593 opinie
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Udogodnienia dla dzieci: brodzik, animacje, miniklub dla dzieci (4-12 lat), plac zabaw.
Tylko 300 m do prywatnej, piaszczystej plaży.
Dla aktywnych: animacje, bilard, siatkówka plażowa, aerobik, miniboisko do piłki nożnej, szachy.
Snorkeling na rafach koralowych i spotkania z delfinami
Hotel spełnił moje oczekiwania. Dostałam pokój czysty, wszystko sprawne, oczywiście lata świetności ma już za sobą. Wyżywienie smaczne .Obsługa miła. Jako hotel budżetowy to dobry wybór
położenie, spacerkiem do mariny
może by się coś znalazło, ale po się doszukiwać
Bardzo czysto, obsługa miła. Świetna lokalizacja, blisko do centrum. Atutem jest też , że hotel ma własną plażę. Pokoje sprzątane codziennie. Jedzenie smaczne. Nie liczyłam na tak wysoką jakość w stosunku do niskiej ceny.
Lokalizacja bardzo dobra. Mimo, że hotel jest starszy, to jest zadbany i jest bardzo czysto. Obsługa nie jest nachalna, nastawiona tylko na tipy. Smaczne jedzenie, nie było żadnych rewolucji żołądkowych. Niedrogie i dobre SPA. Seanse 2 godzinne dla 2 osob 100 euro, warto skorzystać.
Obiekt duży można pospacerować alejkami dużo zieleni, czysto koło hotelu cały czas ktoś coś sprząta. Dużo leżaków koło basenu jak również nad morzem.
Codziennie można wyjść z hotelu pospacerować całym miasta Hurghady podejść do portu Mariny ,targu rybnego czy meczetu bardzo dużo sklepików cena atrakcyjne.
Słabe jedzenie ,powtarzalne.
Pobyt w hotelu uważam za udany. Pracują tam mili i pomocni ludzie, animatorzy są świetni. Bardzo podobał mi się ogród, kolorowy i zadbany. Pokój był ok, łazienka nie najnowocześniejsza, ale spełniała swoją funkcję. Tak naprawdę to i tak tylko tam spaliśmy, więc dla nas nie było to najważniejsze.
Super hotelik i mega lokalizacja oraz obsługa na najwyższym poziomie.
Świetna lokalizacja i animacje dla dzieci i dorosłych.
Internet dostępny tylko w lobby ale za 12 dolarów można kupić dosłownie na przeciwko hotelu kartę 20 GB i być w sieci także poza hotelem w czasie wycieczek fakultatywnych.
Hotel bardzo przyjemny.Pokoje wymagają natychmiastowego remontu. Łazienka : wanna nie nadaje się do użytku wchodzić tylko w klapkach. Łóżka bardzo wygodne. Duży metraż około 24 m2 czysty. Sprzątany co dzień. Obsługa przechodzi samych siebie.Jedzenie co kto lubi.Jednym bardzo smakowało innym wcale.Dwa bardzo fajne baseny.4 bary jeden na plaży.Leżaków wystarczająca ilość. Otoczenie bardzo ładne i utrzymane w bardzo dobrym stanie.
Otoczenie , obsługa , duży wybór jedzenia ,
Jedyna wada to łazienka w pokoju stare meble. Pokój do całkowitego remontu.
Pobyt uważam za udany Hotel czysty ale pokoje wymagają remontu. Baseny i plaża czyste Hurgada jest tuż za progiem hotelu co jest plusem zwłaszcza wieczorem. Posiłki OK każdy znajdzie coś dla siebie
Położenie hotelu . Baseny , plaża przy hotelu, dużo leżaków
Słaby internet w lobby, barmani pracują jak by za karę
Nie polecam. Byliśmy w niejednym ośrodku ,niestety ten jako pierwszy zalicza się do takiego do którego na pewno nie wrócimy i nikomu nie polecimy - najgorszy bo: 1)Woda w zatoce z pływającymi śmieciami, a co gorsze z wielkimi plamami benzyny/ropy z jachtów cumujących obok. Nikomu nie chcę się nawet wyłowić tego co wpadło do wody z jachtów czy z plaży. 2)Smród przez wylewaną gnojówkę/szambo na trawniki w całym kompleksie kilka razy dziennie. 3)Brak wody butelkowej tylko możliwość nalania z dystrybutorów. Problemy żołądkowe po stołówce gwarantowane. Pomimo przestrzegania braku kontaktu czy spożycia wody z kranu. 4)Internet zawarty w ofercie w lobby niby w cenie ale praktycznie nie działa, można wyżebrać logowanie jednorazowe w recepcji, a powinno po prostu działać. 5)Po godź 18tej wyganiają z plaży drąc japę na gości, jeśli to olejesz to sobie w stresie posiedzisz. Jedzenie oprócz jedynie dobrych słodkich bułek oceniamy na 2/10. 6)Gość przynoszący bagaż na kółkach 100m do pokoju o mało mnie nie pobił za mały napiwek. 7)Stołówka umieszczona na wysokim piętrze bez wind i udogodnień dla osób z ograniczeniami ruchowymi. 8)(...) Pozytywy. 1) Obsługa recepcji pomocna. 2) Nie nachalna obsługa sprzątająca 3) Bezpłatne leżaki na plaży i basenach
Pozytywy. 1) Obsługa recepcji pomocna. 2) Nie nachalna obsługa sprzątająca 3) Bezpłatne leżaki na plaży i basenach
1)Woda w zatoce z pływającymi śmieciami, a co gorsze z wielkimi plamami benzyny/ropy 2)Smród przez wylewaną gnojówkę/szambo na trawniki 3)Brak wody butelkowej 4)Internet zawarty w ofercie w lobby niby w cenie ale praktycznie nie działa 5)Po godź 18tej wyganiają z plaży drąc japę na gości 6)Stołówka umieszczona na wysokim piętrze bez wind i udogodnień dla osób z ograniczeniami ruchowymi.
Z pozytywów: hotel znajduje się w centym Hurghady, baseny czyste, plaża z leżakami zadbana. Teraz negatywy: stary obiekt wymagający remontu. Dostaliśmy pokój z zepsutą klimatyzacją na dodatek małe okno usytuowane pod pralnią ręczników, smród chemikaliów w całym pokoju, materac zapadnięty po środku, prysznic z brodzikiem 75x75 ze starą zasłonką, woda wylewa się po całej łazience totalna porażka. Po interwencji na drugi dzień dostaliśmy pokój w innym budynku z podobnym materacem, ale zamiast brodzika w łazience wanna. Na plus za mały balkonik. A teraz wisienka na torcie. Dwa dni przed wyjazdem zostawiłem dla sprzątacza chyba za mały „bakszysz”, bo nie zostawił jednego komplety ręczników oraz ręcznika na posadzkę. Dzień przed wyjazdem nie uzupełnił tych ręczników. Rano o 6:30 w dzień wyjazdu, przy wymeldowaniu, z recepcji wysłano pracownika do sprawdzenia pokoju, który zgłosił brak tych ręczników. Około 30 minut wyjaśnialiśmy sytuację braku tych ręczników, tłumacząc po co komu stare ręczniki? Wezwano jakiegoś dyrektora, który z boku przyglądał się tej sytuacji, zażądano zapłaty za te brakujące ręczniki. Ostatecznie z żoną podjęliśmy decyzję, aby przeszukano nasze walizki. Żona otworzyła walizkę i w tym momencie przyglądający się z boku naczelnik powiedział do recepcjonistów, aby odstąpili od dalszych działań. Nie zostaliśmy przeproszeni, niesmak pozostał. Przez tą sytuację spóźniliśmy się 30 minut na lotnisko Z tego co się dowiedziałem, już zdarzył się taki przypadek.
hotel znajduje się w centrum Hurghady, baseny czyste, plaża z leżakami zadbana
Pokoje wymagające remontu, jedzenie monotonne, mały wybór owoców, "mięso dnia" reglamentowane. Hotel najwyżej na 2 gwiazdki.
Pobyt oceniam za udany pomomo wielu niedogodności. Daleko na posiłki 1.000 kroków w jedna stronę. Nie było żadnych przekąsek, które niby miały być. No i głównie Rosjanie. Plaża hotelowa, ale 50 metrów dalej cumują jachty - nie wiem czy woda była czysta.
Ładne otoczenie hotelu - dużo zieleni, fajne baseny ze zjeżdzalkami dla dzieci, Bezposrednio przy plaży. Dobre obiady i kolacje.
Wad bez liku. Stary hotel wszystko sie sypie pomimo sprzątania. W ogrodzie kilkanascie budynków dwupiętrowych bez windy i schody bez poręczy - w moim wieku 73 to koszmar. Rozległy teren miałem zakwaterowanie na końcu, więc na śniadanie - mocno przeciętne 1.000 kroków w jedną stronę. W apartamencie brakowało jednej pary drzwi i wszystkie zamki popsute. Sejfu nie mozna było otworzyć - czyli tak jak by go nie było. Miała byc kolacja chińska ale przyjmują tylko 10 osób czyli ściema.
Udane budżetowe wakacje z gronem przyjaciół. Hotel spełnił oczekiwania.
Hotel dla mało wymagających wczasowiczów ale ma sporo zalet: dobre jedzenie było wszystko i ciasta i owoce i dania wege, ryby, mięso, codziennie lody smacznie do tego pyszna kawa, piwo z butelek dobre innych alkoholi nie piłam. Położenie w samym centrum, niedaleko mariny, przepiękny ogród i dosyć czysto jak na Egipskie warunki.
Jakieś drobne były np to że wszystkie napoje są w plastikach lub papierowych kubkach, pokoje przy ulicy dla osób nadwrażliwych na dźwięki mogą nie być komfortowe nam to wcale nie przeszkadzało bo okna szczelne.
Hotel oceniam , bardzo dobrze . Miła obsługa , dobre jedzenie , świetna lokalizacja .
Na pierwszym miejscu lokalizacja , oraz centrum nurkowe bezpośrednio przy plaży . Możliwość nurkowania w każdym momencie
WiFi dostępne tylko w lobby , za dodatkową opłatą na terenie całego hotelu
Nie wiem, skąd ten hotel ma ocenę 7,8. Hotel jest bardzo stary. W recepcji wymuszają dopłatę za lepszy pokój, w przeciwnym razie grożą zakwaterowaniem w gorszym pokoju. Przedstawiciel firmy Join UP spóźnił się na spotkanie o 30 minut i oferował wycieczki, które można kupić znacznie taniej. Jedzenie było skromne – na śniadanie z mięsa były tylko jedne kiełbaski, ani razu nie było gotowanego kurczaka, a na śniadaniu brakowało owoców. Obiady na plaży były całkiem dobre, a na kolację podawano smaczne desery. Obsługa zbyt szybko sprzątała ze stołu – można było pójść po napój, a po powrocie wszystko już było uprzątnięte. Ceny masażu różniły się w zależności od gości. W chińskiej restauracji, gdzie jedno wejście było wliczone w cenę, podawano jedzenie ze stołówki.
Plusem jest bliskie położenie przy plaży, a w pobliżu hotelu znajduje się wiele kawiarni i sklepów. Teren hotelu jest piękny i duży, są też kilka zjeżdżalni. Soki, kawa i napoje są dostępne bez ograniczeń w lobby hotelu, przy barze oraz przy basenie.
Stare pokoje. W pokojach nie ma pasty do zębów ani żelu pod prysznic, brak butelkowanej wody. Dwa baseny dla dzieci nie były podgrzewane. Niewielki wybór jedzenia, tylko jeden rodzaj ryby.
Pobyt ok, pokoje wymagają remontu chociaż są w miarę czyste, posiłki -dużo i każdy znajdzie coś dla siebie, jeśli ktoś narzeka to grzeszy. Obsługa miła ,pomocna, leżaki przy basenie i na plaży ok.
Miejsce , dużo roślin, baseny, plaża , posiłki, obsługa.
Pokoje do remontu
Obsługa w hotelu jest The Best! Pokoje no dawno nie widziały remontu ale jak za taką cenę to nie ma co narzekać, woda w basenie cieplutka, jedzenie codziennie było takie same, najlepiej smakuje pasta :) Jak najbardziej mogę polecić hotel jedyny minus to trąbienie za oknem ale do przeżycia :)
Obsługa, basen, prywatna plaża 2 minuty od pokoju
Brak
Hotel najlepsze lata ma już za sobą , jednak obsługa robi co może by goście byli zadowoleni.
Piękna plaża, przemiła obsługa i dobre jedzenie.
Hotel wymaga już odświezenia.
Ogólnie zupełnie fajnie. Do Egiptu jeżdżę od wielu lat , więc z grubsza wiem czego się spodziewać. Na lasta stosunek ceny do jakości genialny 1600 zł za 7 dni All. Jedzenie jak wszędzie w mniej gwiazdkowych słabe , ale można coś znaleźć.
Przy głównej ulicy i można pospacerować. Z jednej strony ruchliwa ulica , a po przejściu recepcji enklawa spokoju z fajnymi palmami.
Stary i nieremontowany , ale to tylko jak się wchodzi pierwszy raz do pokoju, bo później się przyzwyczajamy.😂😂 Nie ma wody butelkowanej w pokoju, to skandal , ale też nie problem kupujesz 1 raz w sklepie przy ulicy i tankujesz w dystrybutorach schłodzoną . To taka ochrona środowiska przed plastikiem, zamiast 7 butelek które wyrzucisz posługujesz się tylko jedną , ale za to możesz zatankować wodę gazowaną , pepsi , tonic itp😜😜
Hotel umiejscowiony w samym centrum Hurghady, po wyjściu z hotelu ogrom sklepików, aptek, marketów, bardzo blisko Marina i Meczet. Hotel starszy ale z duszą. Czysto-sprzątane na bieżąco, w pokojach pościel i ręczniki wymieniana codziennie jeśli jest taka potrzeba, personel przemiły i pomocny oprócz gburowatego Pana obsługującego w barze przy basenie. Jedzenie przepyszne i urozmaicone, dla każdego coś się znajdzie. Całodobowa obsługa w lobby, bar przy basenie i na plaży do zachodu słońca. Obiad serwowany w barze na plaży skromniejszy ale plusem jest, że nie trzeba iść do restauracji głównej. Dużo leżaków na plaży i przy basenach.
Usytuowanie w centrum, pomocna obsługa, prywatna plaża, blisko lotniska. Odwiedzę ten hotel ponownie z przyjemnością ;)
Jedynym minusem był brak wody butelkowanej. Woda dostępna tylko z dystrybutorów gdzie można sobie uzupełniać kubki i butelki. Dystrybutory dostępne w lobby, restauracji głównej, przy basenach i w barze na plaży.
Bardzo fajny hotel, codziennie sprzątane pokoje, bardzo miła obsługa, smaczne jedzenie. Bar przy plaży gdzie można zjeść obiad, napić się kawy czy drinka. Drugi bar przy basenach i trzeci w lobby.
Hotel w centrum Hurghady, blisko do Mariny czy do sklepów.
Dla mnie nie posiada wad. Ma swój klimat.
Na początku muszę zaznaczyć że w Egipcie byłem już 12 razy w różnych hotelach wiec mam jakieś tam porównanie. Ogólnie wypad był zaplanowany jako budżetowy więc nie wymagaliśmy cudów. Zacznijmy od samego hotelu. Jest już dość mocno nadszarpnięty zębem czasu, ale co najważniejsze ogólnie na całym obiekcie czysto, łącznie z plażą (widać że się starają w tym aspekcie). Bardzo ładny ogród palmowy. Basen poza sezonem był podgrzewany. Pokoje podniszczone, ale bez tragedii, najgorzej oczywiście w łazienkach. Klimatyzacja w pokoju działała bez zastrzeżeń. Teraz niestety gorsze aspekty hotelu. Przede wszystkim jedzenie. Jeżeli ktoś w komentarzach pisał że smaczne, to niestety nie wiem czym się sugerował. Jedzenie w skali 1-5 to maksymalnie 2. Jeszcze nigdy w Egipcie nie jadłem tak ohydnego żółtego sera (jeżeli można go w ogóle nazwać żółtym serem), brak masła (jest jakaś margaryna). Obiady i kolacje niestety dość monotonne (jedna dwie rzecz zazwyczaj inne, reszta zawsze to samo), do tego niestety raz lepiej, raz gorzej przyrządzone. Raz na pobyt możliwość z skorzystania z jednej z dwóch restauracji w formule a'la Carter (dość dobre, ale bez szaleństwa). Następnym aspektem jest internet. Jeżeli ktoś potrzebuje to w tym hotelu internet praktycznie nie istnieje. (Mimo że podają login i hasło do darmowego Wi-Fi) Wysłanie zdjęcia na FB czy Whatsapp graniczy z cudem. Także jak ktoś się wybiera i mu zależy to radzę zaopatrzyć się na lotnisku lub na mieście. Plaża - niby ładna, aczkolwiek w opisie napisane jest że jest piaszczysta, a to na pewno nie był piasek lecz żwirek. Wejście do morza, delikatne (jest to taka zatoczka więc praktycznie fale nie występują) Leżaki na plaży zawsze były. Ogólnie hotel dla na prawdę mało wymagających klientów. Ja bym drugi raz nie poleciał. Pozdrawiam
Obsługa, czystość, podgrzewany basen poza sezonem
Jedzenie, animacje.
Tripadvisor