Towers Rotana


















Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
Zobacz szczegóły
Nasi klienci docenili
Dodatkowe opcje
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!
Szczegóły oferty
Naszym zdaniem
Komfortowy, nowoczesny hotel znanej sieci ROTANA. Eleganckie wnętrza, prestiżowa kuchnia, dogodna lokalizacja.
Położenie
W centrum finansowym, przy słynnej Sheikh Zayed Road, w pobliżu najwyższego budynku świata Burj Khalifa, tuż obok stacji metra, 20km od lotniska, 15km od plaży Jumeirah.
Wyposażenie
Lobby z całodobową recepcją i punktem wymiany walut, restauracja Teatro (kuchnia azjatycka i włoska, zwycięzca edycji 2010 na najlepsza restaurację międzynarodową!), Flavours on Two (kuchnia arabska i międzynarodowa, kolacje tematyczne), bistro (24 h) w lobby, bar przy basenie, pub Long's Bar (czynny do godz. 03.00), księgarnia, centrum biznesowe z salami konferencyjnymi, Internet, wypożyczalnia samochodów, pralnia, salon fryzjersko-kosmetyczny, sklep z pamiątkami.
Pokoje
360 eleganckich, funkcjonalnie wyposażonych pokoi. W pokojach typu Classic (ok. 29m2) są łóżka king size oraz indywidualnie sterowana klimatyzacja, TV sat (32 cal), minibar, telefon, zestaw do kawy i herbaty, łącza internetowe, biurko, łazienka z prysznicem/wanną, suszarka do włosów. Istnieje możliwość rezerwacji zakwaterowania w większych i jeszcze bardziej luksusowych pokojach typu Deluxe (ok. 32m2) i Premium (ok. 40m2, sypialnia + część dzienna; jedno pomieszczenie), a także w pokojach znajdujących się w wydzielonej części Club Rotana.
W pokojach Classic i Deluxe możliwość zakwaterwania 3 osób dorosłych lub 2 osób dorosłych i 1 dziecka (do 12 r. ż.). Maksymalnie jedna dostawka w pokoju.
W pokoju Premium możliwość zakwaterowania 3 osób dorosłych lub 2 osób dorosłych i 2 dzieci (do 12 r. ż.). Pierwsze dziecko otrzymuje dostawkę, drugie śpi z rodzicami. Maksymalnie jedna dostawka w pokoju.
Wyżywienie
BB - Śniadania w formie bufetów.
HB - Śniadania i lunche lub kolacje w formie bufetów (w dniu 31/12 drugi posiłek mozłiwy tylko jako lunch).
Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany formuły wyżywienia bez wcześniejszego powiadomienia.
Podczas trwania Ramadanu oraz innych świąt lokalnych mogą obowiązywać pewne ograniczenia w hotelach co do: godzin otwarcia lokali gastronomicznych, pór posiłków, serwowania alkoholi, rozrywek itp.
KOLACJA SYLWESTROWA 31.12.2020 OPCJONALNA - DODATKOWO PŁATNA
• dzieci di 12 r.ż. - 400 zł/os
• dorośli - 800 zł/os
Sport i rozrywka
Basen na tarasie dachowym (piękna panorama miasta), jacuzzi, siłownia, sauna, łaźnia.
Przelot
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Wizy
Obywatele RP podlegają obowiązkowi wizowemu. Bezpłatne wizy wjazdowe otrzymuje się na przejściach granicznych bez konieczności uzyskania wcześniejszej promesy. Zezwalają one na jednorazowy pobyt w ZEA do 30 dni. Wymogiem niezbędnym jest posiadanie paszportu ważnego co najmniej 6miesięcy od daty powrotu. Władze ZEA nie uznają polskich paszportów tymczasowych jako dokumentów uprawniających do wjazdu do ZEA. Paszporty te honorowane są jedynie do celu tranzytu lub wyjazdu z kraju.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Osobom niepełnoletnim powinni towarzyszyć rodzice o tym samym nazwisku. Młodej kobiecie powinien towarzyszyć mąż, brat lub ojciec noszący to samo nawisko. W innym przypadku mogą być potrzebne dodatkowe dokumenty umożliwiające na wjazd do kraju.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent przebywający na stałe w Dubaju, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, w przypadku lotów liniami Wizzair (KTW-DWC-KTW) - tylko bagaż podręczny.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego Tourism Dirham Fee (15 dirhamów za noc za pokój, płatne na miejscu w recepcji), w przypadku lotów liniami Wizzair (KTW-DWC-KTW) - bagażu rejestrowanego (możliwość wykupienia bagażu 20kg w cenie 550 PLN/sztuka, bagażu 32kg w cenie 750 PLN/sztuka).
