2 214  

za wszystkich

20
teren hotelu, basen
teren hotelu
pokój
basen
teren hotelu

Opis oferty

Region: Cypr PołudniowyBiuro podróży (przedsiębiorca): Oasis ToursKod oferty: WAK1017988

Opis obiektu

Opis ogólny:

Hotel w drugiej linii do morza, E Hotel Spa and Resort (przeznaczony dla osób dorosłych), cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców, jest oddalony o ok. 150 m od piaszczystej plaży. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 3 km. Miasto Larnaca jest oddalone o około 15 km (Nicosia około 45 km, Limassol około 50 km). Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 2 km. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 300 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Hala Sultan Tekke and Salt Lake (ok. 5 km), Byzantine Church (ok. 2 km) oraz Larnaca (ok. 15 km). Wypożyczalnia samochodów, wypożyczalnia motocykli, przystanek autobusowy (bezpośrednio przy hotelu) i postój taksówek (ok. 200 m) zapewniają mobilność na wakacjach. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 3 km szpital. Lotnisko (LCA) położone jest ok. 7 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem odbywa się transfer (ewentualnie odpłatny). Kolejne lotnisko (PFO) jest oddalone o ok. 129 km. Wyposażenie :

Ten 2-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 70 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, windę, sejf (bezpłatny), parking (bezpłatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Poza tym hotel posiada 2 sale konferencyjne z łącznie 240 miejscami siedzącymi, sekretariatem, dostępem do Internetu, a także cateringiem i usługami tłumaczeniowymi. Usługa sprzątania pokoi oraz usługa konsjerża są bezpłatne. Obsługa pokojowa, usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie. Basen:

Na terenie zewnętrznym tego nowoczesnego hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z zintegrowanym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). Wyżywienie:

Śniadanie (serwowane w godzinach 07:00 - 10:00) w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie, obiad lub kolację i menu dla dzieci. Częściowe wyżywienie Plus obejmuje importowane napoje spirytusowe (limitowane). Pełne wyżywienie obejmuje śniadanie, obiad i kolację. Śniadanie, obiad i kolację tylko w wybranych restauracjach. Menu dla dzieci. All Inclusive Plus: Napój powitalny oraz 24-godzinny serwis. Wcześniejszy check-in i późniejszy check-out są możliwe (w zależności od dostępności). Sport/czas wolny:

Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis (za dodatkową opłatą, ok. 80 m od hotelu). Na plaży oferowane są różne sporty wodne, np. skuter wodny, narty wodne i pływanie na motorówkach (realizacja przez firmy zewnętrzne). W odległości ok. 1 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów, przechowalni rowerów (za opłatą) oraz wycieczek rowerowych z przewodnikiem (za opłatą). Oferty wellness: jacuzzi bezpłatnie. Strefa spa, taras słoneczny, sauna i masaże odpłatnie. Łaźnia parowa i hammam za ewentualną opłatą. Opieka nad dziećmi: baby-sitting (za dodatkową opłatą). Informacje dodatkowe:

Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. W tym hotelu nie sweruje się napojów alkoholowych. Personel hotelu mówi po angielsku, francusku i po rosyjsku. Dostępne opcje płatnicze: Diners Club, Eurocard/MasterCard, karta JCB, American Express oraz Visa. Deluxe Pokój (Widok na morze ):

Komfortowe pokoje Pokoje wyposażone są w łóżko queen size lub podwójne łóżko, dodatkowe łóżko, wykładzinę dywanową, łóżeczko dziecięce (bezpłatnie), basen do wspólnego użytku, czajnik (bezpłatnie), balkon lub taras, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną z kanałami lokalnymi. Ręczniki zmieniane są cztery razy w tygodniu. Powierzchnia ok. 35 m.

Standard Pokój:

Komfortowe pokoje Pokoje wyposażone są w łóżko queen size, podwójne łóżko lub dwa łóżka pojedyncze, dodatkowe łóżko, wykładzinę dywanową, łóżeczko dziecięce (bezpłatnie), basen do wspólnego użytku, balkon lub taras, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną z kanałami lokalnymi oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację (od kwietnia do listopada). Łazienka z wanną. Ręczniki zmieniane są cztery razy w tygodniu. Powierzchnia ok. 28 m.

