Dobry14 opinii
6,2
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Globales Costa Tropical

Kod oferty: WAK653267
obiekt
teren hotelu, basen
basen
basen
basen
obiektteren hotelu, basenbasenbasenbasenbasenteren hoteluteren hoteluteren hotelurestauracjarestauracjarestauracjarestauracjarestauracjateren hotelupokójpokójpokójpokójpokójpokójpokójpokój
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Nasi klienci docenili

  • Udogodnienia i atrakcje dla najmłodszych: plac zabaw, brodzik, miniklub (5-12 lat, zajęcia odbywają się w lipcu i sierpniu).
  • Atrakcyjna lokalizacja: ok. 10 km od stolicy wyspy - Puerto Rasario, ok. 5 km od lotniska (krótki transfer).
  • Bogata oferta rekreacyjna: siłownia, tenis stołowy, kort do tenisa, boisko do piłki nożnej, sporty wodne na plaży (odpłatnie).
  • 2 km od hotelu piaszczysta plaża, na którą kursuje darmowy bus.
  • Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

    185
    za wycieczkę
    promesa

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    promesa
    0
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny

    Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!

    Informacje o podróży

    Wylot

    11:0018.05.2021 Wtorek
    BERBerlin
    15:1018.05.2021 Wtorek
    FUEFuerteventura

    Powrót

    15:5525.05.2021 Wtorek
    FUEFuerteventura
    21:5525.05.2021 Wtorek
    BERBerlin

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK653267Region: FuerteventuraOrganizator: Best Reisen

    Naszym zdaniem

    Hotel składający się z 2-pietrowego budynku głównego i bungalowów w ogrodzie. Wygodne zakwaterowanie, spokojna okolica na uboczu kurortu. Duży słonowodny basen, ładny ogród, dogodna baza wypadowa.

    Położenie

    W miejscowości Costa Antigua, ok. 2km od piaszczystej plaży (serwis plażowy płatny) w Caleta de Fuste, 12km od stolicy Puerto del Rosario, 5km od lotniska, 2km od centrum handlowego.

    Wyposażenie

    Recepcja (czynna od godz. 08.00 do 24.00), bezpłatne łącza Wi-Fi, odpłatne stanowiska internetowe, punkt wymiany walut, restauracja z tarasem, letni bar z siedziskami w basenie, kafejka, minimarket, wypożyczalnia samochodów, pralnia.

    Pokoje

    Standard pool view - pokój dzienno-sypialny, aneks kuchenny (lodówka, czajnik, mikrofalówka), TV sat, telefon, sejf (odpłatny), Wi-Fi (odpłatnie), taras lub balkon z widokiem na basen.

    Duplex garden view - pokój dzienny z aneksem kuchennym i taras na parterze, na 1. piętrze sypialnia, łazienka, balkon.

    W przypadku zakwaterowania z opcją all inclusive - w pomieszczeniach nie ma kuchni, jest lodówka.

    Wyżywienie

    All inclusive - śniadania, obiady, kolacje (bufety), przekąski, lokalne napoje i alkohole serwowane w wyznaczonych przez hotel lokalach i godzinach.

    Sport i rozrywka

    Basen słonowodny o nieregularnym kształcie z tarasem słonecznym (parasole i leżaki bezpłatnie, brak ręczników kąpielowych ), tenis ziemny, tenis stołowy, boisko wielofunkcyjne, sauna, jacuzzi, masaże, bilard, bezpłatna siłownia, animacje, program rekreacyjny i rozrywkowy. 2km od hotelu znajduje się pole golfowe.

    Dla dzieci

    Brodzik słonowodny, mała zjeżdżalnia wodna, minifontanny, plac zabaw, w sezonie miniklub.

    Uwagi

    Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

    W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

    Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

    Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.

    Cena zawiera

    Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę (kontakt telefoniczny), ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

    Cena nie zawiera

    Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

    Aktualizacje covid-19

    Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

    Kod qr -formularz sanitarny

    Wszyscy pasażerowie są zobowiązani do wypełnienia formularza sanitarnego (dostępny na stronie www.spth.gob.es lub poprzez bezpłatną aplikację SPAIN TRAVEL HEALTH-SpTH). Formularz generuje kod QR, który należy okazać na granicy.

    Uwaga! Od 1 lipca wszyscy podróżni przybywający do Hiszpanii drogą powietrzną lub morską będą musieli poddać się kontroli zdrowotnej, która może obejmować mierzenie temperatury, sprawdzanie dokumentów oraz ocenę ogólną (wizualną) stanu zdrowia.

    Mierzenie temperatury będzie się odbywało w sposób rutynowy, poprzez kamery termowizyjne lub termometry bezkontaktowe. Za gorączkę będzie uznawana temperatura 37,5 °C oraz wyższa.

    W przypadku stwierdzenia gorączki lub podejrzeń o wykazywanie objawów COVID-19, pasażer zostanie poddany kolejnej kontroli (powtórne mierzenie temperatury, badanie lekarskie). Jeśli podejrzenia okażą się uzasadnione zostanie uruchomiony alert sanitarny (wg protokołów przygotowanych wspólnie przez władze centralne i regionalne), a pasażer zostanie skierowany do odpowiedniego centrum medycznego.

    Informacje o lotach liniami wizzair, easyjet

    Wizzair

    Jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie).

    Bagaż główny za dopłatą

    • 20 kg w cenie 220/280/380 sztuka z wylotem z Katowic, ostateczne cena zostanie podana przed potwierdzeniem rezerwacji.

    WIZZ Priority

    Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Priority to 240 PLN/os. za lot w dwie strony.

    Wybór miejsca (za opłatą)

    Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.

    EasyJet - z portu lotniczego Berlin Brandenburg

    Przelot liniami typu Low Cost

    Ważne: Od 10 lutego 2021 r. wprowadzone zostaną zmiany dotyczące bagażu podręcznego :

    Wszyscy klienci podróżujący od tego dnia mogą zabrać na pokład jeden mały bagaż podręczny (maks. 45 x 36 x 20 cm) do 10 kg , który musi zmieścić się pod siedzeniem znajdującym się z przodu.

    Ten sam dodatek dotyczy wybranych miejsc standardowych. Ponadto klienci, którzy zakupili miejsce Up front lub Extra legroom będą mogli zabrać na pokład duży bagaż podręczny (maks. 56 x 45 x 25 cm) , który musi mieścić się w schowku nad głową.

    W przypadku rezerwacji dokonanych do 30.11.2020 r. z wylotami od 10 lutego 2021 r. Klient może skorzystać z usługi Hands Free, która umożliwia nadanie dużego bagażu podręcznego (maks. 56 x 45 x 25 cm) za darmo przy stanowisku nadawania bagażu. Nie należy przynosić bagażu do bramki, ponieważ zostanie on umieszczony w luku, a Klient zostanie obciążony opłatą.

    Loty do 09/02/2021: W cenie podstawowej zawarty jest bagaż podręczny o wymiarach maksymalnych do 56x45x25 cm (z uchwytami i kółkami).

    Bagaż główny za dopłatą

    • 15 kg w cenie 410 PLN/sztuka

    • 23 kg w cenie 480 PLN/sztuka

    Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Wybór miejsca (za opłatą)

    Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji (wycena na podstawie dostępności miejsc i oferty linii lotniczej). Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie

    Warunki wjazdowe do kraju

    Aktualizacja z dnia 25.01.2021

    W związku z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 22.01.2021 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii z dnia 21.12.2020 r. informujemy, iż podróżujący, wracający do Polski, są zobowiązani do odbycia 10-dniowej kwarantanny (licząc od dnia następującego po przekroczeniu granicy).

    Z obowiązku tego zwolnione są osoby, którym wystawiono zaświadczenie o wykonaniu szczepienia ochronnego przeciwko COVID-19 oraz osoby posiadające negatywny wynik testu diagnostycznego na SARS-CoV-2 wykonanego, przed przekroczeniem granicy, w okresie 48 godzin, licząc od momentu wyniku tego testu. (Akceptowane testy PCR i antygenowe). Zorganizowanie oraz koszt testu są po stronie podróżujących. Koszt testu PCR (Teneryfa i Gran Canaria) wynosi ok. 165 eur i mozna go zrobic w szpitalu w godzinach 09:00 - 11:00,

    Koszt testu PCR (Fuerteventura) ok. 130 Eur.

    Koszt testu anytgenowego wynosi ok. 35 eur

    Aktualnie obostrzenia na Wyspach Kanaryjskich można znaleźć na stronie https://www.hellocanaryislands.com/coronavirus/

    ----------------------------------

    Decyzją rządu Wysp Kanaryjskich turyści odwiedzający archipelag będą musieli okazać na lotnisku test PCR na koronawirusa z wynikiem negatywnym wykonany nie wcześniej niż 72 godziny przed przylotem. Wynik testu powinien być w języku angielskim bądź hiszpańskim.

    Wszyscy pasażerowie są zobowiązani do wypełnienia formularza sanitarnego (dostępny na stronie www.spth.gob.es lub poprzez bezpłatną aplikację SPAIN TRAVEL HEALTH-SpTH). Formularz generuje kod QR, który należy okazać na granicy.

    Uwaga! Od 1 lipca wszyscy podróżni przybywający do Hiszpanii drogą powietrzną lub morską będą musieli poddać się kontroli zdrowotnej, która może obejmować mierzenie temperatury, sprawdzanie dokumentów oraz ocenę ogólną (wizualną) stanu zdrowia.

    Mierzenie temperatury będzie się odbywało w sposób rutynowy, poprzez kamery termowizyjne lub termometry bezkontaktowe. Za gorączkę będzie uznawana temperatura 37,5 °C oraz wyższa.

    W przypadku stwierdzenia gorączki lub podejrzeń o wykazywanie objawów COVID-19, pasażer zostanie poddany kolejnej kontroli (powtórne mierzenie temperatury, badanie lekarskie). Jeśli podejrzenia okażą się uzasadnione zostanie uruchomiony alert sanitarny (wg protokołów przygotowanych wspólnie przez władze centralne i regionalne), a pasażer zostanie skierowany do odpowiedniego centrum medycznego.

    Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię.

    Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

    Zachęcamy do śledzenie bieżących doniesień nt. zagrożenia epidemiologicznego koronawirusem przed wyjazdem za granicę. Aktualne komunikaty oraz wytyczne można znaleźć na stronach Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    23°C
    Temperatura w nocy
    15°C
    Temperatura wody
    18°C
    Liczba godzin słonecznych
    9

    Przed podróżą

    Informujemy, że od 1 lipca 2020. wszyscy podróżni przybywający do Hiszpanii drogą powietrzną lub morską będą musieli poddać się kontroli zdrowotnej, która może obejmować mierzenie temperatury, sprawdzanie dokumentów oraz ocenę ogólną (wizualną) stanu zdrowia. Mierzenie temperatury będzie się odbywało w sposób rutynowy, poprzez kamery termowizyjne lub termometry bezkontaktowe. Za gorączkę będzie uznawana temperatura 37,5°C oraz wyższa. W przypadku stwierdzenia gorączki lub podejrzeń o wykazywanie objawów COVID-19 pasażer zostanie poddany kolejnej kontroli (powtórne mierzenie temperatury, badanie lekarskie). Jeśli podejrzenia okażą się uzasadnione zostanie uruchomiony alert sanitarny (wg protokołów przygotowanych wspólnie przez władze centralne i regionalne), a pasażer zostanie skierowany do odpowiedniego centrum medycznego.

    Wszyscy pasażerowie będą również zobowiązani do wypełnienia formularza sanitarnego (dostępny na stronie zobacz więcej lub poprzez bezpłatną aplikację SPAIN TRAVEL HEALTH-SpTH). Formularz generuje kod QR, który należy okazać na granicy.

    Od 23 listopada 2020 wszyscy pasażerowie będą musieli posiadać negatywny wynik testu na covid wykonany na 72 godziny przed przybyciem do Hiszpanii. Obecnie akceptowane formy testów to: PCR (RT-PCR), TMA (ang. Transcription Mediated Amplification), RT-LAMP (ang. Reverse Transcriptase Loop-Mediated Isothermal Amplification). Kontrola wyniku testów będzie odbywała się na lotniskach oraz w portach morskich zaraz po przybyciu. Trzeba będzie okazać oryginał wyniku w formie papierowej lub elektronicznej. Wynik testu powinien być w języku hiszpańskim lub angielskim i zawierać następujące dane: imię i nazwisko podróżującego, numer paszportu lub innego dowodu tożsamości (musi się zgadzać z numerem podanym w formularzu kontroli sanitarnej), data wykonania testu, dane certyfikowanego centrum diagnostycznego, informacja o użytej technice diagnostycznej oraz negatywny wynik.

    Wszyscy pasażerowie będą również zobowiązani do wypełnienia formularza sanitarnego (dostępny na stronie zobacz więcej lub poprzez bezpłatną aplikację SPAIN TRAVEL HEALTH-SpTH). Formularz generuje kod QR, który należy okazać na granicy.
    Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
    W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.
    Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.

