4 368  

za wszystkich

59
basen
basen
SPA
obiekt, plaża
basen

Opis oferty

Region: RodosBiuro podróży (przedsiębiorca): EasygoKod oferty: WAK989223

Lokalizacja

Obiekt położony jest ok. 700 m od centrum Faliraki i 80 m od piaszczystej plaży. W okolicy warto zobaczyć:

• Seven Springs - 15 km

• Lindos - 36 km

• Kalithea Springs - 7,5 km

• Stare Miasto w Rodos - 15 km

• Lotnisko (RHO) - 17 km

Plaża

Do piaszczystej plaży jest zaledwie 80 m. Leżaki i parasole dostępne są za opłatą. W pobliżu znajduje się wypożyczalnia sprzętu do sportów wodnych.

Do dyspozycji gości na terenie hotelu

Hotel dysponuje 158 pokojami, lobby z barem, restauracją, minimarketem i parkingiem. Na miejscu działa recepcja 24h, sale konferencyjne oraz dostęp do Wi-Fi. Goście mogą korzystać z usług konsjerża, room service, pralni i opieki medycznej (część usług za opłatą).

Atrakcje hotelowe

Na terenie obiektu znajdują się basen z wydzieloną częścią dla dzieci, siłownia, pokój gier, a także bogata strefa wellness (sauna, jacuzzi, masaże, łaźnia parowa - odpłatnie). Goście mają także możliwość skorzystania z wypożyczalni rowerów.

Dla dzieci

Dzieci mogą korzystać z basenu dla najmłodszych oraz łóżeczek dziecięcych dostępnych na życzenie. Hotel oferuje także przestronne pokoje rodzinne i junior suity idealne na rodzinny wypoczynek.

Pokoje i zakwaterowanie

Hotel oferuje szeroki wybór eleganckich pokoi:

• Deluxe Junior Suite z widokiem na morze (ok. 45 m2) - z basenem wspólnym

• Standard Junior Suite z prywatnym basenem (ok. 35 m2)

• Double Standard (ok. 28 m2)

• Double Superior z widokiem na basen

Wszystkie pokoje są klimatyzowane (czerwiec-wrzesień), posiadają Wi-Fi, sejf, czajnik, balkon lub taras. Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.

Wyżywienie

WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)

RO - oferta bez wyżywenia

BB - śniadania w formie bufetu

HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Dokonanie rezerwacji

Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Transport i bagaż

Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.

• LINIE RYANAIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 40x20x25 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,

• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena będzie wyższa.

• LINIE WIZZ AIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

Uwaga: Podane wymiary nie obejmują uchwytów/kółek bagażu

Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena będzie wyższa.

• LINIE EASYJET - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 45x36x20 cm (umieszczany pod siedzeniem), maksylanie 15kg. Powiększony bagaż kabinowy dostępny jest za dodatkową opłatą

• 15 kg (56x45x25 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 15 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji,

• 23 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.

• SMARTWINGS - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 55x45x25 cm, maksymalnie 8 kg. Do bagażu podręcznego zaliczamy również instrumenty muzyczne, których waga nie może przekraczać 8 kg, zaś maksymalne wymiary to : długość 90 cm, szerokość 35 cm oraz głebokosć 20 cm (wymiary obejmują opakowanie na instrument). Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Rezerwacja miejsc w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna

Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli miejsc w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.

Ryanair - karta pokładowa mobile

UWAGA!!! Od 12.11.2025 karty pokładowe linii RYANAIR muszą zostać pobrane na urządzenie mobilne i okazane na lotnisku. Do prawidłowego zeskanowania kodu na lotnisku, sugerujemy ustawienie maksymalnej jasności ekranu urządzenia mobilnego. Linia nie będzie akceptować wydrukowanych kart pokładowych.

