Grand Millennium Al Wahda





Opis oferty
5
Zjednoczone Emiraty Arabskie/Abu Dhabi
Wyposażenie
Hotel zbudowany został w roku 2010. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 844 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Poszczególne piętra obiektu osiągalne są za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i bankomat. Wi-Fi (bezpłatnie) umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, kawiarnia, bar i pub. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. Do Państwa dyspozycji jest również kiosk z prasą i sala telewizyjna. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu (bezpłatnie). Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, babysitting, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego płatny. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów.
Pokoje
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyłożone są wykładziną dywanową oraz wyposażone w łóżko podwójne bądź łóżko typu king size. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. Komfortowy pobyt zapewniają lodówka, minilodówka i ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio, odtwarzacz DVD i Wi-Fi. Służymy Państwu wieczornym serwisem hotelowym. Dodatkowo do dyspozycji gości są obuwie domowe, prasa codzienna i komplet poduszek. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic, wannę i bidet. W łazienkach znajdują się suszarka do włosów, lusterko kosmetyczne i szlafroki. Szczególny komfort w czasie pobytu zapewnią w łazienkach artykuły kosmetyczne. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje dla niepalących i pokoje dla palących.
Oferta sportowo-rozrywkowa
Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Goście mogą skorzystać również z leżaków na tarasie do opalania. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Pasjonatom sportu proponujemy rower / rower górski. Bilard i zajęcia gimnastyczne stanowią część oferty sportowo-rekreacyjnej hotelu. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia parowa, salon piękności, zabiegi masażu i solarium. Obiekt oferuje gościom bogatą ofertę rozrywkową, w tym dyskotekę, miniklub i night-club. Copyright GIATA 2004 - 2023. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126413
Wyżywienie
Obiekt oferuje szeroką gamę wariantów żywieniowych. Do wyboru jest wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Polecamy również przekąski. Show-cooking to pokaz kunsztu wyśmienitych kucharzy i wyborne potrawy w mistrzowskim wydaniu. Na miejscu podawane będą napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.
Karty kredytowe
W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club, JCB i MasterCard.
świadczenia
Przelot bezpośredni Polska - Dubaj - Polska
Opłaty lotniskowe i paliwowe
Ubezpieczenie KL, NNW
Transfery lotnisko - hotel, hotel - lotnisko
Zakwaterowanie w hotelu zgodnie z wybraną ofertą
Bagaż podręczny
Na lotach Wizz Air (W6) - w cenie 1 bagaż podręczny do 5kg (max. wymiary: 40 x 30 x 20 cm)
Pozostałe linie zgodnie z ofertą
Bagaż rejestrowany Emirates Airlinie , Fly Dubai
Dodatkowo płatne
Bagaż rejestrowany oraz dodatkowy bagaż podręczny - ceny zgodnie z ofertą.
Linie Wizzair
• drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 23 cm
• bagaż rejestrowany do 20 kg
Linie Lot
Bagaż rejestrowany do 20 kg
Miejsca obok siebie w samolocie.
Obowiązkowy lokalny podatek turystyczny obejmujący wszystkich turystów przebywających do ZEA powyżej 1 dnia (podatek będzie pobierany na miejscu, po przylocie do ZEA. Zastrzegamy możliwość zmiany, opłata niezależna od organizatora):
• dla pobytów, w hotelach 5 - 20 AED / noc / pokój
• dla pobytów, w hotelach 4 - 15 AED / noc / pokój
• dla pobytów, w hotelach 3 - 10 AED / noc / pokój
Uwaga! Po potwierdzeniu rezerwacji przez Ecco Holiday, dokupienie miejsc w samolocie lub dodatkowego bagażu jest możliwe wyłącznie po przez kontakt z infolinią Ecco Holiday - cena może być wyższa niż w momencie potwierdzania rezerwacji.
Obsługa
Brak obsługi.
Wizy
Dla pobytów turystycznych obowiązują wizy, wydawane bezpłatnie na okres do 30 dni na lotnisku przylotowym. Dokumenty wymagane do uzyskania wizy turystycznej: paszport, bilet powrotny, rezerwacja hotelu oraz świadectwo szczepienia przeciwko żółtej febrze, jeżeli przybywa się z obszaru obecności tej choroby zakaźnej.
Udogodnienia
Brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. W przypadku pytań prosimy o kontakt.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPokój dwuosobowy z jednym lub dwoma łóżkami deluxe
2 dorosłych
Warto dokupić
Holiday Car Park, Cholerzyn 203, 32-060 Kraków
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczeniazero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacjiCena całkowita
8 928 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie
Czekamy na pierwszą opinię! Może Twoją?
Możesz opowiedzieć coś o tej ofercie? Polecasz ją czy wręcz przeciwnie? Podziel się swoimi doświadczeniami i pomóż innym podjąć decyzję, gdzie pojechać na wakacje.

Mapa

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY:
Brak wymaganych formularzy w związku z COVID-19.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
W Zjednoczonych Emiratach Arabskich dla Polaków wizy nie są wymagane, jeśli przyjeżdżają w celach turystycznych, kulturalnych, naukowych lub rodzinnych i przebywają na terytorium ZEA do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.
Informacje prawne
W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:
- umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
- publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
- możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
- doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
- nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
- komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
- rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.
Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:
- dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
- należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
- rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.
Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.