2 998  

za wszystkich

48
teren hotelu, basen
teren hotelu, basen
teren hotelu, basen
obiekt, basen
teren hotelu, basen

Opis oferty

Region: Cypr PołudniowyBiuro podróży (przedsiębiorca): EasygoKod oferty: WAK992121

Naszym zdaniem

Mayfair Gardens to doskonały wybór na wakacje zarówno dla rodzin, jak i par. Hotel położony jest w spokojnej okolicy, zaledwie 1 km od plaży i w niedalekiej odległości od centrum Paphos. Dzięki różnorodnym atrakcjom, takim jak park wodny, baseny i programy animacyjne, obiekt jest szczególnie popularny wśród nowożeńców oraz rodzin z dziećmi. Dogodne położenie umożliwia łatwy dostęp do lokalnych atrakcji, takich jak port w Paphos czy Grobowce Królewskie.

Lokalizacja

Hotel znajduje się około 1,5 km od centrum Paphos i 1 km od najbliższej plaży. Odległość do najważniejszych miejsc:

• Kato Paphos Harbour - 1,5 km

• Tombs of the Kings - 2 km

• Coral Bay - 12 km

• Waterpark - 3 km

• Paphos Mall - 300 m

Najbliższe sklepy, bary i restauracje są oddalone o 300 m, natomiast do dyskoteki można dotrzeć po 1 km spaceru. Postój taksówek znajduje się 50 m od hotelu, a przystanek autobusowy 100 m. Lotnisko w Paphos (PFO) jest oddalone o 14 km, a lotnisko w Larnace (LCA) o 133 km.

Plaża

Plaża, położona około 1 km od hotelu, jest piaszczysto-żwirowa. Leżaki i parasole są dostępne za dodatkową opłatą.

Do dyspozycji gości na terenie hotelu

• Recepcja - całodobowa

• Wi-Fi - na terenie całego hotelu

• Restauracja - klimatyzowana

• Lobby z barem

• Minimarket

• Sky bar

• Parking

• Kantor wymiany walut

• Sala konferencyjna z dostępem do Internetu

Dodatkowe usługi:

• Pranie i prasowanie - za opłatą

• Opieka medyczna - dostępna 24/7 (za opłatą)

• Usługi konsjerża

• Sprzątanie pokoi - bezpłatne

Atrakcje hotelowe

• Programy animacyjne i wieczorne pokazy

• Siłownia

• Rzutki, bilard, tenis stołowy (część atrakcji za opłatą lub kaucją)

• Siatkówka

• Spa i wellness - sauna, masaże (za opłatą)

• Pokój gier

Dla dzieci

• Mini klub - dla dzieci w wieku 4 - 12 lat

• Program animacyjny dla dzieci

• Brodzik

• Plac zabaw

• Baby-sitting - dostępny za dodatkową opłatą

• Menu dla dzieci w restauracji

Pokoje i zakwaterowanie

Mayfair Gardens oferuje 262 pokoje, urządzone w stylu śródziemnomorskim, zapewniające komfortowy pobyt dla rodzin i par. Rodzaje pokoi:

• Standard Pokój (Balkon lub Taras)

Powierzchnia: 25 m2

Wyposażenie: łóżko queen size, łóżko francuskie lub dwa łóżka pojedyncze, dodatkowe łóżko, terakota, łóżeczko dziecięce (bezpłatnie na życzenie), czajnik, balkon/taras, klimatyzacja, sejf (za opłatą), telewizor satelitarny, Internet - bezpłatnie.

• Standard Pokój (Widok na basen, Balkon lub Taras)

Powierzchnia: 25 m2

Identyczne wyposażenie jak w pokoju Standard, z widokiem na basen.

• 2 Pokoje Łączone - Pokój Rodzinny (Widok na basen)

Powierzchnia: 40 m2

Dwa osobne pokoje połączone drzwiami, idealne dla rodzin z dziećmi.

• 2 Pokoje - Pokój Rodzinny (Balkon lub Taras)

Powierzchnia: 40 m2

Większe apartamenty rodzinne, składające się z dwóch sypialni i balkonu/tarasu. Wyposażenie pokoi:

• Łóżeczko dziecięce - bezpłatnie na życzenie

• Sejf - za opłatą

• Telewizor z kanałami satelitarnymi

• Klimatyzacja - centralnie sterowana (maj-październik)

• Internet - bezpłatnie

Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.

Wyżywienie

WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)

RO - oferta bez wyżywenia

BB - śniadania w formie bufetu

HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Oferta - informacje uzupełniające

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Dokonanie rezerwacji

Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Przelot / bagaże

Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. W cenę przelotu wliczony jest bagaż podręczny o rozmiarach i wadze określonej przez przewoźnika.

• PLL LOT

• Każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o wadze max. 8 kg i wymiarach 55×40×23 cm. Bagaż musi zmieścić się na górnej półce na pokładzie lub pod poprzedzającym fotelem. Płatne dodatkowo:

Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 23 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm (wysokość + szerokość + głębokość).

• WIZZ AIR

• Każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o wymiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod fotelem). Płatne dodatkowo:

Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą

• Priority + 10 kg bag. podręczny (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.

• RYANAIR

• Każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małego osobistego bagażu o wymiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod fotelem). Płatne dodatkowo:

Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą

• Priority + 10 kg bag. podręczny (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,

• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Ryanair - karta pokładowa mobile

UWAGA!!! Od 12.11.2025 karty pokładowe linii RYANAIR muszą zostać pobrane na urządzenie mobilne i okazane na lotnisku. Do prawidłowego zeskanowania kodu na lotnisku, sugerujemy ustawienie maksymalnej jasności ekranu urządzenia mobilnego. Linia nie będzie akceptować wydrukowanych kart pokładowych.

