3 790  

/za wszystkich
Podsumowanie ceny
30
basen
basen
basen
dla dzieci
dla dzieci

7.1

46 opinii

3.5

108 opinii

Opis oferty

Region: Złote PiaskiBiuro podróży (przedsiębiorca): Oasis ToursKod oferty: WAK833854

Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon

Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu 10 kg i o wymiarach 55x40x23 cm (w taryfie standard jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Świadczenia w cenie

Cena z przelotem zawiera:

• Ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),

• Bilet lotniczy,

• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00),

• Wyżywienie według wybranej opcji,

• Bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,

Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),

• Bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi

• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko

• Opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta, w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt do rezydenta. UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:

• Bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi, miejsc obok siebie w przypadku przelotów liniami Wizzair

• Lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp. Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.

Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypaku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent może umówić się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie. UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące. UWAGA! Oferta obejmuje telefoniczną opiekę polsko lub anglojęzycznego rezydenta. Godziny transferów powrotnych potwierdzane są do 1 dnia przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju. Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.

Ważne informacje

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Standard economy twin standard

2 dorosłych

All inclusiveEkonomicznyStandardowy
WylotRyanAir Ltd, FR 9411
05:45
08:50
KTW · 01.06 (Sob.)Katowice
VAR · 01.06 (Sob.)Varna
Przylot
09:15
10:05
VAR · 08.06 (Sob.)Varna
KTW · 08.06 (Sob.)Katowice
3 790 zł
za pokój

Standard twin standard balcony or terrace

2 dorosłych

All inclusiveBalkon lub tarasStandardowy
WylotRyanAir Ltd, FR 9411
05:45
08:50
KTW · 01.06 (Sob.)Katowice
VAR · 01.06 (Sob.)Varna
Przylot
09:15
10:05
VAR · 08.06 (Sob.)Varna
KTW · 08.06 (Sob.)Katowice
3 844 zł
za pokój

Standard twin superior balcony or terrace

2 dorosłych

All inclusiveSuperiorBalkon lub tarasStandardowy
WylotRyanAir Ltd, FR 9411
05:45
08:50
KTW · 01.06 (Sob.)Katowice
VAR · 01.06 (Sob.)Varna
Przylot
09:15
10:05
VAR · 08.06 (Sob.)Varna
KTW · 08.06 (Sob.)Katowice
3 854 zł
za pokój

Standard twin deluxe balcony or terrace

2 dorosłych

All inclusive
WylotRyanAir Ltd, FR 9411
05:45
08:50
KTW · 01.06 (Sob.)Katowice
VAR · 01.06 (Sob.)Varna
Przylot
09:15
10:05
VAR · 08.06 (Sob.)Varna
KTW · 08.06 (Sob.)Katowice
4 072 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

PERI Parking Garaże Premium, Wolności 18, 42-625 Pyrzowice

350
za 1 auto
1 auto
Data od
01.06.2024
Data do
08.06.2024
350
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

268
za wycieczkę
268
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka3 790

Cena całkowita

3 790
Zaliczka płatna teraz1 137
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 51

Zablokowanych opinii: 1
Ewelina
Klient Wakacje.pl
Wrzesień 2023 ·

Para

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 01.10.2023

3.4

Nie jestem zadowolona. Nie oczekiwałam złotych klamek, nastawiona byłam na pracę zdalną z chwilą oddechu po godzinach. Oczekiwałam czystości i niezbędnego minimum do komfortowej pracy poza domem.

Pokój superior na pierwszy rzut oka wyglądał, jak na zdjęciach. Efekt popsuły szczegóły:

- brudny, lepiący się po rozlanych drinkach stolik do kawy,

- brak szafek nocnych,

- brak półek w szafie, jedynie wąska niska dostawka mająca imitować garderobę, do tego trzy wieszaki na krzyż,

- lepiąca się od brudu klimatyzacja, chodząca bardzo głośno zarówno w środku, jak i w postaci pudła na balkonie, który wyglądał jak graciarnia, włącznie z porzuconym na podłodze brudnym ręcznikiem po poprzednikach i popielniczką na krześle,

- kurz i brud na podłodze, lepiej nie chodzić bez obuwia,

- niedziałające gniazdko przy biurku.

W sprawie szafki i sprzątania próbowałam interweniować w recepcji, ale dowiedziałam się, że pewnie goście przenieśli do innego, a sprzątanie jest codziennie. Po powrocie do pokoju zastaliśmy wstawioną jedną szafkę nocną. Na pytanie o drugą odpowiedziano, że taki mają standard i mogę sobie dostawić stolik kawowy. Na pytanie czy ktoś go umyje, usłyszałam, że mogę sobie przetrzeć, bo pokój był sprzątany przed naszym przyjazdem. Pani w recepcji patrzyła przy tym na mnie tak kpiąco i z taką wyższością, jakbym była jakimś intruzem przeszkadzającym jej w pracy. Jak się miało okazać taki sposób traktowania gości hotelu był normą. Ponieważ pracowaliśmy zdalnie, potrzebowaliśmy dwóch krzeseł. Oczywiście odmówiono, choć wolnych krzeseł na terenie hotelu nie brakowało. Zmiana pokoju niemożliwa, choć nie mieli pełnego obłożenia. Na pytanie o suszarkę do włosów - "gdzieś jest, muszę po prostu poszukać".

