Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
3561 zł/os.
7 122 zł
Gran Garbi Mar
8.4
16 opinii
3.5
181 opinii
8.4
16 opinii
3.5
181 opinii
Opis oferty
Opis hotelu
Lokalizacja
Gran garbi Mar znajduje się na Wybrzeżu Costa Brava w miejscowości Lloret de Mar. Odległość od centrum miasta z restauracjami, barami i sklepami około 500 m, odległość od przystanku komunikacji miejskiej około 15 m. Odległość od lotniska GRO około 30 km, odległość od lotniska BCN około 90 km. PLAŻA: publiczna około 300 m ( serwis plażowy dodatkowo płatny ).
Do Dyspozycji Gości
Recepcja z lobby, restauracja główna,
Bar, winda, taras słoneczny, basen, przechowalnia bagażu WiFi w miejscach wskazanych przez hotel. DLA DZIECI: brodzik, miniklub czynny od połowy czerwca do połowy września. POKOJE - pokoje o różnym standardzie, pokoje typu STANDARD - łazienka (WC, wanna/prysznic - suszarkę do włosów można wypożyczyć w recepcji), TV-sat,
Część pokoi posiada balkon/taras. Dodatkowo płatne: wypożyczalnia samochodów, sporty wodne na plaży
Dodatkowe Informacje
(w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywienia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w określonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np. : LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.
Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Cena zawiera/nie zawiera
UWAGA! SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,
Odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer. OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura. Oferta z przelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Majorkę oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem. Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych. SEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie. Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar. Oferta liniami lotniczymi Wizzair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela (Costa Brava) i anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (pozostałe kierunki hiszpańskie). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko tylko w sezonie letnim (dotyczy tylko Costa Brava)
Ważne informacje.
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard double standard balcony or terrace
2 dorosłych
Warto dokupić
Airport Parking 500, Warszawska 14, 05-090 Dawidy
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
7 122 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 21
Para
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
6.3
Hotel bardzo fajnie położony, lekko na wzniesieniu, z balkonu widać całą panoramę Lloret , morze i kawałek plaży. Obsługa bardzo miła. Niestety hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki. W łazience brak mydła. Na łóżkach do przykrycia się tylko prześcieradła. Co prawda w szafie były jakieś koce ale nie wyglądały zachęcająco żeby z nich korzystać. W pokoju nie ma czajnika ani żadnych filiżanek, łyżeczek. W łazience tylko jednorazowe kubeczki.
W hotelu jest tylko sala śniadaniowa, na kolację idzie się do hotelu obok. Nie jest to problem bo to parę kroków, natomiast jedzenie pozostawia wiele do życzenia. Tłusto i nie zawsze smacznie. Mięso twarde, jajka sądzone toną w tłuszczu. Mało surowych warzyw, tylko pomidory, ogórki, sałata i papryka. Sala jest tak wielka, że obsługa nie ogarnia sprzątania ze stołów. Czasami nie ma gdzie usiąść bo stoliki są zastawione brudnymi naczyniami. Niektóre rzeczy jak np. ciasta rozmrażane.
Ogólnie sam hotel dla mniej wymagających może być. Jedzenia nie polecam.
Zalety
• Położenie. Lekko na uboczu ale wszędzie blisko.
Wady
• Brak czajnika i jakichkolwiek naczyń w pokoju. Brak kołder ( nawet cienkich).
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Pogoda
Kwiecień
Przed podróżą
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej