Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
1052 zł/os.
2 104 zł
Bohemi
7.2
9 opinii
3.0
104 opinie
7.2
9 opinii
3.0
104 opinie
Opis oferty
Opis oferty
Drodzy Klienci, już od wielu lat Yobboo Travel oferuje Wam wysokiej jakości wyjazdy poprzez współpracę ze sprawdzonymi i zaufanymi partnerami na całym świecie.
Do każdej oferty dołączamy wyjątkowy na rynku pakiet korzyści Yobboo Travel
- możliwość otrzymania kart pokładowych RÓWNIEŻ na lot powrotny przed rozpoczęciem podróży
- gwarancja niezmienności ceny GRATIS na wszystkie oferty
- wsparcie centrum alarmowego 24/7
Położenie
Hotel znajduje się ok. 5 minut od plaży. Do parku wodnego Action Aqua Park jest ok. 1,5 km. Hotel oddalony jest od portu lotniczego Burgas o ok. 20 km.
Hotel
Hotel zapewnia całodobową recepcję, przechowalnię bagażu oraz Wi-Fi. Ochłody można zaznać w basenie, a wypoczynku na tarasie, w ogrodzie, czy na masażach. Na terenie hotelu znajduje się restauracja, bar, winda oraz sejf. Obiekt umożliwia wynajem rowerów i samochodów oraz wymianę walut. Zwierzęta nie są akceptowane.
Pokoje
W hotelu znajdują się w pełni wyposażone pokoje. Można w nich zakwaterować 2 osoby dorosłe, 3 osoby dorosłe, 2 osoby dorosłe i 1 dziecko (istnieje możliwość sprawdzenia innych opcji zakwaterowania na zapytanie). Na wyposażenie pokoi składa się klimatyzacja, telewizor, telefon, biurko oraz szafa. Pokój posiada łazienkę z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków.
Wyżywienie
All Inclusive.
Cena zawiera
W przypadku ofert z dojazdem własnym cena zawiera jedynie zakwaterowanie i wyżywienie według wybranej opcji.
W przypadku ofert w pakiecie z przelotem cena zawiera:
- Przelot,
- Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (tzw. shuttle bus - transfer łączony),
- Zakwaterowanie według wybranej opcji,
- Wyżywienie według wybranej opcji,
- Wsparcie centrum alarmowego,
- Ubezpieczenie KL i NNW,
- Turystyczny Fundusz Gwarancyjny,
- Mały bagaż podręczny do 10kg o max wymiarach 40x25x20cm (Ryanair), 40x30x20cm (Wizzair)
Informacje dodatkowe
Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu w przypadku ofert pakietowych - informacje w formularzu zamówienia.
Przy późniejszej decyzji o zakupie bagaży - po potwierdzeniu rezerwacji cena bagaży mogą ulec zmianie.
W przypadku ofert pakietowych istnieje możliwość wykupienia miejsc w samolocie obok siebie i/lub dopłaty do wcześniejszej odprawy również na lot powrotny - informacje w formularzu zamówienia.
Istnieje możliwość dokupienia dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych, sportów wysokiego ryzyka, itp.). W przypadku ubezpieczenia od kosztów rezygnacji konieczny kontakt z Organizatorem w ciągu 3 dni od założenia rezerwacji gdy jest więcej niż 30 dni do wylotu lub w dniu rezerwacji gdy do wylotu zostało mniej niż 30 dni.
Oferta może nie zawierać lokalnych podatków płatnych na miejscu oraz zwrotnego depozytu hotelowego płatnego na miejscu.
Wybierz pokój i datę zakwaterowania
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokoj dwuosobowy
2 dorosłych
Warto dokupić
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
100%
o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online
256000+
tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci
100+
tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami
Cena całkowita
2 104 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 14
Opinia z serwisu Tripadvisor
1.0
Najgorsze doświadczenie w życiu
Jedzenie było okropne. To samo jedzenie codziennie, stare, nawet znalazłem pleśń na niektórych wyrobach piekarniczych. Będąc w ciąży, nie miałem nawet pewności, że zjem cokolwiek innego niż chleb i zupę. Jedzenie składało się z różnych warzyw z kilkoma kawałkami mięsa, które szybko się skończyły. Warzywa były suche. Na deser były tylko pokrojone jabłka i pomarańcze oraz dwa rodzaje ciast, które były stare. Wszyscy skarżyli się na jedzenie. Na śniadanie przez pierwsze 4 dni w ogóle nie było mleka, chociaż były płatki, personel mówił, że goście wszystko wypili, a potem przyniósł dwa termosy z zimnym mlekiem. Rano kiełbasa była czerstwa, albo długo krojona i sucha, o wyglądzie chorym. Smażone ziemniaki, które przynieśli razem z nuggetsami i innymi produktami fast food, były poza krytyką, bez smaku, suche, itp. Jedzenie tak bez smaku, że można powiedzieć, że zostało ugotowane w ten sposób celowo. Pokój był również okropny. Dostałem pokój na 4. piętrze, z balkonem, którego tynk był gotowy do spadnięcia, dwa plastikowe krzesła, tylko 3 gniazdka w całym pokoju (w tym dwa od telewizora i odbiornika). Gniazdka nie były obok łóżka, ale po drugiej stronie pokoju. Łazienka. Brak kabiny prysznicowej, praktycznie trzeba było się wcisnąć obok toalety, żeby się umyć. Łazienka nie większa niż 2 m2, w której nie można było zostawić niczego podczas kąpieli, bo wszystko by się zmoczyło. Od 3. dnia przestaliśmy mieć ciepłą wodę, a potem w ogóle wodę. Chciałbym zaznaczyć, że zakupiłem najdroższy pokój, oznaczony jako mający 20 metrów kwadratowych, który później po zameldowaniu zobaczyliśmy, że ma tylko 14 metrów kwadratowych. Zapłaciliśmy za niego 638€ za 8 nocy od 18 do 26 czerwca. Relatywna czystość. Nowa pościel, ale koce, które nie miały pościeli, były pełne plam moczu i krwi. Przestarzały i zniszczony wygląd tzw. hotelu przesłania w każdym przypadku cokolwiek, co można było zrozumieć jako czystość. Opuszczony basen, kilka leżaków i parasoli, klasyczny wygląd opuszczonego pensjonatu nad Morzem Czarnym. Błotnista taras, z rozerwanym daszkiem, który podczas deszczu praktycznie chronił tylko 3-4 stoły przed wodą. Niewystarczająca liczba miejsc, gdy hotel był pełny. Drewniane ławki, na których nie można było siedzieć dłużej niż 20 minut, bo plecy bolały. Ale to, co nie da się zawrzeć w obrazach ani słowach, to tzw. kierownik. Kobieta około 40 lat, blondynka i z relatywnie długimi włosami, nienawistna i niezwykle niegrzeczna. Musiałem ją opisać, ponieważ gdy zapytałem o jej imię, powiedziała mi, że nie jest zobowiązana do podania mi swojego imienia, co świadczy o tym, że zna swoją pracę oraz to, co oznacza 3-gwiazdkowy hotel. Podszedłem do niej razem z moim niezwykle uprzejmym mężem, nie chcieliśmy robić skandalu ani przyciągać uwagi w nieprzyjemny sposób, byliśmy nawet bardzo wyrozumiali, wciąż szukając usprawiedliwień za to, co nam się przytrafiło. Wyjaśniłem jej problem z wodą, szybko znalazła wymówkę, że to panele słoneczne są winne, unikając tym samym jakiejkolwiek odpowiedzialności lub rozwiązania. Powiedziałem jej o problemie z jedzeniem, powiedziałem, że jestem w ciąży i mam realne obawy co do zgodności z jedzeniem. Powiedzieli, że korzystają z usług cateringu, że jedzenie jest świeże i że i tak mnie widzieli jedząc. (Należy zauważyć, że za nią jest kuchnia z profesjonalnym sprzętem, kuchenkami, piekarnikami, itp.) Więc ponownie odwróciła odpowiedzialność, którą powinna była przyjąć, a co