4 926 zł
/za wszystkich
Alua Village Fuerteventura (ex Ambar Beach)





Opis oferty
Opis hotelu
Hotel Alua Village Fuerteventura znajduje się około 300 m od piaszczystej/kamienistej plaży. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Miasto Playa de Sotavento jest oddalone o około 12 km (Puerto del Rosario około 83 km, Jandia około 4 km). Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 800 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Corralejo (ok. 114 km), Betancuria (ok. 68 km), Jandia (ok. 4 km), Oasis Park oraz El Cotillo. Wypożyczalnia samochodów i przystanek autobusowy (ok. 50 m) zapewniają mobilność na wakacjach. Lotnisko (FUE) położone jest ok. 80 km od hotelu. Wyposażenie -ten 2-piętrowy hotel, częściowo odnowiony w 2019 roku, oddaje do dyspozycji gości 244 pokoi mieszczących się w budynku głównym i 11 budynkach pobocznych. Hotel posiada recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby, windę, klimatyzację, sejf (odpłatny), minimarket, różne inne możliwości zakupowe oraz parking (bezpłatny). W hotelu znajduje się bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Na zewnątrz hotelu dzieci mogą korzystać z placu zabaw. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji specjalnie dostosowane łazienki i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Obsługa pokojowa, usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna (09:00 - 10:00) są dostępne odpłatnie. WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywienia. BB - śniadania w formie bufetu. HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski.
Basen- na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 3 baseny z basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). Sport/czas wolny -aktywności sportowe i rekreacyjne: bilard (za opłatą) i siłownia. Oferty wellness: sauna bezpłatnie. Strefa spa, jacuzzi, hammam i masaże odpłatnie. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami. Informacje dodatkowe- niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku, włosku, hiszpańsku i po polsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy. Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np. : LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Oranizator potwierdza ostateczną cenę. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera/nie zawiera
UWAGA! SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 11:00 - 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,
Odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer. OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura. Oferta z przelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Gran Canarie, Costa Blance, Costa Dorade oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do anglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta będącego na miejscu oraz telefon alarmowy do biura. Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), bagaży podręcznych kabionwych, standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych. Tourist Tax in Catalonia od 01.05.2025
Hotele i apartamenty 1, 2, 3 - 1,32 EUR za osobę za dzień
Hotele 4 - 2,64 EUR za osobę za dzień
Hotele 5 - 6,60 EUR za osobę za dzieńTourist Tax in Barcelona od 1.05.2025
Hostels i Hotele 3- 6,60 EUR za osobę za dzień
Hotele 4 - 8,15 EUR za osobę za dzień
Hotele 5 - 12,10 EUR za osobę za dzieńSEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie. Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar. Oferta liniami lotniczymi Wizzair i Ryanair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje.
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard standard room (balcony or terrace)
2 dorosłych
Standard standard room (seaview, balcony or terrace)
2 dorosłych
Standard club room (balcony or terrace)
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking VA Bene Parking, ul. Długa 33 32-083 Szczyglice
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
4 926 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 27
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Maj 2025
Para
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
9.4



