Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
4819 zł/os.
9 638 zł
Steigenberger Alcazar
9.7
7 opinii
5
3029 opinii
9.7
7 opinii
5
3029 opinii
Opis oferty
Kategoria
5
Region
Egipt/Sharm El Sheikh
Kategoryzacja hotelu
• Kat. Exim Tours 5
• Kat. lokalna 5
Położenie
• Kurort Nabq Bay
• Ok. 12 km od lotniska i centrum miasta Sharm El Sheikh
Plaża
• Przy hotelu, prywatna
• Piaszczysto-żwirowa
• Ok. 300 m długości
• Dojście do plaży pasażem
• Bezpłatne: leżaki, ręczniki plażowe
Pokoje
Pokój Superior:
• Klimatyzacja indywidualna
• Sejf (bezpłatny)
• Zestaw do parzenia kawy/herbaty
• Minibar (bezpłatny)
• TV, telefon
• Bezpłatne WiFi
• łazienka (wanna lub prysznic, WC)
• Balkon lub taras
• Powierzchnia ok. 46 m2
Pokój rodzinny Deluxe:
• Wyposażenie pokoju Superior
• 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami
• Powierzchnia ok. 58 m2
Pokój Superior Swim Up:
• Wyposażenie pokoju Superior
• Dostęp do basenu
• Powierzchnia ok. 46 m2
Sport, relaks, rozrywka
Bezpłatne:
• 3 baseny
• Leżaki i parasole przy basenie
• Tenis stołowy
• Rzutki
• Piłka nożna
• Siatkówka, siatkówka plażowa
• Mini boisko do piłki nożnej
• Bilard
• Aerobik
• Siłownia
• Animacje
• Sauna
• Jacuzzi
• Korty do tenisa ziemnego
Płatne:
• Oświetlenie kortów
• Rakiety i piłki do tenisa ziemnego
• Lekcje tenisa
• Sporty wodne na plaży
• Centrum SPA
• Masaże
• Salon piękności
• łaźnia turecka
Dla dzieci
• Animacje
• Mini klub
• Plac zabaw
• Brodzik
• Opiekunka dla dzieci (płatna)
Wyżywienie
All inclusive: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. W ciągu dnia przekąski i lody.
Lokalne napoje bezalkoholowe i przekąski serwowane są 24h w wyznaczonych barach.
Restauracje i bary
• Restauracja główna
• 5 restauracji a la carte
• 7 barów
• Cukiernia
Dodatkowe informacje
• Otwarty w 2017 roku
• 610 pokoi
• Bankomat
• Kantor wymiany walut
• Www. steigenberger. com
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
2 osobowy
2 dorosłych
2 osobowy
2 dorosłych
2 osobowy
2 dorosłych
2 osobowy
2 dorosłych
Warto dokupić
Oficjalny Parking Lotniska P2, Żwirki i Wigury 1, Warszawa
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
9 638 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 12
Opinia z serwisu Tripadvisor
3.0
Nie jest to 5*, uważaj na szum medialny!
W marcu 2024 roku odwiedziliśmy Steigenber Alcazar na 10 dni z żoną i córką. Od momentu przyjazdu zostaliśmy serdecznie powitani przez recepcję, co naprawdę nas zelektryzowało na nasz pobyt. Od tego momentu nasze doświadczenia były różne, dlatego nie uznałbym tego za 5*. Ten hotel spełnia pewne oczekiwania, ale zawodzi w innych. Mam nadzieję, że nasza wizyta odbyła się podczas Ramadanu i może to było łagodzącym czynnikiem dla niektórych pracowników? Niestety muszę powiedzieć, że mam więcej negatywnych niż pozytywnych doświadczeń, o których chciałbym opowiedzieć.
Pozytywy:
1. Reham z klubu dla dzieci - Klub dla dzieci jest niesamowity, a Reham zasługuje na ogromne uznanie. Rozrywka dla dzieci od 10:00 do 17:00 jest świetna, chociaż odwiedzaliśmy go tylko przez kilka godzin dziennie. Mnóstwo atrakcji dla dzieci, aby się zajęły. Wieczorna rozrywka dla dzieci jest dobra, z mini dyskoteką od 20:30 do 21:00, po której następuje pokaz magii lub teatr dla dzieci.
2. Osman z obsługi pokojowej - Obsługa pokojowa jest świetna, a Osman wspaniale się nami zajmował przez cały nasz pobyt.
3. Ibrahim w głównej restauracji - Ibrahim naprawdę się nami zajmował podczas lunchu i kolacji i wynagrodził nam niektóre inne złe doświadczenia.
Negatywy:
1. Brak udogodnień do przewijania niemowląt oprócz pojedynczego przewijaka w damskich toaletach w pobliżu recepcji. Jest to dość słabe jak na hotel tej wielkości. W zależności od tego, gdzie jesteś w hotelu, jest naprawdę niewygodnie wracać do pokoju, aby zmienić pieluchę niemowlęcia. Zaczęliśmy korzystać z toalety dla niepełnosprawnych i przewijać malucha na podłodze.
2. Obsługa w restauracji jest mieszana we wszystkich restauracjach: a'la carte, bufetowa i lunchowa. Często gdy przychodziliśmy, prosiliśmy o wysokie krzesło i zajmowało to prawie 10-15 minut, zanim przybyło. Bardzo wstydliwe było czekać tak długo. Również z napojami można było siedzieć i czekać, aż ktoś podejdzie, aby przyjąć zamówienie. Byłem w innych hotelach 5* i od razu po usadzeniu byłeś obsługiwany w tym, czego potrzebujesz.
3. Sztućce na stole - może to wydawać się drobiazgowe, ale żadne stoły nigdy nie były ustawione poprawnie, brakowało łyżek, widelec itp. I często trzeba było czekać na kelnera, aby o nie poprosić, co zajmowało trochę czasu. Zaczęliśmy brać je z innych stołów, a kilka razy, gdy prosiliśmy, zobaczyliśmy kelnerów, którzy po prostu zabierali je z innego stołu. W hotelu 5* oczekiwałbyś, że każdy stół będzie ustawiony, czysty i gotowy do użycia przez kolejnych gości.
4. Obsługa w barze była dość mieszana, często czekaliśmy 5-10 minut, aby zapytać o napój.
5. Wszystkie napoje są ukryte, więc trudno jest wybrać coś spoza menu. Nie widać, jakiego mają ginu czy brandy, na przykład.
6. Główny basen nie jest podgrzewany, więc był bardzo cichy. A potem wszyscy korzystają z basenu środkowego lub basenu dla dorosłych, które oba są podgrzewane. Powoduje to tylko zatłoczenie, ponieważ większość gości korzysta z tych basenów, a nie z innych.
7. Leżaki - związane z powyższym, wszyscy rezerwowali leżaki od 7.00-8.00 rano, ponieważ basen środkowy był tak zatłoczony. Nie mam nic przeciwko temu, ale potem ludzie nie pojawiali się aż po lunchu, a czasami w ogóle. Coś powinno być z tym zrobione, ponieważ nie jest to sprawiedliwe wobec innych gości, którzy chcą korzystać z basenu.
8. Przechowywanie bagażu - w naszym ostatnim dniu zostawiliśmy nasze walizki w miejscu przechowywania bagażu po wymeldowaniu, gdy poszliśmy na lunch. Po powrocie walizki miały ptasie odchody. Spojrzeliśmy w górę i zauważyliśmy, że miejsce to było wewnątrz budynku (ale z otwartym dostępem dla ptaków), była tam półka, na której ptaki siadały, i można było wyraźnie zobaczyć krople/ślady ptasich odchodów. To oczywiście problem, więc dlaczego nie przenieść miejsca przechowywania bagażu gdzieś bardziej bezpiecznego? Personel przeprosił, szybko wyczyścił nasze walizki i popędził nas do taksówki. Nie najlepszy sposób na zakończenie wakacji.
Inne:
1. Rozrywka dla dorosłych odbywa się od 22:00 do 23:00, chociaż pokaz jest dość podstawowy, polegający głównie na tańczeniu. Brak akrobatów, iluzjonistów, komików, itp..
2. Teren hotelu jest nieskazitelny i zachwycający.
3. Mnóstwo atrakcji zarówno w dzień, jak i w nocy, z rozrywką, trasami spacerowymi, grami, itp..
4. Kultura napiwków - wydaje się, że otrzymujesz lepszą obsługę, jeśli dajesz napiwek. Nie oczekuję tego od hotelu 5*, za który już zapłaciłeś tak dużo za wakacje. Z zasady nie dajemy dużo napiwków do końca, i naprawdę widać, że obsługa poprawia się po daniu napiwku.
Ostateczne uwagi - to miejsce ma potencjał, aby być naprawdę wspaniałe, ale zbyt wiele rzeczy go zawodzi i nie będziemy wracać w przyszłości.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Pogoda
Przed podróżą
W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie zobacz więcej lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej