Dobry49 opinii83% poleceń
6.7
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Perla (Golden Sands)

Last minute
Kod oferty: WAK640485
obiekt, teren hotelu, basenobiekt, teren hotelu, basenbasenobiekt, teren hotelu, basenteren hotelu, basenobiekt, teren hotelu, basenrecepcja / lobby, teren hotelupokójpokójpokójrestauracjarestauracja, kawiarniadrink bar, pool bar
obiekt, teren hotelu, basen
obiekt, teren hotelu, basen
basen
obiekt, teren hotelu, basen
teren hotelu, basen

Nasi klienci docenili

  • Tylko 500 m do publicznej, piaszczystej plaży z łagodnym zejściem do morza.
  • Atrakcyjne położenie: w spokojnej części Złotych Piasków, ok. 500 m od centrum kurortu, ok. 300 m od aquaparku Aquapolis.
  • Udogodnienie dla dzieci: wydzielona część w basenie dla dzieci, plac zabaw.
  • Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

    185
    za wycieczkę

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    0
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny

    Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

    lub

    Opis oferty

    Region: Złote PiaskiOrganizator: TOP TouristikKod oferty: WAK640485

    Bułgaria - covid19

    Pobyt w Bułgarii jest możliwy tylko z negatywnym wynikiem testu PCR (na obecność covid-19, wykonanym na 72h przed wylotem). Nie jest wymagane uzyskanie kodu QR, ). Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami odnośnie covid19. W przypadku braku wyniku testu podróżujący musi odbyć 10-dniową kwarantannę. Prosimy o śledzenie wszelkich obostrzeń wprowadzanych przez dane Państwo, gdyż organizator nie odpowiada za zmianę przepisów. update 22.04.2021 . Szczegóły możecie Państwo znaleźć:

    Www.gov.pl/web/bulgaria/aktualnosci /

    Www.gov.pl/web/dyplomacja/bulgaria

    Informacje o destynacji

    Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela. Ponadto Klienci mogą być odwiedzani w hotelach przez anglojęzycznego przedstawiciela. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

    Ważne informacje

    Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

    Cena zawiera

    Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

    Położenie - perla golden sands hotel bułgaria

    Hotel Perla znajduje się w centrum około 550metrów od piaszczystej plaży. W bezpośrednim sąsiedztwie hotelu rozmieszczone są liczne dyskoteki, bary, restauracje oraz sklepy. Odległość od lotniska w Warnie wynosi około 27km, natomiast do lotniska w Burgas około 145km.

    Adres - perla golden sands hotel

    9007, Golden Sands, Varna, Złote Piaski - Bułgaria

    Tel: +359 52 355 545 ,

    Web: https://perlagoldensands.eu/

    Wyposażenie

    Hotel zbudowany został w roku 1968. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 232 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Większość pięter osiągalna jest za pomocą windy. Na miejscu znajduje się sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, kawiarnia i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Na terenie obiektu znajduje się również sala telewizyjna. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu (odpłatnie). Do pozostałych świadczonych usług należą babysitting, opieka medyczna, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie.

    Pokoje

    Pokoje wyposażone są w klimatyzację i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyłożone są wykładziną dywanową oraz wyposażone w łóżko podwójne. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. W pokoju znajduje się minibarek. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również lodówka. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. Hotel oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

    Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ pokoje promocyjne)

    Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

    Wyżywienie

    Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania potraw wegetariańskich. Na miejscu podawane będą napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

    All inclusive (light)

    Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe (tylko wino + piwo) i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach). All inclusive dla klientów serwowane jest w godzinach od ok. 11:00 - do ok. 22:30 (więcej i dokładne informacji w recepcji).

    Oferta sportowo-rozrywkowa

    Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Podróżnym pragnącym zachować formę również w czasie urlopu polecamy golfa oraz jazdę konną za dodatkową opłatą. Dart, jak również za opłatą tenis stołowy i bilard stanowią część oferty sportowo-wypoczynkowej obiektu. Znajdujące się na miejscu Centrum Wellness zaprasza na salon piękności. Pozostałe zabiegi, w tym sauna i zabiegi masażu dostępne są za dodatkową opłatą. Widzów dorosłych zapraszamy do przygotowanego specjalnie z myślą o nich programu rozrywkowego (odpłatnie).

    Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi

    Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

    Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

    Check-in / check-out

    Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

    • zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu

    • kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

    Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

    Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

    W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

    Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

    Informacje odnośnie przelotów samolotem

    Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

    W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( *). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

    + LOT (LO): 55x40x23 cm, 8 kg.

    • Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 260 - 400 PLN.

    + Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.

    • Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN

    + FlexFlight (Voyage Air) i Bulgarian Air Charter: cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

    + W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

    ++ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: od 120 PLN/ osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

    • Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

    ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 130 - 170 PLN / osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

    • Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 460 PLN.

    ++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,

    • Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 440 PLN.

    Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf

    Uwaga - covid19

    Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, które mówią, że będą pewne ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Obywatele i rezydenci mogą podróżować do dowolnego zagranicznego miejsca docelowego, zgodnie ze środkami podjętymi przez kraje w odniesieniu do przyjazdów zagranicznych. Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów.

    Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

    Lista Klinik w Polsce wykonująca testy na Covid-19:

    Www.gov.pl/web/zdrowie/lista-laboratoriow-covid

    Wszyscy pasażerowie są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu COVID przed wejściem na pokład samolotu (wylot) i powrotu do Niemiec (przylot). Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Test musi być testem PCR lub szybkim testem antygenu (specyfikacje WHO). Rozporządzenie obowiązuje obecnie do 12maja 2021 r. (Możliwe przedłużenie). Informacje: www.auswaertiges-amt.de/en/einreiseundgewinn/coronavirus , update 01.04.2021

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Zakwaterowanie

    Sobota
    15.05.2021

    Wykwaterowanie

    Sobota
    22.05.2021

    Opinie

    Opinie dodane przez

    4.1
    Łukasz Wysocki Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Lipiec 2019Rodzina z dziećmi
    Hotel polecam młodzieży lub osobom, które chcą imprezować. Nie wymagającym luksusów. Bardziej szczegółową opinię mogę wysłać na e-mail wystarczy do mnie napisać. donwysocki@gmail.com
    Zalety500 metrów do plaży. Wokół inne hotele. Przystanek autobusowy przy hotelu. Jeśli ktoś by chciał na własną rękę pojechać do Warny.
    WadyNiski standard. Obsługa jak z filmu Bareii . Byle żeby Cię zbyć. Walka o leżaki i miejsce przy basenie. Plac zabaw dla dzieci gorszy niż u ludzi na działkach. Chłodne jedzenie albo zimne. Kawa i herbata po śniadaniu tylko w plastikowych kubkach. Młodzież nie daje spać w nocy. Biegają po korytarzach o 1.00.

    8.7
    Andrzej Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Czerwiec 2019Para
    Spędzaliśmy czas nad morzem byliśmy w bałcziku warnie albenie po posiłkach spędzaliśmy czas w altance na zewnątrz hotelu
    Zaletydużo zieleni duże pokoje duże łazienki ładny duży basen
    Wadymałe windy

    3.5
    Michał
    Pobyt - Lipiec 2018Rodzina z dziećmi
    Byłem w Lipcu 2018. Rodzina 2+1 i stwierdzam, że nie prawda, że do plaży jest 500 metrów - chyba w linii prostej dronem.Do plaży, marszem, wzdłuż krętych lecz jedynych dróg i ogromu schodów to jakieś 20 minut (ok. 1,5km) Za wszystko kasują, totalnie za wszystko, leżaki, parasole, napoje, gry, internet... etc. Kolejki do części jadalnianej OKROPNIE DUŻE. Jedzenie w każdym przypadku opierające się na jajku i starym serze. Miałem pokój na 9 piętrze - z tamtąd było czuć jak śmierdzi chlorem z basenu. Dwie stare windy, strach wsiadać, a czekać na nie to spokojnie 5 minut. Dla dzieci ten obiekt nie oferuje NIC - Plac zabaw porośnięty iglakami woła o pomstę do nieba. I to nie jest tak, że narzekam czy oczekuje niewiadomo czego - pierwszy raz wystawiam negatywną opinię odnośnie wakacyjnego pobytu -- Zastanów się 3 razy zanim wybierzesz to miejsce - poważnie.
    ZaletyZ zalet.. hmm.. Ciężko powiedzieć, może tylko tyle, że jest to zawsze jakaś ultra budżetowa opcja na last minute.
    WadyW obiekcie jest tani \"sklepik\" Ładny widok z balkonu - ale to loteria.

    7.2
    Bogi Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Czerwiec 2018Grupa przyjaciół
    wszystko byloby super, gdyby nie to, ze samolot mialam o 3 nad ranem a wykwaterowali nas do godz.10.. za ostatnia kolacje trzebabylo zaplacic, bo jak przylecialam o 2 w nocy to dostalam butelke wody, bulke z jakims mielonym i jabłko....dostalismy pokoj na bagaze, ale mimo wszystko to jakies nieporozumienie.. do morza spacerkiem 20 min, blisko sklepy, restauracje...brak jakichkolwiek animacji,
    Zaletyczysto, reczniki wymieniane codziennie, jedzenie urozmaicone,
    Wadyplatne lezaki przy basenie dla osob z HB, male windy,

    8.3
    Wojciech Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Lipiec 2018Rodzina z dziećmi
    Położenie. Hotel jak hotel -mieszkanie na krótko
    ZaletyPołożenie
    WadyŁazienka - nieprzyjemny zapach (z kanalizacji)

    Pogoda

    19°C
    12°C
    15°C
    7

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że wszyscy podróżni (bez względu na wiek) udający się do Bułgarii mają obowiązek okazać służbom lotniskowym negatywny wynik testu RT-PCR w kierunku COVID-19, wykonanego maksymalnie na 72 godz. przed wylotem. Czas liczony jest od momentu pobrania próbek do badania, do godziny planowanego startu samolotu. Dokument potwierdzający negatywny wynik testu musi być w języku angielskim.

    UWAGA:

    W związku z nowelizacją z dnia 22 lutego 2021 r. do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ograniczeń na czas pandemii, osoby posiadające zaświadczenie o otrzymaniu dwóch dawek szczepienia przeciwko COVID-19, szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej są zwolnione z obowiązkowej kwarantanny po powrocie do Polski z zagranicy. Ponadto z obowiązku kwarantanny, po powrocie do kraju zwolnione są również osoby, które odbyły już izolację domową lub były hospitalizowane w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie dawniej niż 6 miesięcy przed datą przekroczenia polskiej granicy.
    Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
    W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.
    Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.