Najniższa cena z ost. 30 dni

przed obniżką: 

2162 zł/os.

4 424  

/za wszystkich
Podsumowanie ceny
38
basen
SPA
restauracja
recepcja / lobby
basen

7.8

37 opinii

3.5

75 opinii

Opis oferty

Region: Słoneczny BrzegBiuro podróży (przedsiębiorca): Oasis ToursKod oferty: WAK835899

Opis kontrahenta

Opis ogólny: Ośrodek hotelowy Karolina jest oddalony o ok. 200 m od piaszczystej plaży. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 2 km. Miasto Nessebar jest oddalone o około 1 km (Bourgas około 35 km, Pomorie około 15 km). Trzeba pokonać około 10 m, aby dotrzeć do supermarketu bądź pozostałych sklepów. Najbliższe bary i restauracje znajdują się również w odległości w odległości ok. 10 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 3 km. Dalsze możliwości rozrywki podczas pobytu gwarantują kino i teatr (ok. 35 km). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Action Aqua park (ok. 3 km). Postój taksówek (ok. 50 m) i przystanek autobusowy (ok. 50 m) zapewniają mobilność na wakacjach. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 35 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 4 km szpital. Lotnisko (BOJ) położone jest ok. 27 km od hotelu. Kolejne lotnisko (VAR) jest oddalone o ok. 100 km. Wyposażenie :Ten 8-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 137 pokoi mieszczących się w budynku głównym oraz aneksie. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, łącznie 7 wind, klimatyzację, sejf (odpłatny), minimarket, różne inne możliwości zakupowe, parking (płatny) oraz system kontroli dostępu. W hotelu znajdują się dwie klimatyzowane restauracje. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Usługa prania i prasowania jest dostępna odpłatnie. Basen: Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z zintegrowanym basenikiem dla dzieci i jedna zjeżdżalnia wodna. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze znajdującym się przy basenie (bar zaprasza od godziny 11:00 - 23:00). Wyżywienie: Śniadanie (serwowane w godzinach 08:00 - 10:00) w formie szwedzkiego stołu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Woda oraz koktajle w określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe (11:00 - 23:00), piwo (11:00 - 23:00), wino (11:00 - 23:00), kawa i herbata (15:00 - 16:30), ciasta i wyroby cukiernicze (15:00 - 16:30), lokalne alkohole (11:00 - 23:00), późne śniadanie (08:00 - 10:00), przekąski (15:30 - 17:00), jeden posiłek w restauracji á-la-carte oraz bezpłatny dostęp do Internetu. Wcześniejszy check-in i późniejszy check-out są możliwe (w zależności od dostępności). Sport/czas wolny: Aktywności sportowe i rekreacyjne: rzutki (za opłatą), bilard (za opłatą), tenis (ewentualnie za opłatą, ok. 2 km od hotelu) i siłownia. W odległości ok. 3 km od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). Oferty wellness: strefa spa, taras słoneczny, saunę, hammam i masaże za opłatą. Łaźnia parowa za ewentualną opłatą. Informacje dodatkowe: Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku i po rosyjsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.

Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon

Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu 10 kg i o wymiarach 55x40x23 cm (w taryfie standard jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Świadczenia w cenie

Cena z przelotem zawiera:

• Ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),

• Bilet lotniczy,

• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00),

• Wyżywienie według wybranej opcji,

• Bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,

Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),

• Bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi

• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko

• Opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta, w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt do rezydenta. UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:

• Bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi, miejsc obok siebie w przypadku przelotów liniami Wizzair

• Lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp. Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.

Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypaku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent może umówić się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie. UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące. UWAGA! Oferta obejmuje telefoniczną opiekę polsko lub anglojęzycznego rezydenta. Godziny transferów powrotnych potwierdzane są do 1 dnia przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju. Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.

Ważne informacje

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Standard standard balcony or terrace

2 dorosłych

All inclusiveBalkonTarasStandardowy
WylotRyanAir Ltd, FR 3716
05:45
08:40
KRK · 15.05 (Śr.)Kraków
BOJ · 15.05 (Śr.)Bourgas
Przylot
09:05
09:55
BOJ · 22.05 (Śr.)Bourgas
KRK · 22.05 (Śr.)Kraków
4 424 zł
za pokój

Junior suite standard balcony

2 dorosłych

All inclusiveBalkonStandardowy
WylotRyanAir Ltd, FR 3716
05:45
08:40
KRK · 15.05 (Śr.)Kraków
BOJ · 15.05 (Śr.)Bourgas
Przylot
09:05
09:55
BOJ · 22.05 (Śr.)Bourgas
KRK · 22.05 (Śr.)Kraków
4 820 zł
za pokój

Apartament 1 bedroom standard balcony

2 dorosłych

All inclusiveBalkonStandardowy
WylotRyanAir Ltd, FR 3716
05:45
08:40
KRK · 15.05 (Śr.)Kraków
BOJ · 15.05 (Śr.)Bourgas
Przylot
09:05
09:55
BOJ · 22.05 (Śr.)Bourgas
KRK · 22.05 (Śr.)Kraków
6 340 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Holiday Car Park, Cholerzyn 203, 32-060 Kraków

800
za 1 auto
1 auto
Data od
15.05.2024
Data do
22.05.2024
800
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

268
za wycieczkę
268
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka4 424

Cena całkowita

4 424
Do zapłaty teraz4 424

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 42

Zablokowanych opinii: 1
F6776WAalang

Opinia z serwisu Tripadvisor

Wrzesień 2023
Dodano: 17.09.2023

1.0

Okropne - uważaj przy rezerwacji

Po przyjeździe powiedziano mi, że zostanę przyjęty w hotelu z kluczem i routerem WiFi, za które już zapłaciliśmy. Jednakże zostaliśmy odwiezieni do biura i nakłaniani do zapłacenia pełnej kwoty. Po godzinie kłótni, że już zapłaciliśmy, w końcu udało mu się obudzić swojego szefa, ponieważ była 1 nad ranem, dali nam klucze i zabrali nas do naszego apartamentu. Po przebudzeniu się rano rozejrzałem się, były odsłonięte instalacje elektryczne, prysznic zwisał, drzwi prysznica zniknęły i zostały zastąpione brudną, rozpadającą się zasłoną, w tym apartamencie mieszkało nas 5 osób, 2 dorosłych i 3 dzieci, było wystarczająco ciepłej wody dla 2 z 5 z nas, zbiornik wody zajmował godziny, aby się ponownie napełnić i ponownie się podgrzać, plus bez ostrzeżenia woda wylewała się na podłogę i jeśli nie masz miski pod nią, znajdziesz małą rzekę płynącą przez swoją łazienkę. Wyświetlają zdjęcia hotelu Karolina i basenu, które nie mają nic wspólnego z tymi apartamentami, ale pozwolą ci z nich skorzystać, siłownię możesz wynająć od nich za 10kg dziennie, spa było zamknięte, nie wiadomo dlaczego, restauracja była miła, basen był ładny i zadbany, ale jak mówię, należą do hotelu, to, co cię zaskoczy, to wszystkie te piękne zdjęcia to hotel, który nie ma nic wspólnego z ich prywatnymi apartamentami, więc gdy poszedłem do recepcji, powiedziano mi, że nie mogą nic zrobić, ponieważ to nie ma nic wspólnego z nimi. Wyświetlają zdjęcia pięknych pokoi hotelowych, które nie są pokojami, które nam dali, nasz pokój miał być klimatyzowany, jak prosiliśmy, duży pokój miał klimatyzację dla dwóch sof, na których musieli spać moi dzieci, ale nasz pokój miał wentylator, aby nas ochłodzić, łóżka były niewygodne, w ogóle nie dobre dla twojego kręgosłupa, zapłaciliśmy za sprzątanie i wymianę ręczników itp., nikt nie przyszedł ani razu, mimo że próbowałem skarżyć się, hotel powiedział, że to nie ma nic wspólnego z nimi. Zapłaciliśmy także za dodatkowy dzień, ponieważ nasz lot powrotny był o północy i nie chcieliśmy trzymać całego dnia walizek od 10 rano, więc powiedziano mi na początku wakacji, że zostaniemy odebrani o 21:00 przed wejściem do naszego apartamentu w piątek 15. Powiedziałem ok, o 19:30 tego wieczoru dostałem telefon z bułgarskiego numeru, aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, ta osoba, która do mnie dzwoniła, nie mówi dobrze po angielsku i powiedziała mi w bardzo łamanym angielskim, że odbiór następnego dnia jest załatwiony, wtedy powiedziałem, że nie chcę być odebrany następnego dnia, macie wszystkie moje dane lotu i wiedzieliście i zgodziliście się odebrać mnie za półtorej godziny od teraz o 21:00 w piątek, a jednak dzwonisz do mnie i nie wiesz nic o tym. Spróbuj wyjaśnić to wszystko komuś, kto nie mówi po angielsku, gdy masz tylko 90 minut przed planowanym wyjazdem na lotnisko. Wreszcie wszystkie skargi spadły na głuchy uszy, powiedziałem im o moim pokoju, wadach, fakcie, że hotel nie chciał wiedzieć, fakcie, że nie został ani razu posprzątany. Piekarnik, który dają, nie zamyka się i nie ma wyświetlaczy wizualnych, które informują cię o temperaturze czy o tym, czy jest włączony czy wyłączony, piekarnik raz włączony nie zamyka się, więc podgrzewa salon. Rozpadające się meble na balkonie. Szafki rozpadające się, nie otwierające się i zamykające się poprawnie. Nie trzeba mówić, że nie będziemy tam wracać.

Opinia przetłumaczona | 

Zobacz oryginał


Weryfikujemy opinie o naszych usługach.

Mapa

Nesebyr 3 km w linii prostej od hotelu
Nesebyr to absolutny numer jeden na liście bułgarskich hitów - jest głównym motywem pojawiającym się w reklamach i folderach promujących wakacje w Bułgarii. Jego największy urok tkwi w niezwykłym położeniu - na półwyspie wychodzącym w morze, połączonym ze stałym lądem długim przesmykiem. W 1983 r. Neseber wpisano na światową listę dziedzictwa kultury UNESCO. To także najstarsze miasto w Bułgarii i jedno z najstarszych osiedli w Europie. Zwiedzając Stare Miasto zachwycimy się wąskimi uliczkami i malutkimi placykami. Koniecznie zobaczmy cerkiew Chrystusa Pantokratora - jeden z najpiękniejszych budynków starego Neseberu. Szczególną uwagę zwróćmy także na bizantyńską bramę obronną z V w. i neseberskie domy - XVIII i XIX-wieczne rezydencje zbudowane w stylu czarnomorskim z kunsztownie rzeźbionymi drewnianymi filarami i wykuszami. Najbardziej znane są domy: Kapitana Paweła, Łambrinowa, Tulewa, Bogdanowa i Moskojaniego (dziś muzeum etnograficzne).

Zobacz więcej

Nesebyr

Pogoda

18°C
11°C
15°C
15

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Czytaj więcej