6 786 zł
za wszystkich
Alua Village Fuerteventura (ex Ambar Beach)





Opis oferty
Informacje o destynacji:
Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Cena zawiera:
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Wyposażenie:
Hotel oferuje 244 pokoje. Goście skorzystać mogą z restauracji, kiosku z prasą, pobudki na życzenie, pralni i sali konferencyjnej. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych (bezpłatnie) umożliwia gościom stały dostęp do sieci. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu (bezpłatnie).
Pokoje:
W ofercie znajdują się pokoje z klimatyzacją i łazienką. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Ponadto za dodatkową opłatą oferujemy sejf i minibarek. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Specjalnie dobrany komplet poduszek zapewni Państwu błogi nastrój. W łazienkach znajduje się suszarka do włosów. Ekskluzywnie dla naszych podróżnych przygotowaliśmy w łazienkach artykuły kosmetyczne.
Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Entuzjastom ruchu i aktywności fizycznej proponujemy tenisa ziemnego, boccię i siatkówkę. Studio fitness i aerobik stanowią część oferty sportowo-rekreacyjnej obiektu. Obiekt oferuje w Centrum Wellness bogatą gamę zabiegów, w tym spa, saunę, łaźnię parową i solarium, jak również za dodatkową opłatą zabiegi masażu. Zróżnicowana oferta programów rozrywkowych umili pobyt małym i dużym gościom.
Wyżywienie:
Istnieje możliwość wykupienia opcji all inclusive. Standardowe posiłki znajdujące się w ofercie to śniadanie, obiad i kolacja. Polecamy również przekąski. Napoje wliczone są w cenę. Na miejscu podawane będą napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.
Karty kredytowe:
W hotelu akceptowane są karty kredytowe Visa i MasterCard.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu
• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Ważne - przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi, dzieci poniżej 18 i inne:
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii. Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju. Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju. Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.
Informacje odnośnie przelotów samolotem:
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( • ). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. + Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.
• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).
• Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej.
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.
• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN. ++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm,
• Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN. +++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg.
• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.
Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej.
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)
Higiena
Wyżywienie
Konieczna uprzednia rezerwacja: Zwierzęta domowe
Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.
Wybierz pokój i godziny lotów
Podział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard room (balcony or terrace)
2 dorosłych
Club room (balcony or terrace)
2 dorosłych
Club room (seaview, balcony or terrace)
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Holiday Parking, ul. Leonidasa 47, 02-239 Warszawa
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
6 786 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 27
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Maj 2025
Para
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
9.4



