Opinie o hotelu
El Mouradi Club Kantaoui

6.8
Dobry
181 opinii

3.3

2654 opinie

Hotel dla niewymagających, raczej dla dorosłych bez dzieci które mają w ofercie piękną plażą i krótką animację taneczną po kolacji. 80% arabów co nam nie przeszkadzało raczej dziwiła różnica kultur a z czasem przyzwyczaili się i pobyt przebiegał normalnie. Hotel pozycjonuje się na 4* no i moim zdanie jest to zbyt zawyższona ocena: bungalow potrzebował odświeżenia, jeden koc był mokry a rano brak wody cieplej, wymieniliśmy na pokój w części hotelowej z dopłatą 30 dinarów/ dobę. Wymieniony pokój miał widok nad morze, taras wyposażony w suszarkę, stolik i krzesła. Codziennie sprzątany za dolara... Wyposażenie pokoju ok., cały czas woda ciepła., w łazience jest suszarka. Restauracja: jedzenie smaczne, codziennie ryby, głównie tuńczyk. Głównym wezwaniem było dostać się do jedzenia, ponieważ "kulturalne" Arabowie byli sprytniejsze i trzeba było zawalczyć o swoje a czasem poprosić administrację o pomoc))) ale w tym był nawet swój urok))) Kto lubi klimaty orientalne to jest to miejsce dla niego.) Po kilku dniach na stołówce Europejczyków oddzielili od Arabów i nastąpił spokój i więcej nic nie brakowało. Największy urok tego miejsca jest plaża z białym piaskiem i łagodnym zejściem do morza. Woda ciepła i przejrzysta. Przy plaży jest restauracja oraz bar. Leżaki darmowy i nigdy nie brakowało. Są baseny dla dorosłych i dla dzieci ale nie korzystaliśmy, obsada głównie arabska. Obsługa hotelowa miła i pomocna, rozmawiają w różnych językach zawsze można się porozumieć. Zawiodła delikatnie pogoda, październik nie jest dobrą porą dla plażowania: chmury..wiatr..temperatura 26-28... Wieczorami musiałam włożyć kurtkę... Całościowo oceniam na plus, cena odpowiada udogodnieniom.)

Hotel jest 4-gwiazdkowy tylko z uwagi na ilość udogodnień, ale w mojej opinii powinien mieć 3 lub 3,5 gwiazdki. Zapraszam do zdjęć, część 1 z 2.

Jak czytam niektóre negatywne opinie o tym hotelu to chce mi się śmiać. Podczas mojego pobytu w Tunezji, odwiedziłam jeszcze dwa inne hotele (4 i 5 gwiazdkowy) i wszystkie wypadają podobnie, więc stare meble czy niedomyta łazienka to niestety standard, ale spodziewałam się tego jadąc do Afryki. Takie są tam realia i trzeba to zaakceptować albo wybrać inny kierunek na wakacje. Poza tym wszytko super. Pracownicy dobrze mówią po angielsku i są naprawdę bardzo mili, ale też trzeba być miłym dla nich. Trzeba mieć na uwadze, że jeśli przyjazd do hotelu jest w godzinach nocnych, to trzeba poczekać w lobby na zakwaterowanie. My przyjechaliśmy o 5 rano, a doba hotelowa zaczyna się od 14. Pokój dostaliśmy około godziny 10/11 ale to już jest bardziej po stronie biura podróży i samej organizacji i absolutnie nie jest to winą hotelu. Nie widziałam karaluchów, pościel i materac też były czyste. Klima w pokoju działała sprawnie. Dostępna była też lodówka, ale my z niej nie korzystaliśmy. Z basenu nie korzystałam ale plaża była jedną z czystszych w okolicy. Idąc wzdłuż brzegu można się przekonać jak zapuszczone są plaże innych hoteli. Meduzę widziałam tylko jedną i to wyrzuconą na brzeg. Bar w lobby był najlepszy, dostawaliśmy napoje w szklankach, a w pozostałych barach przy basenie i plaży w plastikowych małych kubeczkach. Oczywiście można poprosić o większy kubeczek i o ile mają, to dadzą. My staraliśmy się dawać napiwki, więc też to mogło wpłynąć na obsługę. W hotelu są dwie stołówki, jedna duża na której stołują się Arabowie, druga (wejście od balkonu) dla Europejczykow. Na początku jedliśmy na tej dla Arabów bo nie widzieliśmy drugiej i było okropnie brudno na stołach, nie było gdzie usiąść i wszyscy wyrywali sobie jedzenie z rąk. Wtedy podszedł do nas jeden z pracowników i pokazał drugą stołówkę, gdzie już było czysto i spokojnie. Do tej drugiej oni nie mieli wstępu bo mieli inny kolor opaski. Można powiedzieć, że lekka dyskryminacja, ale nam było bardzo ciężko wytrzymać w części dla Arabów, a hotel widocznie dba o to, żeby Europejczycy się nie zniechęcali. Jedzenie było bardzo dobre, duży wybór i codziennie były inne rzeczy. Dużo deserów do wyboru. Rano były smażone dla chętnych omlety i naleśniki, a na obiad i kolacje zazwyczaj pizza i ryby. Kelnerzy przynosili napoje do stolików. Było dużo animacji jednak mnie nie interesowały. Podsumowując, polecam ten hotel. Może nie ma standardów europejskich ale jak na Afrykę to serio jest dobrze i obsługa dba o gości. Polecam też dawać napiwki. Oczywiście nie ma takiej potrzeby ale my dawaliśmy ze względu na ich zarobki.