Świadczenia

Cena Zawiera

• Ubezpieczenie (KL, NW, bagażu),

• Bilet lotniczy,

• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00),

• Wyżywienie według wybranej opcji,

• Osobisty bagaż podręczny (mała torba/plecak, umieszczany pod fotelem pasażera - wymiary, waga - zgodnie z warunkami przewozu linii lotniczej - Ryanair/Wizzair:40x30x20 cm; 8 kg bag. podręczny PLL LOT)

• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko

• Opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahentaUWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:

• Bagażu rejestrowanego w przypadku przelotów liniami rejsowymi i tanimi liniami (Wizzair, Ryanair), bagażu 10 kg kabinowego (Priority - Wizzair, Ryanair)

• Miejsc obok siebie w samolocie

• Lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, depozytów wymaganych przez hotel, itp.

• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,

• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne. Klienci przylatujący na Cypr są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Cyprze nie zawiera standardowej opieki rezydenta. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypaku pytań, chęci wykupienia wycieczek.

Rezerwacja miejsc w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna

Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli miejsc w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.

Ryanair - bagaż osobisty

W przypadku przelotem liniami Ryanair każdemu pasażerowi przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małego osobistego bagażu (np. : mały plecak, torebka, torba na laptopa) umieszczanego pod fotelem pasażera z przodu. Zgodnie z nową polityka bagazową linii (od 01/08/2025) wymiary tego bagazu to: 40x30x20 cm

Wymiary bagażu będą podane na kartach pokładowych

Oferta - informacje uzupełniające

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych, część usług może byc wyłączona/niedostępna. W tym czasie hotele moga przprowadzać niezbędne remonty, serwisy, odświeżenia poszczegolnych elementów infrastruktury hotelowej. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Przedstawiają one ogólny zarys układu, estetyki i wyposażenia pokoi. Rzeczywisty pokój przydzielony do rezerwacji może różnić się od przykładowego zdjęcia. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Pokoje typu Economy, Promo - to pokoje zazwyczaj o obniżonym standardzie wyposażenia, mniejszej powierzchni, czy też mniej korzystnym położeniu i widoku niż pokoje standardowe w danym hotelu. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do zmian w świadczeniu usług w różnych okresach roku.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Standard standard room (balcony or terrace)

2 dorosłych

Wylot
06:1010:30
WMI · 21.04 (Wt.)Warszawa - Modlin
PFO · 21.04 (Wt.)Paphos
Przylot
05:5008:20
PFO · 24.04 (Pt.)Paphos
WMI · 24.04 (Pt.)Warszawa - Modlin
2 998 zł
za pokój

Rodzinny 2 rooms standard familyroom (balcony or terrace)

2 dorosłych

Wylot
06:1010:30
WMI · 21.04 (Wt.)Warszawa - Modlin
PFO · 21.04 (Wt.)Paphos
Przylot
05:5008:20
PFO · 24.04 (Pt.)Paphos
WMI · 24.04 (Pt.)Warszawa - Modlin
3 104 zł
za pokój

Standard standard room (poolview, balcony or terrace)

2 dorosłych

Wylot
06:1010:30
WMI · 21.04 (Wt.)Warszawa - Modlin
PFO · 21.04 (Wt.)Paphos
Przylot
05:5008:20
PFO · 24.04 (Pt.)Paphos
WMI · 24.04 (Pt.)Warszawa - Modlin
3 154 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nas
Promesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.
Popularne
Parkingi
Ubezpieczenia
Promesa

Parking Parking Tani i Bezpieczny PREMIUM, ul. Generała Wiktora Thommee 10, 05-102 Nowy Dwór Mazowiecki

100
za 1 auto
1 auto
Data od
21.04.2026
Data do
24.04.2026
100
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

144
za wycieczkę
144
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka2 998

Cena całkowita

2 998
Zaliczka płatna teraz899
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

Opinie 25

Zablokowanych opinii: 1
Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 25 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Izabela
Opinia zweryfikowana

Marzec 2025

·

Grupa znajomych

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 17.03.2025

9.7

Hotel Mayfair Gardens to miejsce, które zdecydowanie warto polecić! Obsługa na najwyższym poziomie – ludzie mili, uprzejmi i z klasą, zawsze gotowi, by pomóc i sprawić, że pobyt staje się wyjątkowy.

Sam hotel zachwyca pięknym, dużym ogrodem, idealnym do relaksu i spacerów. Pokoje są czyste, zadbane i urządzone ze smakiem, co zapewnia pełen komfort. Na uwagę zasługuje również jedzenie – wyśmienite, różnorodne i doskonale przygotowane.

Jestem bardzo zadowolona z pobytu i z pewnością tu wrócę. Gorąco polecam!

Zalety

Profesjonalna obsługa – mili, uprzejmi i pomocni pracownicy na wysokim poziomie.

Piękny, duży ogród – idealne miejsce do relaksu i spacerów.

Czyste i zadbane pokoje – komfortowe wnętrza, dobrze wyposażone.

Wyśmienite jedzenie – różnorodne i smaczne posiłki, dostosowane do różnych gustów.

Spokojna atmosfera – idealna do wypoczynku i relaksu.

Wady

Brak

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Pogoda

Kwiecień

18°C
16°C
17°C
13

Przed podróżą

Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Na Cypr Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego. Jeśli w czasie lotu na Cypr planowane jest międzylądowanie w Turcji, może być konieczne okazanie paszportu na lotnisku.
Na Cyprze dla Polaków wizy nie są wymagane.
Szczepienia nie są wymagane.