    Opinie

    Opinie dodane przez

    2.0
    Ewelina
    Pobyt - Październik 2019Grupa przyjaciół
    Hotel stary, wymagający solidnego remontu. Pokoje nie za czyste, meble rozpadające się, rodem z średniowiecza. O łóżko i pościel trzeba się prosić w recepcji. Aneks kuchenny jest, ale brak jakichkolwiek sztućców, talerzy, szklanek, czy czajnika (może turysta ma sam zapakować i przewieźć garnki w torbie podróżnej?) Bywałam w kilku trzy gwiazdkowych hotelach (i również w Hiszpanii) i ten był najgorszy zarówno pod względem czystości i wyposażenia, jedzenia, jak i doinformowania obsługi. Jedzenie bez urozmaicenia- ciągle to samo, w ciągu tygodniowego pobytu 4 razy była zupa cebulowa (może to warzywo narodowe?) Obsługa w recepcji mimo, iż sympatyczna to nie doinformowana i wprowadzająca w błąd - podczas problemu z transferem powrotnym na lotnisko (który był opłacony i zagwarantowany) brak jakiejkolwiek informacji, czy zaangażowania w problem klientów, a wręcz propozycja dojazdu taksówka, lub komunikacją miejską na własny koszt. Co do wieczornej rozrywki- to takowa tam nie istniała. Siłownia i stół do tenisa stołowego, mimo iż w pomieszczeniu z oświetleniem i za depozyt to zamykany o godzinie 19.00 Może chodziło o nabijanie pieniędzy wieczorami w barze na napojach? Miasteczko oddalone sporo (20 minut, nieoświetlonymi skrótami) lub 40 minut - naokoło nadbrzeżem od Caleta de Fuste, gdzie dopiero występowało jakiekolwiek życie i była najbliższa plaża. Mimo takiej odległości najbliższa wypożyczalnia rowerów jest właśnie w Caleta de Fuste. Plusem jest bliska odległość do lotniska, oraz zakwaterowanie w połowie wyspy, skąd na obrzeża wyspy samochodem jest podobna odległość. Baseny nieogrzewane, ale zadbane, ładne korty tenisowe. Ogółem nie polecam hotelu dla młodych osób, bo wieczorami można się zanudzić, myślę że dla starszych emerytów będzie w sam raz na leżenie na leżakach nad basenem. Zero życia nocnego, czy fajnej restauracji na wyjście, najbliższe w miasteczku obok. Nie polecam dla osób aktywnych, nie wrócę tam więcej.
    4.8
    Doris
    Pobyt - Sierpień 2019Para
    Na Fuerteventura na pewno wrócimy ale nie do tego hotelu. Było mnóstwo Anglików, którzy o godz.7.00 wstawali i rezerwowali sobie leżaki kładąc swój ręcznik ????człowiek który chciał skorzystać ze słońca nie miał już leżaków nie mówiąc już o tym ze grube w większości Angielki wyjadały wszystko z restauracji .Wszedzie staro i obskurnie. Dobrze ze bary były niedaleko ale trzeba było niestety dodatkowo zapłacić.
    ZaletyBlisko oceanu atlantyckiego, miła obsluga
    WadyWszystko stare, obdrapane z farby, jedzenie odgrzewane, ciagle te same posiłki,

    7.3
    KRYSTIAN Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Styczeń 2019Rodzina z dziećmi
    Spokój, cisza, idealne miejsce dla rodzin z dziećmi. Standard 3 gwiazdki odbiega od 3 gwiazdek w Polsce, ale da się przyzwyczaić.
    ZaletyMiła obsługa. Dobre posiłki. Bliskość sklepów barów oceanu. Darmowe autobusy do Caleta de Fusta. Bliskość do lotniska i wypożyczalni samochodów
    WadyW zasadzie nie ma się do czego przyczepić.

    7.7
    Ania
    Pobyt - Grudzień 2018Para
    Hotel fajnie położony dla ludzi którzy jadą zwiedzać i aktywnie spędzać czas.Do plaży około 1000 metrów ale w opisie jest to podpisane więc oprócz brudu??nie ma się do czego przyczepić.jedzenie faktycznie pod Anglików ale można znaleźć coś dla siebie. Basen duży sporo leżaków można odpocząć także za tą cenę nie bądźmy wybredni
    ZaletyDuży basen, pokoje z widokiem na ocean ogólnie połóżony w spokojnej dzielnicy
    WadyPokoje duże ale brudne, serwis sprzątający sprząta niby codziennie ale bardzo nie dokładne

    5.0
    Ania
    Pobyt - Grudzień 2018Rodzina z dziećmi
    Hotel położony w bardzo spokojnym miejscu oddalony około 30 minut spacerkiem od centrum miasta i piaszczystej plaży Ale trasa którą trzeba pokonać fajnie położona nad oceanem także spacerek, poranny jogging kto co preferuje.jedzenua dużo ale faktycznie pod Anglików ale można znaleźć coś dla siebie.Jesli wynajmujesz autko to super baza wypadowa. Jedyny minus to brud-sprzataczki sprzątają ale chyba z zamkniętymi oczami .
    WadyBrudno, bardzo brudno