Dobry5 opinii
6.5
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Ambassador (Golden Sands)

Last minute
Kod oferty: WAK640348
basen, dla dzieciobiekt, basenbasen, dla dzieciplażaobiektrecepcja / lobbyrestauracjarestauracjapokójpokój
basen, dla dzieci
obiekt, basen
basen, dla dzieci
plaża
obiekt

Nasi klienci docenili

  • Rejon słynący z pięknych, szerokich, piaszczystych plaż.
  • Dla szukających rozrywek - wiele ciekawych możliwości spędzania wolnego czasu.
  • Bogata infrastruktura: dużo restauracji, sklepów, barów.
  • Dobre możliwości komunikacyjne do innych miejscowości i okolicznych zabytków.
  • Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

    185
    za wycieczkę

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    0
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny

    Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

    lub

    Opis oferty

    Region: Złote PiaskiOrganizator: TOP TouristikKod oferty: WAK640348

    Bułgaria - covid19

    Pobyt w Bułgarii jest możliwy tylko z negatywnym wynikiem testu PCR (na obecność covid-19, wykonanym na 72h przed wylotem). Nie jest wymagane uzyskanie kodu QR, ). Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami odnośnie covid19. W przypadku braku wyniku testu podróżujący musi odbyć 10-dniową kwarantannę. Prosimy o śledzenie wszelkich obostrzeń wprowadzanych przez dane Państwo, gdyż organizator nie odpowiada za zmianę przepisów. update 22.04.2021 . Szczegóły możecie Państwo znaleźć:

    Www.gov.pl/web/bulgaria/aktualnosci /

    Www.gov.pl/web/dyplomacja/bulgaria

    Informacje o destynacji

    Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela. Ponadto Klienci mogą być odwiedzani w hotelach przez anglojęzycznego przedstawiciela. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

    Ważne informacje

    Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

    Cena zawiera

    Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

    Położenie - ambassador hotel bułgaria

    Hotel Ambassador dzieli tylko promenada i droga od brzegu i od łagodnie opadającej piaszczystej plaży (około 100metrów). Do promenady i plaży można dotrzeć schodami prowadzącymi przez ogród. Tętniące życiem centrum z licznymi sklepami i obiektami rozrywkowymi znajduje się zaledwie 300metrów od hotelu. Odległość od lotniska w Warnie wynosi ok. 25km.

    Adres - ambassador hotel

    Golden Sands Bulgaria

    Tel: +359 885 422 993 , Web: https://ambassador.bg/

    Wyposażenie

    Hotel wzniesiony został w roku 1967. Goście mogą rozgościć się w jednym ze 195 przytulnych pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Większość pięter osiągalna jest za pomocą windy. W skład wyposażenia wchodzą sejf, restauracja, bar, kiosk z prasą, opieka medyczna, pralnia i usługi fryzjerskie. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu.

    Pokoje

    Pokoje wyposażone są w klimatyzację i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. W pokoju znajduje się sejf. Lodówka i minilodówka również należą do standardowego wyposażenia. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon i telewizor. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience znajduje się suszarka do włosów i szlafroki.

    Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ pokoje promocyjne)

    Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

    All inclusive

    Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach). All inclusive dla klientów serwowane jest w godzinach od ok. 10:00 - do ok. 22:30. Lokalne piwa i wina, a także napoje bezalkoholowe, są dostępne w barze przy basenie od 10 rano do 18 po południu i od 10 rano do 22:30 w barze w holu (więcej i dokładne informacji w recepcji, godziny mogą ulec zmianie).

    Oferta sportowo-rozrywkowa

    Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. W koncepcję aktywnie spędzonego urlopu doskonale wpisuje się golf. Studio fitness, tenis stołowy i bilard stanowią część oferty sportowo-rekreacyjnej obiektu. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, salon piękności, zabiegi masażu, talasoterapia i solarium. Hotel oferuje gościom bogatą ofertę rozrywkową, w tym dyskotekę, miniklub i night-club.

    Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi

    Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

    Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

    Check-in / check-out

    Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

    • zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu

    • kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

    Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

    Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

    W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

    Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

    Informacje odnośnie przelotów samolotem

    Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

    W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( *). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

    + LOT (LO): 55x40x23 cm, 8 kg.

    • Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 260 - 400 PLN.

    + Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.

    • Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN

    + FlexFlight (Voyage Air) i Bulgarian Air Charter: cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

    + W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

    ++ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: od 120 PLN/ osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

    • Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

    ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 130 - 170 PLN / osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

    • Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 460 PLN.

    ++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,

    • Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 440 PLN.

    Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf

    Uwaga - covid19

    Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, które mówią, że będą pewne ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Obywatele i rezydenci mogą podróżować do dowolnego zagranicznego miejsca docelowego, zgodnie ze środkami podjętymi przez kraje w odniesieniu do przyjazdów zagranicznych. Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów.

    Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

    Lista Klinik w Polsce wykonująca testy na Covid-19:

    Www.gov.pl/web/zdrowie/lista-laboratoriow-covid

    Wszyscy pasażerowie są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu COVID przed wejściem na pokład samolotu (wylot) i powrotu do Niemiec (przylot). Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Test musi być testem PCR lub szybkim testem antygenu (specyfikacje WHO). Rozporządzenie obowiązuje obecnie do 12maja 2021 r. (Możliwe przedłużenie). Informacje: www.auswaertiges-amt.de/en/einreiseundgewinn/coronavirus , update 01.04.2021

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Zakwaterowanie

    Wtorek
    01.06.2021

    Wykwaterowanie

    Wtorek
    08.06.2021

    Opinie

    Opinie dodane przez

    5.3
    Sylwia
    Pobyt - Wrzesień 2018Para
    Niedobre, zimne, monotonne jedzenie, mały wybór, mimo opcji all inclusive za niektóre napoje trzeba płacić, między obiadem a kolacja 6h, siedzisz głodny, brak przekąsek miedzy obiadem a kolacja, podwieczorek to zaledwie kilka ciasteczek z obiadu, to co zostaje z obiadu dostaje sie na kolacje, hotel wieczorem nieoswietlony, pokoje niesprztane wgl podczas tygodniowego pobytu, na plaży wymuszają wykupienie leżaka (koszt 23 leva na osobę) inaczej trzeba przejść dalej gdzie jest brudno i pełno śmieci, nie polecam tego miejsca, jedyne co sie broni to położenie i basen.
    ZaletyDuży, czysty basen, położenie przy morzu
    WadyNiedobre, zimne, monotonne jedzenie, mały wybór, mimo opcji all inclusive za niektóre napoje trzeba płacić, między obiadem a kolacja 6h, siedzisz głodny, brak przekąsek miedzy obiadem a kolacja, podwieczorek to zaledwie kilka ciasteczek z obiadu, to co zostaje z obiadu dostaje sie na kolacje, hotel wieczorem nieoswietlony, pokoje niesprztane wgl podczas tygodniowego pobytu, na plaży wymuszają wykupienie leżaka (koszt 23 leva na osobę) inaczej trzeba przejść dalej gdzie jest brudno i pełno śmieci, nie polecam tego miejsca, jedyne co sie broni to położenie i basen.

    6.3
    Tomek Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Sierpień 2018Rodzina z dziećmi
    Blisko morza i deptaka, pokoje czyste, codziennie sprzątane. Basen zarówno ten na zewnątrz jak i w środku ok. Obsługa w barze super. Ładny widok z balkonu na morze. Niesmaczne i monotonne jedzenie. Godziny posiłków też dają wiele do życzenia. Brak prywatnej plaży.
    ZaletyBlisko morza i deptaka, pokoje czyste, codziennie sprzątane. Basen zarówno ten na zewnątrz jak i w środku ok. Obsługa w barze super. Ładny widok z balkonu na morze.
    WadyNiesmaczne i monotonne jedzenie. Godziny posiłków też dają wiele do życzenia. Brak prywatnej plaży.

