Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
2399 zł/os.
4 798 zł
Cala Ferrera
3.5
1189 opinii
3.5
1189 opinii
Opis oferty
Oferta
Cudownie położony nad morzem, tuż obok plaży, zaprasza na urlop na słonecznej Majorce. Przyjemny i zadbany, otoczony pięknym ogrodem o pow. 2000 m², oferuje zakwaterowanie w wygodnych pokojach z balkonami, na miejscu są m.in. basen z tarasem do opalania i zachwycajacym widokiem, restauracja i bar, a dla dzieciaków plac zabaw i działający w sezonie miniklub. Koniecznie pozwiedzaj okolicę – tutaj jest pięknie!
Położenie hotelu
Okolica:
W południowo-wschodniej części wyspy; w dzielnicy Cala Ferrera; ok. 1,2 km od centrum CALA D'OR; ok. 10 km od Portocolom i Portopetro; ok. 13 km od miasteczka Santanyi
Komunikacja:
Przystanek autobusowy przed hotelem
Odległość od lotniska:
Ok. 60 km od lotniska w Palma de Mallorca
Plaże
Plaża publiczna:
Ok. 100 m od hotelu; piaszczysta; dojście przez ogród schodkami;
O hotelu
Ogólnie:
Trzygwiazdkowy; odnowiony w 2001 r.; 160 pokoi, 5 pięter, 2 windy; hol; całodobowa recepcja; parking; sala telewizyjna; ogród; bezpłatny internet bezprzewodowy w miejscach ogólnodostępnych;
Sport i rozrywka:
Gimnastyka; aerobik; plac zabaw dla dzieci; miniklub (4 - 12 lat, czynny w sezonie); okazjonalnie animacje; za opłatą: tenis stołowy, bule, bilard, sporty wodne na plaży, ok. 4 km od hotelu pole golfowe (oferta zewnętrzna);
Basen:
Basen; basen dla dzieci; przy basenach bezpłatne parasole i leżaki
Usługi:
Powyższe usługi są dodatkowo płatne. ; pralnia; wypożyczalnia rowerów
Kontakt:
Www. hotelcalaferrera. com
Dla dzieci
Udogodnienia:
Basen ; plac zabaw ; miniklub (4 - 12 lat)
Dostępne pokoje
Standardowy:
2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek dla dzieci); indywidualnie sterowana klimatyzacja; łazienka (wanna, wc); telewizja satelitarna; telefon; balkon; za opłatą: dostęp do internetu, sejf (na zamówienie)
Standardowy z widokiem na morze:
2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek dla dzieci); indywidulanie sterowana klimatyzacja; łazienka (wanna, wc); telewizja satelitarna; telefon; balkon; widok na morze; za opłatą: dostęp do internetu, sejf (na zamówienie);
Wyżywienie
Restauracje:
Restauracja; 2 bary
All inclusive:
Śniadanie (7.30 - 10.30), obiad (13.00 - 15.00), kolacja (18.30 - 21.30) w formie bufetu, w restauracji; przekąski w wyznaczonym miejscu (11.00 - 15.00); lody i słodycze w wyznaczonym miejscu (15.00 - 17.00); napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe w barach (10.00 - 23.00); wymagane noszenie opasek all inclusive
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój 2 os.
2 dorosłych
Pokój 2 os.
2 dorosłych
Pokój 2 os. widok na morze
2 dorosłych
Pokój 2 os. widok na morze
2 dorosłych
Warto dokupić
Oficjalny parking P4, Bukowska 285, 60-189 Poznań
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
4 798 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 5
Opinia z serwisu Tripadvisor
2.0
RECENZJE BYŁY DOKŁADNE
Przed zarezerwowaniem tego hotelu przeczytaliśmy opinie, ale zawsze patrzymy na to z dystansem. Cóż, OPINIE BYŁY WSZYSTKIE TRAFNE. Hotel położony jest w fantastycznej lokalizacji, personel i czystość hotelu bardzo dobre. Tak jak napisali inni, jedzenie nie jest zróżnicowane, interesujące, smaczne (tylko na jednym poziomie), ale co ważniejsze, jedzenie nie jest gorące, co było dla mnie i mojej rodziny problemem, ponieważ wiem, że jedzenie na gorących talerzach powinno być przechowywane w temperaturze 140°F lub wyższej, aby uniknąć bakterii itp., jedzenie było zimne. Gdybyśmy chcieli zimne jedzenie, trzymalibyśmy się sałatek. Przypuszczam, że moglibyśmy poprosić o mikrofalówkę, aby podgrzać jedzenie! Ale wtedy nie powinniśmy podgrzewać jedzenia, jeśli było ono na zewnątrz przez więcej niż dwie godziny! Zgłosiliśmy to Robowi, przedstawicielowi Jet 2, ale wydawało się, że wszystko, co robił, to bronił hotelu (co było dziwne, ponieważ jako klient Jet 2 powinien walczyć o nasze interesy), mówiąc, że to wina talerza, to czas oczekiwania na jedzenie itp. (Nie jestem pewien, czy był jakiś ukryty cel, ponieważ przedstawiciel jadł tam codziennie!!) W końcu zdecydowaliśmy się wydać więcej pieniędzy i jeść na mieście. Również piliśmy na mieście, ponieważ napoje all inclusive były prawdopodobnie najgorsze, jakie mieliśmy w pakietach all inclusive, zastanawialiśmy się, czy napoje były rozcieńczone?? Jeśli potrzebowaliśmy wody, musieliśmy wziąć kubek i napełnić go przy barze, jeśli chcieliśmy butelkę, musieliśmy zapłacić. Nie jestem pewien, jak mielibyśmy przenieść kubek do naszych pokoi, nie rozlewając go!!! W pokojach nie było czajnika ani możliwości zrobienia napoju. Pewnej nocy łóżko mojego syna w jego pokoju się zawaliło. Jego toaleta również się przesunęła. Mój prysznic nie działał, ponieważ przycisk, który podnosisz, aby uruchomić prysznic, nie był ruchomy, więc zdecydowałem się wziąć kąpiel, a korek był za mały, więc wanna się nie napełniła, więc wziąłem prysznic w pokoju mojego syna. Oczywiście hotel potrzebuje remontu. Myślę, że kroplą, która przepełniła czarę, było to, że patrzyliśmy z naszych pokoi na całe śmieci, które były w kontenerach, które zostały zebrane między 12:30 a 2:30, co obudziło całą rodzinę, co za hałas, hałaśliwi śmieciarze, hałaśliwe zbieranie kontenerów. Mogę powiedzieć, że na szczęście zatrzymaliśmy się tylko na 4 noce!
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Przed podróżą
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej