Najniższa cena z ost. 30 dni

przed obniżką: 

612 zł/os.

2 918  

/za wszystkich
Podsumowanie ceny
23
obiekt, budynek główny, teren hotelu
restauracja
obiekt, teren hotelu, basen
pokój
plaża

7.2

9 opinii

3.0

104 opinie

Opis oferty

Region: Słoneczny BrzegBiuro podróży (przedsiębiorca): TOP TouristikKod oferty: WAK816801

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela. Ponadto Klienci mogą być odwiedzani w hotelach przez anglojęzycznego lub polskojęzycznego przedstawiciela w regionie Słoneczny Brzeg. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Połozenie - bohemi hotel:

Ten atrakcyjny hotel położony jest około 500 metrów od plaży. Leży przy głównej drodze prowadzącej ze Słonecznego Brzegu do centrum. Tuż obok znajduje się restauracja "Chouchoura" i dyskoteka "Soho". Do centrum miasta, restauracji, barów, pubów i klubów nocnych można dojść spacerem. Do najbliższego sklepu 150 metrów, a najbliższy przystanek autobusowy znajduje się 500 metrów od hotelu. Lotnisko w Burgas (BOJ) jest około 30 km, a lotnisko w Warnie (VAR) około 100 km.

Wyposażenie:

Hotel ten został wzniesiony w 2004 roku. Obiekt oferuje łącznie 90 pokoi. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu i bankomatu. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych (bezpłatnie) zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje wyposażeniem przystosowanym do gości niepełnosprawnch. Oferta gastronomiczna obejmuje restaurację. W obrębie hotelu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Na terenie obiektu znajduje się również sala telewizyjna. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu (bezpłatnie). Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: 24-godzinna ochrona, wypożyczalnia samochodów, transfer hotelowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego płatny na życzenie. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację i łazienkę. Istnieje możliwość dostawki. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienka posiada prysznic. Ekskluzywnie dla naszych goście przygotowaliśmy artykuły kosmetyczne. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje rodzinne, pokoje dla niepalących i pokoje dla palących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

All inclusive:

Śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu w hotelowej restauracji, po południu kawa / herbata, przekąski i ciasta / ciastka. Lokalne bezalkoholowe i napoje alkoholowe od około 10:00 do 23:00.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

O urozmaicenie pobytu zadbają oferta aktywności sportowych oraz propozycje organizacji Państwa czasu wolnego. Odświeżająca kąpiel w basenie będzie doskonałym dopełnieniem urlopowej atmosfery. Taras doskonale nadaje się na chwilę wytchnienia. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak spa i zabiegi masażu.

Karty kredytowe:

Akceptowane są wszystkie powszechnie używane karty kredytowe, jak np. Visa i MasterCard.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu

• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( • ). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + LOT (LO): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg. + European Air Charter Airline (H6): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 23 kg. + W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air, FlexFlight (Voyage Air) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. ++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 185 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

• Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 230 - 350 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 550 – 790 PLN. ++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,

• Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN. ++ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.

• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i datę zakwaterowania

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Dwuosobowy

2 dorosłych

All inclusive
Zakwaterowanie2024-05-20
Wykwaterowanie2024-05-27
2 918 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

268
za wycieczkę
268
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wakacje.pl: tu zaczyna się Twój urlop!