Superior Pokój :

Komfortowe pokoje Pokoje wyposażone są w łóżko queen size lub podwójne łóżko, dodatkowe łóżko, łóżeczko dziecięce (bezpłatnie), basen do wspólnego użytku, ogrzewanie (sterowane centralnie), czajnik (bezpłatnie), balkon lub taras, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną z kanałami lokalnymi oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację (od kwietnia do listopada). Łazienka z wanną. Ręczniki zmieniane są cztery razy w tygodniu. Powierzchnia ok. 42 m.

Standard Studio:

Komfortowe pokoje Pokoje wyposażone są w łóżko queen size lub podwójne łóżko, dodatkowe łóżko, łóżeczko dziecięce (bezpłatnie), basen do wspólnego użytku, czajnik (bezpłatnie), balkon lub taras, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną z kanałami lokalnymi. Ręczniki zmieniane są cztery razy w tygodniu. Powierzchnia ok. 28 m.

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy. Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

Ważne informacje dotyczące oferty

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np. : WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.

CENA ZAWIERA (z wyłączeniem oferty na sam przelot)

• Przelot

• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko

• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00), - wyżywienie według wybranej opcji

• Ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), - opieka polskojęzycznego rezydenta

• Bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40 cm x 20 cm x 25 cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40 cm x 30 cm x 20 cm)

UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:

• Miejsc obok siebie

• Bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej. BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):

Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:

• Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55 cm x 40 cm x 20 cm)

• Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20 lub 20 kg

BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)

Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:

• Bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55 cm x 40 cm x 23 cm)

• Bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg

• Miejsc obok siebie w samolocie

WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair. OFERTA NA SAM PRZELOT -nie zawiera transferów, ubezpieczenia, opieki rezydenta. Klienci przylatujący na Cypr są opieką polskojęzycznego rezydenta. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Ważne informacje dodatkowe

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów, godziny otwarcia barów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu.

Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. Zdjęcia pokoi przedstawiają ogólny układ, estetykę i wyposażenie pokoi. Przydzielony pokój może różnić się od zdjęcia pod względem widoku i podstawowego układu, kolorów, mebli. Hotel nie gwarantuje przydziału konkretnego pokoju pokazowego, a jedynie konkretny typ pokoju. Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu. Przy hotelach nadmorskich - szczególnie przed i poza wysokim sezonem, mogą być prowadzone prace budowlane- na wybrzeżu Larnaki oraz Paphos budowane są promenady wzdłuż linii hotelowej i morza. Plaże na Cyprze są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok. 2,5 Euro/koszt parasola 2,5 Euro. Fotelik dla dziecka do lat 2 na transferze płaty ok. 5 Euro w jedną stronę. W sezonie zmimowym hotele przeprowadzają częściowe prace renowacyjne i remonty.

Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej

1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. 2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu. 3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy. 4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu. 5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Standard standard room (balcony)

2 dorosłych

Wylot
05:3009:45
KRK · 23.01 (Pt.)Kraków
LCA · 23.01 (Pt.)Larnaka
Przylot
10:2012:50
LCA · 26.01 (Pon.)Larnaka
KRK · 26.01 (Pon.)Kraków
2 214 zł
za pokój

Pokój 2-osobowy standard room inland view

2 dorosłych

Wylot
05:3009:45
KRK · 23.01 (Pt.)Kraków
LCA · 23.01 (Pt.)Larnaka
Przylot
10:2012:50
LCA · 26.01 (Pon.)Larnaka
KRK · 26.01 (Pon.)Kraków
2 292 zł
za pokój

Standard standard room (seaview, balcony or terrace)

2 dorosłych

Wylot
05:3009:45
KRK · 23.01 (Pt.)Kraków
LCA · 23.01 (Pt.)Larnaka
Przylot
10:2012:50
LCA · 26.01 (Pon.)Larnaka
KRK · 26.01 (Pon.)Kraków
2 426 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nas
Promesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.
Popularne
Parkingi
Ubezpieczenia
Promesa

Parking B1 Parking, Medweckiego 50, 32-083 Balice

70
za 1 auto
1 auto
Data od
23.01.2026
Data do
26.01.2026
70
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

