Dobry52 opinie
7.3
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Luna (Golden Sands)

Last minute
Kod oferty: WAK640319
obiektobiektobiektobiektobiekt, basenobiekt, basenobiekt, basenobiekt, basenbasenbasenbasenrecepcja / lobbyrecepcja / lobbyrecepcja / lobbyrozrywkalobby barteren hoteluteren hotelurestauracjarestauracjarestauracjarestauracjarestauracjarestauracjarestauracjarestauracjalobby barrestauracjadla dziecidla dziecisaunapokójpokójpokójpokójpokójpokójpokójpokójpokójpokójpokój
obiekt
obiekt
obiekt
obiekt
obiekt, basen

Nasi klienci docenili

  • Rejon słynący z pięknych, szerokich, piaszczystych plaż.
  • Dla szukających rozrywek - wiele ciekawych możliwości spędzania wolnego czasu.
  • Bogata infrastruktura: dużo restauracji, sklepów, barów.
  • Dobre możliwości komunikacyjne do innych miejscowości i okolicznych zabytków.
  • Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

    185
    za wycieczkę

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    0
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny

    Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

    lub

    Opis oferty

    Region: Złote PiaskiOrganizator: TOP TouristikKod oferty: WAK640319

    Bułgaria - covid19

    Pobyt w Bułgarii jest możliwy tylko z negatywnym wynikiem testu PCR (na obecność covid-19, wykonanym na 72h przed wylotem). Nie jest wymagane uzyskanie kodu QR, ). Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami odnośnie covid19. W przypadku braku wyniku testu podróżujący musi odbyć 10-dniową kwarantannę. Prosimy o śledzenie wszelkich obostrzeń wprowadzanych przez dane Państwo, gdyż organizator nie odpowiada za zmianę przepisów. update 22.04.2021 . Szczegóły możecie Państwo znaleźć:

    Www.gov.pl/web/bulgaria/aktualnosci /

    Www.gov.pl/web/dyplomacja/bulgaria

    Informacje o destynacji

    Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela. Ponadto Klienci mogą być odwiedzani w hotelach przez anglojęzycznego przedstawiciela. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

    Ważne informacje

    Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

    Cena zawiera

    Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

    Położenie

    Ten atrakcyjny hotel położony jest w centrum turystycznym, od piaszczystej plaży dzieli go jedynie tętniąca życiem promenada.

    Rozmaite sklepy, restauracje i bary oddalone są od obiektu o około 500metrów. To jest około 20km do lotniska w Warnie.

    Wyposażenie

    Goście zakwaterowani są w 550 pokojach. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. W skład wyposażenia wchodzą sejf, restauracja, bar, opieka medyczna, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Dostęp do internetu w pomieszczeniach ogólnodostępnych umożliwia pozostanie online. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu.

    Pokoje

    Wszystkie pokoje dysponują klimatyzacją i łazienką. Standardowe wyposażenie większości pokoi stanowi balkon, na którym możecie Państwo spędzić miłe chwile. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również lodówka. Optymalny komfort pobytu zapewniają internet, telefon i telewizor. Łazienka posiada prysznic. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów.

    Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ pokoje promocyjne)

    Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

    Oferta sportowo-rozrywkowa

    Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. W czasie wolnym poza studiem fitness, tenisem stołowym, bilardem, sauną, zabiegami masażu i solarium zapraszamy również do skorzystania ze spa (za dodatkową opłatą).

    Wyżywienie

    Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i opcja all inclusive. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dostępne są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

    All inclusive

    Śniadanie, obiad i kolacja z reguly w formie bufetu oraz przekąski w ciągudnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe sa dostepne w każdym otwartym barze (więcej informacji w recepcji).

    Karty kredytowe

    W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa, Diners Club i MasterCard.

    Check-in / check-out

    Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

    • zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu

    • kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

    Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

    Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

    W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

    Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

    Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi

    Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

    Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

    Informacje odnośnie przelotów samolotem

    Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

    W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( *). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

    + LOT (LO): 55x40x23 cm, 8 kg.

    • Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 260 - 400 PLN.

    + Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.

    • Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN

    + FlexFlight (Voyage Air) i Bulgarian Air Charter: cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

    + W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

    ++ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: od 120 PLN/ osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

    • Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

    ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 130 - 170 PLN / osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

    • Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 460 PLN.

    ++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,

    • Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 440 PLN.

    Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf

    Uwaga - covid19

    Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, które mówią, że będą pewne ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Obywatele i rezydenci mogą podróżować do dowolnego zagranicznego miejsca docelowego, zgodnie ze środkami podjętymi przez kraje w odniesieniu do przyjazdów zagranicznych. Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów.

    Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

    Lista Klinik w Polsce wykonująca testy na Covid-19:

    Www.gov.pl/web/zdrowie/lista-laboratoriow-covid

    Wszyscy pasażerowie są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu COVID przed wejściem na pokład samolotu (wylot) i powrotu do Niemiec (przylot). Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Test musi być testem PCR lub szybkim testem antygenu (specyfikacje WHO). Rozporządzenie obowiązuje obecnie do 12maja 2021 r. (Możliwe przedłużenie). Informacje: www.auswaertiges-amt.de/en/einreiseundgewinn/coronavirus , update 01.04.2021

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Zakwaterowanie

    Środa
    12.05.2021

    Wykwaterowanie

    Środa
    19.05.2021

    Opinie

    Opinie dodane przez

    2.8
    Aga
    Pobyt - Czerwiec 2019Para
    Jedzenie to totalna porażka. Jedliśmy z mężem na miescie mimo wykupionych 2 posiłków. W ogole ten kraj jest totalna masakra na wakacje! Nigdy wiecej tam nie wrocimy i nikomu nie polece.
    ZaletyWi fi w pokoju
    WadySmród w toaletach! Jedzenie

    4.9
    Gokol
    Pobyt - Lipiec 2019Para
    Brak animacji. Pokoje nie sprzatane. Alkohole dopiero po 18. Bardzo mały basen, trzeba wstać rano i sobie zarezerwować miejsce. Restauracja- tak jak przy basenie więcej gości niż stolików. Brak Wi-Fi w pokoju, przy basenie. Ogólnie nie spotkałam osoby która byłabym zadowolona z pobytu
    ZaletyBrak zalet.
    WadyBrak animacji. Pokoje nie sprzatane. Alkohole dopiero po 18. Bardzo mały basen, trzeba wstać rano i sobie zarezerwować miejsce. Restauracja- tak jak przy basenie więcej gości niż stolików. Brak Wi-Fi w pokoju, przy basenie. Ogólnie nie spotkałam osoby która byłabym zadowolona z pobytu

    9.3
    Jerzy Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Lipiec 2019Rodzina z dziećmi
    Świetne jedzenie, dobra lokalizacja blisko plaża
    7.9
    Misia
    Pobyt - Lipiec 2019Rodzina z dziećmi
    Mieliśmy niemiły incydent wczasie śniadania. Wycisnełam synowi sok z pomarańczy na co wszystko wpadła jakąś nieokszesana bułgarska i zaczęła się wydzierać że tak nie wolno i że zapłacimy za ten sok. Ludzie się gapili jak byśmy zrobili coś strasznego. Złożyliśmy skargę do rezydenta który odrazu zareagował. Obiecano nam że sprawę wyjaśnią i osoba która nas obraziła przeprosi niestety do końca wyjazdu nie doczekaliśmy się odzewu. Moja noga już w tym hotelu nie stanie.
    ZaletyDobre położenie
    WadyIgnorowanie gości

    7.3
    magdalena Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Lipiec 2019Rodzina z dziećmi
    Hotel położony bardzo blisko plaży, polecam dla osób ceniących spokój i rodzin z dziećmi. Ładny basen zewnętrzny i duży basen wewnetrzny jeśli ktos chce schować sie przed słońcem. Pokoje niewielkie ale czyste, sprzątane codziennie. Klimatyzacja bezpłatna sterowana indywidualnie. Duzy wybór jedzenia, w tym ciasta, lody, owoce. Do kolacji bezpłatne napoje w opcji HB również alkohole. Ogólnie świetny hotel za tak niską cenę !
    Zaletyblisko plaży, basen zewnętrzny i wewnętrzny, w opcji HB bezpłatne napoje do posiłków, niska cena
    Wadydrogi parking przy dojeździe własnym

    Pogoda

    19°C
    12°C
    15°C
    7

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że wszyscy podróżni (bez względu na wiek) udający się do Bułgarii mają obowiązek okazać służbom lotniskowym negatywny wynik testu RT-PCR w kierunku COVID-19, wykonanego maksymalnie na 72 godz. przed wylotem. Czas liczony jest od momentu pobrania próbek do badania, do godziny planowanego startu samolotu. Dokument potwierdzający negatywny wynik testu musi być w języku angielskim.

    UWAGA:

    W związku z nowelizacją z dnia 22 lutego 2021 r. do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ograniczeń na czas pandemii, osoby posiadające zaświadczenie o otrzymaniu dwóch dawek szczepienia przeciwko COVID-19, szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej są zwolnione z obowiązkowej kwarantanny po powrocie do Polski z zagranicy. Ponadto z obowiązku kwarantanny, po powrocie do kraju zwolnione są również osoby, które odbyły już izolację domową lub były hospitalizowane w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie dawniej niż 6 miesięcy przed datą przekroczenia polskiej granicy.
    Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
    W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.
    Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.