100%

o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online

256000+

tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci

100+

tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami

Wycieczka2 918

Cena całkowita

2 918
Do zapłaty teraz2 918

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 14

F2979LJioanac

Opinia z serwisu Tripadvisor

Czerwiec 2023
Dodano: 01.07.2023

1.0

Najgorsze doświadczenie w życiu

Jedzenie było okropne. To samo jedzenie codziennie, stare, nawet znalazłem pleśń na niektórych wyrobach piekarniczych. Będąc w ciąży, nie miałem nawet pewności, że zjem cokolwiek innego niż chleb i zupę. Jedzenie składało się z różnych warzyw z kilkoma kawałkami mięsa, które szybko się skończyły. Warzywa były suche. Na deser były tylko pokrojone jabłka i pomarańcze oraz dwa rodzaje ciast, które były stare. Wszyscy skarżyli się na jedzenie. Na śniadanie przez pierwsze 4 dni w ogóle nie było mleka, chociaż były płatki, personel mówił, że goście wszystko wypili, a potem przyniósł dwa termosy z zimnym mlekiem. Rano kiełbasa była czerstwa, albo długo krojona i sucha, o wyglądzie chorym. Smażone ziemniaki, które przynieśli razem z nuggetsami i innymi produktami fast food, były poza krytyką, bez smaku, suche, itp. Jedzenie tak bez smaku, że można powiedzieć, że zostało ugotowane w ten sposób celowo. Pokój był również okropny. Dostałem pokój na 4. piętrze, z balkonem, którego tynk był gotowy do spadnięcia, dwa plastikowe krzesła, tylko 3 gniazdka w całym pokoju (w tym dwa od telewizora i odbiornika). Gniazdka nie były obok łóżka, ale po drugiej stronie pokoju. Łazienka. Brak kabiny prysznicowej, praktycznie trzeba było się wcisnąć obok toalety, żeby się umyć. Łazienka nie większa niż 2 m2, w której nie można było zostawić niczego podczas kąpieli, bo wszystko by się zmoczyło. Od 3. dnia przestaliśmy mieć ciepłą wodę, a potem w ogóle wodę. Chciałbym zaznaczyć, że zakupiłem najdroższy pokój, oznaczony jako mający 20 metrów kwadratowych, który później po zameldowaniu zobaczyliśmy, że ma tylko 14 metrów kwadratowych. Zapłaciliśmy za niego 638€ za 8 nocy od 18 do 26 czerwca. Relatywna czystość. Nowa pościel, ale koce, które nie miały pościeli, były pełne plam moczu i krwi. Przestarzały i zniszczony wygląd tzw. hotelu przesłania w każdym przypadku cokolwiek, co można było zrozumieć jako czystość. Opuszczony basen, kilka leżaków i parasoli, klasyczny wygląd opuszczonego pensjonatu nad Morzem Czarnym. Błotnista taras, z rozerwanym daszkiem, który podczas deszczu praktycznie chronił tylko 3-4 stoły przed wodą. Niewystarczająca liczba miejsc, gdy hotel był pełny. Drewniane ławki, na których nie można było siedzieć dłużej niż 20 minut, bo plecy bolały. Ale to, co nie da się zawrzeć w obrazach ani słowach, to tzw. kierownik. Kobieta około 40 lat, blondynka i z relatywnie długimi włosami, nienawistna i niezwykle niegrzeczna. Musiałem ją opisać, ponieważ gdy zapytałem o jej imię, powiedziała mi, że nie jest zobowiązana do podania mi swojego imienia, co świadczy o tym, że zna swoją pracę oraz to, co oznacza 3-gwiazdkowy hotel. Podszedłem do niej razem z moim niezwykle uprzejmym mężem, nie chcieliśmy robić skandalu ani przyciągać uwagi w nieprzyjemny sposób, byliśmy nawet bardzo wyrozumiali, wciąż szukając usprawiedliwień za to, co nam się przytrafiło. Wyjaśniłem jej problem z wodą, szybko znalazła wymówkę, że to panele słoneczne są winne, unikając tym samym jakiejkolwiek odpowiedzialności lub rozwiązania. Powiedziałem jej o problemie z jedzeniem, powiedziałem, że jestem w ciąży i mam realne obawy co do zgodności z jedzeniem. Powiedzieli, że korzystają z usług cateringu, że jedzenie jest świeże i że i tak mnie widzieli jedząc. (Należy zauważyć, że za nią jest kuchnia z profesjonalnym sprzętem, kuchenkami, piekarnikami, itp.) Więc ponownie odwróciła odpowiedzialność, którą powinna była przyjąć, a co więcej, próbowała mnie obwiniać, gdy zdecydowana większość gości była niezadowolona z jedzenia. Powiedziałem jej o warunkach, jakie oczekiwaliśmy i za które zapłaciliśmy, powiedziałem jej o łazience i o tym, co mieliśmy otrzymać, a ona unikała tematu, mówiąc, że później zajrzy na pokój, który zarezerwowałem, bo jest zajęta, chociaż powiedziałem jej, że mogę pokazać jej rezerwację na booking. Zaczęła stawać się niezwykle niegrzeczna, zaczęła zaprzeczać, że jest kierownikiem (dowiedziałem się później, że