Black Week Trwa! ⏱️ Rabaty do 40% i oferty do 999 zł/os.Sprawdź
Wakacje.plWczasyEgiptHurghadaHurghadaRegina Swiss Inn Resort (ex. Royal Regina)

Regina Swiss Inn Resort (ex. Royal Regina Resort)

Kod oferty: WAK15146
Last minute
Kod oferty: WAK15146
1/8
teren hotelu
obiekt, zjeżdżalnia
aquapark, zjeżdżalnia
aquapark, zjeżdżalnia
obiekt, zjeżdżalnia

Promocja

Coral Travel - EgiptOferta promocyjna z testem PCR na COVID-19 gratis (test jest wykonywany na lotnisku, po przylocie do Egiptu i jego koszt pokrywa Organizator). Osoby w pełni zaszczepione przeciw COVID-19 są zwolnione z obowiązku wykonania testu.

Opis oferty

Region: HurghadaOrganizator: Coral TravelKod oferty: WAK15146

Region

Hurghada

Opis

ZYA REGINA RESORT & AQUA PARK to hotel położony nad samą piaszczystą plażą. Zbudowany w orientalnym stylu w zadbanym ogrodzie. Przyjaźnie nastawiony na przyjazd dzieci. Maluchy mają do dyspozycji mini klub z programem animacyjnym, brodzik a posiłki mogą być przygotowane specjalnie dla nich. Największym atutem hotelu będzie jego lokalizacja w samym centrum miasta.

Lokalizacja

Hurghada, 10km od lotniska w Hurghadzie. Hotel usytuowany na powierzchni: 53000m2.

Kategoria organizatora

4

Data otwarcia

1992 r. Odnowiony w 2017 r.

Na terenie hotelu: restauracje (3), bary (3), room service (płatny), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, baseny odkryte (3), 2 zjeżdżalnie wodne dla dorosłych i 4 dla dzieci, czynne w godzinach 11:00-13:00,15:00-17:00).

Internet

• Wi-Fi w lobby bezpłatne

• Wi-Fi w pokojach płatne

Internet w pokojach płatny 3 dni - ok. 7 USD/osoba, 7 dni - ok. 13 USD/ osoba.

Plaża

Przy hotelu, 250m od budynku głównego, prywatna, pomost, piaszczysta. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.

Pokoje

Zlokalizowane są w 7 budynkach

• budynek główny (liczba pięter: 3)

• 2 bungalowy (liczba pięter: 1)

• 3 aneksy (liczba pięter: 3)

• budynek deluxe (liczba pięter: 4, liczba wind: 2)

Typy pokoi

• pokoje standardowe: klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

• bungalowy: klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), taras

• pokoje superior: klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

Wyżywienie

• 2 restauracje, restauracja a la carte, bary (3), cukiernia

All Inclusive

(24h)

• śniadanie (07:00-10:00), obiad (13:00-15:00), kolacja (19:00-22:00), późny posiłek (22:00-01:00) serwowane w restauracji El Zahraa

• późne śniadanie (10:00-12:00) serwowane w barze na plaży

• przekąski (13:00-15:00) serwowane w restauracji na basenie

• lody

• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe

• pakiety dla nowożeńców i urodzinowe (na życzenie)

Restauracje a la carte

• jedna wizyta podczas pobytu gratis. Wymagana rezerwacja.

• włoska

Z myślą o dzieciach

• brodzik

• zjeżdżalnie wodne dla dzieci (4)

• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat

• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

• plac zabaw

• menu i krzesełka dla dzieci w restauracji

• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)

W cenie

• rzutki

• siatkówka plażowa

• aerobik

• animacje

Płatne

• kort do tenisa ziemnego

• rakiety i piłki do tenisa ziemnego

• oświetlenie kortów

• tenis stołowy

• squash

• bilard

• sporty wodne na plaży

• centrum SPA

• masaż

• sauna

• jacuzzi

• dyskoteka

• salon piękności

Dodatkowe informacje

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE

• Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK, BEZPŁATNIE

• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE

• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK

• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE

• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE

• Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA

• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

• Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK, NA ŻYCZENIE

• Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK, ZA OPŁATĄ

• Czy będzie dostępna usługa zamawienia posiłków na wynos? - TAK

• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 500m2 - 300 GOŚCI

• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE

• Czy na leżakach są materace? - TAK

• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK, BEZPŁATNIE, INDYWIDUALNIE PAKOWANE

• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK, PO KAŻDYM UŻYCIU

• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK, OBSŁUGA KELNERSKA

• Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK, 10:00-12:00 14:00-17:00

• Czy centrum SPA jest czynne? - NIE

• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK

• Czy mini klub jest czynny? - NIE

• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK, ZAJĘCIA SPORTOWE

• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - INFORMACJE NA TEMAT GOŚCIA, KTÓRY WYKAZUJE OBJAWY ZOSTAJĄ PRZEKAZANE KRYZYSOWEMU ZESPOŁOWI, KTÓRY NASTĘPNIE AKTYWIZUJE PROCEDURY KOMUNIKACJI Z GOŚCIEM

• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - W CELU URUCHOMIENIA PROCEDURY KOMUNIKACJI Z GOŚĆMI PO WYKRYCIU PODEJRZENIA ZAKAŻENIA COVID-19 O FAKCIE NALEŻY POINFORMOWAĆ SŁUŻBY MEDYCZNE, ABY MOGŁY POTWIERDZIĆ CHOROBĘ

Aktualizacja opisu

10.11.2021 17:18

Usługi dostępne w hotelu

Wi-Fi

Przy plaży

SPA

Disco

Tenis

Mini Klub

All Inclusive 24H

Serwis plażowy

Sporty wodne

Zjeżdżalnie

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wylot

Czwartek, 23.12.2021
09:00
14:20
WAWWarszawa - Chopin
HRGHurghada

Powrót

Czwartek, 30.12.2021
15:15
18:40
HRGHurghada
WAWWarszawa - Chopin
Trwa weryfikacja ceny

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie dodane przez

2.9
Dorota
Pobyt - Październik 2021Rodzina z dziećmi
Spędziłam tydzień w Regina Resort.Hotel tragedia.Brud,smród,wilgoć.Zaraz po przyjeździe musieliśmy wymienić pokój na bungalow , w którym warunki były lepsze niż w hotelowym pokoju.Pokój totalna porażka.Wilgoć,rozpadające się meble .Łazienka katastrofa.Grzyb,odpadające kafelki ze ścian.Ogólnie mówiąc bardzo niskie standardy ,zero dbałości o turystę. Kolejny problem to jedzenie.Mało urozmaicone,zimne ,niedobre i niestety wydzielane "pod linijke".Na stołówce również brudno .Gdybym miała jeszcze raz wrócić do Egiptu to napewno nie wróciłabym nigdy do tego hotelu nawet za darmo. .
ZaletyBrak
WadySmród,brud

3.3
Grażyna
Pobyt - Wrzesień 2021Seniorzy
Jedyną moją wskazówka jest to- OMIJAJCIE TEN HOTEL Z DALEKA
Zaletypiękny ogród
WadyBrudno, mało leżaków, popsute sejfy w pokojach, aparaty telefoniczne w pokojach nie podłączone do sieci ( aparat - atrapa), mały basen, paskudne jedzenie z grila

8.3
Monika Klient Wakacje.pl
Pobyt - Lipiec 2021Rodzina z dziećmi
Pobyt w hotelu i od czucia bardzo dobre. mieliśmy bungalow po mimo wykupienia pokoju standardowego. Widok na ogród cudowny, blisko do restauracji, dużych basenów oraz plaży. Hotel w samym centrum Hurgady co też było dla nas plusem. miła obsługa za dolara zrobią wszystko :) , ratownicy na basenie i plaży. Animatorzy robią co mogą aby zadowolić turystów: Od samego rana aerobik, zumba, aqua aerobik, a wieczorem animacje dla dzieci i dorosłych, pozdrawiamy Animatora Andrzeja. Jeśli chodzi o jedzenie mogło by być bardziej urozmaicone dla turystów europejskich, był bardzo mały wybór owoców. najlepiej przyjść w pierwszych godzinach otwarcia restauracji wtedy są bardzo małe kolejki. polecamy ten hotel na pewno jeszcze tam wrócimy.
ZaletyPołożenie, duże baseny, bardzo duży i piękny zadbany ogród, blisko od lotniska oraz sklepów, przemiła obsługa.
Wady-

8.4
ewa
Pobyt - Październik 2019Grupa przyjaciół
Pobyt 2 tygodnie 10,10,2019 do 25,10,2019.Hotel położony w samym centrum starej Hurghady .Hotel posiada piękny i zadbany ogród ,Obsługa w tym hotelu była bardzo miła ,uczynna i nikt od nas nie oczekiwał za jakąkolwiek usługę dolara,chcesz to dasz Twoja sprawa,Ale prawda jest taka że jeżeli turysta jest na dzień dobry uśmiechnięty i miły to tak Cię potraktują a jeżeli ktoś przyjedzie i jest nastawiony roszczeniowo to na pewno będzie miał zmarnowany urlop.Nikt nikomu nie wybiera hotelu . Regina to hotel w którym bardzo dbali o czystość ogrodu i pokoi , W porze posiłków kelnerzy uwijali się jak mróweczki i na prawdę niczego nie brakowało.Wadą mogą być łazienki które należy koniecznie odnowić Był to mój 8 pobyt w Egipcie .
WadyStare lazienki

6.7
Urszula
Pobyt - Czerwiec 2019Grupa przyjaciół
Hotel 4 * w samym centrum co dla mnie jest atutem ,mimo zgiełku jaki panował na ulicy w lobby cichutko ,Wielkim plusem ogród którego może pozazdrościć nie jeden 5* hotel ,wszystko w zasięgu ręki ładna plaża , fajne baseny ,w tym jeden ze zjeżdżalniami .jedzenie smaczne nikt głodny nie chodził ale bez szału bardzo mało owoców brakowało na pewno arbuza które kosztują w Egipcie grosze ! Zapłacony mieliśmy pokój standardowy i taki dostaliśmy całkiem ładny wspominając ze daliśmy 20 dolarów aby on miał jakiś wygląd natomiast łazienki pozostawiają wiele do życzenia . Czystość w Egipcie to pojęcie względne ale nasz pan spisywał się dobrze codziennie woda, czyste ręczniki itp bez zarzutu. Codziennie były animacje ale ja uwielbiam biegać po sklepach dlatego dla mnie ten hotel był idealny blisko do pięknej Mariny, cudowny meczet i dużo sklepów ! Cena adekwatna do jakości byliśmy od 23 czerwca do 2 lipca za 9 nocy i 10 dni zapłaciliśmy 5 tysięcy za dwie osoby wiec uważam że to nie tak dużo zważywszy że zaczął się już sezon . W hotelu dużo Egipcjan co może denerwować co poniektórych ale niestety to ich kraj i to my jesteśmy u nich gośćmi , mnie to nie przeszkadzało wolę tubylców od pijących i rozbijających się po nocach Rosjan których nie było, ,trochę Serbów , Słowaków , mało Polaków. Pobyt uważam za udany, fajny hotel za rozsądną cenę .Obsługa nienaganna ,menagerowie mieli wszystko pod kontrolą . W hotelu jest Pani Alla która mówi biegle po polsku , do godz .19 00 codziennie , także zawsze można podejść i zapytać ! Polecam hotel osobą nie wymagającym które lubią mieć wszędzie blisko , ponieważ ten hotel ma tylko 4* ale uważam że na nie zasługuje. Jeżeli ktoś chciałby luksusy to proszę dołożyć 2 tysiące i wybrać inny hotel !
ZaletyHotel w centrum Sakkali z przepięknym ogrodem i fajną plażą i miłą obsługą .
Wady Na pewno łazienki w pokojach są tragiczne i toalety na basenie i w lobby .

Mapa

Pogoda

24°C
16°C
24°C
8

Przed podróżą

WYMAGANE DOKUMENTY:
Formularz lokalizacji pasażera w wersji papierowej wypełniony przed wylotem zobacz więcej.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstawi unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje- należy posiadać unijny certyfikat COVID.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak, należy wykonać test PCR najwcześniej 72 godziny przed lądowaniem w Egipcie. Należy zabrać ze sobą negatywny wynik testu w formie papierowej lub na urządzeniu mobilnym w języku angielskim.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje- należy posiadać unijny certyfikat COVID.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany dla dzieci do 6 roku życia. Starsze dzieci wymagają przedstawienia unijnego certyfikatu COVID (nie wiesz co to za dokument, przeczytaj o nim) lub przetłumaczonego na język angielski negatywnego wyniku testu PCR.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie- dzieci do ukończenia 12. roku życia podróżujące pod opieką dorosłych, którzy są zaszczepieni przeciwko COVID-19.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak, należy wykonać test PCR najwcześniej 72 godziny przed lądowaniem w Egipcie. Należy zabrać ze sobą negatywny wynik testu w formie papierowej lub na urządzeniu mobilnym w języku angielskim.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: tak- 10 dni. Aby być zwolnionym z kwarantanny należy wykonać test PCR lub antygenowy po 7 dniach od powrotu do Polski.

TESTY W SUPERCENIE!
Jeśli potrzebujesz testu, możesz szybko i tanio zamówić go przez Wakacje.pl. W ofercie są zarówno testy przed wyjazdem za granicę z zaświadczeniem w języku angielskim, jak i testy po powrocie do Polski. Przeczytaj więcej o tym, jak skorzystać z szybkich testów na COVID-19 w supercenie.
Do Egiptu Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument musi być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu z Egiptu (8 miesięcy w przypadku wnioskowania o wizę przez internet).
W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie zobacz więcej lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).
Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).