Hotel bardzo duży, personel i obsługa była ok,jeśli chodzi o jedzenie to różnorodność każdy mógł znaleźć coś dla siebie , pokoje czyste, byliśmy pod koniec sezonu codziennie atrakcje dla dzieci i dorosłych. Plaża piękna, woda ciepła po 30 stopni jednym słowem nie można narzekać:)

nie polecam, bungalow to coś strasznego, pokoje stare, odpadający tynk, wc zepsute i nie do naprawy prze 11 dni, obsługa recepcji poniżej krytyki dla nich wszystko na jutro, jedzenie dobre ale niedostępne (potężne kolejki), hotel zapełniony przez lokalsów, brak kawy (tylko nescafe rozpuszczalna)

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 770 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT8252
Nazwa  El Mouradi Club Kantaoui
Miejsce  Tunezja / Sousse / Port el Kantaoui
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje, all inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, basen z podgrzewaną wodą, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, fitness, darmowe wifi, sporty wodne, tenis, bez paszportu, parking

Ocena

Zablokowanych opinii: 54

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.8
Dobry
181 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
6.7
Hotel
6.5
Położenie
7.6
Pokoje
6.0
Wyżywienie
6.8
Atrakcje dla dzieci
6.1
Sport i rozrywka
6.5

Tripadvisor

3.3

Jakość noclegu

Obsługa

Lokalizacja

Pokoje

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 181 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.8
8.1
Nataliia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2025
Para

Hotel dla niewymagających, raczej dla dorosłych bez dzieci które mają w ofercie piękną plażą i krótką animację taneczną po kolacji. 80% arabów co nam nie przeszkadzało raczej dziwiła różnica kultur a z czasem przyzwyczaili się i pobyt przebiegał normalnie. Hotel pozycjonuje się na 4* no i moim zdanie jest to zbyt zawyższona ocena: bungalow potrzebował odświeżenia, jeden koc był mokry a rano brak wody cieplej, wymieniliśmy na pokój w części hotelowej z dopłatą 30 dinarów/ dobę. Wymieniony pokój miał widok nad morze, taras wyposażony w suszarkę, stolik i krzesła. Codziennie sprzątany za dolara... Wyposażenie pokoju ok., cały czas woda ciepła., w łazience jest suszarka. Restauracja: jedzenie smaczne, codziennie ryby, głównie tuńczyk. Głównym wezwaniem było dostać się do jedzenia, ponieważ "kulturalne" Arabowie byli sprytniejsze i trzeba było zawalczyć o swoje a czasem poprosić administrację o pomoc))) ale w tym był nawet swój urok))) Kto lubi klimaty orientalne to jest to miejsce dla niego.) Po kilku dniach na stołówce Europejczyków oddzielili od Arabów i nastąpił spokój i więcej nic nie brakowało. Największy urok tego miejsca jest plaża z białym piaskiem i łagodnym zejściem do morza. Woda ciepła i przejrzysta. Przy plaży jest restauracja oraz bar. Leżaki darmowy i nigdy nie brakowało. Są baseny dla dorosłych i dla dzieci ale nie korzystaliśmy, obsada głównie arabska. Obsługa hotelowa miła i pomocna, rozmawiają w różnych językach zawsze można się porozumieć. Zawiodła delikatnie pogoda, październik nie jest dobrą porą dla plażowania: chmury..wiatr..temperatura 26-28... Wieczorami musiałam włożyć kurtkę... Całościowo oceniam na plus, cena odpowiada udogodnieniom.)

Zalety

Plaża z białym piaskiem i czyste ciepłe morze.. Bar i restauracja przy plaży co jest bardzo wygodne... Miły personel hotelowy.. Dobry program animacyjny i rozrywkowy wieczorowy dla dorosłych.

Wady

Chaos, generalnie nie panowali nad sytuacją... Oszukali nas w kantorku hotelowym... odpuściliśmy sobie nerwów ale jednak będziemy pamiętać i ostrzegamy innych...


4.0
Weronika

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2025
Para

Hotel jest 4-gwiazdkowy tylko z uwagi na ilość udogodnień, ale w mojej opinii powinien mieć 3 lub 3,5 gwiazdki. Zapraszam do zdjęć, część 1 z 2.


9.4
Ola

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2025
Para

Jak czytam niektóre negatywne opinie o tym hotelu to chce mi się śmiać. Podczas mojego pobytu w Tunezji, odwiedziłam jeszcze dwa inne hotele (4 i 5 gwiazdkowy) i wszystkie wypadają podobnie, więc stare meble czy niedomyta łazienka to niestety standard, ale spodziewałam się tego jadąc do Afryki. Takie są tam realia i trzeba to zaakceptować albo wybrać inny kierunek na wakacje. Poza tym wszytko super. Pracownicy dobrze mówią po angielsku i są naprawdę bardzo mili, ale też trzeba być miłym dla nich. Trzeba mieć na uwadze, że jeśli przyjazd do hotelu jest w godzinach nocnych, to trzeba poczekać w lobby na zakwaterowanie. My przyjechaliśmy o 5 rano, a doba hotelowa zaczyna się od 14. Pokój dostaliśmy około godziny 10/11 ale to już jest bardziej po stronie biura podróży i samej organizacji i absolutnie nie jest to winą hotelu. Nie widziałam karaluchów, pościel i materac też były czyste. Klima w pokoju działała sprawnie. Dostępna była też lodówka, ale my z niej nie korzystaliśmy. Z basenu nie korzystałam ale plaża była jedną z czystszych w okolicy. Idąc wzdłuż brzegu można się przekonać jak zapuszczone są plaże innych hoteli. Meduzę widziałam tylko jedną i to wyrzuconą na brzeg. Bar w lobby był najlepszy, dostawaliśmy napoje w szklankach, a w pozostałych barach przy basenie i plaży w plastikowych małych kubeczkach. Oczywiście można poprosić o większy kubeczek i o ile mają, to dadzą. My staraliśmy się dawać napiwki, więc też to mogło wpłynąć na obsługę. W hotelu są dwie stołówki, jedna duża na której stołują się Arabowie, druga (wejście od balkonu) dla Europejczykow. Na początku jedliśmy na tej dla Arabów bo nie widzieliśmy drugiej i było okropnie brudno na stołach, nie było gdzie usiąść i wszyscy wyrywali sobie jedzenie z rąk. Wtedy podszedł do nas jeden z pracowników i pokazał drugą stołówkę, gdzie już było czysto i spokojnie. Do tej drugiej oni nie mieli wstępu bo mieli inny kolor opaski. Można powiedzieć, że lekka dyskryminacja, ale nam było bardzo ciężko wytrzymać w części dla Arabów, a hotel widocznie dba o to, żeby Europejczycy się nie zniechęcali. Jedzenie było bardzo dobre, duży wybór i codziennie były inne rzeczy. Dużo deserów do wyboru. Rano były smażone dla chętnych omlety i naleśniki, a na obiad i kolacje zazwyczaj pizza i ryby. Kelnerzy przynosili napoje do stolików. Było dużo animacji jednak mnie nie interesowały. Podsumowując, polecam ten hotel. Może nie ma standardów europejskich ale jak na Afrykę to serio jest dobrze i obsługa dba o gości. Polecam też dawać napiwki. Oczywiście nie ma takiej potrzeby ale my dawaliśmy ze względu na ich zarobki.

Zalety

Jedzenie Czysta plaża Obsługa


9.6
Beata

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2025
Grupa znajomych

Hotel bardzo duży, personel i obsługa była ok,jeśli chodzi o jedzenie to różnorodność każdy mógł znaleźć coś dla siebie , pokoje czyste, byliśmy pod koniec sezonu codziennie atrakcje dla dzieci i dorosłych. Plaża piękna, woda ciepła po 30 stopni jednym słowem nie można narzekać:)

Zalety

Zalety to plaża piaszczysta i blisko hotelu.

Wady

Dla nas żadnych wad nie było ale każdy ma inne zdanie.


3.0
DARIUSZ

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2025
Para

nie polecam, bungalow to coś strasznego, pokoje stare, odpadający tynk, wc zepsute i nie do naprawy prze 11 dni, obsługa recepcji poniżej krytyki dla nich wszystko na jutro, jedzenie dobre ale niedostępne (potężne kolejki), hotel zapełniony przez lokalsów, brak kawy (tylko nescafe rozpuszczalna)

Zalety

obsługa kelnerska i barów

Wady

bród, brak obsługi pokoi, totalne olewanie zgłaszanych problemów


9.9
Magda

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2025
Grupa znajomych

Hotel bardzo ładny.Pokoje duże.Posciel i ręczniki codziennie wymieniane.Obsluga bardzo miła i przyjazna.Jedzenie smaczne i urozmaicone.

Zalety

Czystość w hotelu,polozenie

Wady

Brak


5.4
Mariusz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2025
Para

Bungalow ok nie najświeższe pomieszczenia pokradli ręczniki suszące się na zewnątrz uważajcie na recepcję nagminne doliczanie do klimatycznego brak suszarki do włosów i lodówki w pokoju a miała być brak kortów tenisowych które są w opisie dużo innowierców robiących syf na stołówce WiFi marne ledwo działa Wycieczki kupujcie na mieście 10 euro taniej taxi do miasta 10 dinarów

Zalety

Blisko plaży obsługa przyjazna i pomocna baseny otoczenie spoko bary ok jedzenie też o ile zdążysz przed (...)