Hotel Alua Village to jeden z piękniejszych hoteli w jakich mieliśmy przyjemność być gośćmi! 😍 Pierwsze co rzuca się w oczy to nowoczesny design, który cieszy oko, i dbałość o każdy szczegół ✅ Już na wstępie przywitała nas miła obsługa, bez problemu mogliśmy się dogadać po angielsku 🇬🇧 Check-In mieliśmy po godzinie 22 (a więc już poza godzinami, w których serwowano kolację), natomiast obsłudze hotelu nie pozostaliśmy obojętni i zaproponowano nam kolację w formie zimnych dań - naprawdę duży plus! Na każdym kroku czuliśmy się mile widziani dzięki uśmiechniętemu personelowi. Byli niesamowicie pomocni i zaangażowani w swoją pracę, a pokoje codziennie były zostawione bardzo czyste 🧹 Klimatyzacja działała bez zastrzeżeń, pokoje są przestronne i jasne, ale trzeba zamykać drzwi, bo zdarzało nam się mieć gościa (sprawdźcie w zdjęciach!) 🐈🤩 Nie robiliśmy zdjęć apartamentu, ponieważ dostaliśmy dokładnie to, co na zdjęciach z oferty. Na wyposażeniu lodówka, suszarka do włosów oraz TV 📺 Jeśli chodzi o jedzenie, było na wysokim poziomie, zarówno śniadania (7:30-10:30), jak i lunch (12:30-14:30) czy kolacje (18:30-21:30) 😋 Zaskoczeni byliśmy szerokim wyborem potraw - codziennie można było wziąć inny zestaw i nie było mowy przez całe 7 dni o monotonii. Mało tego - hotel organizuje tematyczne wieczory, np. hiszpański czy włoski z typową kuchnią danego kraju Dodatkowym plusem jest, że można zjeść na zewnątrz z widokiem na ocean 🌊 Jeśli ktoś woli opcje wegetariańskie (tak jak moja partnerka), na pewno smacznie i różnorodnie zje, co nie jest oczywiste w każdym hotelu! Dorzucamy zdjęcia kilku wegetariańskich potraw, którymi mieliśmy okazję się rozkoszować 🌱 Jeśli chodzi o napoje - zasmakowaliśmy bogatej oferty drinków, które dostępne były w ramach opcji All-Inclusive 🍹 Barmani zawsze uśmiechnięci i chętnie doradzali nam, co wybrać. Do każdego posiłku do dyspozycji gości była Coca-Cola (oryginalna!) Cola-Zero, Fanta, Fanta (ananas), woda, piwo oraz wszelkie odmiany kawy ☕️Informacja dla tych, którzy większość czasu spędzają “w terenie” - hotel nie oferuje w ramach All-Inclusive tzw. lunch-boxów, natomiast na spokojnie pozwalano nam na przygotowanie sobie prowiantu na stołówce we własnym zakresie. Również z napełnianiem butelek wodą obsługa nie miała najmniejszego problemu, co dla nas było dużym plusem! Bezpłatnych miejsc parkingowych wokół hotelu nie brakuje, nigdy nie mieliśmy problemu zaparkować. W miejscowości, w której znajduje się hotel (Esquinzo) nie ma niestety siedziby wypożyczalni samochodów Cicar (którą przy okazji bardzo polecamy!), natomiast tuż przy hotelu znajduje się przystanek autobusowy, z którego za 1.5 Euro można w 15 minut dojechać do Costa Calma, gdzie znajdziecie ww. wypożyczalnię. Do dyspozycji mieliśmy również duży basen oraz strefę “chill” z leżakami. Uwaga - drugi basen podczas naszego pobytu był w trakcie renowacji (stan na koniec maja 2025). Rodzina z dziećmi również odnajdzie się w tym kompleksie, ponieważ maluchy całe dnie spędzały w tzw. “brodziku” ze zjeżdżalnią. Trzeci basen razem ze strefą SPA znajduje się wewnątrz budynku, natomiast tutaj ze względu na piękną pogodę nie przebywaliśmy. Obiekt jest spory, ale wszystko jest jasno oznaczone, a do pokoi prowadzi malownicza ścieżka. Apartamenty faktycznie położone są w koncepcji “wioski”. Nasz pokój znajdował się w trzeciej kondygnacji (licząc od morza, a łącznie było ich aż 6!) - dzięki temu byliśmy nieco bliżej zejścia do plaży 🏖️ Dojście do plaży trwa około 5-7 minut, a dokładną ścieżkę znajdziecie w zdjęciach - zaznaczyliśmy ją na zdjęciu z drona. Droga powrotna lekko pod górę, ale nie określilibyśmy tego jakimś wyzwaniem - starsi goście hotelu bez problemu pokonywali tę drogę :) Plaża sama w sobie bardzo szeroka i malownicza (tu również zachęcamy do zobaczenia naszych zdjęć) - w wodzie brak glonów, dno opada łagodnie, a nad bezpieczeństwem czuwa ratownik. Wieczorami nigdy się nie nudziliśmy, bo animatorzy codziennie dbali o atrakcje 🕺🪩 Mówią głównie po francusku, natomiast większość wyrażeń tłumaczą również na angielski i hiszpański - każdy jest w stanie zrozumieć przekaz. Każdego wieczoru oferowali inne rozrywki - nam udało się załapać na karaoke, bingo, quiz, pokazy taneczne i występy artystyczne - nie zabrakło nawet nutki kabaretu! Hotel przy pobycie min. 7 nocy oferuje również bezpłatną kolację a la carte - bardzo wyjątkowe doświadczenie, z cudowną obsługą i fantastycznym jedzeniem! 🥗 Kolacja ma miejsce w osobnej restauracji na terenie hotelu Po Check-Oucie (który ma miejsce o godz. 12:00) mogliśmy bez problemu zostawić walizki w przechowalni, zjeść lunch i korzystać z całego kompleksu - bardzo miły gest ze strony obsługi. Internet działał bardzo szybko zarówno w strefie ogólnej, jak i w pokojach.
Ogólnie bardzo miło wspominamy ten pobyt, na pewno będziemy go polecać znajomym którzy zechcą odwiedzić Fuerteventurę! Hotel na najwyższym poziomie, idealne położenie pod kątem zwiedzania wyspy 👌
Zalety
• - fenomenalne wyżywienie, bogaty wybór potraw
• - położenie: bliskość plaży, idealna baza wypadowa na zwiedzanie wyspy
• - obsługa dbająca o każdy szczegół: od restauracji, przez sprzątanie pokoi (codzienna wymiana ręczników), aż po animacje
• - dobrze wyposażona siłownia oraz SPA
• - "uczciwe" i smaczne drinki
Wady
• - nieczynny drugi basen (w trakcje renowacji, maj 2025)
• - około 15 min. pieszo do najbliższego (i jedynego) supermarketu (Mercadona)
Mapa



Atrakcje w okolicy Alua Village Fuerteventura (ex Ambar Beach)
Zobacz więcej

Pogoda
Marzec
Przed podróżą
Kwota podatku zależy od regionu, rodzaju noclegu i długości pobytu. Przed podróżą sprawdź aktualne stawki na lokalnych stronach tego kraju lub w biurze podróży.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.
























