Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
1838 zł/os.
3 676 zł
El Mouradi Club Kantaoui
7.4
108 opinii
3.5
2481 opinii
7.4
108 opinii
3.5
2481 opinii
Opis oferty
Informacje ogólne
El Mouradi Club El Kantaoui położony jest w spokojnej okolicy, przy pięknej prywatnej plaży, niedaleko malowniczej przystani jachtowej. Oferuje wygodne warunki pobytu i wiele udogodnień sportowo-rekreacyjnych, w tym zawody sportowe i konkursy. Do dyspozycji gości jest także 5 kortów tenisowych.
Uwaga! Cena nie obejmuje lokalnego podatku turystycznego w wysokości 12 TND/osoba/dzień. Osoby poniżej 12 roku życia są zwolnione z obowiązku płacenia podatku turystycznego.
Kategoria lokalna
4 gwiazdki
Położenie
• Lotnisko Enfidha - 40 km
• Lotnisko Monastyr - 30 km
• Bezpośrednio przy plaży
• Centrum Sousse - 10 km
•Port El Kantaoui - 1,5 km
Plaża
• Bezpośrednio przy hotelu
• Prywatna
• Piaszczysta, łagodne zejście do morza
• Leżaki i parasole: w cenie
• Ręczniki: kaucja
• Materace: za opłatą
Zakwaterowanie
Pokoje:
•Standard Room (budynek główny) - 24 m2, widok na teren hotelu
•Junior Suite - 38 m2, widok na teren hotelu
•Bungalow - 20 m2, widok na teren hotelu
Wyposażenie:
• Klimatyzacja (od 15.06 do 15.09, depozyt)
• Minibar (pusty, za opłatą)
•TV
• Telefon
• Wanna/prysznic
• Suszarka do włosów (na życzenie, depozyt)
• Zestaw kosmetyków
• Balkon lub taras
Sport, rozrywka
Bezpłatnie:
•2 baseny zewnętrzne
• Kryty basen (podgrzewany w sezonie zimowym)
•5 kortów tenisowych (sprzęt: depozyt)
• Siatkówka plażowa
• Aerobik
• Aerobik wodny
• Wieczorne animacje
• Tenis stołowy
• Rzutki
• łucznictwo
• Wi-fi w lobby i barze w lobby
• Animacje
• Minigolf
• Bocce
Za opłatą:
• Centrum SPA
• Sporty wodne na plaży
• Sala fitness
• Bilard
• Dyskoteka
• Oświetlenie kortów tenisowych
• Profesjonalne boisko do piłki nożnej z oświetleniem
Dzieci
• 2 baseny dla dzieci
• Mini klub (5 - 12 lat)
• Klub dla nastolatków (13 - 17 lat)
• Wysokie krzesła w restauracji
• łóżeczko dziecięce (na zapytanie)
Wyżywienie
Restauracje i bary:
• Restauracja główna L'Espadon
• Restauracja Langoustine - a la carte, kuchnia tunezyjska i włoska, 19:00 - 21:00 bar w lobby Saumon 09:00 - 00:00 bar Dauphin 18:00 - 00:00 (czynny w sezonie zimowym)
• Bar przy basenie - napoje: 10:00 - 23:00, przekąski: 15:30 - 17:30 bar na plaży 10:00 - 18:00 kawiarnia 15:00 - 00:00 dyskoteka 23:00 - 02:00
System żywnościowy: All Inclusive
• śniadanie 06:30 - 10:00 w restauracji głównej
• Późne śniadanie 10:00 - 11:00 w restauracji głównej
• Obiad 12:30 - 14:30 w restauracji głównej
• Kolacja 18:30 - 21:30 w restauracji głównej
•1 bezpłatna kolacja w restauracji a la carte Langoustine (19:00 - 21:00; wymagana rezerwacja)
• Przekąski w barze przy basenie 15:30 - 17:30 lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane są od 09:00 do 00:00 za opłatą: kawiarnia, dyskoteka, mini bar, woda butelkowana, napoje w butelkach/puszkach, napoje importowane
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Bungalow room
2 dorosłych
Standard main building room
2 dorosłych
Junior suite
2 dorosłych
Warto dokupić
Holiday Parking Gdańsk, Juliusza Słowackiego 199, 80-001 Gdańsk
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
3 676 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 113
Opinia z serwisu Tripadvisor
Rodzina z dziećmi
1.0
Zawiedziony!!!
