Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
1368 zł/os.
2 736 zł
Karolina (Sunny Beach)
7.8
37 opinii
3.5
75 opinii
7.8
37 opinii
3.5
75 opinii
Opis oferty
Naszym zdaniem
Stylowy hotel położony blisko pięknej plaży. Klasyczny styl, zielone otoczenie, basen, wygodne pokoje, system all inclusive.
Położenie
Wschodnia część Słonecznego Brzegu, ok. 250 m od piaszczystej plaży, ok. 3 km od centrum kurortu, 4 km od zabytkowego Nessebaru, ok. 27 km od lotniska w Burgas. Niedaleko są sklepy, bary itd.
Wyposażenie
Stylowe lobby, recepcja, restauracja Karolina, bar w lobby, bar przy basenie, bezpłatne łącza Wi-Fi.
Pokoje
Double standard - standardowy pokój dwuosobowy z łazienką, klimatyzacja, łącza Wi-Fi, telewizor, minibar, telefon, balkon. Powierzchnia - ok. 18 m kw.
Single standard - pokój jednoosobowy. Apartment 1 bedroom - sypialnia, salon z sofą, aneks kuchenny, kącik jadalny,
Klimatyzacja, telewizor, Wi-Fi, minibar, telefon, balkon. Junior suite - sypialnia z częścią wypoczynku dziennego.
Wyżywienie
All inclusive - śniadania, obiady, kolacje (bufety), po południu desery i przekąski w lobby, napoje, woda, lokalne alkohole (wódka, gin, rum whisky, brandy, rakija, likier, piwo, wino) do godz. 23.00. Pakiet all inclusive zaczyna się lunchem w dniu przyjazdu, kończy śniadaniem w dniu wyjazdu.
Sport i rozrywka
Basen o owalnym kształcie z miniwodospadem. Odpłatnie: siłownia, sauna, jacuzzi, bilard.
Dla dzieci
Basen dla dzieci z minizjeżdżalnią.
Informacje o lotach liniami lot, wizzair, ryanair
Przeloty do Bulgarii oparte są o dynamiczne pakietowanie. Przelot liniami WizzAir:
• W cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (bagaż umieszczany pod fotelem poprzedzającym)
•WIZZ Priority ww dwie WIZZ Priority daje prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Obie sztuki bagażu możba zabrać zdo kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.)
• Bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane poniżej ceny za bagaż w dwie strony)
Przelot liniami Ryanair:
• W cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczana pod fotelem poprzedzającym)
• Pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.
• Bagaż rejestrowany za dopłatą (podane ceny za bagaż w dwie strony)
Przelot PLL LOT:
• W cenie jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).
• Bagaż rejestrowany do 23 kg za dodatkową dopłatą (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)
Uwaga!
W Bułgarii cena zawiera obsługę telefoniczą rezydenta w języku angielskim. 24 godziny przed wylotem powrotnym do kraju, klient zobowiązany jest do telefonicznego kontaktu z naszym lokalnym przedstawicielem (kontakt w języku polskim), aby potwierdzić godzinę transferu i lotu.
Wybierz pokój i datę zakwaterowania
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Double standard
2 dorosłych
Double standard
2 dorosłych
Junior suite
2 dorosłych
Junior suite
2 dorosłych
Warto dokupić
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
100%
o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online
256000+
tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci
100+
tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami
Cena całkowita
2 736 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 42
Opinia z serwisu Tripadvisor
1.0
Okropne - uważaj przy rezerwacji
Po przyjeździe powiedziano mi, że zostanę przyjęty w hotelu z kluczem i routerem WiFi, za które już zapłaciliśmy. Jednakże zostaliśmy odwiezieni do biura i nakłaniani do zapłacenia pełnej kwoty. Po godzinie kłótni, że już zapłaciliśmy, w końcu udało mu się obudzić swojego szefa, ponieważ była 1 nad ranem, dali nam klucze i zabrali nas do naszego apartamentu. Po przebudzeniu się rano rozejrzałem się, były odsłonięte instalacje elektryczne, prysznic zwisał, drzwi prysznica zniknęły i zostały zastąpione brudną, rozpadającą się zasłoną, w tym apartamencie mieszkało nas 5 osób, 2 dorosłych i 3 dzieci, było wystarczająco ciepłej wody dla 2 z 5 z nas, zbiornik wody zajmował godziny, aby się ponownie napełnić i ponownie się podgrzać, plus bez ostrzeżenia woda wylewała się na podłogę i jeśli nie masz miski pod nią, znajdziesz małą rzekę płynącą przez swoją łazienkę. Wyświetlają zdjęcia hotelu Karolina i basenu, które nie mają nic wspólnego z tymi apartamentami, ale pozwolą ci z nich skorzystać, siłownię możesz wynająć od nich za 10kg dziennie, spa było zamknięte, nie wiadomo dlaczego, restauracja była miła, basen był ładny i zadbany, ale jak mówię, należą do hotelu, to, co cię zaskoczy, to wszystkie te piękne zdjęcia to hotel, który nie ma nic wspólnego z ich prywatnymi apartamentami, więc gdy poszedłem do recepcji, powiedziano mi, że nie mogą nic zrobić, ponieważ to nie ma nic wspólnego z nimi. Wyświetlają zdjęcia pięknych pokoi hotelowych, które nie są pokojami, które nam dali, nasz pokój miał być klimatyzowany, jak prosiliśmy, duży pokój miał klimatyzację dla dwóch sof, na których musieli spać moi dzieci, ale nasz pokój miał wentylator, aby nas ochłodzić, łóżka były niewygodne, w ogóle nie dobre dla twojego kręgosłupa, zapłaciliśmy za sprzątanie i wymianę ręczników itp., nikt nie przyszedł ani razu, mimo że próbowałem skarżyć się, hotel powiedział, że to nie ma nic wspólnego z nimi. Zapłaciliśmy także za dodatkowy dzień, ponieważ nasz lot powrotny był o północy i nie chcieliśmy trzymać całego dnia walizek od 10 rano, więc powiedziano mi na początku wakacji, że zostaniemy odebrani o 21:00 przed wejściem do naszego apartamentu w piątek 15. Powiedziałem ok, o 19:30 tego wieczoru dostałem telefon z bułgarskiego numeru, aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, ta osoba, która do mnie dzwoniła, nie mówi dobrze po angielsku i powiedziała mi w bardzo łamanym angielskim, że odbiór następnego dnia jest załatwiony, wtedy powiedziałem, że nie chcę być odebrany następnego dnia, macie wszystkie moje dane lotu i wiedzieliście i zgodziliście się odebrać mnie za półtorej godziny od teraz o 21:00 w piątek, a jednak dzwonisz do mnie i nie wiesz nic o tym. Spróbuj wyjaśnić to wszystko komuś, kto nie mówi po angielsku, gdy masz tylko 90 minut przed planowanym wyjazdem na lotnisko. Wreszcie wszystkie skargi spadły na głuchy uszy, powiedziałem im o moim pokoju, wadach, fakcie, że hotel nie chciał wiedzieć, fakcie, że nie został ani razu posprzątany. Piekarnik, który dają, nie zamyka się i nie ma wyświetlaczy wizualnych, które informują cię o temperaturze czy o tym, czy jest włączony czy wyłączony, piekarnik raz włączony nie zamyka się, więc podgrzewa salon. Rozpadające się meble na balkonie. Szafki rozpadające się, nie otwierające się i zamykające się poprawnie. Nie trzeba mówić, że nie będziemy tam wracać.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Przed podróżą
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej