Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Wyposażenie
Hotel apartamentowy oferuje 159 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Większość pięter osiągalna jest za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu i sejf. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych (bezpłatnie) zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Do oferty gastronomicznej hotelu należy restauracja, kawiarnia i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Dzieci mogą bawić się do woli na placu zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Goście mogą skorzystać z wielojęzycznego personelu.
Oferta sportowo-rozrywkowa
Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Entuzjastom ruchu i aktywności fizycznej proponujemy tenisa ziemnego i siatkówkę plażową. Aerobik wodny to niewątpliwa atrakcja dla entuzjastów sportów wodnych. Bogata oferta sportowa wewnątrz hotelu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, bilard i aerobik. W hotelu apartamentowym znajdziecie Państwo Strefę Wellness ze spa i solarium. W ramach oferty rozrywkowej proponujemy Państwu program animacyjny i kasyno.
Hotel check-in / check-out
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.