Bardzo dobry230 opinii94% poleceń
8,3
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Le Pacha Resort (Hurghada)

Last minute
Kod oferty: WAK278827
basen, zjeżdżalnia
obiekt, basen
obiekt, basen
obiekt
obiekt, plaża
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Nasi klienci docenili

  • Udogodnienia dla dzieci: brodzik, animacje, miniklub dla dzieci (4-12 lat), plac zabaw.
  • Tylko 300 m do prywatnej, piaszczystej plaży.
  • Dla aktywnych: animacje, bilard, siatkówka plażowa, aerobik, miniboisko do piłki nożnej, szachy.
  • Trwa weryfikacja ceny

    Informacje o podróży

    Wylot

    09:0523.04.2021 Piątek
    WAWWarszawa - Chopin
    13:1523.04.2021 Piątek
    HRGHurghada

    Powrót

    14:1507.05.2021 Piątek
    HRGHurghada
    18:4507.05.2021 Piątek
    WAWWarszawa - Chopin

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK278827Region: HurghadaOrganizator: Coral Travel

    Region

    Hurghada

    Lokalizacja

    1km od centrum Hurghady, 4km od Dahar, 3km od lotniska w Hurghada. Hotel usytuowany na powierzchni: 35000m2.

    Kategoria hotelu

    4

    Kategoria lokalna hotelu

    4

    Data otwarcia

    2019 r.

    Na terenie hotelu: restauracje, bary (5), room service (płatny), pralnia (płatna), basen odkryty, 2 zjeżdżalnie wodne dla dorosłych i 2 dla dzieci, czynne w godzinach 11:00-13:00,15:00-17:00.

    Internet

    • Wi-Fi w hotelu płatne

    Plaża

    Przy hotelu, prywatna, piaszczysta. Bezpłatne: leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.

    Pokoje

    Zlokalizowane w 11 budynkach

    • budynek główny (liczba pięter: 3,)

    • 10 bloków (liczba pięter: 3)

    Typy pokoi

    • pokoje standardowedla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

    Wyżywienie

    • restauracje, restauracje a la carte (2), bary (5)

    All Inclusive

    (24h)

    • śniadanie (07:00-10:00), obiad (13:00-15:00)

    • przekąski (10:00-12:00)

    • podwieczorek (16:00-17:00)

    • kolacja (19:00-22:00), późny posiłek (22:00-00:00)

    • wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe

    Restauracje a la carte

    • płatne. Wymagana rezerwacja.

    • włoska

    • chińska

    Z myślą o dzieciach

    • brodzik

    • zjeżdżalnie wodne dla dzieci (2)

    • krzesełka dla dzieci w restauracji

    • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)

    W cenie

    • tenis stołowy

    • rzutki

    • siatkówka plażowa

    • aerobik

    • siłownia

    Płatne

    • sporty wodne na plaży

    • centrum SPA

    • masaż

    • sauna

    • jacuzzi

    • salon piękności

    • łaźnia turecka

    Dodatkowe informacje

    Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

    Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

    • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - Nie

    • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - Tak

    • Czy w hotelu można kupić maseczki? - Są bezpłatne

    • Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - Tak

    • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? -Nie

    • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - Tak

    • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - Tak

    • Jak często są sprzątane pokoje? - Codziennie

    • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - Nie

    • Jak będą serwowane posiłki? - Przez obsługę kelnerską

    • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - Tak

    • Czy jest dostępna usługa Room Service? - Tak, całą dobę

    • Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - Za opłatą

    • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - Nie

    • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 2m2-2 gości

    • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - Nie

    • Czy na leżakach są materace? - Tak

    • Czy na plaży są dostępne ręczniki? - Nie

    • Czy leżaki są dezynfekowane? - Nie

    • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - Nie

    • Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - Tak - 11.00-15.00

    • Czy centrum SPA jest czynne? - Nie

    • Czy łaźnia turecka jest czynna? - Nie

    • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - Tak

    • Czy siłownia jest czynna? - Nie

    • Czy hotel prowadzi program animacyjny? - Nie

    • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - Tak, klienci zostaną umieszczeni w pokoju izolacji na kwarantannie zapewnianej przez hotel, dodatkowo będą mieli opiekę lekarza hotelowego do momentu wyzdrowienia

    • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? -Jeśli gość źle się poczuje, zaobserwuje u siebie objawy, musi pozostać w swoim pokoju oraz wezwać recepcję. Recepcja wezwie lekarza hotelowego celem badania. Jeśli lekarz potwierdzi zakażenie, gość będzie musiał przenieść się do pokoju izolacji celem odbycia kwarantanny

    Aktualizacja opisu

    06.08.2020 17:17

    Usługi dostępne w hotelu

    Wi-Fi

    Przy plaży

    SPA

    Siłownia

    All Inclusive 24H

    Serwis plażowy

    Sporty wodne

    Zjeżdżalnie

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    27°C
    Temperatura w nocy
    19°C
    Temperatura wody
    23°C
    Liczba godzin słonecznych
    10

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że według informacji podanej przez władze egipskie od 1.09.2020 r. każdy podróżny zobowiązany jest do okazania negatywnego wyniku testu RT-PCR na obecność wirusa SARS-CoV-2 po przylocie do Egiptu wykonanego najwcześniej 72h przed wylotem.
    Obowiązek wykonania testu nie obejmuje dzieci w wieku do 6 lat.
    Każda osoba powinna także wypełnić deklarację dostępną na stronie: zobacz więcej.

    UWAGA:

    W związku z nowelizacją z dnia 22 lutego 2021 r. do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ograniczeń na czas pandemii, osoby posiadające zaświadczenie o otrzymaniu dwóch dawek szczepienia przeciwko COVID-19, szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej są zwolnione z obowiązkowej kwarantanny po powrocie do Polski z zagranicy. Ponadto z obowiązku kwarantanny, po powrocie do kraju zwolnione są również osoby, które odbyły już izolację domową lub były hospitalizowane w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie dawniej niż 6 miesięcy przed datą przekroczenia polskiej granicy.
    Do Egiptu Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument musi być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu z Egiptu (8 miesięcy w przypadku wnioskowania o wizę przez internet).
    W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie zobacz więcej lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).

    Uwaga!
    Zgodnie z informacjami podanymi przez władze Egiptu, podróżni przylatujący lotami czarterowymi do gubernatorstw: Morze Czerwone, Marsa Matrouh, Luxor, Synaj Południowy oraz Asuan są zwolnieni z opłaty wizowej do 30 kwietnia 2021 r. Przemieszczanie się między gubernatorstwami pozostaje zawieszone do odwołania. Zorganizowany ruch turystyczny został ograniczony do: Morza Czerwonego, Synaju Południowego i Marsa Matrouh.
    Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).

    Opinie

    Opinie dodane przez

    6.8
    Aldona
    Pobyt - Luty 2021Rodzina z dziećmi
    Pobyt w okresie covidowym, co wiązało się z małą liczbą gości w hotelu, monotonnym jedzeniem - było go dużo, ale codziennie to samo, animator znudzony, jakby myślami gdzie indziej, odtańczył co swoje ( max 15 min.) i znikał. Egipcjanie zawsze wyciągali ręce po napiwki, ale tym razem przechodzili samych siebie, widać, że pandemia dała im w kość. Miałam nadzieję, że jak pierwszego dnia wykupię 3 masaże za 90$ to dadzą mi spokój na jakiś czas, ale myliłam się, byli bardzo namolni i codziennie przychodzili z atrakcyjniejszymi ofertami. Niestety poza hotelem było jeszcze gorzej. Plaża nie posiada pomostu, ani jakiejkolwiek rafy. Bar przy plaży zamykany tak jak basen czyli o 17, także żeby czegoś się napić, trzeba było iść na drugi koniec hotelu, koło lobby.
    ZaletyBlisko do Mariny i do lotniska, bezpośredni dostęp do morza, pokoje na parterze przestronne, bez problemu pomieszczą 2 dodatkowe pojedyncze łóżka. Basen ze zjeżdżalniami z podgrzewana wodą.
    WadyBasen ze zjeżdżalniami czynny tylko do godz. 17, drugi nieczynny. Do kolacji czyli do 18.30 nie ma gdzie się podziać z dziećmi, po kolacji również. Praktycznie brak animacji, jedyny animator ok godz.11 rozciąga się z gośćmi przy basenie lub zatańczy parę piosenek a następnie puści głośną muzykę i znika. Wieczorem również animacje polegają na puszczeniu głośnej muzyki i światełek na scenę po której skaczą przez chwilę dzieci, póki nie zmęczą się tym hałasem. Mini klubik dla dzieci w opłakanym stanie - krzesła rozpadają się, powylewane, zaschnięte farby, widać, że nikt tam od dawna nie sprzątał i oprócz paru połamanych kredek, niekompletnych puzzli i szachów to nic tam nie ma.

    7.9
    Paulina Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Grudzień 2019Rodzina z dziećmi
    Mój pobyt w grudniu uważam w tym hotelu za jak najbardziej udany tym bardziej, że cena za pobyt dwóch osób wynosiła tyle, co w sezonie wysokim za jedną osobę. Piękny ogród , w którym położony jest kompleks. Pracownicy codziennie dbają o porządek, mili, uśmiechnięci. Pokoje codziennie sprzątane. Jedzenie jak na Egipt i mój poprzedni pobyt 5lat temu jak najbardziej na plus. Codziennie inna kolacja tematyczna. Piwo lane z butelek. Minus, który nam doskwierał to brak windy a bylismy z dzieckiem więc codziennie trzeba było wnosić wózek na stołówkę, która była na pietrze.
    Zaletypołożenie wśród pięknego ogrodu prywatna plaża bar przy plaży
    Wadybrak windy

    7.3
    Anna
    Pobyt - Wrzesień 2019Singiel
    Bardzo jestem zaskoczona, bo jestem nie pierwszy raz w Egipcie. Najgorsza było chyba obsługa barmanów w lobby bar szczegołnie jednego wysokiego w kręconych włosach barmana . Gdy zamówiłam drugiego drinka to dał mi go z taką łaską że w ogóle nie chciało mi sie tam po raz kolejny zamawiać drinka. A zamawiałam moze tylko 3 drinki każdego dnia. Mysleli chyba ze codziennie beda dostawac napiwki Pokoj sprzątany w miare ale porażką było brak papieru toaletowego . Zgłosiłam tą informacje do recepcji i została zignorowana. Dopiero pożniej dorwałam sprzątającego to mi dał. Obsługa w lobby tez niemiła nietaktowna zadawała mi głupie pytania czego przyjechałam sama. Poza tym słabo rozmawiająca po angielsku. W łazince był bardzo duży robak -masakra !!! W pokoju klima działała ale nie zawsze . Ogolnie komuną wieje cały hotel i można tam nabawić sie jakiejś depresji, dobrze ze miałam swoją ekipke poza hotelem i byłam tam moze tylko dwie godziny dziennie w tym hotelu. Jedzienie było w miare nie ma co narzekać i barmani w restauracji byli w porządku tak sami jak i na plaży też ok chociaz byłam tam tylko raz XD Ogólnie to ne polecam
    ZaletyPolożenie, blisko centrum, w miarę dobre jedzenie,dobre drinki
    WadyRobak bardzo duże w łazience, niemiła obsługa, słaba plaża

    8.8
    Krzysiek Bydgoszcz Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Lipiec 2019Rodzina z dziećmi
    Przyjazny hotel w Centrum Hurgady. Mila plaza, basen, bar. Dobrze spedzone wakacje. Polecam.
    ZaletyPolozenie, gastronomia, baseny, animacje, oblozenie
    WadyBrak

    3.8
    Ja Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Czerwiec 2019Singiel
    Na plastikowych kubkach widoczne były ślady wcześniejszego ich używania. Nie do końca działająca poprawnie klimatyzacja.
    ZaletyNie określam !!
    WadyNa plastikowych kubkach widoczne były ślady wcześniejszego ich używania. Nie do końca działająca poprawnie klimatyzacja.