Wady

Brak suszarki kortów lodówki co było w ofercie ogólnie 3 gwiazdki to za dużo


5.5
Weronika

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2025
Para

Zdjęcia 1 część z 2 w następnej opinii. Co niektórzy na recepcji nie powinni tam pracować, czekaliśmy ponad 1h na obsłużenie w tłumie, mimo stania dosłownie przy blacie, mowa o zameldowaniu. Organizacja w związku z pokojami jest słaba. Sami nie wiedzą, co się u nich dzieje. Dostaliśmy pokój po libacji alkoholowej w totalnym syfie. Jeden z kolejnych pokoi, do którego zaprowadził nas Pan z recepcji był zajęty przez jakichś ludzi. Ogólnie ich standard sprzątania jest na innym poziomie ( żółta pościel, pełno włosów, bateria od prysznica, wanny i zlewu zarasta pleśnią, brudne meble, ściany i zasłony, niedoczyszczana podłoga). Na stołówce praktycznie zawsze 'walka' o jedzenie, więc nie jest to przestrzeń odpowiednia dla dzieci. Pewna narodowość zastawia całe stoły jedzeniem i z tego połowa albo i więcej ląduje później w koszu. Stoły po tych osobach są totalnie brudne jak po armagedonie- współczuję pracownikom, którzy to muszą sprzątać. Występuje tam strasznie duże marnotrawstwo jedzenia, a inni muszą czekać na kolejne jedzenie przy blatach z uzupełnianymi co jakiś czas tacami. 3 dni przed końcem pobytu Panie z serwisu sprzątającego przestały przychodzić, a ostatniego razu z 3 ręczników zostawiły nam tylko 1 (całe szczęście mieliśmy swój na wypadek). W kantorze hotelowym nie można wymienić spowrotem dinarów na euro i na lotnisku też facet nie przyjął dokumentu hotelowego z wymiany euro na dinary (niby tylko bankowe poświadczenia są akceptowane). Trzeba było wydać pieniądze na lotnisku przed kontrolą paszportową. Ogólny pobyt przez pierwsze 3 dni był okropny dla nas, ale od 4 dnia już było lepiej. Polecam na obiad iść do restauracji na plaży. I kartę SIM kupić nie Orange, a ich rejonową. Powinni zrobić jakąś mapkę hotelu lub informację, gdzie są jakie bary, restauracje, ponieważ nie wszędzie było to samo, i nie wszędzie były wskazane godziny.


2.9
Beata

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2025
Singiel

Nigdy nie byłam w tak paskudnym miejscu, a podróżuję dużo. Opis hotelu, zdjęcia a rzeczywistość to zupełnie coś innego. W całym hotelu brak internetu (awaria trwająca ponad tydzień) nieczynna klimatyzacja, brak lodówki, sejfu, woda płatna, brud wszędzie, stołówka MASAKRA, jedzenie, jeśli ma się szczęście doczekać się na talerz i wyrwać coś z tacy - paskudne, Pobyt w tym miejscu to kara za grzechy!

Zalety

BRAK nawet jednej

Wady

Brud, obsługa, naciąganie gości, niekompetencja


3.6
Julia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2025
Para

Witam wszystkich, Z całego serca nie polecam tego hotelu, chyba że ktoś jest arabem. Nigdy w życiu nie wystawiałam opinii, ale tym razem robię to ku przestrodze dla innych. Zacznę od tego że w restauracji jest wieczna walka o jedzenie. Niektórzy nabierają sobie jedzenie na talerze rękami po czym odkładają to jedzenie znów do naczynia... Pierwszego dnia nie działał nam prysznic. Rezydent z sun&fun po przyjezdzie nie zdążył nawet opowiedzieć programu żadnej wycieczki, bo nie nadążył ze zbieraniem skarg i reklamacji. Jeżeli chodzi o pokoje to muszę przyznać, że nie są złe, ale raczej osoby które jezdza na wakacje bez dzieci raczej nie patrzą na pokoje, a raczej restauracje i bary, a tutaj są tragiczne. Bar wydziela drinki, jeżeli ktoś jest większa grupą co chwilę trzeba chodzić do baru po 3/4 drinki bo jest problem dostać więcej na jedną osobę-dają max 2 drinki, chyba że da się napiwek, a napiwki chcą non stop. Dodatkowo drinki są tak delikatne że czuć raczej samą cole i sami przy barze mówią że stop vodka(że albo się kończy na barze alkohol albo żebyśmy my przestali pic) dla mnie osobiście to jest nie do pomyślenia bo od kilku lat co roku jeżdżę na wakacje i ani razu nie spotkałam się z czymś takim w hotelu. Jestem na all inclusive I nie wyobrażam sobie, żeby w barze ktoś mówił że nie mają alkoholu. Problem powtarza się od kilku dni, codziennie godzina 20/21 bądź czasami nawet wcześniej, mówią że alkohol się skończył, oskarżają gości ze za dużo piją, ale mając obłożenie 2000 osób nie wiem czego się spodziewają, że pójdzie jedna butelka wódki? Jeżeli dobrze się gada z barmanami to potrafią się przyznać że zamiast wódki nalewają w kubeczki wody i że lepiej jest pić piwo... Wrócę jeszcze do kwestii restauracji - wybór jedzenia jest mały, wręcz bardzo mały. Trzeba czekać w kolejkach żeby cokolwiek dostać, dodatkowo mięso czy niektóre ryże są tak doprawione przyprawami typu curry itp że nie czuć w nich mięsa. Niektóre są wręcz nie do zjedzenia. Nie chce nawet wspominać o omletach które robią na śniadanie... Są niedosmazone i dwa razy po zjedzeniu omleta niestety chorowałam. Dodatkowo w kwestii pokoi, rozmawiając z Polakami których spotkałam tutaj na wakacjach narzekają na pokoje, brak klimy lub brak lodówki, gdzie jedna pani była z dzieckiem i miała przy sobie leki, które przetrzymuje się w lodówce... Dla mnie jest to nie do pomyślenia, bo nawet nie chcieli jej wymienić pokoju. Zdrowie dzieci to priorytet. W pokojach nie ma też suszarek, najlepiej wziąć swoją.. Ogólnie cały pobyt oceniam na tragedię, nie spodziewałam się takiej dziczy tutaj.(...) Wiem, że może opinia była długa, ale naprawdę chce Was ostrzec przed lotem tutaj, kilka opinii niżej też widziałam parę długich opinii, które po prostu pominęłam i żałuję że to zrobiłam, bo są jak najbardziej prawdziwe. A i jeszcze jedno-zabierzcie ze sobą swoje ręczniki, jest problem żeby dostać nowy od obsługi.

Zalety

Dobre rozmieszczenie pokoi bungalow, blisko do plaży i do basenu.

Wady

Wydzielanie drinków Są 3 bary, w barze na plaży wydają jedynie piwa i wino, nic mocniejszego. Walka o jedzenie w restauracji Trzeba wstawać rano by zająć sobie leżaki. Ciągle chcą napiwki 2/3 jedzenia zostaje na talerzach po gościach.


4.4
Jacek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2025
Rodzina z dziećmi

Hotel nie jest przystosowany do goszczenia Europejczyków .Wszedzie natykasz się na samych młodych Algierczyków a na stołówce jeśli chodzi o śniadania obiady i kolacje to jest po prostu walka o jedzenie tak moi drodzy w pełni tego słowa znaczeniu walka o jedzenie .nie można spokojnie podejść i wziąć trzeba się przepychać i czekać aż przyniosą następna tace bo dla ciebie już na pewno nie wystarczy a przy następnej tacy czy to mięso czy owoce a nawet słodkie to i tak trzeba dalej walczyć o swoje Menadżer nie robi sobie nic że zgłoszeń .Skradzione ręczniki ,kolacja z Ala Carte zgłoszona w wymaganym czasie i tak do skutku nie doszła z braku miejsc .Córka była świadkiem jak Algierczyk uderza swoją kobietę na basenie a ratownicy stoją i patrząc bo tam tak jest prawo męskie kobieta zero nic chyba nie znaczy można by wymieniać jeszcze ale poco po prostu ten hotel się nie nadaje na wakacje dla Polaków którzy za ciężko zarobione pieniądze chcac odpocząć a są zmuszeni na takie traktowanie Równocześnie za taką kwotę mogę jechać do Turcji lub szukać innego hotelu w Tunezji ,ale na pewno nie ten hotel w skali od 0 do 10 daje 4 dziękuję .

Zalety

Wyróżnia to choć byłem w Tunezji już 3 raz więc podobało mi się że obecnie przebywając w domku bungalou miałem blisko do morza ale to pod warunkiem że dostaniesz taki domek tak usytuowany bo można dostać daleko od morza i na dodatek blisko basenu gdzie wieczorem odbywają się tańce i głośna muzyka która nie każdemu może przypaść do gustu o godzinie 24 wnocy

Wady

Po za tym co wypisałem powyżej no to wiadomo że szczury duże szczury choć nie widziałem ich przy moim domku tylko w otoczeniu zieleni hotelu jak spaceruje w nocy po murku w te i z powrotem ale akurat na to trzeba się przygotować na mrówki i karaluchy choć tych ostatnich akurat nie widziałem ale na walkę o jedzenie czy stolik wolny no to już lekka przesada na to to ja się nie pisze .