Sprzątanie nie istniało. Pani sprzątająca raz zaścieliła nam łóżko, rzuciła ręczniki w jakiejś folii i poszła. Za drugim razem weszła do łazienki, ale zapomniała zamknąć drzwi, postała tam oparta o ścianę, spuściła wodę (nie mam pojęcia po co) i wyszła. Na pytanie o sprzątanie powiedziała, że już skończyła. Więcej jej przez tych 7 dni nie widzieliśmy. Nie sprzątano, nie zmieniano pościeli, a o papier toaletowy musieliśmy się upominać.

Jedzenie znośnie, każdy mógł znaleźć coś dla siebie, ale ostatnie dwa dni były nie do przyjęcia. Odgrzewano nam dania z obiadu na kolację, ewentualnie coś tam do nich dorzucano, żeby się nieco różniły. Nie były już świeże. W charakterze kelnerek dwie starsze panie i kilka plączących się nastolatek, które nie potrafiły się porozumieć z gośćmi, ani odpowiedzieć na żadne pytanie. Głównie zajętych ściemnianiem i nabijaniem się z jedzących. Czułam się tym zażenowana.

Zapomnijcie o wodzie do picia. W pokoju żadnej szklanki czy kubka, nawet do mycia zębów. Trzeba sobie samemu zorganizować plastikową butelkę ze sklepu, bo nie wydają wody niegazowanej w barze. Na terenie są 3 dystrybutory, z których zwykle działa jeden, więc trzeba stać w kolejce.

W ostatnim dniu dowiedzieliśmy się, że po zdaniu pokoju nie możemy już korzystać z all, nawet odpłatnie zamawiać napojów w barze. Dokupiliśmy pokój do końca pobytu, ale odmówiono nam możliwości dokupienia posiłków. Na pytanie dlaczego, skoro inni goście mogli je dokupić, dowiedziałam się, że mają wyliczone jedzenie na ilość osób i nie będą go zwiększać. I nie, nie pytałam o to na godzinę przed kolacją, a dwa dni wcześniej.

Mogłabym tak mnożyć i mnożyć. Z czystym sumieniem nie polecam. Szkoda pieniędzy.

PS. Suszarka do włosów znalazła się w ostatnim dniu. Zawinięta w zapasową pościel, która nam przypadkiem wypadła. Miała numer innego pokoju.

Zalety

- w dni kiedy nie odgrzewają pozostałości po poprzednich posiłkach, jedzenie dość smaczne, choć często mocno przesolone,

- bardzo dobre drinki i sympatyczni barmani - jedyne rozgarnięte osoby w obsłudze,

- ładne, odnowione łazienki.

Wady

- brak szklanek, kubków do picia,

- brak sensownego dostępu do wody pitnej,

- napoje wydawane w małych, plastikowych kubkach, kawa w papierowych, napiwek resetował ustawienia do szkła, ale tylko na jeden dzień,

- brak szafek nocnych w pokoju,

- niepraktyczna szafa na ubrania,

- brud, sprzątanie pokoju nie istnieje, wodę potrafię spłukiwać sama, serio

- nieprzyjemna, arogancka obsługa na recepcji - mężczyźni trochę mniej, niż kobieta,

- odmowa korzystania z usług po zdaniu pokoju, nawet za opłatą

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Weryfikujemy opinie o naszych usługach.

Mapa

Port Marina Dinevi 68 km w linii prostej od hotelu
Port Marina Dinevi to największy port na bułgarskim wybrzeżu Morza Czarnego i zarazem największa atrakcja Św. Wlasu. Przystań ta może pomieścić aż 300 jachtów, mogą do niego cumować jednostki o długości powyżej 25 metrów. Przystań cieszy się bardzo dużą popularnością, dlatego nie powinien nas zdziwić fakt, że spotkamy tam spacerujących celebrytów, czy gwiazdy z pierwszych stron gazet. Możemy także skorzystać z oferty firmy specjalizującej się w organizacji rejsów po Morzu Czarnym i wybrać się w morską podróż po Bułgarii. Oczywiście nie zapomnijmy o spacerze wieczorową porą - widoki są wprost oszałamiające.

Zobacz więcej

Port Marina Dinevi

Pogoda

23°C
17°C
21°C
15

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Czytaj więcej