Hotel Alua Village to jeden z piękniejszych hoteli w jakich mieliśmy przyjemność być gośćmi! 😍 Pierwsze co rzuca się w oczy to nowoczesny design, który cieszy oko, i dbałość o każdy szczegół ✅ Już na wstępie przywitała nas miła obsługa, bez problemu mogliśmy się dogadać po angielsku 🇬🇧 Check-In mieliśmy po godzinie 22 (a więc już poza godzinami, w których serwowano kolację), natomiast obsłudze hotelu nie pozostaliśmy obojętni i zaproponowano nam kolację w formie zimnych dań - naprawdę duży plus! Na każdym kroku czuliśmy się mile widziani dzięki uśmiechniętemu personelowi. Byli niesamowicie pomocni i zaangażowani w swoją pracę, a pokoje codziennie były zostawione bardzo czyste 🧹 Klimatyzacja działała bez zastrzeżeń, pokoje są przestronne i jasne, ale trzeba zamykać drzwi, bo zdarzało nam się mieć gościa (sprawdźcie w zdjęciach!) 🐈🤩 Nie robiliśmy zdjęć apartamentu, ponieważ dostaliśmy dokładnie to, co na zdjęciach z oferty. Na wyposażeniu lodówka, suszarka do włosów oraz TV 📺 Jeśli chodzi o jedzenie, było na wysokim poziomie, zarówno śniadania (7:30-10:30), jak i lunch (12:30-14:30) czy kolacje (18:30-21:30) 😋 Zaskoczeni byliśmy szerokim wyborem potraw - codziennie można było wziąć inny zestaw i nie było mowy przez całe 7 dni o monotonii. Mało tego - hotel organizuje tematyczne wieczory, np. hiszpański czy włoski z typową kuchnią danego kraju Dodatkowym plusem jest, że można zjeść na zewnątrz z widokiem na ocean 🌊 Jeśli ktoś woli opcje wegetariańskie (tak jak moja partnerka), na pewno smacznie i różnorodnie zje, co nie jest oczywiste w każdym hotelu! Dorzucamy zdjęcia kilku wegetariańskich potraw, którymi mieliśmy okazję się rozkoszować 🌱 Jeśli chodzi o napoje - zasmakowaliśmy bogatej oferty drinków, które dostępne były w ramach opcji All-Inclusive 🍹 Barmani zawsze uśmiechnięci i chętnie doradzali nam, co wybrać. Do każdego posiłku do dyspozycji gości była Coca-Cola (oryginalna!) Cola-Zero, Fanta, Fanta (ananas), woda, piwo oraz wszelkie odmiany kawy ☕️Informacja dla tych, którzy większość czasu spędzają “w terenie” - hotel nie oferuje w ramach All-Inclusive tzw. lunch-boxów, natomiast na spokojnie pozwalano nam na przygotowanie sobie prowiantu na stołówce we własnym zakresie. Również z napełnianiem butelek wodą obsługa nie miała najmniejszego problemu, co dla nas było dużym plusem! Bezpłatnych miejsc parkingowych wokół hotelu nie brakuje, nigdy nie mieliśmy problemu zaparkować. W miejscowości, w której znajduje się hotel (Esquinzo) nie ma niestety siedziby wypożyczalni samochodów Cicar (którą przy okazji bardzo polecamy!), natomiast tuż przy hotelu znajduje się przystanek autobusowy, z którego za 1.5 Euro można w 15 minut dojechać do Costa Calma, gdzie znajdziecie ww. wypożyczalnię. Do dyspozycji mieliśmy również duży basen oraz strefę “chill” z leżakami. Uwaga - drugi basen podczas naszego pobytu był w trakcie renowacji (stan na koniec maja 2025). Rodzina z dziećmi również odnajdzie się w tym kompleksie, ponieważ maluchy całe dnie spędzały w tzw. “brodziku” ze zjeżdżalnią. Trzeci basen razem ze strefą SPA znajduje się wewnątrz budynku, natomiast tutaj ze względu na piękną pogodę nie przebywaliśmy. Obiekt jest spory, ale wszystko jest jasno oznaczone, a do pokoi prowadzi malownicza ścieżka. Apartamenty faktycznie położone są w koncepcji “wioski”. Nasz pokój znajdował się w trzeciej kondygnacji (licząc od morza, a łącznie było ich aż 6!) - dzięki temu byliśmy nieco bliżej zejścia do plaży 🏖️ Dojście do plaży trwa około 5-7 minut, a dokładną ścieżkę znajdziecie w zdjęciach - zaznaczyliśmy ją na zdjęciu z drona. Droga powrotna lekko pod górę, ale nie określilibyśmy tego jakimś wyzwaniem - starsi goście hotelu bez problemu pokonywali tę drogę :) Plaża sama w sobie bardzo szeroka i malownicza (tu również zachęcamy do zobaczenia naszych zdjęć) - w wodzie brak glonów, dno opada łagodnie, a nad bezpieczeństwem czuwa ratownik. Wieczorami nigdy się nie nudziliśmy, bo animatorzy codziennie dbali o atrakcje 🕺🪩 Mówią głównie po francusku, natomiast większość wyrażeń tłumaczą również na angielski i hiszpański - każdy jest w stanie zrozumieć przekaz. Każdego wieczoru oferowali inne rozrywki - nam udało się załapać na karaoke, bingo, quiz, pokazy taneczne i występy artystyczne - nie zabrakło nawet nutki kabaretu! Hotel przy pobycie min. 7 nocy oferuje również bezpłatną kolację a la carte - bardzo wyjątkowe doświadczenie, z cudowną obsługą i fantastycznym jedzeniem! 🥗 Kolacja ma miejsce w osobnej restauracji na terenie hotelu Po Check-Oucie (który ma miejsce o godz. 12:00) mogliśmy bez problemu zostawić walizki w przechowalni, zjeść lunch i korzystać z całego kompleksu - bardzo miły gest ze strony obsługi. Internet działał bardzo szybko zarówno w strefie ogólnej, jak i w pokojach.
Ogólnie bardzo miło wspominamy ten pobyt, na pewno będziemy go polecać znajomym którzy zechcą odwiedzić Fuerteventurę! Hotel na najwyższym poziomie, idealne położenie pod kątem zwiedzania wyspy 👌
Zalety
• - fenomenalne wyżywienie, bogaty wybór potraw
• - położenie: bliskość plaży, idealna baza wypadowa na zwiedzanie wyspy
• - obsługa dbająca o każdy szczegół: od restauracji, przez sprzątanie pokoi (codzienna wymiana ręczników), aż po animacje
• - dobrze wyposażona siłownia oraz SPA
• - "uczciwe" i smaczne drinki
Wady
• - nieczynny drugi basen (w trakcje renowacji, maj 2025)
• - około 15 min. pieszo do najbliższego (i jedynego) supermarketu (Mercadona)
Mapa



Atrakcje w okolicy Alua Village Fuerteventura (ex Ambar Beach)
Zobacz więcej

Pogoda
Styczeń
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.