W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Opis kontrahenta
Hotel Miranda położony jest 5minut spacerem od plaży Santa Ponsa na Majorce i oferuje sezonowy odkryty basen z leżakami. Oferuje on bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu oraz bezpłatny parking w pobliżu. Prosto urządzone pokoje wyposażone są w wentylator sufitowy i podłogi wyłożone kafelkami. Wszystkie dysponują balkonem, a z niektórych roztacza się widok na basen. Do dyspozycji Gości jest sejf i łazienka z prysznicem. W cenę zakwaterowania wliczone jest śniadanie w formie bufetu. Bar i bar przekąskowy w hotelu Miranda dysponuje przyjemnym tarasem w ogrodzie. Sklepy, restauracje i kluby nocne w Santa Ponsa oddalone są od obiektu o 10minut spacerem. Goście mogą zrelaksować się na jednej z sof w hotelowej bibliotece, a na miejscu znajduje się stół bilardowy. Punkt informacji turystycznej oferuje sprzedaż biletów. Można wynająć samochód, a Palma oddalona jest o 18km. Pole golfowe Santa Ponsa znajduje się w odległości 5minut jazdy samochodem. Według niezależnych recenzji jest to ulubiona część Santa Ponsa według niezależnych recenzji. Wielu turystów ceni sobie szczególnie tą lokalizację - ocenili ją na 9,2/10.
Jesteśmy Hotelem, który Mówi w Twoim języku!!!
Hotele regulacje i zmiany po covid 19
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: . W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: .
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na: