Black Week Trwa! ⏱️ Rabaty do 40% i oferty do 999 zł/os.Sprawdź

Red Sea Siva Grand Beach

Kod oferty: WAK480303
Nie czekaj do lata! Teraz ceny są najlepsze, a wybór ofert i pokoi - największy.
Last minute
Kod oferty: WAK480303
1/46
obiekt, wakacjepl
obiekt, teren hotelu, wakacjepl
obiekt, teren hotelu
obiekt
teren hotelu, wakacjepl

Opis oferty

Region: HurghadaOrganizator: ETIKod oferty: WAK480303

Region

Egipt/Hurghada

Położenie

Przy pięknej, długiej piaszczystej plaży z łagodnym zejściem do morza. Do centrum Hurghady ok 8km. Transfer z lotniska zajmuje ok. 20min.

Wyposażenie

Komfortowy kompleks hotelowy, składający się z 550 pokoi rozmieszczonych w budynku głównym oraz w bungalowach. Do dyspozycji gości; hol powitalny z 24-godzinną recepcją (Wi-Fi w lobby bezpłatne), 2 restauracje główne (Shams oraz Amar), Pizza Corner przy basenie oraz 7 barów, w tym 2 bary z przekąskami serwujące dania z grilla w porze lunchu. W rozległym ogrodzie centralnie położony basen (podgrzewany sezonowo) z tarasem i oddzielnym brodzikiem dla dzieci. Leżaki, materace, parasole przy basenie i na plaży udostępniane są bezpłatnie. Obok hotelu w centrum handlowym Siva Mall znajdują się liczne sklepy, restauracje, bary, apteka, bank. Szczególnie popularna wśród gości jest restauracja libańska oraz położony 500m od hotelu Little Buddha Club.

Pokoje

POKOJE BUNGALOW (DZB/EZB), (ok. 16m2), położone w bungalowach, przyjemnie urządzone, z widokiem na ogród, klimatyzacja (sezonowa), telefon, TV sat., sejf, mini lodówka, balkon, balkon francuski lub taras. Wanna, prysznic, WC, suszarka. POKOJE DELUXE (DZX/EZX), (ok. 19m2), usytułowane w małych budynkach, stojących obok siebie, położone najbliżej morza, z bocznym widokiem morze lub ogród, wyposażone jak pokoje typu bungalow. JUNIOR SUITY (DZJ/EZJ), (ok. 22m2), zlokalizowane w budynku głównym, z częściowym widokiem na morze lub basen, przestronniejsze z miejscem do wypoczynku, balkon lub taras, wyposażone jak pokoje typu bungalow. GRAND SUITY (DSD/ESD), zlokalizowane w budynku głównym, z częściowym widokiem na morze lub basen, składające się z sypialni, pokoju dziennego oraz z dwóch balkonów, wyposażone jak pokoje typu bungalow. POKOJE RODZINNE (FZ3/FZ4), (ok. 32m2), zlokalizowane w budynku głównym, z częściowym widokiem na morze lub basen, z dwoma oddzielnymi sypialniami, wyposażone jak pokoje typu bungalow.

Sport i rozrywka

Tenis stołowy, bilard, rzutki, aerobik, siatkówka. Za opłatą; masaże, sporty wodne na plaży.

Wyżywienie

Śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracjach głównych Shams i Amar, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe dostępne w godz. 10.00-24.00. Przekąski oferowane w Pizza Corner (15.00-17.00), gofry i lody w Le Terrace (13.00-15.30), słodkie wafle w La Terrace Waffles (15.30-17.00), kanapki w Sea Star Restaurant. Kolacja dostępna również w restauracji Pool View - wymagana wcześniejsza rezerwacja. Napoje serwowane w 7 barach. Za dodatkową opłatą; świeżo wyciskane soki, room serwis, minibar, wybrane rodzaje kawy i koktajli. Ponadto bogata oferta restauracji i barów w centrum rozrywkowym Siva Mall (dodatkowo płatne) m.in. restauracja libańska, włoska, tajska, argentyńska, bar sportowy Siva Pub oraz kawiarnia orientalna Aladdin.

Dzieci

Brodzik, plac zabaw, w restauracji wysokie krzesełka.

Warunki korzystania z formuły all inclusive oraz obostrzenia w okresie zagrożenia epidemiologicznego

Formuła AlI inclusive w hotelach Red Sea w związku z regulacjami i zaleceniami Ministerstwa Zdrowia Egiptu oraz wymogami wynikającymi z certyfikacji hoteli może być czasowo zmieniana. Dotyczy to dostępności niektórych barów, restauracji, w tym restauracji a la carte, ograniczeń w zakresie animacji hotelowych, dyskotek oraz palarni shishy. Niedostępne są również kluby dla dzieci. Przypominamy też o zasadach dotyczących odstępu społecznego, w tym separacji stolików w restauracjach, utrzymywaniu dystansu w kolejkach (np. w oczekiwaniu na stolik w restauracji, do recepcji), Standardem jest mierzenie temperatury przez personel hotelowy (np. przed wejściem do hotelu, restauracji), zasłanianie twarzy w miejscach, w których zachodzi ryzyko kontaktu z większą liczbą osób, większsa dostępności płynów dezynfekujących w toaletach oraz częściach wspólnych hotelu. Więcej informacji dotyczących podróżowania do Egiptu i obowiązującego reżimu sanitarnego w związku z COVID-19 znajduje się na www.eti-podroze.pl/prasa-2/zalecenia-i-wytyczne-podczas-podrozy-do-egiptu

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wylot

Niedziela, 05.12.2021
09:30
15:00
WAWWarszawa - Chopin
HRGHurghada

Powrót

Niedziela, 12.12.2021
05:00
08:30
HRGHurghada
WAWWarszawa - Chopin
Trwa weryfikacja ceny

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie dodane przez

5.7
Paulina Klient Wakacje.pl
Pobyt - Maj 2021Grupa przyjaciół
Blisko - 10 min z lotniska do hotelu. Największa zaleta hotelu to ogród pełen palm i fajna plaża. W wodzie do kolan można pójść na spacer daleko w morze, brak rafy koralowej. Pokoje do remontu, łazienki w fatalnym stanie, zacieki na wannach, stara zasłona prysznicowa. Śniadania codziennie takie same i mało różnorodne - omlety, jajka i kiełbaski. Obiady i kolacje lepsze, ale np. praktycznie brak owoców. Posiłki podaje obsługa zza szyby, napoje podają kelnerzy, często podchodzą już po posiłku mimo że obłożenie bardzo małe. Obsługa niby miła ale czekają na napiwki, i to nie 1,2 dolary a więcej. Bez napiwków dostaniesz alkohol rozcieńczony wodą, w plastiku a przy barze praktycznie Cię nie widzą. Przez to czujesz się jak gość gorszego sortu. Brak wody w pokojach chyba że zapłacisz sprzątającym lub zgłosisz na recepcji. W all inclusive dostępne są jeszcze dwie inne restauracje na które można zrobić rezerwacje na kolacje, ale drinki i napoje już płatne dodatkowo. Naciągają tez by za tą rezerwacje płacić mimo ze jest w all inclusive. Nie wybrałabym drugi raz tego hotelu.
ZaletyPiękny ogród Bliskość lotniska Fajna plaża
WadyStare pokoje Monotonne posiłki Natrętna obsługa

5.1
krzysztof nowak Klient Wakacje.pl
Pobyt - Kwiecień 2021Para
hotel nie najgorszy pobyt kwiecien 16 04 2021 plaza czysta bardzo malo gosci pokoj dobrze sprzatany akurat bardzo przyzwoity i porzadny czlowiek ktory sie tym zajmowal ale restauracja to porazka niebylo sie czego zlapac bardzo ograniczony wybor to tylka zupy mozna bylo wybrac na obiad lub kolacje na sniadanie cały czas to samo chciałem tak samo ostrzec przed tym menagerem z restauracji ze to zwykły naciongacz na kase zeby wykupic kolacje w barze nad morzem w ktorej jest to samo badziewie tylko że za 70 dolarow i muwi że to okazja niedajcie sie oszukac temu oszustowi jedzenie podawane za szyby pleksowej pobyt nie najlepszy
4.5
Grupa Myszków Klient Wakacje.pl
Pobyt - Kwiecień 2021Grupa przyjaciół
Byliśmy w kwietniu 2021r w 5 osób . Bardzo mało gości, jedzenie tragiczne podawane za szyby. żadnego wyboru w jedzeniu gdy by nie jajka na śniadanie to głodowali byś my. Drinki to chyba kpina nawet jak dasz dolara to dostaniesz drink w którym zawartość alkoholu nie przekracza 3%. Basen nie jest podgrzewany zimą wiec zostaje tylko morze. Pokoje do remontu, TV jest tylko jako duża skrzynka bo nic nir odbiera. Sugerowaliśmy się opiniami planując wyjazd do tego hotelu i było bardzo wielkie rozczarowanie, nie wiem skąd takie opinie dobre o tym hotelu. Nie polecamy tego hotelu.
ZaletyŁadny duży ogród z palmami
Wadyposiłki i obsługa

6.2
Barbara Klient Wakacje.pl
Pobyt - Marzec 2021Singiel
Sam hotel robi dobre wrażenie ,pokoje wymagają remontu !Położenie urokliwe ,blisko pięknej ,piaszczystej plaży.Nie polecam restauracji w hotelu ,przestrzegam przed chamstwem menagera resturacji ,nie oddaje reszty przy płaceniu za zamówienie ,straszenie policja odnosi dopiero efekt i oddaja pieniądze po kilu dniach .z takim chamstwem i nieuczciwościa nie spotkałam się w żadnym hotelu naświecie !!!!!!!,ignoruja szczególnie osoby podrózujące samotnie .Ostrzegam przed niuczciwym menagerem restauracji na plązy za tę samą kolację zapłaciłam 60 euro a moja koleżanka 30 tego samego wieczoru.menu kolacji nie różniło się niczym .przestrzegam przed tym oszustem !!! jedzenie dobre ,śniadania monotonne.NIE POLECAM RESTAURACJI W TYM HOTELU ,SZCZEGÓLNIE RESTAURACJI NA PLAŻY .NIGDZIE NA ŚWIECEI NIE SPOTKAŁAM SIĘ ZE ZŁODZIEJSTWEM ,NACIĄGANIEM ZA WSZELKĄ CENĘ I NIECZCIWOŚĆIĄ !!!
Zaletybliskie położenie przy plaży ,miła obsługa tylko w hotelu
Wady Przebywałam w tym hotelu w marcu 2021! bardzo mi ła obsługa hotelu ,nieuczciwa obsługa restauracj,i i to osób zarządzajacych restauracją ,nadzorujący prace kuchni i kelnerów .ostrzegam przed ich nieuczciwością wrecz naciąganiem..okradaniem klientów .przy płaceniu rachunku nie wydaja reszty !!! nawet ze stu dolarów !!!Bardzo chamskie i prymitywne ,niekulturalne ,w przypadku domagania zwrotu reszty udają ze nie ma tematu i unikają .dopiero interwencja biura podrpozy i straszenie policją odnosi skutek i oddali mi resztę tzn 70 dolarów w ostatnim dniu pobytu!Bardzo nieutrzciwy jest menager restauracji na plaży oferuje dodatkowe płatne kolacje i od osób podrózujących samotnia pobiera np.60 a za tę samą kolację inne osoby płacą 30 euro od osoby.Bardzo przestrzegam o odradzam od korzystania z tej restauracji !!! nie polecam nikomu tej restauracji,zarówno w hotelu jak i na plaży .!!!1

9.3
Asia i Jarek
Pobyt - Luty 2020Seniorzy
Hotel pięknie położony, śliczna, rozległa i czysta plaża, dobre miejsca i do pluskania się i do pływania (brak rafy), bardzo zadbana, ładnie utrzymana zieleń, czyściutko. pokoje spore, ładne balkony, chyba wszystkie z widokiem bocznym lub centralnym na na morze. Wspólne przestrzenie ogromne, można rzec eleganckie. Wewnątrz i na zewnątrz głównego budynku mnóstwo barów, zakątków gastronomicznych. Restauracja duża, czysta, dobra obsługa kelnerska, jedzenie bardzo przyzwoite, aczkolwiek jego eksponowanie i rozmieszczenie bufetów niezbyt wygodne. Obiady w restauracji przy plaży, bomba! Nie trzeba wracać do głównego budynku, przestrzennie, dużo dobrego jedzenia i picia. Animacje chyba przeciętne, ale dla mnie nie ma żadnego znaczenia, nie potrafię obiektywnie ocenić. Generalnie w hotelu jest wesoło, miło. Na plaży i na zewnątrz hotelu mnóstwo sklepów z pamiątkami, ubraniami, bardzo dobrymi gatunkowo t-shirtami z egipskiej bawełny, torebkami, butami, itp, kilka aptek. Można właściwie na piechotę dojść do centrum Hurghady lub podjechać za niewielkie pieniądze taksówkami, które non - stop podjeżdżają pod hotel. Biuro ETI ok. Odradzam wycieczkę do Oceanarium (to wręcz żałosne miejsce), no może dla małych dzieci. Pobyt w tym hotelu uważam za bardzo, bardzo udany, choć zawsze wcześniej jeździłam do Marsa. Jest to też moim zdaniem, w stosunku do standardu pobytu, bardzo dobra oferta, jeśli chodzi o cenę. Szczerze polecam ten hotel, a byłam w Egipcie po raz -nasty, zawsze w dobrych hotelach i mam porównanie. Chętnie tam powrócę, pobyt wspominam bardzo, bardzo miło.
Zaletypołożenie, plaża, czystość, jedzenie, obsługa, ogólna atmosfera;
Wadypodgrzewany basen zimny, restauracja włoska ala`carte;

Mapa

Pogoda

24°C
16°C
24°C
8

Przed podróżą

WYMAGANE DOKUMENTY:
Formularz lokalizacji pasażera w wersji papierowej wypełniony przed wylotem zobacz więcej.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstawi unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje- należy posiadać unijny certyfikat COVID.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak, należy wykonać test PCR najwcześniej 72 godziny przed lądowaniem w Egipcie. Należy zabrać ze sobą negatywny wynik testu w formie papierowej lub na urządzeniu mobilnym w języku angielskim.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje- należy posiadać unijny certyfikat COVID.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany dla dzieci do 6 roku życia. Starsze dzieci wymagają przedstawienia unijnego certyfikatu COVID (nie wiesz co to za dokument, przeczytaj o nim) lub przetłumaczonego na język angielski negatywnego wyniku testu PCR.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie- dzieci do ukończenia 12. roku życia podróżujące pod opieką dorosłych, którzy są zaszczepieni przeciwko COVID-19.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak, należy wykonać test PCR najwcześniej 72 godziny przed lądowaniem w Egipcie. Należy zabrać ze sobą negatywny wynik testu w formie papierowej lub na urządzeniu mobilnym w języku angielskim.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: tak - 14 dni. Aby być zwolnionym z kwarantanny należy wykonać test PCR po 8 dniach od powrotu do Polski.

TESTY W SUPERCENIE!
Jeśli potrzebujesz testu, możesz szybko i tanio zamówić go przez Wakacje.pl. W ofercie są zarówno testy przed wyjazdem za granicę z zaświadczeniem w języku angielskim, jak i testy po powrocie do Polski. Przeczytaj więcej o tym, jak skorzystać z szybkich testów na COVID-19 w supercenie.
Do Egiptu Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument musi być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu z Egiptu (8 miesięcy w przypadku wnioskowania o wizę przez internet).
W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie zobacz więcej lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).
Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).