Ryanair - bagaż osobisty

W przypadku przelotem liniami Ryanair każdemu pasażerowi przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małego osobistego bagażu (np. : mały plecak, torebka, torba na laptopa) umieszczanego pod fotelem pasażera z przodu. Zgodnie z nową polityka bagazową linii (od 01/08/2025) wymiary tego bagazu to: 40x30x20 cm

Wymiary bagażu będą podane na kartach pokładowych

Oferta - informacje uzupełniające

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych, część usług może byc wyłączona/niedostępna. W tym czasie hotele moga przprowadzać niezbędne remonty, serwisy, odświeżenia poszczegolnych elementów infrastruktury hotelowej. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Przedstawiają one ogólny zarys układu, estetyki i wyposażenia pokoi. Rzeczywisty pokój przydzielony do rezerwacji może różnić się od przykładowego zdjęcia. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Pokoje typu Economy, Promo - to pokoje zazwyczaj o obniżonym standardzie wyposażenia, mniejszej powierzchni, czy też mniej korzystnym położeniu i widoku niż pokoje standardowe w danym hotelu. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do zmian w świadczeniu usług w różnych okresach roku.

Cena wyjazdu zawiera

• Przelot w obie strony,

• Osobisty bagaż podręczny (mała torba/plecak, umieszczany pod fotelem pasażera - wymiary, waga - zgodnie z warunkami przewozu linii lotniczej - Ryanair: 40x20x25 cm; Wizzair:40x30x20 cm)

• Zakwaterowanie w wybranym rodzaju pokoju w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00),

• Wyżywienie według wybranej opcji,

• Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (Shuttle-bus, informacja o transferach będzie udzielana po angielsku. Informacja o transferze powrotnym dostępna poprzez aplikację)

• Telefoniczna asysta anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta

• Ubezpieczenie KL i NNW,

• Składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.

Cena wyjazdu nie zawiera

• Dopłaty do innych opcji wyżywienia,

• Opłaty klimatycznej płatnej na miejscu w hotelu, depozytów wymaganych przez hotel

• Lokalnych podatków,

• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,

• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne.

• Rezerwacji miejsc w samolocie obok siebie

• Bagażu podręcznego 10 kg (Priority Wizzair, Ryanair), bagażu rejestrowanego (Wizzair, Ryanair)

• Oferta pobytu w Grecji nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu telefonicznego w języku angielskim z przedstawicielem kontrahenta pod numerem podanym w dokumentach podróży. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.

Lokalny podatek

Z dniem 01.01.2025 zgodnie z decyzją rządu greckiego, wprowadza się obowiązek podatkowy - "opłatę za odporność klimatyczną". Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania w hotelu. Wysokość podatku turystycznego uzależniona jest od kategorii lokalnej obiektu. Przedstawia się następująco:

2 euro/pokój/noc w hotelu 1-gwiazdkowym oraz 2-gwiazdkowym

5 euro/pokój/noc w hotelu 3-gwiazdkowym

10 euro/pokój/noc w hotelu 4-gwiazdkowym

15 euro/pokój/noc w hotelu 5-gwiazdkowym

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Standard double standard room (gardenview)

2 dorosłych

Wylot
05:4509:40
WMI · 26.04 (Ndz.)Warszawa - Modlin
RHO · 26.04 (Ndz.)Rodos
Przylot
10:1512:20
RHO · 01.05 (Pt.)Rodos
WMI · 01.05 (Pt.)Warszawa - Modlin
4 368 zł
za pokój

Standard double standard room (lateralseaview)

2 dorosłych

Wylot
05:4509:40
WMI · 26.04 (Ndz.)Warszawa - Modlin
RHO · 26.04 (Ndz.)Rodos
Przylot
10:1512:20
RHO · 01.05 (Pt.)Rodos
WMI · 01.05 (Pt.)Warszawa - Modlin
4 488 zł
za pokój

Junior suite standard junior suite (seaview, shared-poolterrace)

2 dorosłych

Wylot
05:4509:40
WMI · 26.04 (Ndz.)Warszawa - Modlin
RHO · 26.04 (Ndz.)Rodos
Przylot
10:1512:20
RHO · 01.05 (Pt.)Rodos
WMI · 01.05 (Pt.)Warszawa - Modlin
5 438 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nas
Promesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.
Popularne
Parkingi
Ubezpieczenia
Promesa

Parking Parking Tani i Bezpieczny PREMIUM, ul. Generała Wiktora Thommee 10, 05-102 Nowy Dwór Mazowiecki

110
za 1 auto
1 auto
Data od
26.04.2026
Data do
01.05.2026
110
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

216
za wycieczkę
216
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka4 368

Cena całkowita

4 368
Zaliczka płatna teraz1 310
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

Opinie 4

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 4 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Grażyna
Opinia zweryfikowana

Czerwiec 2024

·

50+

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 16.06.2024

9.3

Częsci wspólne hotelu bardzo nowoczesne i czyste. Łazienka, a szcególnie kabina prysznicowa wymaga porządnego czyszczenia lub wymiany. Basen hotelowy położony jest bardzo blisko budynku, z czystą wodą bez zapachu chloru. Ilość leżaków była wystarczająca. Do dyspozycji gości są ręczniki plażowe. Na wyróżnienie zasługują posiłki, które są urozmaicone i smaczne. Mięsa były miękie, róznorodne, codziennie były też ryby i owoce morza. Owoce były zarówno rano jak i wieczorem. Kawa smaczna. Kelnerzy bardzo mili i uprzejmi. Do kolacji serwowana jest również woda bez dodatkowych opłat. Codziennie były koncerty, wystepy różnych zespołów muzycznych. Plaża połozona jest w niewielkiej odległosci ale niestety dojście do niej jest w pełnym słońcu. Leżaki są mocno odsunięte od linii brzegowej, co znacznie utrudnia dojście po gorącym piasku. Przebywanie tuż nad wodą w pełnym słońcu jest wręcz niemozliwe, a niektóre osoby i dzieci lubią bawic się na brzegu. Dużym zaskoczeniem była konieczność wnoszenia codziennie opłaty w wysokości EUR 10 za każdy leżak na plaży ( w pierwszej linii) znajdującej się w poblizu pięciogwiazdkowego hotelu.

Zalety

Super basen, pyszne i urozmaicone posiłki, uprzejma i przyjazna obsługa kelnerska, serwowanie również wody do kolacji.

Wady

Sprzątanie zwłaszcza łazienki. Płatne leżaki na plaży. Mocno odsunięte leżaki od lini brzegowej.

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

static-map-mobilestatic-map-tabletstatic-map-desktop

Atrakcje w okolicy Apollo Blue

WaterPark 2 km w linii prostej od hotelu
Wycieczkę do jednego z największych parków wodnych w Europie należy bardzo dokładnie zaplanować, ponieważ bez odpowiedniego przygotowania może się okazać, że aby skorzystać w pełni ze wszystkich jego atrakcji jeden dzień może nie wystarczyć. Park został podzielony na strefy tematyczne oznaczone dodatkowo kolorami (dzięki temu w łatwy sposób wybierzemy zjeżdżalnie dla dzieci i najmłodszych pociech). Znajdziemy tu dosłownie każdy rodzaj zjeżdżalni: turbo slide, kamikaze slide, black whole (dla lubiących bardzo szybkie prędkości) oraz crazy cones slide, rafting slide (dla fanów umiarkowanych prędkości). Najwyższa zjeżdżalnia mierzy aż 147 m wysokości. Dla najmłodszych niezapomnianą atrakcją będą zjeżdżalnie na wielkim statku pirackim. W 2013 r. park został odznaczony nagrodą Travellers choise, w tym samym roku otrzymał także rekomendację Zoover recommendation.

Zobacz więcej

WaterPark

Pogoda

Kwiecień

17°C
15°C
17°C
13

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
W Grecji obowiązuje podatek turystyczny, który opłacisz w hotelu. Warto mieć przy sobie gotówkę, ponieważ nie zawsze można opłacić go kartą. Podatek obejmuje cały pokój, bez względu na liczbę zameldowanych w nim osób.

Kwota podatku zależy od długości pobytu i rodzaju noclegu. Może wynieść od 2 EUR do 15 EUR za dzień. Przed podróżą sprawdź aktualne stawki na lokalnych stronach tego kraju lub w biurze podróży.
Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Do Grecji Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Grecji dla Polaków wizy nie są wymagane.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa. Szczegóły na: Informacje dla podróżujących.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: Informacje dla podróżujących.