Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Wyposażenie
Hotel ten został wzniesiony w 1993 roku. Goście zakwaterowani są w 139 pokojach. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Na miejscu znajduje się szatnia, przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, sala śniadaniowa, kawiarnia i bar. Na terenie obiektu znajduje się również sala telewizyjna. Podróżujący autem mogą skorzystać z miejsc parkingowych (w zależności od ilości wolnych miejsc). Do pozostałych świadczonych usług należą babysitting, opieka medyczna, serwis pokojowy i pralnia. Sala konferencyjna umożliwia przeprowadzenie konferencji, odczytów oraz zjazdów.
Oferta sportowo-rozrywkowa
Na leżakach możecie się Państwo rozkoszować ciepłem urlopowego słońca. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Odpowiednie urozmaicenie w czasie pobytu zapewni bogata oferta zajęć, w tym: spa, sauna, łaźnia parowa, zabiegi masażu, hydroterapia i solarium. W ofercie znajduje się program zabaw dla dzieci.
Hotel check-in / check-out
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.