerii i w sklepie, który można nazwać "wszystko po 50 gr". Przeżyliśmy prawdziwy horror - w sklepie potwornie śmierdziało moczem, na półkach taka tandeta, że nie było co kupić, ten sklep to kompromitacja dla Egiptu. Mimo to przewodnik upierał się że są to wspaniałe wyroby egipskiego rękodzieła, bo miał z tego profity. Jednak zrobiliśmy bunt na pokładzie - wracając autokarem do hotelu duża grupa osób zażądała zatrzymania autokaru przy centrum, gdzie jest dużo fajnych sklepów z naprawdę dobrymi wyrobami egipskimi, ręcznie wykonywanymi. Przewodnik lamentował, płakał, łapał się za głowę, stwierdził że z Polakami są zawsze kłopoty. Jednak wobec naszego sprzeciwu - ustąpił i grupa ok. 25 osób wysiadła, autokar pojechał dalej. Virginia miała pojawić się na lotnisku przy odlocie, ale stchórzyła i nie przyjechała odprawić wyjeżdżających. Właśnie piszemy na nią skargę do TUI. Szczerze mówiąc inne biura też mają takich przewodników - wycieczka do Luxoru z Wezyra wyglądała tak: Dolina Królów 1 godz., Świątynia Hatsepsut 20 minut, Karnak ok. 30 minut po dużych negocjacjach, bo byłoby jeszcze krócej, a potem to już było dużo czasu na wizytę w: perfumerii, sklepie z papirusami, wytwórni alabastru (tylko tam kupować figurki alabastrowe bo kupowane w innych sklepach wybuchają w samolocie!!!! - strach się bać) a przewodnik uskuteczniał jeszcze w autokarze hurtową sprzedaż herbaty i kawy, pozdrowienia dla wszystkich odwiedzających hotel - bo tylko on trzymał klasę.

    Opinia dodana:
  • 7,9 / 10
    • Poleca hotel dla
    • Par
    • Rodzin z dziećmi
    • Aktywnych
    • Zalety duża powierzchnia, plaża, owoce, obsługa;
    • Wady wysłużone sprzęty- wymaga remontu, dostęp do internetu;

    Hotel zasługuje na dobrą opinię. Bardzo duży, ale poza sezonem nie stanowi to problemu- nie ma kolejek po jedzenie, nie brakuje szkła. Praktycznie samowystarczalny- na miejscu apteka, sklepiki, lekarz. Goście z całej Europy. Dużo Polaków, Czechów, Ukraińców, są Austriacy, Serbowie i miejscowi goście. Obsługa bardzo kulturalna, nie narzucająca się. Pokoje niewielkie, wyposażenie stare, ale jest czysto. Na wyposażeniu pokoju- m.in. czajnik, deska do prasowania, żelazko. Ogólnie przydałby się remont. Niektóre domy są już zresztą remontowane. Dwie duże stołówki, kilka barów, pięć basenów, ogromna plaża hotelowa, ogródki dla dzieci, różnorodne animacje- dla każdego coś fajnego :) Posiłki dobre, urozmaicone, każdy coś dla siebie znajdzie. Zaskoczyła nas ilość i różnorodność owoców. Chyba były wszystkie akurat dostępne o tej porze roku. W barach na basenach i przy plaży, napoje podawane w plastikach jednorazowych lub wielokrotnego użytku. W barze w lobby szkło. Ręczniki na plażę i basen wymieniane codziennie, wystarczająca ilość leżaków, parasoli, materaców.

    Opinia dodana:
  • 9,6 / 10

    Klient Wakacje.pl

    • Poleca hotel dla
    • Par
    • Rodzin z dziećmi
    • Aktywnych
    • Zalety Wszystko.... no może drobne uwagi do jedzenia, ale naprawdę drobne.
    • Wady Brak

    Było naprawdę bardzo dobrze. Zgadzam sie z opiniami i opisami poniżej..... z jedną uwaga. Jak można dać 2.5 punkta za taki hotel. Płacąc tak niską cenę wymaga się chyba niewiem czego...... żenada. Nad Bałtykiem za taki standard zapłaciłoby się wielokrotnie wiecej... ale narzekanie jest w naszej naturze. Jeszcze uwaga do TUi. Konkuryje się na rynku ceną i jakością, a nie bzdurami, że jak się kupi wycieczkę u kogoś innego to spotkają nas same nieszczęście.. np. Pewna pani kupiła u konkurencji i złamała rękę... bez komentarza. W hotelu można kupić wycieczki przynajmniej o 30÷40% tańsze ( trochę negocjując).

    Opinia dodana:
1 2 3 4 5 ... 111
Byłeś w tym hotelu? Podziel się opinią z innymi