Pobyt w tym hotelu z moją mamą, która ma 73 lata ... niestety przyjechaliśmy 1 września, nieświadomi, że to czas algieryjskich wakacji ... byliśmy jedynymi Anglikami w hotelu i pokazano nam, gdzie możemy jeść, co było w prowizorycznej strefie, a nie w głównej restauracji, ponieważ była ona tylko dla łagodnych zespołów ... nie all inclusive ... czuliśmy się niegodni. Aligerczycy mieli pierwszeństwo !! Po rozmowie z menedżerami powiedziano nam, że możemy jeść gdziekolwiek chcemy, jednak nie było jedzenia, ponieważ Aligerczycy zabrali wszystko jedzenie, a potem zostawili je na stołach !!! Obrzydliwie marnotrawne, wychodziliśmy większość wieczorów do hard rocka i innych restauracji. Restauracja plażowa była tętniąca życiem w ciągu dnia. Personel niesamowity i obsługa kelnerska ... najlepsze miejsce w całym hotelu do jedzenia. Personel na plaży był uroczy, ale trzeba było płacić za materac do leżaków !!! Albo leżeć na plastikowym, zepsutym leżaku plażowym !!! Również napoje w barze nie były dobre ... wydawano puszki piwa, ponieważ nie było beczkowego !!! Jeśli chcieliśmy butelki wody, to były płatne, mimo że all inclusive !! Powinny być darmowe, jednak personel baru pobierał opłatę za wodę !!! Kupiliśmy 10 butelek, żeby mieć w pokoju, bo zabrakło wody. Bar przekąskowy w dolnym holu między 3/5 małe kanapki. Nic nie zostało dla innych gości, ponieważ tylko 1 członek personelu robił kanapki, to było jak w więzieniu dostawać racje. Wifi sporadyczne, działało tylko w recepcji, nie w pobliżu basenu i przerywane w pokoju ... Personel starał się być pomocny, jednak Aligerczycy przejęli miejsce. Nawet dzieci były obrzydliwe i bardzo niegrzeczne. Bardzo czyste w częściach wspólnych, a sprzątaczki ciężko pracują, żeby utrzymać hotel w czystości ... jednak klienci bardzo brudni, zostawiając niedopałki papierosów i śmieci wszędzie, mimo że są kosze do użytku, toalety publiczne również brudne i brak ręczników papierowych lub papieru toaletowego do użytku. Pokoje wymagają odnowienia, były stare, byliśmy na piętrze recepcyjnym, bardzo przestronne, jednak szafy i stolik do siedzenia były zaatakowane przez mrówki. Również w łazience. Prysznic w wannie, emalia w wannie była cała obtłuczona i bardzo ostra, kiedy stało się w wannie, żeby się umyć, trzeba było położyć ręcznik w wannie, żeby na nim stać, żeby nie skaleczyć stóp !! Codziennie czyste ręczniki w pokoju, jednak tylko 1 duży ręcznik codziennie, trzeba było prosić o więcej ręczników, ponieważ w pokoju były 2 osoby. Ogólnie uważam, że wybraliśmy zły tydzień, co zepsuło nasze wakacje. Aligerczycy byli wszędzie i całkowicie przejęli hotel, byli chciwi i marnotrawni jedzeniem ... Kocham tę część Tunezji, jednak ten hotel nie był najlepszy ... nigdy nie wróciłabym do tego hotelu, jednak mieszkałam w innych hotelach Mouradi, które były o wiele lepsze, zarezerwowałam powrót w listopadzie, więc przejdę obok tego hotelu i potraktuję to jako doświadczenie !!!
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Pogoda
Przed podróżą
Obywatele polscy udający się do Tunezji są zwolnieni z obowiązku wizowego na okres do 90 dni (od 8 sierpnia 2009 r.).
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej