Hałas:
- brak izolacji akustycznej, drzwi ze \\\"szparami\\\" takiej wielkości, że słyszy się jak ktoś chodzi po klatce schodowej na końcu korytarza - dosłownie dokładne \\\"dźwięki\\\" i rozmowy. Dodatkowo domykacze drzwi ustawione tak, że drzwi trzaskają;
- okna na gwarną ulicę (trzeba otwierać okna na noc w moim przypadku bo klimatyzacja skierowana jest na łóżko);
- pokoje z tarasami (które polecam w zaletach) mogą być utrapieniem w sezonie, przygotowanie stolików które są nad tymi pokojami równa się = pobudka (szczególnie z otwartym oknem);
Nie polecam osobom ceniącym spokój w normalnym \\\"sezonie\\\". My byliśmy w kwietniu w czasie COVID (godzina policyjna od 22).
Obłożenie hotelu było w okolicach 10%. Więc po 22 była cisza.
Aby wyprasować ubrania należy się udać do pralni. Około 2 euro za wyprasowanie 1 szt..
Oprócz braku żelazka/deski (co opisałem w wadach) recepcja nie była w stanie wskazać pralni, nie ma również opcji na załatwienie prania/prasowania przez recepcję.
Ogólnie czas w hotelu oceniam na plus.
Śniadania:
Brak opcji na przygotowanie śniadania przed godziną 8, brak możliwości przygotowania tzw. pudełka, brak jakiejkolwiek elastyczności (zapytania kierowane również z opcją dopłat).
Osoby planujące wypad w góry czy na wulkan we wczesnych godzinach muszą szukać alternatywy.