3.3
Izabela

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2025
Rodzina z dziećmi

Wyżywienie i organizacja restauracji Stały chaos: brak talerzy/sztućców, półmiski długo puste, ogromne kolejki i „walka” o jedzenie; menu niemal niezmienne dzień w dzień – problematyczne zwłaszcza dla dzieci. Zbyt mało personelu: na czysty stolik czekaliśmy nawet 20+ min; stoły często nie były sprzątane podczas całego serwisu. Bezpieczeństwo: na sali bywało potłuczone szkło i tłok; nasze dzieci zostały przewrócone w ścisku, przy gorących naczyniach i rozlanych płynach. Napoje: dystrybutory często puste, uzupełniane z opóźnieniem; w upale realne ryzyko odwodnienia dzieci. Suchy prowiant: hotel odebrał przygotowane kanapki na wielogodzinną wycieczkę – dzieci jechały bez pełnowartościowego posiłku. (...) Brak wsparcia merytorycznego dot. obiektu; kolacja „raz na pobyt” – nie otrzymaliśmy bileciku. Pokoje, łazienki, housekeeping Standard i przygotowanie słabe: już pierwszego dnia brudne ręczniki; w 4. dobie ręczniki zabrano i nie dostarczono do końca pobytu; pościel wymieniona 1×/7 dni; sprzątanie powierzchowne (piasek na podłodze, lustra/brudne powierzchnie). Awarie sanitarne: niedziałające słuchawki prysznicowe (kąpiel praktycznie tylko z kranu), brak korków do wanien, zatkane zlewy, nieszczelne syfony zalewające podłogę; jedną usterkę usunięto dopiero 3. dnia, drugiej nie naprawiono wcale. Spłuczkę musieliśmy naprawić sami. Lodówki: w jednym pokoju brak, w drugim nieszczelna, cieknąca i hałaśliwa – ryzyko poślizgnięcia, brak możliwości chłodzenia napojów jedzenia dla dzieci. Wykończenie: niedbale malowane ściany/drzwi z pozostawioną taśmą; bariera językowa z serwisem sprzątającym (brak angielskiego). Części wspólne: sanitariaty, baseny, plaża, place zabaw Toalety przy recepcji długo brudne i zalane; przy basenach pływające kubki/śmieci. Place zabaw w złym stanie, z potłuczonym szkłem – ryzyko skaleczeń. Plaża zaśmiecona (dużo niedopałków) – utrudnia bezpieczną zabawę dzieci. Leżaki zajęte od świtu; pracownik rezerwował miejsca z płatnymi materacami dla wybranych – ograniczenie dostępu do infrastruktury. Recepcja, check-in, opaski all inclusive Wcześniejsze zameldowanie proponowane wyłącznie za 20 € pokój (sposób przedstawienia sugerował „nieoficjalny” charakter); w przeciwnym razie oczekiwanie do 14:00 – ciężkie dla rodzin po nocnym locie. Opaski założone dopiero przed obiadem; 11-latkowi początkowo odmówiono, później bezpodstawny zarzut „zgubienia” i stresujące przepychanki. Kantor hotelowy Dwie próby zaniżenia wypłaty podczas wymiany walut (manipulowanie banknotami, różnice rzędu 15–20 TND). Poważne naruszenie zaufania gości. Internet Realnie tylko w lobby; brak zasięgu w pokojach i strefach rekreacji, bez rzetelnej informacji przed przyjazdem.Skutki i wnioski Wiele dni bez zapewnienia podstaw: jedzenia „bez walki”, higieny i bezpieczeństwa dzieci (tłok, szkło, mokre posadzki, gorące naczynia). Część świadczeń niedostępna lub opóźniona (kolacja a’la carte, leżaki, napoje). Deklarowana kategoria 4★ nie odpowiada faktycznemu standardowi: niesprawne wyposażenie, niedostateczny housekeeping, chaos w gastronomii, zaniedbane części wspólne. Rozbieżności ocen: na portalu rezerwacyjnym hotel miał >8,0, podczas gdy w tym samym okresie w Google pojawiały się niskie, krytyczne opinie; po sezonie średnia w serwisie rezerwacyjnym wyraźnie spadła. W naszej ocenie wcześniejsza wysoka nota nie odzwierciedlała realiów. Podsumowanie: Hotel nie spełnia kluczowych standardów bezpieczeństwa, czystości i organizacji, które powinny wynikać z 4★ i oferty all inclusive. Rodzinom z dziećmi zdecydowanie nie polecamy – ryzyko zdrowotne i frustracja przewyższają ewentualne atuty obiektu.

Zalety

(...) Jeden z pracowników kantoru obsługiwał transakcje rzetelnie. Część usterek w jednym z pokoi usunięto (dopiero 3. dnia).

Wady

Chaos w restauracji (braki jedzenia/naczyń, długie kolejki, monotonne menu); niebezpieczeństwo przy bufecie (tłok, szkło); braki napojów. Pokoje brudne, ręczniki/pościel rzadko wymieniane; liczne awarie łazienek; lodówka niesprawna/brak. Części wspólne zaniedbane (toalety, baseny, place zabaw, plaża z niedopałkami); leżaki „rezerwowane”. Recepcja: płatny early check-in, problemy z opaskami. Kantor – próby oszustwa. Internet tylko w lobby.


4.9
Monika

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2025
Rodzina z dziećmi

Wiem, że większość będzie uważała, że to kraj arabski i takie są realia, ale to jeden z najbardziej zaniedbanych hoteli w jakim spędziłam urlop. Pierwszy raz spotkałam się z tym, by recepcja była tak nastawiona na "łapówkę". Wprost podchodzi do przyjezdnych gości i mówi, że jak w paszportach będzie po 10$ od osoby, to szybciej otrzymamy pokoj. W naszym przypadku to i tak nic nie dało, bo byliśmy w hotelu po 5 rano, a pokój dostaliśmy i tak po godzinie 12:00. Zakwaterowani byliśmy w pokoju w budynku głównym na drugim piętrze. Widok ładny i to jedyna zaleta pokoju. Reszta masakra! Okropne stare cuchnące dywany w pokojach i na korytarzach (zapach okropny - nawet odświeżacz powietrza niewiele dawał). Popękane, zepsute meble, drzwi na przejściach w korytarzach zniszczone. Wanna, zlew, kran i prysznic w ogóle nie myte! W naszym pokoju niesprawna kapiąca przez pierwsze dni klimatyzacja dodatkowo "uwydatniała" okropny zapach w pokoju, bo dywan był mokry i dosłownie gnił. Goście hotelowi to w większości Arabi - ich brak kultury jest porażający. Na stołówce od razu widać gdzie jadł Europejczyk, a gdzie Arabi. Bałagan, bałagan jeszcze raz bałagan! Leżaki przy basenach czy na plazy przez dziesięć dni pobytu ani razu nie były umyte przez obsługę, przez to resztki wylanych napojów czy olejków to ich taka "norma". Basen kryty nieczynny od 15.06, więc pisanie przez biuro podróży, że jest dostępny dla gości to nieprawda. Siłownia dodatkowo płatna. Kłamstwem też jest Aquapark/zjeżdżalnie - nie ma żadnego w tym hotelu. Są jedynie dwie maleńkie zjeżdżalnie dla maluszków w ich basenach. Więcej nic nie ma! Plusem pobytu były jedynie duże baseny, piękna plaża bezpośrednio przy hotelu i czysta woda oraz animatorzy i atrakcje przez nich zapewniane. Jedzenia też dużo, ale wiadomo - z powodu sporej ilości gości - spore kolejki przy posiłkach. Kelnerzy i barmani - uśmiechnięci i życzliwi. Ogólnie pobyt nie należał do najlepszych i nie wrócę do tego hotelu na pewno!

Zalety

Widok z pokoju częściowy na morze, duża ładna plaża bezpośrednio przy hotelu, czysta woda, duże baseny, animatorzy i atrakcje przez nich zapewniane, uśmiechnięci barmani i kelnerzy.

Wady

* Obsługa recepcji nastawiona na dodatkową kasę, * Brudne stare dywany w pokojach i na korytarzach, * Brud w stołówce, * Niemyte leżaki przy basenach i na plaży. * Brak Aquaparku/zjeżdżalni (nie licząc dwóch małych dla maluszków), * Standard pokoju - wszystko zepsute, meble zniszczone, śmierdzące, lodówka z pleśnią. * Basen kryty nieczynny. * Siłownia dodatkowo płatna


3.0
Andrzej

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2025
Rodzina z dziećmi

Miejsce ładne niestety brudne nie ma zabaw dla dzieci animatorzy porażka tylko swoich zabawiają . Jedzenie wiecznie to samo po za tym zachowanie na stołówce (...) (przepraszam za słownictwo) przepychanie nakładanie rękoma bicie się o kawałek ciasta porażka świnie lepiej się zachowują 🫣 biorą tyle ile się da i tak reszta idzie w kosz nie polecam tego hotelu piwo czy alkohole w papierowych kubkach plaża ładna palą wszędzie przy stołówce basenach wszędzie pety a w nocy masakra pokoje jej pokoje w miarę sprzątane chodź u sąsiadów był wąż hotel ma 1 gwiazdkę nie 4

Zalety

Nie ma żadnych

Wady

Nie dbałość o klijetów nawet za wodę trzeba zapłacić dinara w barze a darmowa gdzie powinna być tylko u sprzątających gdzie i tak nie mają


1.5
Mariusz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2025
50+

Dzień dobry, chciałbym się podzielić z Państwem moimi refleksjami po pobycie w hotelu El Mouradi Club Kantaoui w Tunezji, trochę informacyjnie a trochę ku przestrodze. Odwiedziłem Tunezję po 20 latach z sentymentu a jednocześnie z dużą ciekawością. Przygoda zaczęła się już od pierwszego dnia ponieważ nasze bagaże wypadły z autokaru podczas jazdy do hotelu, kierowca nie zabezpieczył luku bagażowego. Nie jestem wymagający jeżeli chodzi o pokój, wszak przyjechałem tutaj dla słońca i morza. Jednak jest pewne minimum które oczekuje. Pokój był brudny mimo że śmierdział farbą, pod łóżkami dawno nikt nie sprzątał, telewizor i telefon to tylko plastikowe atrapy. W łazience mieszkała już kolonia mrówek, która pewno zużyła nam ręczniki, dostaliśmy na dwie osoby 1 duży i 1 mały. Przez cały jeden dzień nie było elektryczności, po interwencji w recepcji Pan poinformował mnie że to usterka nie jest po stronie hotelu a dostarczyciela prądu, jednoczenie stojąc w bogato oświetlonym lobby hotelowym. Dodatkowe opłaty w postaci 2 DT na materace do leżaków, radzę wręczać odliczone ponieważ Pan nie ma zwyczaju wydawać reszty. Podobnie jest z kluczem do sejfu ( 20 DT ) kaucji którą ma być zwrócona przy wymeldowaniu. Niestety tak nie jest. Czułem się jak dojna krowa chociaż wolałbym jak święta. W ofercie była 1 kolacja w restauracji a’la carte, po wcześniejszej rezerwacji. Ponieważ chcieliśmy uczcić wyjątkowy dla nas dzień, udałem się grzecznie 1 dzień wcześniej, i usłyszałem że rezerwacje robią następnego dnia rano.Następnego dnia usłyszałem że już nie ma wolnych miejsc. W końcu po awanturze otrzymaliśmy dostawkę w koncie tarasu, ale nie o to chodzi żeby się awanturować podczas wypoczynku. Wisienki na torcie dostarcza jednak jadalnia i czas posiłków, panuje tam totalny chaos, i tu akurat nie jest to wina obsługi a zachowanie lokalnych turystów którzy wydzierają wręcz jedzenie po to tylko aby zostawić je na stole do wyrzucenia. Takiego marnotrawstwa nie spodziewałem się, ogromne kolejki po jedzenie, oraz uginające się stoły nietkniętej żywności. I tutaj akurat sugerowałbym wprowadzić właścicielom hotelu opłaty od pełnego zmarnowanego talerza. Po stronie hotelu jest jedynie to że nie ma tyle kadry aby obsłużyć taką ilość turystów. Panowie w barze niechętnie obsługują wczasowiczów all inclusive, a czasem wręcz wychodzili jak takowy natręt się zbliża, zwłaszcza jeżeli był to mężczyzna. Podczas zamawiania shishy Pan z pogardą poinformował mnie że nie należy to do pakietu all, odpowiedziałem że wiem i zapłaciłem 20 DT, następnego dnia cena specjalnie dla mnie wzrosła do 25 DT. Nie potrafiłem też rozpracować systemu obsługi na plaży, czasem przychodził kelner i pytał o zamówienie a czasem omijał nas z daleka. Pewno chodziło o dodatkowe datki ponieważ przychodził częściej po otrzymaniu 10 DT. Jeżeli chodzi o dojazd do centrum Susse to tutaj mnie zaskoczył miło kierowca ( żółty busik) bo zapłaciłem 2 DT, ale to chyba lokalny środek podróży. Żółta taksówka osobowa skasowała nas 20DT.

Zalety

Zaletą jest restauracja przy plaży która oferuje szybko lunch jednak w małych ilościach.

Wady

Brud, dezorganizacja w restauracji oraz traktowanie turystów jak intruzów.


5.1
Katarzyna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2025
Para

Hotel położony przy ładnej plaży, woda w morzu ciepła(trzeba uważać na parzące meduzy), baseny czyste, zadbane, pokoje również czyste , obsługa miła. Mimo to nie polecam tego hotelu z uwagi na gości ( 70 % arabowie) nic nie mam do narodowości jednak zachowanie w/w było szokujące, zwłaszcza na stołówce-totalna szarańcza walcząca o talerze i jedzenie, nakładali porcje przewyższające ich możliwości po czym 2/3 tego lądowało w koszach( nie wspominając o nieprawdopodobnym syfie pozostawianym na stołach), doszło do sytuacji gdy personel był zmuszony wydzielać jedzenie( oczywiście były o to awantury) nie było to spowodowane złośliwością personelu lecz polityką hotelu mającą na celu zabezpieczyć jedzenie dla wszystkich gości. W/w nacja odbiera formę All inclusive jako (...).

Zalety

Czysto, miła obsługa, wystarczająca ilość leżaków

Wady

Dodatkowa opłata za materace do połamanych leżaków, wymuszanie przez kelnerów napiwków, za mało miejsc siedzących i stolików do wieczornych animacji ( oczywiście prawie wszystkie zajęte przez rodziny arabskie i to już w porze wczesnej kolacji, na 3 godziny przez rozpoczęciem show Time).


9.6
Jadwiga

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2025
Para

Właśnie wróciłam z wakacji w hotelu, wybierając ten hotel patrzyłam na cenę, dlatego nie miałam wymagań i na nic się nie nastawiałam.

Zalety

Piękna plaża, piękna pogoda, pokój w bungalowie 081 prawie na plaży, super zadowolona,polecam.

Wady

Za taką cenę nie ma.


8.0
Anastadiia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2025
Grupa znajomych

Dobre piwo.Cola,sprite i Fanta z butelek a nie z kranu.Animacje dla dzieci super,co wieczoru coś nowego.My mieszkali w bungalo ,bardzo blisko plaży.Sprostanie bardzo trudno doczekać się.Wodę musiły kupować.W samem kraju bardzo niskie ceny.Internet drogi.Polecam kupić SIM kart w hotelu w sklepie lub airalo.Pracowniki hotelu bardzo nie kompetentny.Nie mozna niczego doczekać się,ale mi to nie przeszkadzało.Zapłaciłam podatek 63$ za dwie osoby .Dieci do 12 lat nic nie płacą.

Zalety

Bardzo piękna plaża,dużo leżaków i parasolek.Na plaży pełno atrakcji wodnych.Woda czysta i ciepła.

Wady

Kolejki w restauracji,śniadania odnakowe. Brak soli na stołach. Bardzo proszę uważać do jakich szklanek nalewa się napoje (nie raz widzelam,jak kelner poprostu dolewa do brudnej i wynosi ludziom)


9.1
Agnieszka

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2025
Para

Wszystko super, jedzenie pyszne miła obsługa ogólnie mi się podobało polecam ten hotel

Zalety

Miła obsługa

Wady

Wifi tylko na recepcji


1.4
Paweł

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2024
Rodzina z dziećmi

Pobyt w hotelu oceniam jako fatalny.pokoj jaki nam zaoferowano na początku dramat jeden wielki syf cieknąca śmierdząca lodówka brudna pościel i firany.wystroj pokoju z lat 80 telewizor również dramat!!! jedzenie monotonne wielokrotnie przetwarzane.Wszedzie brud to jeden z najgorszych hoteli w jakim byłem z rodziną.

Zalety

Jedynym plusem to bliskość do plaży i morza

Wady

Obsługa opieszała nie miła pracowała jak za karę


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

El Mouradi Club Kantaoui

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.