3220 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Hotel
Pięciogwiazdkowy hotel, pokoje zlokalizowane są w 5 budynkach (5 pięter, 5 wind). Na terenie hotelu znajdują się 3 restauracje, 3 bary, room service, pralnia, 2 sale konferencyjne. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Położenie
Ok. 1 km od Icmeler, 8 km od Marmaris.
Plaża
Piaszczysto-żwirowa plaża, bezpośrednio przy obiekcie (przejście przez deptak dla pieszych).
Sport i rekreacja
2 baseny odkryte, basen kryty, parasolki i leżaki przy basenie. Dla osób bardziej aktywnych jest klub fitness, siatkówka plażowa, koszykówka, tenis stołowy, boccia, kort tenisowy, sporty wodne, nurkowanie.
Rozrywka
W hotelu odbywają się animacje. Można pograć w bilard.
Dla dzieci
Dla najmłodszych gości odkryty basen, brodzik, miniklub, junior klub oraz plac zabaw z atrakcjami.
SPA & Wellness
Dla odrobiny relaksu i odprężenia hotel przygotował centrum SPA: masaż, salon piękności, łaźnie turecką, saunę czy jacuzzi.
Impreza organizowana przez TUI, obsługa biura w Polsce dobra, natomiast rezydentka w Turcji Pani Urszula Kruzel przynosi ogromny wstyd dobremu imieniu i marce biura TUI. Przykłądowo: 1. Nie ma nic do powiedzenia i doradzenia w zakresie lokalnych atracji, poza zaproponowaniem wykupienia wycieczek fakultatywnych 2. W przypadku nie wykupienia takich wycieczek zapomina o swoich klientach, do tego stopnia, że nie przekazuje żadnych informacji o terminie wylotu itransferu na lotnisko, nawet wtedy gdy termin wylotu zmienia się o całą dobę i nie informuje o tym że biuro wykupuje dodatkową dobę hotelwą dla gości. Mało tego przekazuje informację, że klient może zostać w hotelu ale na wałsny koszt i dopiero po powrocie do kraju starać się o zwrot poniesionych kosztów. 3. Poza tym rezydent odmawia podania numeru kontaktowego do siebie i w trudnych sytuacjach można jedynie kontaktować się z numerem alarmowym. Podsumowując należy stwierdzić, że oferta biura podróży pokrywa się z rzeczywistością i pozostawia miłe wrażenia. Natomiast obsługa ze strony miejscowego rezydenta jest skandaliczna, a osobom nie znającym obcego języka może przyspożyć wiele stresów i kłopotów.
Chcialabym przestrzec innych przed tym hotelem i Firma Nowa Itaka. Przyjechalismy do hotelu ok godz 23.00 . byla nas grupa ok.12 osob z Polski. Nie było dla nas pokoi. Obsluga w recepcji bagatelizowala totalnie nasze roszczenia. Po koczowaniu na kanapach w lobby pokoje otrzymaliśmy na dzien nastepny ok. godz 15.00(!).Poza tym absolutnie nikomu nie polecam tego hotelu z kilku ponizszych jeszcze wzgledow:.nie spelnia standardow hotelu 5 gwiazdek (tak sprzedaje go Nowa Itaka), najwyzej 3 ...- bardzo niekompetentna i nie mila obsługa, brudno w calym hotelu, w pokojach na parterze i Ip karaluchy i mrowki,sejf platny,barek pusty,80% to Rosjanie, plaza beznadziejna.
Hotel położony w cichej i kameralnej okolicy. Piękne widoki na zatoczkę - góry i morze w jednym miejscu. Wyżywienie bardzo dobre. Jedyny mankament to pokoje jakie oferowane są przez biuro podróży ITAKA, który wykupił najtańszą opcję. Ogólnie Hotel godny polecenia.
Piękny ogród hotelowy z przepięknymi restauracjami,basenami,plażą. Całe otoczenie hotelu rewelacja. Jedyny wielki minus jest taki iż Polacy dostają najgorsze, stare i brudne hotelowe pokoje. Piękne, nowe pokoje z tarasami przeznaczone dla innych.Szkoda że biuro nie informuje o tym przy sprzedaży a zdjęcie katalogowe pokoju to zdjęcia pokoju którego nie ma szans dostać.
Hotel piękny, wspaniałe położenie, bdb jedzenie,super baseny tylko nie z ITAKą, która wykupiła pokoje w starej, niewyremontowanej części. Okropne pokoje, łazienka to makabra, Jak biuro może sprzedawać taką ofertę, w ogolnej ofercie na poziomie 5-ciu gwiazdek,WSTYD. To jawne oszustwo, reklamują się w swojej ofercie katalogowej (zanurz się w lukusie).Droga ITAKO! sprawdż w słowniku co to jest luksus, bote pokoje które sprzedajecie za ciężkie pieniądze koło luksusu nawet nie leżały.
Tripadvisor