Większość hoteli pobiera depozyt (zwrotny) od klientów w wysokości ok. 200-1000 dirhamów (w zależności od standardu hotelu) za pobyt w razie korzystania z mini baru i innych płatnych usług. Zazwyczaj kwota ta jest blokowana na karcie kredytowej. Jeśli klienci posłużą się gotówką, w przypadku zwrotu (kiedy nie skorzystają z żadnych płatnych usług) mogą (ale nie muszą) otrzymać pieniądze w lokalnej walucie (dirhamy). Nie posiadamy informacji o konkretnych wysokościach depozytu - jest to sprawa indywidualna przy każdej rezerwacji. Wszystko zależy od długości imprezy, rodzaju wyżywienia, recepcji. Klienci muszą to uzgodnić na recepcji. Mogą także poinformować hotel, że nie chcą płacić depozytu i proszą o opróżnienie minibaru i że w przypadku korzystania z płatnych usług będą płacić od razu gotówką - ale to muszą ustalić na recepcji. Nie jesteśmy w stanie potwierdzić na 100%, że dany hotel się na to zgodzi.
Dla gości przebywających poza Dubajem, rezydent dostępny jest pod telefonem, możliwa jest realizacja wycieczek fakultatywnych, natomiast ich cena będzie wyższa niż z samego Dubaju z uwagi na odległość.
Informacje o lotach liniami enter air / wizzair
Enter Air
W przypadku przelotów liniami Enter Air wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. Limity bagażu w cenie : 5 kg/os podręcznego, 16 kg/os głównego.
Prosimy o wprowadzenie poprawnych danych uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach/dowodach ososbistych). Po założeniu rezerwacji stałej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.
Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Emiratów z przelotem liniami Enter Air , obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.///
Wizz Air
Lecąc z WIZZ, każdy pasażer może wziąć ze sobą:
Jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie)
Do 6 sztuk bagażu odprawionego ważących mniej niż 32 kilogramy każda (bagaż główny za dopłatą)
Towary kupione w sklepach bezcłowych na lotnisku po przejściu kontroli bezpieczeństwa
Płyny można przewozić na pokładzie tylko w pojemniku o maksymalnej pojemności 100ml, zapakowane w przezroczystą torbę o pojemności 1 litra i wymiarach 20 x 20 cm, którą można uszczelniać wielokrotnie. Bagaż zostanie sprawdzony na lotnisku.
Dodatkowe przedmioty na pokładzie
Na pokład możesz wnieść bezpłatnie te przedmioty:
Płaszcz lub koc;,
Telefon komórkowy;
Coś do czytania na czas lotu;
Dla dzieci do lat 2: jedzenie na czas lotu oraz składana spacerówka lub mała kołyska
Para kul dla pasażerów z niepełnosprawnością ruchową
WIZZ Priority
Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Priority to 240 PLN/os. za lot w dwie strony.
Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.
Errata
Update z 15.01.2021
• Restauracja Flavours on Two jest otwarta na śniadanie od 06:30 do 10:30 (dni powszednie: od niedzieli do czwartku) i od 06:30 do 11:00 (weekendy: piątek, sobota i święta państwowe) o Brak rezerwacji stolika na śniadanie
• Lunch i kolacja będą serwowane w lokalu Flavours on Two dla gości z niepełnym wyżywieniem i pełnym wyżywieniem, oferując opcję A la Carte i Danie dnia; o Lunch jest otwarty od 12:30 do 15:30 o Kolacja jest otwarta od 18:00 do 22:30 Bar Long's czynny jest codziennie od 12:00 do 02:00 (ostatnie zamówienie na posiłki i napoje o 01:30)
• Happy Hour jest dostępny codziennie od 12:00 do 22:00 - 30% zniżki na wybrane piwa z beczki, piwa butelkowe, alkohole wysokoprocentowe i koktajle.
• wieczory tematyczne - informcja w recepcji
• Brunch z wyborem dań z karty w barze The Long's Bar dostępny jest w każdy piątek od 12:00 do 16:00 / ostatnie zamówienie z napojami o 15:30 Teatro - normalna praca o Codziennie od 18:00 do 01:00 (ostatnie zamówienie na jedzenie o 23:15 i napoje o 12:30) o Godziny otwarcia dla dzieci: tylko od 18:00 do 20:30 (do 12 lat) o Early Bird - obiad między 18:00 a 20:30 (ostatnie zamówienie o 19:15), 50% całkowitego rachunku za jedzenie TYLKO z menu EB, Stół będzie potrzebny z powrotem o 20:30, Zniżki NIE powinny łączyć się z innymi rabatami / promocjami
• Room Service jest otwarty 24 godziny
• Club Rotana Lounge jest zamknięty do odwołania.
Update z 9.11.2020
• Flavours on Two jest otwarty na śniadanie od 06:30 do 10:30 (dni powszednie: od niedzieli do czwartku) i od 06:30 do 11:00 (weekendy: piątek, sobota i święta)
O Brak rezerwacji stolików na śniadanie
• Long's Bar otwarty jest codziennie od 12:00 do 02:00 (ostatnie zamówienie na jedzenie i napoje o 01:30)
• Happy Hour jest otwarte codziennie od 12:00 do 22:00Wieczory tematyczne (informacja w recepji)
• Teatro - Normalna praca
O Codziennie od 18:00 do 01:00 (ostatnie zamówienie na jedzenie o 23:15 i napoje o 12:30)
O Godziny otwarcia dla dzieci: 18:00 do 20:30 tylko (do 12 lat)
• Room Service jest otwarty 24 godziny
• Salon Club Rotana jest zamknięty do odwołania
Update z 13.07.2020
HB będzie serwowane jako Set menu w restauracji Longs lub Teatro.
Club Rotana Lounge jest zamknięty do odwołania.
Aktualizacje covid-19
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .
Warunki wjazdu do kraju
Aktualizacja z 28.01.2021 r.
Od 31 stycznia 2021 r. wszyscy pasażerowie przybywający do Dubaju z dowolnego miejsca pochodzenia (w tym z krajów GCC) muszą posiadać negatywny certyfikat testu PCR, na który należy przystąpić nie wcześniej niż 72 godziny przed odlotem (do tej pory lecąc z Polski test należało wykonać na 96 h przed odlotem).
Więcej informacji: https://www.emirates.com/bh/english/help/covid-19/dubai-travel-requirements/tourists/
Aktualizacja z 12.11.2020 r.
Zjednoczone Emiraty Arabskie nie znajdują się już na liście państw objętych zakazem lotów. Tym samym obowiązek poddania się testowi PCR w kierunku COVID-19 dla wszystkich podróżnych lecących z Dubaju zostaje zniesiony. Nadal obowiązują testy dla podróżnych lecących do Dubaju (dzieci poniżej 12. roku życia i pasażerowie ze średnim lub zaawansowanym stopniem niepełnosprawności są zwolnieni z wykonywania testu).
Aktualizacja z 12.10.2020 r.
Emirat Ras al-Chajma
Emirat Ras al-Chajma oferuje turystom z całego świata, w tym podróżnym z Polski, jeden bezpłatny test PCR na obecność COVID-19 w trakcie pobytu na terenie emiratu do 31marca 2021 r. Jak na razie jest to pierwsze miejsce na świecie, które oferuje turystom takie rozwiązanie.
Aby wykonać bezpłatny test, wystarczy przedstawić paszport, bilet lotniczy i potwierdzenie rezerwacji hotelu na terenie emiratu Ras al-Chajma w jednej z poniższych placówek:
RAK Medical Center - Al Hamra Mall (w godzinach 10.00 - 14.00)
RAK Hospital (otwarty 24/7)
Wyniki testów będą dostępne w ciągu 12-24 godzin.
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie: http://visitrasalkhaimah.com/
Aktualizacja z dnia 22.09.2020 r.
Emirat Abu Dhabi
Turyści są teoretycznie" dopuszczani do podróżowania po Abu Dhabi, ale podlegają wielu ograniczeniom:
· Jeśli przybywają bezpośrednio do AUH, muszą przeprowadzić test PCR i poddać się 14-dniowej kwarantannie przed przeprowadzeniem drugiego testu PCR 12 dnia. Jeśli wynik testu będzie negatywny, będą mogli wyjść z kwarantanny
· Jeśli przybędą do AUH przez inne miejsce w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, będzie miał zastosowanie ten sam proces, ale dni spędzone w innych emiratach zostaną odjęte od wymaganego czasu kwarantanny.
Aktualizacja z dnia 07.09.2020 r.
Emirat Abu Dhabi
Wjazd do emiratu Abu Dhabi będzie dozwolony tylko w ciągu 48 godzin od otrzymania negatywnego wyniku testu Covid-19 PCR lub w ciągu 48 godzin od otrzymania negatywnego wyniku laserowego testu DPI w celu wykrycia wirusa.
Wszyscy odwiedzający i mieszkańcy wjeżdżający do Abu Dhabi i przebywający tam przez sześć kolejnych dni i dłużej muszą przejść test PCR szóstego dnia swojej wizyty.
Aktualizacja z dnia 01.08.2020 r.
Emirat Dubaj
Niniejszym informujemy, że od 1 sierpnia 2020 r. zaczną obowiązywać nowe wymagania dotyczące podróży dla turystów i rezydentów podróżujących do i przez emirat Dubaj.
Przylot do Dubaju od 1 sierpnia 2020 r.
• W zależności od narodowości pasażerowie mogą uzyskać wizę po przylocie do Dubaju lub przed podróżą będą musieli złożyć wniosek o wizę turystyczną w Dubajskim Urzędzie ds. Imigracji. Tutaj dowiesz się, czy musisz ubiegać się o wizę.
• Wszyscy pasażerowie podróżujący do Dubaju, w tym pasażerowie przesiadający się w Dubaju, muszą posiadać zaświadczenie o ujemnym wyniku testu PCR na obecność COVID-19, aby móc wejść na pokład. Zaświadczenie musi dotyczyć testu wymazowego metodą reakcji łańcucha polimerazy (polymerase chain reaction, PCR). Prosimy zabrać ze sobą wydrukowane zaświadczenie. Musi to być oficjalne zaświadczenie - wiadomości SMS z potwierdzeniami nie są akceptowane. Zaświadczenia dotyczące innych testów, w tym testu metodą przeciwciał oraz zestawów do wykonania w domu, nie są akceptowane w Dubaju. Test musi zostać przeprowadzony nie więcej niż 96 godzin przed wylotem. Nie dotyczy to pasażerów ze średnim lub zaawansowanym stopniem niepełnosprawności.
• Jeśli władze ZEA wyznaczyły określone laboratorium w kraju pochodzenia pasażera, musi on uzyskać potwierdzenie z tego właśnie laboratorium. Jeśli nie ma wyznaczonego przez władze ZEA laboratorium, pasażer powinien okazać zaświadczenie wystawione przez laboratorium certyfikowane przez lokalne władze.
• Pasażerowie mogą zostać poproszeni o wykonanie kolejnego testu PCR w kierunku COVID-19 po przylocie do Dubaju. Jeśli pasażer wykona test na lotnisku po przylocie do Dubaju, będzie musiał poddać się kwarantannie w miejscu zakwaterowania do momentu uzyskania wyniku testu. Jeśli wynik testu będzie dodatni, pasażer będzie musiał postępować zgodnie z wytycznymi Instytucji ds. zdrowia publicznego w Dubaju i pozostać na kwarantannie w miejscu zakwaterowania. Pasażerowie muszą również pobrać aplikację COVID-19 - DXB Smart App, (linki do pobrania aplikacji na iOS lub Android).
• Wszystkie osoby podróżujące do Dubaju, w tym pasażerowie przesiadający się w Dubaju, muszą wypełnić formularz dotyczący stanu zdrowia i przekazać go personelowi podczas odprawy. Formularz będzie również dostępny na stanowisku odprawy.
• Jeśli Dubaj jest portem docelowym osoby podróżującej, musi ona również wypełnić formularz dotyczący podjęcia kwarantanny wydawany na pokładzie. Przekazuje się go po przylocie personelowi Instytucji ds. zdrowia publicznego w Dubaju.
Wylot z Dubaju od 1 sierpnia 2020 r.
• Wszystkie osoby podróżujące z Dubaju do Europy lub Wielkiej Brytanii (i do innych wyznaczonych krajów) muszą wykonać test PCR w kierunku COVID-19 na 96 godzin przed lotem i okazać zaświadczenie potwierdzające ujemny wynik testu podczas odprawy.
• Przed podróżą prosimy wszystkich pasażerów o sprawdzenie wymagań dotyczących podróży kraju, do którego lecisz. W niektórych przypadkach pasażerowie muszą okazać wydrukowane zaświadczenie o ujemnym wyniku testu PCR na obecność COVID-19.
UWAGA TYLKO DLA KLIENTÓW BEST REISEN GROUP!
Ponieważ wszyscy pasażerowie latający ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich do UE i Wielkiej Brytanii muszą mieć negatywny wynik testu PCR Covid-19, uprzejmie informujemy, że nawiązaliśmy współpracę z GMCClinic Dubai, gdzie nasi klienci mogą przejść test za jedyne 250 AED zgodnie z poniższymi procedurami.
· Koszt testu to 250 AED - płatność na miejscu.
· Test powtórzeniowy - w tej samej cenie
· Pobieranie próbek będzie prowadzone przez dział domowej opieki zdrowotnej GMCClinics w hotelach
· Czas na pobranie próbek będzie uzgodniony z gośćmi za pośrednictwem naszego przedstawiciela/rezydenta na miejscu
· Wyniki zostaną udostępnione gościom bezpośrednio następnego dnia pocztą elektroniczną
· Usługa jest dostępna tylko dla Emiratu Dubaju (obecnie)
· Serwis będzie oferowany gościom na miejscu po przyjeździe przez naszego przedstawiciela.
Od gości wymagane będą następujące dane, ponieważ jest to wymagane przez DHA:
· Kopia paszport
· Adres e-mail
· Numer kontaktowy
· Adres
· Zawód
W przypadku pozytywnego wyniku testu na COVID-19 przed wylotem z Polski, nie stanowi to podstawy do anulacji imprezy bezkosztowo. Obowiązują warunki anulacji wg OWU.
W przypadku zachorowania na COVID-19 podczas wyjazdu, klienci są chronieni przez naszego ubezpieczyciela AXA do limitu z OWU. Jeśli na klientów zostanie nałożona kwarantanna - polisa działa tylko w sytuacji gdy osoba zachorowała. Jeśli izolacja została nałożona na osobę zdrową - polisa nie działa.
W przypadku pozytywnego wyniku testu na COVID-19 przed wylotem z Emiratów, biuro nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości powrotu w oryginalnym terminie oraz wynikających z tego dalszych kosztów.
Jednocześnie informujemy, że pasażerowie linii Emirates wylatujący do 31.10.20 są chronieni globalną polisą, która pokrywa koszty świadczeń medycznych i kwarantanny poniesionych w związku z zachorowaniem na COVID-19 bez żadnych dodatkowych opłat niezależnie od klasy rezerwacyjnej. Więcej informacji: https://www.emirates.com/pl/polish/help/covid19-cover/
Mapa i atrakcje okolicy

Burdż Chalifa
2 km w linii prostej od hoteluZobacz więcej
Dubai Aquarium & Underwater Zoo
2 km w linii prostej od hoteluZobacz więcej
Meczet Jumeirah Mosque
2 km w linii prostej od hoteluZobacz więcej
Bazar złota
7 km w linii prostej od hoteluZobacz więcej
Burj Al Arab
12 km w linii prostej od hoteluZobacz więcej
Pogoda
Luty
Przed podróżą
W Zjednoczonych Emiratach Arabskich dla Polaków wizy nie są wymagane, jeśli przyjeżdżają w celach turystycznych, kulturalnych, naukowych lub rodzinnych i przebywają na terytorium ZEA do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.