Najniższa cena z ost. 30 dni

przed obniżką: 

643 zł/os.

2 802  

/za wszystkich
Podsumowanie ceny
38
basen
SPA
restauracja
recepcja / lobby
basen

7.8

37 opinii

3.5

75 opinii

Opis oferty

Region: Słoneczny BrzegBiuro podróży (przedsiębiorca): TOP TouristikKod oferty: WAK810094

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela. Ponadto Klienci mogą być odwiedzani w hotelach przez anglojęzycznego lub polskojęzycznego przedstawiciela w regionie Słoneczny Brzeg. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - karolina hotel:

Hotel Karolina znajduje się około 300 m od plaży, w południowej części kurortu Słoneczny Brzeg. Do miejscowości Nesebyr można dojechać po ok. 4 km. W pobliżu znajdują się sklepy i lokale rozrywkowe, restauracje, bary i kluby nocne. Lotnisko Burgas (BOJ) znajduje się około 25 km od hotelu.

Wyposażenie:

Hotel apartamentowy wzniesiony został w roku 2007. Goście mogą rozgościć się w jednym z 99 przytulnych pokoi. Poszczególne piętra obiektu osiągalne są za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu i sejf. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W sklepie z pamiątkami nabyć można drobiazgi upamiętniające pobyt. W obrębie hotelu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i biblioteka. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Pomieszczenia do organizacji eventów dysponują faksem.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Większość kwater zwrócona jest ku morzu. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyłożone są wykładziną dywanową i dysponują łóżkiem podwójnym bądź sofą. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Na życzenie dostępne są dostawki oraz łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z minibarku i biurka. Aneks kuchenny dla osób samodzielnie się stołujących jest optymalnie wyposażony w lodówkę, kuchenkę gazową, kuchenkę mikrofalową i ekspres do kawy / herbaty. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (odpłatnie). Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience znajduje się suszarka do włosów i lusterko kosmetyczne. Hotel apartamentowy oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

All inclusive:

Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne wyselekcjonowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach).

All inclusive dla klientów serwowane jest w godzinach od ok. 10:30 - do ok. 23:00 (więcej i dokładne informacji w recepcji).

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Zjeżdżalnia wodna dostarczy mnóstwa wrażeń zarówno młodszym jak i starszym gościom. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Bar posiada bogatą ofertę napojów orzeźwiających. Różnorodne atrakcje, jak rower / rower górski, siatkówka plażowa, minigolf i wędkowanie, czy też za dodatkową opłatą jazda konna urozmaicą Państwa pobyt w hotelu. Oferujemy Państwu możliwość uprawiania różnorodnych sportów wodnych, w tym snorkelingu i nurkowania. Przejażdżki na bananie wodnym za dodatkową opłatą. Dla osób preferujących aktywny wypoczynek przygotowaliśmy bogaty program zajęć również wewnątrz obiektu. Dostępne są studio fitness, bilard, dart i zajęcia gimnastyczne. Zapraszamy Państwa do odwiedzin naszej Strefy Wellness. Polecamy spa, saunę, łaźnię parową, łaźnię turecką i solarium, jak również za dodatkową opłatą salon piękności i zabiegi masażu. W ofercie znajduje się program zabaw dla dzieci (odpłatnie).

Karty kredytowe:

W hotelu apartamentowym akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu

• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( • ). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + LOT (LO): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg. + European Air Charter Airline (H6): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 23 kg. + W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air, FlexFlight (Voyage Air) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. ++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 185 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

• Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 230 - 350 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 550 – 790 PLN. ++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,

• Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN. ++ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.

• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i datę zakwaterowania

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Pokój, standardowy, balkon lub taras

2 dorosłych

All inclusiveBalkon lub tarasStandardowy
Zakwaterowanie2024-05-15
Wykwaterowanie2024-05-22
2 802 zł
za pokój

Junior suite, standardowy, balkon

2 dorosłych

All inclusiveBalkon51/junior suite
Zakwaterowanie2024-05-15
Wykwaterowanie2024-05-22
3 211 zł
za pokój

Apartament, standardowy, 1 sypialnia, balkon

2 dorosłych

All inclusiveBalkon51/1 sypialnia
Zakwaterowanie2024-05-15
Wykwaterowanie2024-05-22
4 778 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

268
za wycieczkę
268
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wakacje.pl: tu zaczyna się Twój urlop!

100%

o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online

256000+

tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci

100+

tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami

Wycieczka2 802

Cena całkowita

2 802
Do zapłaty teraz2 802

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 42

Zablokowanych opinii: 1
F6776WAalang

Opinia z serwisu Tripadvisor

Wrzesień 2023
Dodano: 17.09.2023

1.0

Okropne - uważaj przy rezerwacji

Po przyjeździe powiedziano mi, że zostanę przyjęty w hotelu z kluczem i routerem WiFi, za które już zapłaciliśmy. Jednakże zostaliśmy odwiezieni do biura i nakłaniani do zapłacenia pełnej kwoty. Po godzinie kłótni, że już zapłaciliśmy, w końcu udało mu się obudzić swojego szefa, ponieważ była 1 nad ranem, dali nam klucze i zabrali nas do naszego apartamentu. Po przebudzeniu się rano rozejrzałem się, były odsłonięte instalacje elektryczne, prysznic zwisał, drzwi prysznica zniknęły i zostały zastąpione brudną, rozpadającą się zasłoną, w tym apartamencie mieszkało nas 5 osób, 2 dorosłych i 3 dzieci, było wystarczająco ciepłej wody dla 2 z 5 z nas, zbiornik wody zajmował godziny, aby się ponownie napełnić i ponownie się podgrzać, plus bez ostrzeżenia woda wylewała się na podłogę i jeśli nie masz miski pod nią, znajdziesz małą rzekę płynącą przez swoją łazienkę. Wyświetlają zdjęcia hotelu Karolina i basenu, które nie mają nic wspólnego z tymi apartamentami, ale pozwolą ci z nich skorzystać, siłownię możesz wynająć od nich za 10kg dziennie, spa było zamknięte, nie wiadomo dlaczego, restauracja była miła, basen był ładny i zadbany, ale jak mówię, należą do hotelu, to, co cię zaskoczy, to wszystkie te piękne zdjęcia to hotel, który nie ma nic wspólnego z ich prywatnymi apartamentami, więc gdy poszedłem do recepcji, powiedziano mi, że nie mogą nic zrobić, ponieważ to nie ma nic wspólnego z nimi. Wyświetlają zdjęcia pięknych pokoi hotelowych, które nie są pokojami, które nam dali, nasz pokój miał być klimatyzowany, jak prosiliśmy, duży pokój miał klimatyzację dla dwóch sof, na których musieli spać moi dzieci, ale nasz pokój miał wentylator, aby nas ochłodzić, łóżka były niewygodne, w ogóle nie dobre dla twojego kręgosłupa, zapłaciliśmy za sprzątanie i wymianę ręczników itp., nikt nie przyszedł ani razu, mimo że próbowałem skarżyć się, hotel powiedział, że to nie ma nic wspólnego z nimi. Zapłaciliśmy także za dodatkowy dzień, ponieważ nasz lot powrotny był o północy i nie chcieliśmy trzymać całego dnia walizek od 10 rano, więc powiedziano mi na początku wakacji, że zostaniemy odebrani o 21:00 przed wejściem do naszego apartamentu w piątek 15. Powiedziałem ok, o 19:30 tego wieczoru dostałem telefon z bułgarskiego numeru, aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, ta osoba, która do mnie dzwoniła, nie mówi dobrze po angielsku i powiedziała mi w bardzo łamanym angielskim, że odbiór następnego dnia jest załatwiony, wtedy powiedziałem, że nie chcę być odebrany następnego dnia, macie wszystkie moje dane lotu i wiedzieliście i zgodziliście się odebrać mnie za półtorej godziny od teraz o 21:00 w piątek, a jednak dzwonisz do mnie i nie wiesz nic o tym. Spróbuj wyjaśnić to wszystko komuś, kto nie mówi po angielsku, gdy masz tylko 90 minut przed planowanym wyjazdem na lotnisko. Wreszcie wszystkie skargi spadły na głuchy uszy, powiedziałem im o moim pokoju, wadach, fakcie, że hotel nie chciał wiedzieć, fakcie, że nie został ani razu posprzątany. Piekarnik, który dają, nie zamyka się i nie ma wyświetlaczy wizualnych, które informują cię o temperaturze czy o tym, czy jest włączony czy wyłączony, piekarnik raz włączony nie zamyka się, więc podgrzewa salon. Rozpadające się meble na balkonie. Szafki rozpadające się, nie otwierające się i zamykające się poprawnie. Nie trzeba mówić, że nie będziemy tam wracać.

Opinia przetłumaczona | 

Zobacz oryginał


Weryfikujemy opinie o naszych usługach.

Mapa

Nesebyr 3 km w linii prostej od hotelu
Nesebyr to absolutny numer jeden na liście bułgarskich hitów - jest głównym motywem pojawiającym się w reklamach i folderach promujących wakacje w Bułgarii. Jego największy urok tkwi w niezwykłym położeniu - na półwyspie wychodzącym w morze, połączonym ze stałym lądem długim przesmykiem. W 1983 r. Neseber wpisano na światową listę dziedzictwa kultury UNESCO. To także najstarsze miasto w Bułgarii i jedno z najstarszych osiedli w Europie. Zwiedzając Stare Miasto zachwycimy się wąskimi uliczkami i malutkimi placykami. Koniecznie zobaczmy cerkiew Chrystusa Pantokratora - jeden z najpiękniejszych budynków starego Neseberu. Szczególną uwagę zwróćmy także na bizantyńską bramę obronną z V w. i neseberskie domy - XVIII i XIX-wieczne rezydencje zbudowane w stylu czarnomorskim z kunsztownie rzeźbionymi drewnianymi filarami i wykuszami. Najbardziej znane są domy: Kapitana Paweła, Łambrinowa, Tulewa, Bogdanowa i Moskojaniego (dziś muzeum etnograficzne).

Zobacz więcej

Nesebyr

Pogoda

18°C
11°C
15°C
15

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Czytaj więcej