291 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Hotel
Hotel Diva SPA**** to nowoczesny obiekt nad samym morzem o statusie sanatoryjnym położony w najpopularniejszej części Kołobrzegu, na skraju Parku Nadmorskiego, zaledwie kilka minut spaceru od kołobrzeskiej plaży. Udogodnienia: Basen kryty, Brodzik dla dzieci, Jacuzzi, SPA, Sauna, Grota solna, Masaże, Wellness, Zabiegi odnowy biologicznej, Restauracja, Bar, Dyskoteka / klub nocny, Sala zabaw dla dzieci, Pokój gier, Kącik zabaw dla dzieci, Animacje dla dzieci, Ogród / Park, Siłownia, Salka fitness, Sporty wodne, Klimatyzacja, Pobyt z pupilem, Winda, Dla niepełnosprawnych, Garaż, Parking monitorowany, Parking, Płatność kartą, Płatność tylko gotówką.
Położenie
Położony nad samym morzem obiekt o statusie sanatoryjnym, położony na skraju Parku Nadmorskiego. Przy niedalekiej promenadzie goście mogą znaleźć wiele restauracji, w tym smażalni ryb, a także różnego rodzaju atrakcji i kramów. Latarnia Morska ok. 2,3km, Molo ok. 1,8km. Do centrum miasta ok. 1,4km.
Sport i rekreacja
Obiekt posiada ponadto różnorodne możliwości ochłody w upalne dni, w tym basen, brodzik dla dzieci i basen kryty. Leżaki na tarasie do opalania zachęcają do chwili odpoczynku. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Entuzjastom ruchu i aktywności fizycznej proponujemy rower / rower górski, nordic walking i wędkowanie. Aqua fitness to niewątpliwa atrakcja dla entuzjastów sportów wodnych. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, bilard i zajęcia gimnastyczne, jak również za dodatkową opłatą squasha. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia parowa i zabiegi masażu. Do pozostałych możliwości spędzenia czasu wolnego należą dyskoteka, miniklub i night-club.
Do dyspozycji gości
Goście mogą rozgościć się w jednym ze 130 przytulnych pokoi. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu i sejfu. Wi-Fi (bezpłatnie) umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Do oferty gastronomicznej hotelu należy restauracja, jadalnia, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie kompleksu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Na terenie kompleksu znajduje się również pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu (odpłatnie). Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: opieka nad dziećmi, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów.
Dla dzieci
Dla najmłodszych gości dostępny jest mini club, wewnętrny basen i łóżeczko dla dziecka (dodatkowo płatne).
Hotel powinien zastać jak najszybciej zamknięty!!!! W pokoju śmierdzi środkiem grzybobójczym. Po chwili - duszący kaszel. Na ścianach przy listwach grzyb!!! Stara tapeta uzupełniana byle jak naklejonym latami. Nie można niczego wyegzekwować. Skutek odniosła jedynie groźba wyjazdu i żądanie zwrotu kosztów. W pokojach i na korytarzach brudna wykładzina, fotele i krzesła. W restauracji Bella Donna wyszczerbione talerze. Brak podstawek pod filiżanki. Jedzenie tragiczne - te same, kilka razy odgrzewane dania. Zupa w bulionówce podana bez talerzyka pod naczyniem. Po zaparzaniu herbaty nie ma gdzie odłożyć torebki, Obsluga niczym się nie przejmuje, nie można doprosić się kontaktu z właścicielem. Kelnerki trzepią rozpuszczonymi włosami. Pod koniec obiadokolacji dwoje kelnerów bez zażenowania obecnością gości myje podłogę, mocząc mopa w wiadrze wody i bez jej odsączenia chlapie nią na wszystkie strony. Po jej rozmazaniu - spaceruje po mokrej powierzchni. Sok jabłkowy rozwodniony. Spagetti to makaron bez jakiegokolwiek sosu. Krokiety śmierdzą starym tłuszczem a jabłecznik to tragiczny kwach. Wszędzie brud. Kelner bez skrępowania nagrywa tańczących gości. Szlafrok dostępny jedynie za dodatkową opłatą. Z pokoju ukradziono schowane w walizce pieniądze, których nie można było umieścić w sejfie, bo był zepsuty. Zdjęcia pokojów na stronie to jedna wielka ściema. Cztery gwiazdki to skandal !!! A cena? Kompletny dramat. Za to w wielu miejscach wiszą informacje o kowidzie.
Chyba jedynie- grzyb.
Cały wachlarz oferowanych usług.
Pokoje ok, widok nie zachwycał bo obok trwa budowa nowego hotelu . Natomiast kwestia jedzenia koszmarna, kto pierwszy ten lepszy , gdy przychodziłyśmy po 18 na kolację którą trwała do 19 wszystko było wymiecione i gdy zapytałyśmy obsługi czy coś jeszcze dobywają usłyszeliśmy że nie bo nie . Ogólnie różnorodność posiłków nie zachwycała !!!
Nic !!
Śniadania i obiadokolacje
Moje wrażenia z pobytu w hotelu DIVA są bardzo nieprzyjemne.Czytałam wcześniej wiele negatywnych opinii a jednak nie wzięłam sobie do serca i dałam się nabrać na ich reklamę. Stary zniszczony budynek bez duszy i serca.Przygnębiająca atmosfera.Pokój ponury,brzydko pachnący,pościel wątpliwej czystości,łóżka rozsuwające się ,a wykładzina to HORROR.Stara zniszczona,poplamiona szmata!!!!!!! Jadłodajnia nie wiele lepsza.PONURA z lepiącymi się z brudu krzesłami. Najeść się można ale to nie ma nic wspólnego z czterema gwiazdami. Wszystko tłuste,przerabiane dania z poprzedniego dnia,np;żeberka /na lunch w restauracji też żeberka, w sałatce mięso z żeberek/ duuuuuużo vegety,bez polotu ,bez pomysłu,bez dekoracji. Kiełbasa,jaja,pomidor i tak w kółko. Oceniam z pozycji właściciela restauracji,więc o kuchni wiem WIELE. Nigdy więcej nie odwiedzę tego hotelu.Powinni obniżyć do max dwóch gwiazdek. Chcecie się przekonać to jedzcie a potem żałujcie jak Ja. Pozdrawiam.
Spędziłam 8 dni. Pobyt ze śniadaniem i obiadokolacją. Korzystałam bez ograniczeń ze strefy aqua - basen i grota solna. Korzystałam też z płatnego Spa - masaże i kąpiel solankowa. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Personel mily i pomocny. Posilki smaczne. To był bardzo przyjemny pobyt. Nie rozumiem tych negatywnych opinii. Bywalam w wielu hotelach 4*. Polecam
Jest w czym wybrać jeśli chodzi o Spa. Masaże rewelacja.
Aby uniknąć tłoku w porze posiłków musiałam przychodzić wcześniej niż moja normalna pora kiedy jadam.
Dzień dobry, chciałem opisać nasze negatywne doświadczenie związane z pobytem w Hotel Diva SPA Kołobrzeg w dniach 30.6-2.7. Rezerwacja dokonana przez Booking.com, 2 noce, pokój 204. Po przybyciu w piątek ok g. 13 i zameldowaniu się w recepcji zapytaliśmy się Pani Małgorzaty czy parkowanie pod hotelem jest darmowe. Dostaliśmy odpowiedź, że "jeżeli parkujemy od strony wejścia do hotelu od ulicy z Kasprowicza to parking jest darmowy". Przy wymeldowaniu w niedzielę okazało się, że dostaliśmy mandat w wysokości 250 zł za brak biletu parkingowego. Próbując wyjaśnić sytuację na recepcji, że wprowadzono nas w błąd, najpierw usłyszeliśmy od p. Małgorzaty, że "być może to byłam ja" i że informowała nas o godzinach płatnego parkowania (co niestety nie jest prawdą, mogą to potwierdzić dwie osoby). Gdy powiedzieliśmy, że jesteśmy w 100% pewni, że takie słowa nie padły i mamy na to świadków i można to prawdopodobnie zweryfikować na monitoringu, p. Małgorzata powiedziała: "„to państwo macie problem" Niestety obsługa hotelu (dwie panie oraz pan) od początku sprawiała wrażenie nie przystającej do poziomu 4* hotelu. Przy zameldowaniu o wszystko musieliśmy sami pytać, czy jest basen, spa, godziny śniadań, wifi itp. Przy wypożyczeniu rowerów zostawiliśmy kaucję w gotówce, o której zapomnieliśmy przy oddaniu rowerów. P. Małgorzata nie przypomniała nam o zostawionej kaucji i gdy nie nasza reakcja być może kaucja nie wróciłaby do nas? :) Stan rowerów pozostawia wiele do życzenia m.in. brak powietrza w oponach, przeskakujące przerzutki, luźne siodło. Gdy spytaliśmy się czy poleca śniadanie dostaliśmy odpowiedź "co kto lubi"! ;) A akurat śniadania były przepyszne i mocną stroną Państwa hotelu. Podobnie jak basen i sauna. Ze squasha nie skorzystaliśmy (mimo, że przyjechaliśmy grać m.in. w tenisa i chętnie spróbowalibyśmy też squasha) ponieważ dowiedzieliśmy się o takiej możliwości dopiero na koniec pobytu z plakatu w windzie. Nie uważam żeby rekomendacja "widzę, że mają Państwo rakiety do tenisa, polecamy nasz kort do squasha" wymagała szkoleń marketignowych ;) Ze spa na 1p. nie korzystaliśmy natomiast na zakup olejków do masażu czekaliśmy kilka minut ponieważ nie było nikogo na recepcji spa. W naszym pokoju była jedna rolka papieru toaletowego dla dwóch osób na 2 noclegi. Uważam, że w Hotel Diva SPA Kołobrzeg, poziom obsługi kilku osób zdecydowanie nie przystaje do 4* i do udogodnień hotelu, które są na naprawę niezłym poziomie. Czytając opinie w Google i na Booking.com widzę, że wiele osób ma podobne odczucia. np. "Obsługa zachowuje się jakby pracowała w hotelu za karę" Jedynie co to więcej życzliwości od strony obsługi i będzie bardzo dobrze! Recepcja już na starcie jakaś taka dziwna - czułem że to ja zagajam i ciągnę uśmiechem rozmowę - ale może Panie wiedziały co mnie czeka i już im mnie było żal. Recepcja kompletnie bez reakcji na prosby o pomoc w tej sytuacji Chcieliśmy tą sprawę rozwiązać rozmową, polubownie, przed oceną w Booking, social media, Google itp. czy też m.in. zawodowo się zajmujemy, jednak na koniec usłyszeliśmy, że "możemy złożyć reklamację w sprawie biletu parkingowego" . UPDATE: Kierownik recepcji, po kilku dniach, odpisał sztampową odpowiedź: (" podejmiemy odpowiednie działania w celu poprawy jakości usług", Jesteśmy zaniepokojeni tym faktem", "podejmiemy odpowiednie działania", "Będziemy prowadzić wewnętrzne szkolenia i działania" itp.). Nie jestem jednak pewien czy nie są to puste słowa ponieważ nasza prośba o jakąkolwiek rekompensatę (w postaci vouchera na przyszły pobyt lub usługę w SPA) za wprowadzenie w błąd i niesłusznie zapłacony mandat parkingowy (250 zł) , spotkała się już z brakiem odpowiedzi.
Tripadvisor