więcej, próbowała mnie obwiniać, gdy zdecydowana większość gości była niezadowolona z jedzenia. Powiedziałem jej o warunkach, jakie oczekiwaliśmy i za które zapłaciliśmy, powiedziałem jej o łazience i o tym, co mieliśmy otrzymać, a ona unikała tematu, mówiąc, że później zajrzy na pokój, który zarezerwowałem, bo jest zajęta, chociaż powiedziałem jej, że mogę pokazać jej rezerwację na booking. Zaczęła stawać się niezwykle niegrzeczna, zaczęła zaprzeczać, że jest kierownikiem (dowiedziałem się później, że była odpowiedzialna w zastępstwie kierownika, z którym nie udało nam się rozmawiać nawet do ostatniego dnia), obwiniała nas i praktycznie przerwała dyskusję, nie oferując nam przeprosin ani rozwiązania. W międzyczasie skontaktowałem się z booking, który, jak przypuszczam, skontaktował się z jednostką, a następnego dnia przyszedł również kierownik, ale wysłał tę samą blondynkę, żeby porozmawiać z nami. Rano chcieliśmy iść na plażę, powiedzieli nam, że zmieniają nasz pokój, a mój mąż powiedział jej, że porozmawia po powrocie, bo nie pojechaliśmy na wakacje, żeby personel hotelu ustalał nasz harmonogram. Po powrocie kierownik, z którym w ogóle nie rozmawialiśmy, już tam nie było, a blondynka wznowiła swoje zachowanie skrajnej niegrzeczności i powiedziała nam, że rano nie chcieliśmy pokoju i anulowaliśmy, podczas gdy to, co mój mąż jej powiedział, to że chcemy porozmawiać po powrocie z plaży. Powiedziała nam, że kłamiemy, ale ostatecznie dali nam inny pokój na 2. piętrze. Z przestronną łazienką i balkonem, który nie wyglądał na to, że zaraz się zawali. Znalazłem te same łóżka pełne moczu i krwi w nowym pokoju. Po zmarnowaniu kolejnych 45 minut przeprowadzki z jednego pokoju do drugiego, poszliśmy znowu na plażę, tylko po to, żeby później, gdy wróciliśmy do pokoju, okazało się, że klimatyzacja nie działa. To znaczy, działała, ale tylko przez kilkadziesiąt minut i przestawała. Poszedłem do ustawień, zmieniłem, ponownie zaprogramowałem wszystko, co można było zrobić na pilocie i myślałem, że problem został rozwiązany. W nocy jednak dusiliśmy się w upale pokoju, klimatyzacja przestawała co 20 minut. W pokoju było prawdopodobnie 30 stopni, chociaż na korytarzu i na zewnątrz było chłodno. Musieliśmy budzić się co godzinę, następnego dnia znowu tracąc wiele godzin snu z powodu problemu w hotelu. Ale to nie jest najgorsze. Najgorsze jest to, że dzwoniłem pod wszystkie numery podane na booking i nikt nie odebrał. Dzwoniłem również pod numer, z którego skontaktowali się ze mną ludzie z recepcji. Dlatego niezależnie od tego, co się dzieje w hotelu, nie masz do kogo się zwrócić. Następnego dnia zgłosiłem problem, obwiniono mnie, że nie potrafię ustawić klimatyzacji, wysłano kogoś, żeby rozwiązał sytuację, tak że gdy wróciłem, zgłosiłem, że nawet po interwencji specjalistów od klimatyzacji nadal nie działała. Próbowałem ponownie zgłosić problem, ale żeby zgłosić problem, trzeba było porozmawiać z blondynką kierownikiem, którą można było znaleźć tylko wtedy, gdy chciała. Więc nadal spałem przez 3 noce, z otwartym oknem i zepsutą klimatyzacją w hałasie silnika pracującego całą noc. Zapomniałem wspomnieć, że ściany były tak cienkie, że gdy ktoś rozmawiał w sąsiednim pokoju, miałeś wrażenie, że jest w pokoju z tobą. To samo dotyczyło chrapania. Gdy sąsiad z góry otwierał wodę, brzmiało to tak głośno, jakby ktoś otwierał wodę w naszym pokoju. Próbowałem poprosić o zwrot przynajmniej części pieniędzy, bo wydałem dużo pieniędzy na jedzenie w mieście, ale bezskutecznie. Nawet nie chcieli tego wysłuchać, a ludzie z booking nie rozwiązali niczego. Nie było nagrody, przeprosin ani rozwiązania. To była najgorsza przygoda w moim życiu, i nie dlatego, że jestem wybredny, bo nie jestem, ale z powodu niekompetentnego personelu i braku rozwiązania niezwykle poważnych problemów. To miejsce stanowi zagrożenie dla zdrowia.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Przed podróżą
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej