Wspaniały
9.0
Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny

Golden Tulip Media

Kod oferty: WAK714537
Last minute
Kod oferty: WAK714537
1/19
obiekt, basen
obiekt, basen
obiekt, basen
recepcja / lobby
recepcja / lobby, teren hotelu

Opis oferty

Region: DubajOrganizator: Best ReisenKod oferty: WAK714537

Naszym zdaniem

Komfortowy hotel należący do prestiżowej sieci, dogodnie usytuowany. Dobra baza wypadowa na wycieczki po Dubaju, klasyka stylu, przyjazny personel, konkurencyjne ceny.

Położenie

W dzielnicy Al Barsha Heights, w pobliżu stacji metra Internet (kilka minut pieszo), niedaleko słynnej galerii handlowo-rekreacyjnej Mall of Emirates, ok. 17km od Burj Khalifa, ok. 40km od lotniska. Naprzeciwko znajduje się sklep spożywczy, w sąsiedztwie są inne hotele. Goście mogą korzystać z darmowego minibusa, który jeździ do Mall of Emirates oraz na plażę JBR (godziny i trasy mogą ulegać zmianie, szczegóły dostępne w punkcie concierge).

Wyposażenie

Całodobowa recepcja, eleganckie lobby, restauracja Symphoney (kuchnia międzynarodowa) z kawiarnią Risretto, restauracja azjatycka (czynna wieczorem, specjalność: grill koreański oraz kuchnia japońska), sala bankietowa, centrum biznesowe, room service (24 h), minisklepik z pamiątkami, wypożyczalnia samochodów, usługi pralnicze. W lobby można bezpłatnie korzystać z komputera i drukarki.

Pokoje

W hotelu znajduje się 288 pokoi w kilku kategoriach:

Standard room - przytulne, gustowne, klasycznie wyposażone; sypialnia z kącikiem wypoczynku dziennego, biurko, TV SAT, sejf, telefon, technologia Media Hub, klimatyzacja, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, bezpłatne Wi-Fi, łazienka z prysznicem i suszarką do włosów. Powierzchnia ok. 25m kw.

Deluxe room - wyposażenie jak w pokoju standardowym, większa powierzchnia (ok. 32m kw.).

W obu pokojach dziecko do 6 r. ż. nie otrzymuje dostawki, śpi z rodzicami. 3 osoba dorosła i dziecko 6-12 lat otrzymują dostawkę. Możliwość maksymalnie jednej dostawki w pokoju. Po wstawieniu dodatkowyego łóżka przestrzeń w pokoju może być ograniczona.

Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14:00, a kończy o godz. 12:00.

Wyżywienie

BB - śniadania w formie bufetu

HB - śniadania i lunche lub kolacje w formie bufetu

W hotelu nie podaje się alkoholu.

Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany formuły wyżywienia. Podczas trwania Ramadanu oraz innych świąt lokalnych mogą obowiązywać pewne ograniczenia w hotelach co do godzin otwarcia lokali gastronomicznych, pór posiłków, serwowania alkoholi, rozrywek itp.

Sport i rozrywka

Nieduży basen zewnętrzny z tarasem (widok na miasto) i barem, siłownia, łaźnia parowa, masaże, zabiegi kosmetyczne. W pobliżu hotelu znajdują się miejsca rozrywkowe (np. dyskoteka, kluby itd).

Dla dzieci

Łóżeczka niemowlęce.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent przebywający na stałe w Dubaju (od 1.07 do 15.08.22 - obsługa anglojęzyczna), ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego Tourism Dirham Fee (płatnego na recepcji).

Wysokość podatku turystycznego

Dla pobytów w Dubaju i Ras Al Khaimah:

• 5 hotel - 20 aed na sypialnię za noc (w przypadku pokoju 2 Bedroom będzie to 2 x 20 aed = 40 aed, pokoju 3 Bedroom - 3 x 20 aed = 60 aed, etc)

• 4 hotel - 15 aed za sypialnię za noc (w przypadku pokoju 2 Bedroom będzie to 2 x 15 aed = 30 aed, pokoju 3 Bedroom - 3 x 15 aed = 45 aed, etc)

• 3 hotel - 10 aed za sypialnię za noc (w przypadku pokoju 2 Bedroom będzie to 2 x 10 aed = 20 aed, pokoju 3 Bedroom - 3 x 10 aed = 30 aed, etc)

Dla pobytów w abu dhabi

• 15 aed za sypialnę za noc (niezależnie od kategorii hotelu) (w przypadku pokoju 2 Bedroom będzie to 2 x 15 aed = 30 aed, pokoju 3 Bedroom - 3 x 15 aed = 45 aed, etc)

Przelot

Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.

Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.

W przypadku poniższych przelotów wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

//

Emirates Airlines

Lecąc Emirates Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:

• jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 7 kg,

• jeden bagaż rejestrowany - od 15 do 30 kg (w zależności od taryfy, limit potwierdza organizator)

Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.

Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.

Warunki przewozu linii Emirates Airlines: https://www.emirates.com/pl/polish/before-you-fly/travel/rules-and-notices/

//

Flydubai

Lecąc flydubai każdy pasażer może wziąć ze sobą:

• jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 7 kg,

• jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg.

Na pokładzie serwowany jest 1 bezpłatny posiłek. Pozostałe posiłki i napoje dodatkowo płatne, zgodnie z informacją pokładową.

Miejsca w samolocie przydzielane są automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą, dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.

Warunki przewozu linii flydubai: https://www.flydubai.com/en/information/policies/conditions-of-carriage

UWAGA DLA WYLOTÓW 10.05-22.06.2022 Z WARSZAWY

Lądowanie w Dubaju ok godz 3:00, doba hotelowa rozpoczyna się od godz 14-15:00 (w zależnośći od hotelu). Jeśli klienci chcą zakupić dodatkową dobę aby być od razu zakwaterowanym po przylocie - prosimy o wysłanie wiadomości do rezerwacji w systemie BlueVendo przed jej potwierdzeniem.

//

LOT Polish Airlines

Lecąc LOT Polish Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:

• jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).

W zależności od taryfy - bagaż rejestrowany w cenie bądź za dopłatą:

• bagaż rejestrowany 23kg (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm) - cena 350 PLN/sztuka

UWAGA! W przypadku rejsów z oznaczeniem c" (przykład LO121c) bagaż rejestrowany 23 kg (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm) wliczony jest w cenę przelotu.

Podczas lotu będą proponowane 2 serwisy.

Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą, dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.

Warunki przewozu linii LOT Polish Airlines: https://www.lot.com/pl/pl/conditions-of-carriage

Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa

//

Enter Air

Lecąc Enter Air każdy pasażer może wziąć ze sobą:

• jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 5 kg,

• jeden bagaż rejestrowany - do 16 kg.

Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Emiratów z przelotem liniami Enter Air, obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych. Warunki przewozu linii Enter Air: https://www.enterair.pl/pl/ogolne-warunki-przewozu

//

Wizz Air

Lecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:

• jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).

Bagaż rejestrowany za dopłatą

Ktw-auh-ktw

- 10 kg w cenie 500 PLN/sztuka

• 20 kg w cenie 600 PLN/sztuka

• 32 kg w cenie 700 PLN/sztuka

Krk-auh-krk

• 10 kg w cenie 400 PLN/sztuka

• 20 kg w cenie 500 PLN/sztuka

• 32 kg w cenie 600 PLN/sztuka

Wizz priority w cenie

250 PLN/osoba w dwie strony KTW-AUH-KTW

120 PLN/osoba w dwie strony KRK-AUH-KRK

Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.

Wybór miejsca (za opłatą) - cena podawana indywidualnie do rezerwacji

Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.

Warunki przewozu linii WizzAir: https://wizzair.com/pl-pl/legal/ogolne-warunki-przewozu-pasazerow-i-bagazu

Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa.

Wizy

Obywatele RP podlegają obowiązkowi wizowemu. Bezpłatne wizy wjazdowe otrzymuje się na przejściach granicznych bez konieczności uzyskania wcześniejszej promesy. Zezwalają one na jednorazowy pobyt w ZEA do 30 dni. Wymogiem niezbędnym jest posiadanie paszportu ważnego co najmniej 6miesięcy od daty powrotu. Władze ZEA nie uznają polskich paszportów tymczasowych jako dokumentów uprawniających do wjazdu do ZEA. Paszporty te honorowane są jedynie do celu tranzytu lub wyjazdu z kraju.

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Uwagi

Większość hoteli pobiera depozyt (zwrotny) od klientów w wysokości ok. 200-1000 dirhamów (w zależności od standardu hotelu) za pobyt w razie korzystania z mini baru i innych płatnych usług. Zazwyczaj kwota ta jest blokowana na karcie kredytowej. Jeśli klienci posłużą się gotówką, w przypadku zwrotu (kiedy nie skorzystają z żadnych płatnych usług) mogą (ale nie muszą) otrzymać pieniądze w lokalnej walucie (dirhamy). Nie posiadamy informacji o konkretnych wysokościach depozytu - jest to sprawa indywidualna przy każdej rezerwacji. Wszystko zależy od długości imprezy, rodzaju wyżywienia, recepcji. Klienci muszą to uzgodnić na recepcji. Mogą także poinformować hotel, że nie chcą płacić depozytu i proszą o opróżnienie minibaru i że w przypadku korzystania z płatnych usług będą płacić od razu gotówką - ale to muszą ustalić na recepcji. Nie jesteśmy w stanie potwierdzić na 100%, że dany hotel się na to zgodzi.

Dla gości przebywających poza Dubajem, rezydent dostępny jest pod telefonem, możliwa jest realizacja wycieczek fakultatywnych, natomiast ich cena będzie wyższa niż z samego Dubaju z uwagi na odległość.

Covid 19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wylot

Poniedziałek, 27.06.2022
21:15
05:15
WAWWarszawa - Chopin
DXBDubai

Powrót

Poniedziałek, 04.07.2022
15:25
19:45
DXBDubai
WAWWarszawa - Chopin

Dostępne pokoje

Dbl standard room

standardowy
2 dorosłych
Aktualizujemy cenę

Deluxe room

de lux
2 dorosłych
Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny
lub

Czekamy na pierwszą opinię! Może Twoją?

Możesz opowiedzieć coś o tej ofercie? Polecasz ją czy wręcz przeciwnie? Podziel się swoimi doświadczeniami i pomóż innym podjąć decyzję, gdzie pojechać na wakacje.

no offer review

Pogoda

38°C
27°C
28°C
11

Przed podróżą

SYTUACJA W UKRAINIE
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.

COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Podróżujący na lotnisko w Dubaju są zobowiązani do pobrania i zarejestrowania swoich danych w aplikacji COVID-19 DXB Smart App.
Podróżącym do Ras al Khaimah/Abu Dhabi: zaleca się pobranie dodatkowo aplikacji ALHOSN UAE.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje o ile podróżujący przedstawi zaświadczenie przyjęcia pełnej dawki szczepionki gdzie od ostatniego szczepienia minęło 14 dni. Zaświadczenie powinno być przetłumaczone na język angielski.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje o ile podróżujący przedstawi stosowne zaświadczenia o przebytej i zakończonej infekcji COVID-19 w okresie jednego miesiąca od daty wyleczenia w stosunku do daty podróży. Zaświadczenie powinno być przetłumaczone na język angielski.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów
Test: nie jest wymagany dla dzieci do 12 roku życia. Starsze dzieci- test PCR, maksymalnie na 72 godziny przed wylotem. Należy zabrać ze sobą negatywny wynik testu w formie papierowej lub elektronicznej w języku angielskim.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak PCR, maksymalnie na 48 godzin przed wylotem. Należy zabrać ze sobą negatywny wynik testu w formie papierowej lub elektronicznej w języku angielskim.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.

TESTY W SUPERCENIE!
Jeśli potrzebujesz testu, możesz szybko i tanio zamówić go przez Wakacje.pl. W ofercie są zarówno testy przed wyjazdem za granicę z zaświadczeniem w języku angielskim, jak i testy po powrocie do Polski. Przeczytaj więcej o tym, jak skorzystać z szybkich testów na COVID-19 w supercenie.
Do Zjednoczonych Emiratów Arabskich Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument musi być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty wjazdu. Paszporty tymczasowe nie są honorowane w czasie wjazdu na terytorium ZEA, można z nich korzystać jedynie przy tranzycie przez ZEA lub wyjeździe z kraju.
W Zjednoczonych Emiratach Arabskich dla Polaków wizy nie są wymagane, jeśli przyjeżdżają w celach turystycznych, kulturalnych, naukowych lub rodzinnych i przebywają na terytorium ZEA do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.
Szczepienia nie są wymagane.
W niektórych emiratach jest pobierany podatek turystyczny, a większość hoteli pobiera depozyt zwracany przy wymeldowaniu z hotelu.