była odpowiedzialna w zastępstwie kierownika, z którym nie udało nam się rozmawiać nawet do ostatniego dnia), obwiniała nas i praktycznie przerwała dyskusję, nie oferując nam przeprosin ani rozwiązania. W międzyczasie skontaktowałem się z booking, który, jak przypuszczam, skontaktował się z jednostką, a następnego dnia przyszedł również kierownik, ale wysłał tę samą blondynkę, żeby porozmawiać z nami. Rano chcieliśmy iść na plażę, powiedzieli nam, że zmieniają nasz pokój, a mój mąż powiedział jej, że porozmawia po powrocie, bo nie pojechaliśmy na wakacje, żeby personel hotelu ustalał nasz harmonogram. Po powrocie kierownik, z którym w ogóle nie rozmawialiśmy, już tam nie było, a blondynka wznowiła swoje zachowanie skrajnej niegrzeczności i powiedziała nam, że rano nie chcieliśmy pokoju i anulowaliśmy, podczas gdy to, co mój mąż jej powiedział, to że chcemy porozmawiać po powrocie z plaży. Powiedziała nam, że kłamiemy, ale ostatecznie dali nam inny pokój na 2. piętrze. Z przestronną łazienką i balkonem, który nie wyglądał na to, że zaraz się zawali. Znalazłem te same łóżka pełne moczu i krwi w nowym pokoju. Po zmarnowaniu kolejnych 45 minut przeprowadzki z jednego pokoju do drugiego, poszliśmy znowu na plażę, tylko po to, żeby później, gdy wróciliśmy do pokoju, okazało się, że klimatyzacja nie działa. To znaczy, działała, ale tylko przez kilkadziesiąt minut i przestawała. Poszedłem do ustawień, zmieniłem, ponownie zaprogramowałem wszystko, co można było zrobić na pilocie i myślałem, że problem został rozwiązany. W nocy jednak dusiliśmy się w upale pokoju, klimatyzacja przestawała co 20 minut. W pokoju było prawdopodobnie 30 stopni, chociaż na korytarzu i na zewnątrz było chłodno. Musieliśmy budzić się co godzinę, następnego dnia znowu tracąc wiele godzin snu z powodu problemu w hotelu. Ale to nie jest najgorsze. Najgorsze jest to, że dzwoniłem pod wszystkie numery podane na booking i nikt nie odebrał. Dzwoniłem również pod numer, z którego skontaktowali się ze mną ludzie z recepcji. Dlatego niezależnie od tego, co się dzieje w hotelu, nie masz do kogo się zwrócić. Następnego dnia zgłosiłem problem, obwiniono mnie, że nie potrafię ustawić klimatyzacji, wysłano kogoś, żeby rozwiązał sytuację, tak że gdy wróciłem, zgłosiłem, że nawet po interwencji specjalistów od klimatyzacji nadal nie działała. Próbowałem ponownie zgłosić problem, ale żeby zgłosić problem, trzeba było porozmawiać z blondynką kierownikiem, którą można było znaleźć tylko wtedy, gdy chciała. Więc nadal spałem przez 3 noce, z otwartym oknem i zepsutą klimatyzacją w hałasie silnika pracującego całą noc. Zapomniałem wspomnieć, że ściany były tak cienkie, że gdy ktoś rozmawiał w sąsiednim pokoju, miałeś wrażenie, że jest w pokoju z tobą. To samo dotyczyło chrapania. Gdy sąsiad z góry otwierał wodę, brzmiało to tak głośno, jakby ktoś otwierał wodę w naszym pokoju. Próbowałem poprosić o zwrot przynajmniej części pieniędzy, bo wydałem dużo pieniędzy na jedzenie w mieście, ale bezskutecznie. Nawet nie chcieli tego wysłuchać, a ludzie z booking nie rozwiązali niczego. Nie było nagrody, przeprosin ani rozwiązania. To była najgorsza przygoda w moim życiu, i nie dlatego, że jestem wybredny, bo nie jestem, ale z powodu niekompetentnego personelu i braku rozwiązania niezwykle poważnych problemów. To miejsce stanowi zagrożenie dla zdrowia.

Opinia przetłumaczona | 

Zobacz oryginał


Weryfikujemy opinie o naszych usługach.

Mapa

Action Aquapark 2 km w linii prostej od hotelu
Action Aquapark to największy i najpopularniejszy park wodny w Słonecznym Brzegu. Na powierzchni 24 000 m2 znajduje się ponad 30 wodnych atrakcji dostosowanych do każdego wieku i gustu. Największa zjeżdżalnia mierzy aż 18 m wysokości, a najdłuższa ma aż 120 m i prędkość zjazdu 60 km na godzinę. Park został podzielony na 4 strefy tematyczne z 3 różnymi poziomami adrenaliny: Strefę dla dzieci (m.in. wodne zamki, kluby akcji, animacje), Strefę Rodzinną (m.in. leniwa rzeka o długości 330 m, ogromny basen z falami i wyspa przygód z wodospadami i tunelami), Strefę Ekstremalną (najszybsze, największe i najdłuższe zjeżdżalnie) i Strefę Rozrywki (atrakcje zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci). Action Aquapark jest otwarty od 25 maja do 15 września.

Zobacz więcej

Action Aquapark

Pogoda

18°C
11°C
15°C
15

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Czytaj więcej