    6.8
    Katarzyna Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Czerwiec 2017Rodzina z dziećmi
    Było miło, ale brak animacji jest najgorszy. Widoki piękne, posiłki dobre. W miarę różnorodne. Bezpiecznie
    ZaletyPołożenie, widoki, posiłki
    Wadybrak animacji (!!!) hotel ich nie prowadzi w ogóle - nie tylko w sezonie!

    8.0
    Edyta Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Czerwiec 2017Rodzina z dziećmi
    Nie nastawiałam się na wiele, a jestem bardzo miło zaskoczona. Hotel położony prawie przy plaży (przejście przez ogród i ulicę), na tyle oddalony od centrum (5 min. spacerkiem), że huk całonocnych dyskotek nie stanowi problemu. Czysto, przestronnie, posiłki - moim zdaniem rewelacja jak na 3 gwiazdki, wbrew innym opiniom bardzo różnorodne, praktycznie nie zdarzyło się, by w ciągu tygodnia coś się powtórzyło. W opcji All Inclusive 4 posiłki, dużo owoców i warzyw, ryby, owoce morza, lody do kolacji, napoje gazowane (cola, fanta itp.) bez limitu, lokalne piwo, wino, gin, whisky itp również bez limitu. Basen duży, czysty, bardzo przyjemny. Niestety obsługa mało życzliwa, barmani z dziwnym poczuciem humoru, ale tak chyba jest w całej Bułgarii, bo nigdzie nie spotkałam się z życzliwym podejściem do klienta, raczej takie ,,peerelowskie\" - Czego??? Najsympatyczniejsze były panie sprzątające i to one jedynie ode mnie dostawały napiwki za uśmiech i uprzejmość. Niestety brak animacji dla dzieci (trochę się jednak nudziły) i brak bezpłatnego wi-fi.
    ZaletyBardzo blisko centrum, ale na tyle kameralnie, że odgłosy całonocnych imprez nie dają się we znaki. Praktycznie przy plaży płatnej, do bezpłatnej plaży też bardzo blisko.
    WadyObsługa, brak animacji, płatne wi-fi

    6.3
    Wojtek
    Pobyt - Czerwiec 2016Seniorzy
    Ogolnie nie jestem wymagający hotel może być pokój sprzątany wimiana ręczników oraz pościeli,jedzenie dobre napoje serwowane przez barmanów ok,brak animacji,blisko centrum Złotych Piasków orz plży Ogólnie udane wczasy myśle że powróce
    ZaletyDobre położenie,w miare spokó basen ok,mili barmani,pokoje w miare czyste,jedzenieok
    WadyWidać czas na tym hotelu,recepcjonistki na nauke obsługi klientów ,brak animacji

    Pogoda

    24°C
    16°C
    20°C
    9

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że wszyscy podróżni (bez względu na wiek) udający się do Bułgarii mają obowiązek okazać służbom lotniskowym negatywny wynik testu RT-PCR w kierunku COVID-19, wykonanego maksymalnie na 72 godz. przed wylotem. Czas liczony jest od momentu pobrania próbek do badania, do godziny planowanego startu samolotu. Dokument potwierdzający negatywny wynik testu musi być w języku angielskim.

    UWAGA:

    W związku z nowelizacją z dnia 22 lutego 2021 r. do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ograniczeń na czas pandemii, osoby posiadające zaświadczenie o otrzymaniu dwóch dawek szczepienia przeciwko COVID-19, szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej są zwolnione z obowiązkowej kwarantanny po powrocie do Polski z zagranicy. Ponadto z obowiązku kwarantanny, po powrocie do kraju zwolnione są również osoby, które odbyły już izolację domową lub były hospitalizowane w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie dawniej niż 6 miesięcy przed datą przekroczenia polskiej granicy.
    Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
    W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.
    Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.