Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Położenie - raganelli hotel:
Hotel Raganelli znajduje się w Rzymie w bardzo dobrej lokalizacji. Posiada dobre połączenia środkami transportu publicznego, dzięki którym goście mogą szybko i łatwo dotrzeć do centrum miasta (4km), Watykanu (4km) i centrum turystycznego (5km). Lotnisko Ciampino (CIA) oddalone jest o około 32km, a lotnisko Fiumicino (FCO) o około 25km.
Wyposażenie:
Hotel zbudowany został w roku 1960. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 41 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi (odpłatnie). Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, sala śniadaniowa, kawiarnia i bar. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, babysitting, transfer hotelowy, serwis pokojowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego płatny. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty sportowo-rekreacyjnej. Taras doskonale nadaje się na chwilę wytchnienia. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak sauna i łaźnia parowa.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.