12 963 zł
za wszystkich
Ikos Oceania
Opis oferty
Kraj
Grecja
Zakwaterowanie
IkosOceania
Kategoria
Region
Grecja / Halkidiki
Położenie
Hotel Ikos Oceania usytuowany jest nad prywatną piaszczystą plażą długości około 350 metrów w miejscowości Nea Moudania na półwyspie Halkidiki. Z obiektu roztaczają się widoki na Morze Egejskie oraz na górę Olimp. Lotnisko w Salonikach (SKG) znajduje się w odległości około 50? km. ZAKWATEROWANIE
Obiekt oferuje około 290 nowoczesnych pokoi i apartamentów o wysokim standardzie. wszystkie pokoje wyposażone są w klimatyzację, telewizor z płaskim ekranem, zestaw do parzenia kawy i herbaty, bezpłatne wifi, minibar lub lodówkę, sejf oraz łazienkę z prysznicem lub wanną i suszarką. pokoje posiadają balkon lub taras albo prywatny ogród w niektórych typach. poniżej typy pokoi wraz z dopasowaną specyfikacją
Pokój Double / Superior Double (ok. 32 m², maks. 2 osoby)
Pokój Family Room Sea View (65 m², maks. 4 osoby)
Junior Suite (ok. 35 m², maks. 3 osoby)
Panorama Junior Suite (ok. 35 m², maks. 3 osoby)
Deluxe One Bedroom Family Suite (ok. 50–55 m², maks. 4 osoby)
Deluxe Two Bedroom Family Suite (ok. 95 m², maks. 6 osób)
Restauracje I Bary
Goście mają dostęp do kilku restauracji oferujących m.in. dania greckie, włoskie, azjatyckie oraz kuchnię międzynarodową, wszystkie w formule „All? Inclusive”. Śniadania podawane są w formie bufetu. W hotelu znajdują się również bary, beach bar oraz kluby dla dzieci i nastolatków. UDOGODNIENIA
Bezpłatne WiFi w całym obiekcie
Leżaki i parasole na prywatnej plaży
Kryty i odkryty basen
Strefa spa z sauną i łaźnią parową
Centrum fitness
Kluby dziecięce i programy dla nastolatków
Korty tenisowe i ścianka wspinaczkowa
Wypożyczalnia rowerów, kajaków i sprzętu wodnego
Całodobowa recepcja
Parking (częściowo płatny)
Dodatkowe usługi
Dine Out program, wypożyczenie Tesli, muzealne wejściówki w ramach lokalnej oferty
Co Doceniają Klienci
Goście chwalą lokalizację nad morzem, nowoczesne i przestronne pokoje z widokiem na morze, szeroką ofertę gastronomiczną w formule All Inclusive, bogate udogodnienia dla rodzin z dziećmi oraz wysoką jakość obsługi.
Cena zawiera
• Przelot liniami rejsowymi
• Transfer lotnisko – hotel oraz hotel – lotnisko
• Noclegi zgodnie z wybraną opcją w procesie rezerwacji
• Wyżywienie zgodnie z wybraną opcją w procesie rezerwacji
• Ubezpieczenie (KL, NNW, BP – pakiet Wiener Basic)
• Składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny TFG
• Składkę na Turystyczny Fundusz Pomocowy TFP
Cena nie zawiera
• Opłaty klimatycznej / lokalnej - płatnej na miejscu
• Innych usług oferowanych przez obiekt płatnych zgodnie z cennikiem obiektu
• Opieki pilota / rezydenta
Ważne Informacje Dodatkowe
Obsługa
• Biuro zapewnia zdalną opieka polskojęzycznego konsultanta poprzez aplikację mobilną, e-mail lub telefonicznie
• Brak obsługi pilota / rezydenta w miejscu świadczenia usług
Udogodnienia
Usługi zostały przygotowana dla osób charakteryzujących się dobrostanem zdrowotnym i ruchowym. Brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. W przypadku pytań prosimy o kontakt z Biurem podróży. Przelot
Przeloty realizowane są w ramach połączeń rejsowych realizowanych zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. WIZZAIR (W6) z wliczonym w cenę małym bagażem podręcznym (Mały bagaż na pokładzie 40x30x20 cm maks. 10 kg). Bagaż rejestrowany dodatkowo płatny opcja dostępna tylko w trakcie zakładania rezerwacji (dostępna opcja 10 kg lub 20 kg wg cen i regulaminu przewoźnika). Ryanair & Buzz (FR) z wliczonym w cenę małym bagażem podręcznym (Mały bagaż na pokładzie 40x20x25 cm maks.). Bagaż rejestrowany dodatkowo płatny opcja dostępna tylko w trakcie zakładania rezerwacji (dostępna opcja 10 kg lub 20 kg wg cen i regulaminu przewoźnika). Odprawa lotniskowa
W zależności od linii lotniczej wykonującej lot w ramach rezerwacji niezbędna będzie realizacja
Odprawa online – wykona je biuro, dlatego koniecznie podczas zakładania rezerwacji podaj prawidłowe dane niezbędne do odprawy. Karta pokładowa zostanie przesłana na adres mailowy podany w rezerwacji oraz będzie dostępna w aplikacji mobilnej „Tourist-Gotowy na wakacje”. Karty pokładowe są wystawiane i wysyłane od 22 do 6 godzin przed wylotem. Ważne kartę pokładową na lot powrotny wystawiamy i przesyłamy od 22 do 6 godzin przed wylotem więc otrzymasz ją dopiero w trakcie pobytu (dotyczy przewoźników low cost ).
Ważne
W przypadku Wizzair – kartę pokładową należy wydrukować i posiadać ze sobą lub / i należy poprać na urządzenie mobilne umożliwiające wyświetlenie karty. w przypadku Ryanair - karta pokładowa MOBILE UWAGA od 12.11.2025 karty pokładowe linii RYANAIR muszą zostać pobrane na urządzenie mobilne i okazane na lotnisku. Linia nie będzie akceptować wydrukowanych kart pokładowych. lub
Odprawy na lotnisku - zrealizujesz ją samodzielnie przy stanowisku odprawy lotu (dotyczy przewoźników regularnych Lot ).
Bagaż rejestrowany, niezależnie od tego czy odprawa odbywa się online czy na lotnisku, musi zostać nadany w punkcie odprawy bagażowej (check-in). Transfer
Na lotnisku (po odprawie i odebraniu bagaży) spotkanie z Kontrahentem Tourist Polska, który wskaże transfer do hotelu. Kierowcy realizujący transfery wskakują hotel oraz pomagają z bagażem, kierowcy komunikują się w języku lokalnymi lub angielskim. Informacja o transferze powrotnym dostępna będzie na dzień przed wylotem poprzez aplikację mobilną, e-mail
Obiekt
Klienci muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju. Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia podróżują wyłącznie pod opieką stałych lub okazjonalnych opiekunów. Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, opiekunowie są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju. Doba hotelowa standardowo (najczęściej spotykane) doba hotelowa / pobyt
• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14.00 - 15.00 w dniu przyjazdu
• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11.00 – 12.00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku przybycia przed rozpoczęciem doby hotelowej lub transferu po zakończeniu doby hotelowej większość hoteli zapewnia lub wskazuje miejsce na pozostawienie bagaży. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak sejf, klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii. Cześć obiektów pobiera kaucje (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu (ręczniki i serwis plażowy, usługi dodatkowe, zniszczenia). Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Prezentowane na stronie internetowej zdjęcia pokoi są zdjęciami przykładowymi. Oznacza to, że nie każdy pokój w ośrodku wygląda identycznie jak prezentowany na zdjęciu. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z biurem. Podatki i opłaty lokalne
Opłaty pobierane są przez obiekt w trakcie zameldowania. Opłaty ustalane są przez władze lokalne i uzależnione są od standardu obiektu, długości pobytu i wieku Podróżnych. Dojazd własny
Tourist Polska w ramach sprzedaży niniejszej usługi pełni rolę pośrednika w zawieraniu umowy z wykonawcą tj. obiektem hotelarskim. Wykonawca jest przedsiębiorcą, a dane wykonawcy są podane są w ofercie, w umowie w pozycji „Obiekt” oraz dokumentach potwierdzających rezerwacje i voucherach. Tourist Polska pod dokonaniu i opłaceniu rezerwacji przekazuje dane (w tym dane osobowe) dotyczące rezerwacji Wykonawcy. Wykonawca jest odpowiedzialny za realizacje świadczeń zamówionych w procesie rezerwacji. Wszelkie nieprawidłowości i niezgodności dotyczące realizacji świadczenia usług należy zgłaszać bezpośrednio u Wykonawcy. Tourist Polska świadczy usługę pośrednictwa związaną z wyborem oferty i zawarciem umowy z wykonawcą. Sprzedawana oferta jest pojedynczą usługa turystyczną Zgodnie z Ustawą o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z dnia 24 listopada 2017 roku Art. 5 ust. 2 do niniejszej usługi turystycznej nie stosuje się przepisów Ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z dnia 24 listopada 2017 roku. Oferta przygotowana w systemie pakietowania dynamicznego
Ceny ofert są aktualizowane na bieżąco i obowiązują w momencie składania rezerwacji. Dzięki technologii dynamicznego pakietowania, propozycje tworzone są w czasie rzeczywistym – na podstawie dostępnych usług i aktualnych cen. Do momentu opłacenia oferty jej cena może ulec zmianie. Ma na to wpływ m.in. dostępność miejsc w hotelu i samolocie, kursy walut czy promocje. Rezerwacja (należność i dostępność) jest potwierdzana niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Wybierz pokój i godziny lotów
Podział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Double or twin promo
2 dorosłych
Double or twin superior sea view
2 dorosłych
Junior suite sea view
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking LotPark - Parking Lotnisko, Karczunkowska 178, 02-871 Warszawa
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
12 963 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Sierpień 2019
Grupa znajomych
10
Hotele sieci Ikos to gwarancja bardzo wysokiego standardu, hotelu, obsługi, jedzenia.. Jestem bardzo zadowolona z pobytu w tym hotelu. Przepiękny ogród hotelowy, przepyszne jedzenie, miła obsługa i gwarancja wielu atrakcji w hotelu. Nikt nie będzie się nudził podczas pobytu. W hotelach Ikos bardzo cenni się prywatność gości, dlatego miejsce jest w sam raz na wypoczynek.
Zalety
• Wysoki standard Profesjonalna obsługa Czystość Teren hotelowy
Wady
• -
Pogoda
Kwiecień
Przed podróżą
Kwota podatku zależy od długości pobytu i rodzaju noclegu. Może wynieść od 2 EUR do 15 EUR za dzień. Przed podróżą sprawdź aktualne stawki na lokalnych stronach tego kraju lub w biurze podróży.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Grecji Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Grecji dla Polaków wizy nie są wymagane.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa. Szczegóły na: Informacje dla podróżujących.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: Informacje dla podróżujących.


































