Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Wyposażenie
Hotel zbudowany został w roku 2005. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 173 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf, kantor wymiany walut i bankomat. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, sala śniadaniowa, kawiarnia, bar i pub. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. Dzieci mogą bawić się do woli na placu zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również kiosk z prasą i sala telewizyjna. Dla gości przybywających własnym autem udostępnione są miejsca parkingowe. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, babysitting, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego bezpłatny.
Oferta sportowo-rozrywkowa
Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Goście mogą skorzystać również z leżaków na tarasie do opalania. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu znajduje się bar z przekąskami. Pasjonatom sportu proponujemy tenisa ziemnego (bezpłatnie). Studio fitness i aerobik stanowią część oferty sportowo-rekreacyjnej obiektu. Zapraszamy Państwa do odwiedzin naszej Strefy Wellness. Polecamy spa, łaźnię turecką i solarium, jak również za dodatkową opłatą saunę, łaźnię parową, salon piękności i zabiegi masażu.
Hotel check-in / check-out
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.