144
za wycieczkę
144
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka2 214

Cena całkowita

2 214
Zaliczka płatna teraz664
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

Opinie 1

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 1 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Sebastian
Opinia zweryfikowana

Wrzesień 2025

·

Singiel

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 28.09.2025

9.7

E Hotel Spa and Resort to hotel na dobrym poziomie. Miła i sympatyczna obsługa bardzo dobrze mówiąca po angielsku. Pokoje czyste i zadbane bardzo dobrze wyposażone między innymi telewizor, lodówka, suszarka, klimatyzacja, sejf (dodatkowo płatny). Codziennie sprzątane ze starannością. Drzwi zamykane na klucz elektroniczny więc nie trzeba pamiętać o zamykaniu podczas opuszczaniu pokoju. Jedzenie na bardzo wysokim poziomie wszystko starannie przygotowane i dopieszczone w najdrobniejszym szczególe. Obsługa restauracji dbała o każdy szczegół i żeby niczego nam nie zabrakło szczególnie (...). Ja miałem wykupioną opcję Full Board (FB) śniadania w formie bufetu od godziny 7:00 do 10:00 Lunch 13.00 do 14.30 jedno danie do wyboru z karty (jest w czym wybierać) kolacja 19:00 do 22:00 przy małym obłożeniu hotelu podawana z karty (zupa, przystawka, danie główne, deser zupełnie inna niż na lunch i codziennie była zmieniana) przy dużym obłożeniu podawana w formie bufetu codziennie inne potrawy. Na temat alkoholi nie mogę się wypowiedzieć bo nie korzystałem. Basen dostępny teoretycznie do 18 ale można było korzystać po kolacji, leżaki i parasole oraz ręczniki dostępne bez opłat dla gości. Plaża w odległości ok 3 minut od hotelu piaszczysto-żwirowa druga około 5 minut piaszczysta i trzecia około 7 minut również piaszczysta. Na wszystkich dostępne leżaki i parasole za 5 euro na cały dzień. W odległości około 150 metrów od hotelu restauracja THETA Mediterranean z widokiem na morze. Najbliższy supermarket Lidl około 6 km od hotelu. Wypożyczalnia samochodów ok 1 km od hotelu (niestety zamknięta podczas mojego pobytu, niestety nie uzyskałem informacji z jakiego powodu) W okolicy lotniska jest kilka wypożyczalni z których można wypożyczyć auto zaraz po przylocie. Komunikacja miejska zaraz przy hotelu. Po Check-Oucie (który ma miejce o godzinie 12:00) bagaże można zostawić w recepcji i korzystać z całego obiektu. Wyżywienie również jest dostępne. Wi-Fi dostępne na terenie całego hotelu oraz w pokojach bez opłat, mimo dużego obłożenia działało bardzo dobrze. Zabiegi Spa dodatkowo płatne. Siłownia dostępna dla każdego gościa bez opłat. Zdjęć nie dodaję bo te które są na stronie hotelu są realne.

Zalety

Fenomenalne wyżywienie, bogaty wybór potraw. Położenie: bliskość plaży, położony na uboczu a dokładnie w wiosce Periwiola z dala od zgiełku wakacyjnych kurortów gdzie naprawdę można wypocząć wieczorami. Plaże nie tak zatłoczone jak w głównych miejscowościach. Obsługa dbająca o każdy szczegół: od restauracji po sprzątanie pokoi (codzienna wymiana ręczników). Dobrze wyposażona siłownia oraz SPA.

Wady

Bez samochodu trudno gdziekolwiek się dostać choć są dostępne taksówki, komunikacja miejska i Bolt (który bardzo słabo funkcjonuje w okolicach Larnaki).

Czy ta opinia była pomocna?
0
0
Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl

Pogoda

Styczeń

14°C
11°C
17°C
10

Przed podróżą

Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Na Cypr Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego. Jeśli w czasie lotu na Cypr planowane jest międzylądowanie w Turcji, może być konieczne okazanie paszportu na lotnisku.
Na Cyprze dla Polaków wizy nie są wymagane.
Szczepienia nie są wymagane.